Ja, of als het om het Nederlands Elftal ging of zo.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat mensen dit in andere gevallen vaak prima vinden. Als het maar tegen de regering is ofzo, dan mag er wel weer veel.
Is Heatwave dat negertje?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:48 schreef Pwoekie het volgende:
hey ik heb een foto van heatwave en sch gevonden:
[ afbeelding ]
Zondag nog de stoeltjes bij Roda JC. Prima actie volgens velen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:49 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, of als het om het Nederlands Elftal ging of zo.![]()
dan was het: ahahahahaha. Wat nou bewust 'poging tot letsel' stel je niet zo aan man!'
Zo voorspelbaar.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
Het zoveelste incident waaruit weer eens blijkt dat deze dierenrechtenactivisten gewoon terroristen zijn.
Lezen is een kunst elfletterig. Waar keur ik het goed? Ik word alleen altijd wat lacherig van die hysterische reacties.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
En SCH: dat mensen persoonlijk worden in jouw richting, kan ik niet zo verwonderlijk vinden. Elke keer als dierenrechtenactivisme aan de orde komt, doe je net alsof je neus bloedt, alsof er niks aan de hand is, alsof er geen geweld wordt toegepast en alsof de daden gerechtvaardigd zijn, omdat dierenrechten nu eenmaal zo belangrijk zijn.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:50 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik etter SCH gewoon graag, dat vindt ie leuk.
Ergo, dierenactivisten zijn niet normaal..quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef John.Milton het volgende:
Dierenactivisten hebben wel vaker moeite om op een normale manier hun standpunten te verkondigen.
Ja, want normaal op straat hoor ik mensen altijd heel normaal hun standpunten verkondigen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ergo, dierenactivisten zijn niet normaal..
De actie van deze gast wordt op Animal Rights Media ook afgekeurd.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:51 schreef John.Milton het volgende:
Dierenactivisten hebben wel vaker moeite om op een normale manier hun standpunten te verkondigen.
quote:ma, 16/03/2009 - 13:55 — herwin (niet geverifiëerd)
wat een ramp. weer een
wat een ramp. weer een mafketel erbij die veganisme een slechte naam geeft, en dingen doet die niks met veganisme te maken heeft.
wo, 08/04/2009 - 11:34 — RufioPower (niet geverifiëerd)
Beetje kinderachtig...
Beetje kinderachtig...
wo, 08/04/2009 - 11:35 — FAIL! (niet geverifiëerd)
Fail!
Wat mij betreft mag jij lang achter de tralies. Je kan erg ziek worden van het eten van bedorven vlees, denk eens na met je ***kop.
wo, 08/04/2009 - 11:43 — henk (niet geverifiëerd)
Achja slachten we toch nog
Achja slachten we toch nog een extra koe erbij?
wo, 08/04/2009 - 12:05 — Gijnsteel (niet geverifiëerd)
Beetje dom dit...
Al dat vlees wordt weggegooid, en er zullen juist meer dieren geslacht worden om aan de vraag van de consument te voldoen...
wo, 08/04/2009 - 12:20 — OsFa (niet geverifiëerd)
kwestie van tijd voordat het verkeerd gaat
Dat je een bepaald standpunt hebt: OK
Dat je dit wereldkundig wilt maken: OK
Maar AROMA brengt op deze manier de nederlandse volksgezonheid in gevaar. Hoe lang zou het duren voordat er iemand met zware voedselvergiftiging wordt op genomen op de eerste hulp, of nog erger dat die persoon overlijdt.
Zou AROMA dit echt op zijn geweten willen hebben? Of is hij/zij (of toch stiekem meervoud?) zo kortzichtig of geestelijk beperkt dat hij de gezondheid en het welzijn van een dier verkiest boven dat van een mens.
Hoe zou hij (m/v) zich voelen als hij plotseling in het ziekenhuis beland, of in mindere mate kokhalsneiging krijgt tijden het eten omdat iemand die tegen het gebruik van bepaalde meststoffen besluit om een of ander goedje over de door AROMA geliefde groentje spuit in de supermarkten.
Zeker te weten ondoordacht en zelfs ubergevaarlijk
wo, 08/04/2009 - 15:07 — uncle sjohie (niet geverifiëerd)
welja
Wat nou als een zwangere vrouw hierdoor een listeria infectie oploopt en een miskraam krijgt? Plak er dan stickers op ofzo, of ga in je blote reet voor de supermarkt rennen, maar stel niet onschuldigen bloot aan weet ik wat voor mogelijke infecties...
Lezen is een kunst ja. Tussen de regels door lezen ook. Jouw houding is steevast dezelfde in dit soort topics: je kunt het nergens expliciet goed, maar uit je manier van reageren blijkt vooral dat je het ook zeker niet afkeurt. Integendeel: bezwaren tegen dit soort terreur wimpel je weg metquote:Op woensdag 8 april 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
Lezen is een kunst elfletterig. Waar keur ik het goed? Ik word alleen altijd wat lacherig van die hysterische reacties.
Gezellige interpretatie maar laten we ons aan de feiten houden.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lezen is een kunst ja. Tussen de regels door lezen ook. Jouw houding is steevast dezelfde in dit soort topics: je kunt het nergens expliciet goed, maar uit je manier van reageren blijkt vooral dat je het ook zeker niet afkeurt. Integendeel: bezwaren tegen dit soort terreur wimpel je weg met-smilies of het roepen hoe belangrijk dieren(rechten) zijn.
Je weet jezelf precies in zo'n positie te manoeuvreren dat je de acties nergens expliciet goedkeurt, maar dat uit alles je sympathie en steun voor deze terroristen (want dat zijn het) blijkt.
En wat dan nog minstens zo vervelend is, is dat je inhoudelijk de discussie niet aangaat en alleen maar met-smilies reageert en als afleiding over de reacties van users op andere onderwerpen begint. En dan ook nog van anderen zeggen dat ze niet inhoudelijk reageren.
Alsjeblieft zeg... jouw 'discussietactieken' zijn zo onderhand echt wel een keertje duidelijk hoor. Ze zijn doorzichtig en vooral heel flauw.
Hoe pluizig? Echt zo'n heel lelijk vachtje bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Pwoekie het volgende:
maar SCH, ben je zelf echt een dierenvriend dan?
zou jij bijvoorbeeld een pluizig konijntje redden als je de kans ervoor zou hebben?
... komt je tegemoet zodra je 't pakje opendoetquote:
zoietsquote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe pluizig? Echt zo'n heel lelijk vachtje bedoel je?
oke, dan beloof ik je dat ik niet zo'n lief beestje af schiet zo als jij 48 uur niet op fok postquote:Op woensdag 8 april 2009 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh die is lief, die zou ik wel willen redden (en opzetten)
De feiten zijn dat deze man zich schuldig maakt aan vernieling en bedreiging/intimidatie. Dat is wel het minimale dat we met zekerheid kunnen vaststellen. Aanvullend kun je ook nog stellen dat de gezondheid van mensen in gevaar wordt gebracht door zijn toedoen, wanneer die mensen, zonder dat ze er erg in hebben, bedorven voedsel eten.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef SCH het volgende:
Gezellige interpretatie maar laten we ons aan de feiten houden.
Ik keur de acties niet goed en ik lach om de hysterie, sue me.
Jij bent een voorstander van het uitroeien van moslims, tussen de regels door dan he.
Ik ben net 2 weken geband geweest, dat is dus een week geen knijntjes schietenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:12 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
oke, dan beloof ik je dat ik niet zo'n lief beestje af schiet zo als jij 48 uur niet op fok post
Daar moet hij gewoon van afblijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:10 schreef Basil_O_ het volgende:
iemand die wat pakjes doorprikt
nee ik doe je nu dit voorstel om te kijken hoe begaan je met dieren bent ...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben net 2 weken geband geweest, dat is dus een week geen knijntjes schieten
Vreemd. De meeste mensen gaan juist dingen door elkaar halen als ze blauw zijn....quote:Op woensdag 8 april 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
Waar ik wel heel fanatiek in ben is dierproeven. Daar doelt elfletterig ws. op. Hij haalt wat dingen door elkaar sinds hij niet meer blauw is![]()
ja dat ontken ik toch ook niet kutneusquote:Op woensdag 8 april 2009 17:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar moet hij gewoon van afblijven.
Die indruk wek je niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef Basil_O_ het volgende:
[..]
ja dat ontken ik toch ook niet kutneus
Nou kom op zeg, al die idiote dingen die heir gezegd worden. Dat is weer zo overtrokken.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. De meeste mensen gaan juist dingen door elkaar halen als ze blauw zijn....
Maar ik blijf vinden dat er niks te relativeren valt.
Misschien die organisatie verbieden voor het aanzetten tot terroristische acties oid? Moeten ze trouwens doen met al die linkse terroristenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF? Wat is dat nou voor een aso-tip?
Nog laf ook.
Ik ga mijn katten knuffelen en jij moet maar doen wat je niet laten kunt. Ook jij moet later voor de hemelpoort je daden verantwoordenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:14 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
nee ik doe je nu dit voorstel om te kijken hoe begaan je met dieren bent ...
Dikke kans dat velen die zich publiekelijk netjes gedragen in zulke ecojankclubjes, ook een dubbelleven leiden als activist met terroristische tactieken.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Misschien die organisatie verbieden voor het aanzetten tot terroristische acties oid? Moeten ze trouwens doen met al die linkse terroristen.
Yep, en ik denk dat jijk stiekem ook kinderen aanrandt terwijl je hier zo fanatiek tegen pedo's post. Wat een domme verdachtmakingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dikke kans dat velen die zich publiekelijk netjes gedragen in zulke ecojankclubjes, ook een dubbelleven leiden als activist met terroristische tactieken.
Dat dus. En een ongeboren kind kan er ook allerlei afwijkingen van oplopen. Aan het 'maar' doorprikken van een bakje vlees.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Leuk, mijn zwangere collega maakt wat kip klaar thuis en krijgt een listeria infectie + bijbehorende miskraam.. Mag hij haar man even komen aanwijzen welke dieren dan wel niet belangrijker zijn.
daar ben ik niet bang voor.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga mijn katten knuffelen en jij moet maar doen wat je niet laten kunt. Ook jij moet later voor de hemelpoort je daden verantwoorden
Als we persoonlijk gaan beginnen, dan zie ik nog eerder in jou een potentieel gevaar voor de samenleving. Jij keurde eerder al die terroristische tactieken openlijk goed, omdat je het waanidee hebt dat alles maar geoorloofd is als het om stomme dieren gaat.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Yep, en ik denk dat jijk stiekem ook kinderen aanrandt terwijl je hier zo fanatiek tegen pedo's post. Wat een domme verdachtmakingen.
Ik leg alleen maar je drogredenering bloot.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als we persoonlijk gaan beginnen, dan zie ik nog eerder in jou een potentieel gevaar voor de samenleving. Jij keurde eerder al die terroristische tactieken openlijk goed, omdat je het waanidee hebt dat alles maar geoorloofd is als het om stomme dieren gaat.
Denk je nu echt serieus dat je hier een overtuigend argument hebt of zo? Ik mag toch hopen van niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:31 schreef Pwoekie het volgende:
maar jij ook, jij hebt bewust de kans om een onschuldig dier te redden door ff niet te posten.
kennelijk vind je dat belangrijker dan een onschuldig konijntje...
Het is een niet onaannemelijk vermoeden. Dat terroristische tuig zal op alle mogelijke manieren proberen hun zielige doel te bereiken. Een 'dagfunctie' als zogenaamd net lid van een ecotuigclub past daar prima bij. Helemaal als je ziet dat die clubjes deze tactieken helemaal niet afkeuren. Sterker nog, ze geven nuttige tips voor volgende acties.quote:
Het is een onzinnige beschuldiging.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is een niet onaannemelijk vermoeden. Dat terroristische tuig zal op alle mogelijke manieren proberen hun zielige doel te bereiken. Een 'dagfunctie' als zogenaamd net lid van een ecotuigclub past daar prima bij. Helemaal als je ziet dat die clubjes deze tactieken helemaal niet afkeuren. Sterker nog, ze geven nuttige tips voor volgende acties.
hoeft niet perse hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Je merkt toch wel of je eten bedorven is of niet
want je hebt hem gesproken over dit issue en hij/zij heeft je belooft dit niet te doenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef SCH het volgende:
Gewoon biologisch vlees kopen, daar prikt ie vast niet in.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |