Kon je hem echt nog niet ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
das heul niet waar. Ik ben in september jarig!word ik weer 23
Pak jij Joris nou maar.quote:
Joris 3 pinter ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak jij Joris nou maar.
Vanavond weer bij mij he.
Nee, Joris:quote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joris 3 pinter ?
http://gelkinghe.web-log.(...)27/joris_3pinter.jpg
past inderdaad wel bij Cairon![]()
Dat zie je aan... ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn eerste gevoel geeft mij modepopje kriebels
Maar je vindt zijn karakter heel leuk!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind hem fysiek niet aantrekkelijk
We're not compatible... on multiple levels.quote:
Nee nee nee! Jullie hadden de weddenschap willen maken of het me zou lukkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik dacht dat jij Poloboy wel fris en fruitig vond ogen... je had al een heel plan opgesteld over hoe je hem in bed zou lokken.
Rik en ik? He getver nee. Ik val ten eerste niet op blond en ten 2e niet op hockey en kraagjes.quote:Jij en Rik zijn allebei wel een beetje onder de indruk van zijn voorkomen. Je hoeft het niet te ontkennen Ang3l
quote:oh en... *blahblahblah ik maak problemen over het feit dat je zijn foto hier plaatst*
haar en gezicht lijken wel wat gefotosoept in deze omgevingquote:Op woensdag 8 april 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie je aan... ?
Ik vind het nou niet echt modieus, of de kamer trendy ingericht
Dat klinkt bijna als een compliment, maar ik verzeker je, in het echte leven oogt meneer net zo onflatteus als op de foto... al zal Ang3l het met me oneens zijn... die vind hem natuurlijk in het echt er vele malen aantrekkelijker en beter uitzien dan op de foto.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
haar en gezicht lijken wel wat gefotosoept in deze omgeving
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is't meer iets voor MisterO. Blond & Braaf.
Maar ja, die is inmiddels al bezet
- "Hij is niet lelijk" is iets anders dan iemand aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Laten we even de feiten op een rijtje zetten:
- Je hebt aangegeven dat je hem niet onaantrekkelijk vond.
- Je hebt zijn Hyves.
- Je chat met enige regelmaat met hem.
- Je ziet hem iedere week.
- Hij is al bij je over de vloer geweest.
- Je hebt al aangegeven een plan te hebben om hem in bed te krijgen.
Me dunkt dat Ang3l een zacht plekje in zijn hart heeft voor het Kraagje.
nee, ik vind de foto beter te pruimen dan de echte.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een compliment, maar ik verzeker je, in het echte leven oogt meneer net zo onflatteus als op de foto... al zal Ang3l het met me oneens zijn... die vind hem natuurlijk in het echt er vele malen aantrekkelijker en beter uitzien dan op de foto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |