Denk je dat?quote:
Ja klopt!quote:
Correct..quote:
ik wilde inderdaad sinds die foto opeens echt de concurrentie met jna aangaan!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
Die chick op die foto was juist zo sgwietieeeeee
Ah, ik ook trouwensquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Correct..
en ik ben ook nog eens de enige op de afdeling
Nee, sorryquote:
dat is dan weer niet waar, maar toch jammerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, sorryIk heb niet zo'n knap snuutje
ik zoek inderdaad gitaarlesquote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:
Nico, zoek je gitaarles?![]()
Ik heb nog een vader in de aanbieding
het is echt kutweer ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef PieterBas het volgende:
uhm... ik ga denk even het centrum in... alleen regen ik wel nat
hooooi!quote:
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
Hey jna,
Misschien moet je het eens bij apen proberen..![]()
'Breezerseks' ook bij apen
Vanaf 14 april moet ik stage lopen bij Huiskes Verswaren te Almelo. Om 8:30 moet ik beginnen.quote:
Oh, volgende week dusquote:Op woensdag 8 april 2009 12:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanaf 14 april moet ik stage lopen bij Huiskes Verswaren te Almelo. Om 8:30 moet ik beginnen.
Hier gaat het ook goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is echt kutweer ja!
[..]
hooooi!
Alles goed hier en daar?
Viespeuk jaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer![]()
Daarnaast kom ik wel op andere manieren aan m'n trekken (die begrijp alleen jij gelukkig)
thank godquote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij bedoeld![]()
Houden zo! Ik ga het niet uitleggen iig
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef denB het volgende:
8.30 wat een tijd
Just kidding
Stage lopen vind ik persoonlijk beter dan op school zitten. Hier heb je de kans om iets te leren, om je te ontwikkelen. Op school is het gewoon kansloos stampen en maar 1 keer behandelen
Goed hoor.quote:
Die zit bij ons naast de kantine. Vaak beter eten dan in de kantine, alleen wat duurderquote:Op woensdag 8 april 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor.
uhm.. net een Subway gevonden
Straks geef ik meer uit aan broodjes bij de Subway.. dan ik verdienquote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef denB het volgende:
Eenmaal Subway is altijd bammetjes vergeten geloof me
Subwayquote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef denB het volgende:
Eenmaal Subway is altijd bammetjes vergeten geloof me
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
Hey jna,
Misschien moet je het eens bij apen proberen..![]()
'Breezerseks' ook bij apen
quote:Met dank aan mash_ voor de submit.
Die waren briljantquote:Op woensdag 8 april 2009 13:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Subway
INHollandbroodjes in DH (aan de overkant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ik klik er de hele tijd op maar hij werkt niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 13:23 schreef denB het volgende:
Zo maar eens een usericon gezocht
En subway is goed! Iig die bij ons, heb geen andere geprobeerd nog
Volgens mij is onze proxy nog aan het vol lopenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik klik er de hele tijd op maar hij werkt niet...
Dat dusquote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
zo fucking nice.. eindelijk een programma gevonden waarmee ik met de muis van mijn mac, ook op de pc kan werken!
Dus dan ga ik zo op mijn mac scherm helemaal naar links en dan beweegt opeens de muis op mijn pc! Zo handig!!
Sorry als ik nu te nerd-enthousiast overkom
Het is overigens geen mac rules the world post, maar ik vind het gewoon fijn dat ik nu aan 1 muis en 1 toetsenbord genoeg hebquote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat dus
Mac.. nog nooit echt mee gewerkt..
usericon klikken??quote:Op woensdag 8 april 2009 13:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik klik er de hele tijd op maar hij werkt niet...
en jij wilde hem meteen uitzetten? Ook niet lief!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef jna het volgende:
[..]
Er stond eerst een aan uit knop teken. Vandaar
Nee, aan natuurlijjkquote:Op woensdag 8 april 2009 13:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en jij wilde hem meteen uitzetten? Ook niet lief!
vastquote:
Ik wel, een mailtje naar Milou gestuurdquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vast
Ik bedenk me net dat ik naast het installeren van dat programma van mijn beeldschermen en het fysiek verplaatsen van mijn schermen, nog echt niets gedaan heb vandaag
ja, naar Milou heb ik ook al genoeg mailtjes, smsjes, krabbels en pm's gestuurd, maar dat zie ik puur als plezier.quote:
Soms heb je van die dagen hèquote:Op woensdag 8 april 2009 13:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vast
Ik bedenk me net dat ik naast het installeren van dat programma van mijn beeldschermen en het fysiek verplaatsen van mijn schermen, nog echt niets gedaan heb vandaag
ja dat heb ik ook met Daph hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, naar Milou heb ik ook al genoeg mailtjes, smsjes, krabbels en pm's gestuurd, maar dat zie ik puur als plezier.
Ik heb ze wel vaker, maar nog nooit zo erg als vandaag. Komt nog eens bij trouwens dat het pas 2 uur is en voor mijn gevoel al half 5 ofzo. Maar dat heeft waarschijnlijk iets met elkaar te makenquote:
Oh, ik heb het anders geregeld. Jouw berichten naar Milou komen eerst bij mij binnen en als ik het dan goed vind stuur ik ze door.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat weet ik, ze stuurt ze altijd door
hehehe.. wij lachen er altijd samen omquote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, ik heb het anders geregeld. Jouw berichten naar Milou komen eerst bij mij binnen en als ik het dan goed vind stuur ik ze door.
Echt niet. Dat lijkt misschien zo. Maar de wat 'persoonlijker' berichten blijven alleen bij mij hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Oh, ik heb het anders geregeld. Jouw berichten naar Milou komen eerst bij mij binnen en als ik het dan goed vind stuur ik ze door.
opzich natuurlijk wel handig. Ach, ik ben blij met mn thuiscomputertje..quote:Op woensdag 8 april 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is overigens geen mac rules the world post, maar ik vind het gewoon fijn dat ik nu aan 1 muis en 1 toetsenbord genoeg heb
ja dat denk jijquote:Op woensdag 8 april 2009 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt niet. Dat lijkt misschien zo. Maar de wat 'persoonlijker' berichten blijven alleen bij mij hoor
Jij houdt ook niets geheim he!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Echt niet. Dat lijkt misschien zo. Maar de wat 'persoonlijker' berichten blijven alleen bij mij hoor
Zou ik ook blij mee zijn, maar als ik dan zoveel hippe shit heb staan op mijn werk, dan moet ik er ook hip mee kunnen doen toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
opzich natuurlijk wel handig. Ach, ik ben blij met mn thuiscomputertje..
is tie opeens veranderd in een iPhone?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef denB het volgende:
Helaas de batterij van mijn telefoon is dood aan het gaan
Eerst ging hij vol op geladen 4 dagen mee. Nu nog maar 24uur
Nee, maar draait wel windows mobile. Ook de minst stabiele OS voor je telefoon.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is tie opeens veranderd in een iPhone?
Gelukkig nog nooit mee gewerkt. Hoor er alleen drama verhalen over.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:09 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, maar draait wel windows mobile. Ook de minst stabiele OS voor je telefoon.
Dat kan ik ja, maar weiger ikquote:Op woensdag 8 april 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Gelukkig nog nooit mee gewerkt. Hoor er alleen drama verhalen over.
Mijn iPhone gaat ook maar maximaal een dag mee, maar daar kan ik eigenlijk best mee leven. Heb er verder ook nog nooit problemen mee gehad, behalve laatst met de eerse beta van de nieuwe firmware.
Hey.. Jij zit toch bij T-mobile zei je toch? Je kan zeker niet ff mms aanzetten op mijn abonnenment?
waarom? In de nieuwe firmware gaat dat toch wel werken mag ik hopen?quote:
nee, maar op de iphone kon dat gewoon niet, tot de nieuwe firmware die komende zomer eindelijk uitkomt.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:18 schreef Milou__ het volgende:
Moet je daar voor betalen dan als je dat wilt activeren?
Zodra de nieuwe firmware beschikbaar wordt zal MMS enabled worden denk ik. Is wel te hopen voor TMNLquote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom? In de nieuwe firmware gaat dat toch wel werken mag ik hopen?
En als developer heb ik al die nieuwe firmware, maar kan nog niet mms-en
[..]
nee, maar op de iphone kon dat gewoon niet, tot de nieuwe firmware die komende zomer eindelijk uitkomt.
Maar ik heb die firmware al om te testen
Dat hoop ik ook.. ik kan wel de provider instellingen aanpassen zodat het icoontje voor het MMS-en zichtbaar wordt, maar hij wil niet verzenden of ontvangen. Maar dat komt dus omdat het gewoon disabled is door TMNL.. Ik kan vast niemand ompraten om dat alvast enabled te zetten?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef denB het volgende:
[..]
Zodra de nieuwe firmware beschikbaar wordt zal MMS enabled worden denk ik. Is wel te hopen voor TMNL
Probeer je social engineering skills in een winkel of op de helpdesk (telefonisch)quote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.. ik kan wel de provider instellingen aanpassen zodat het icoontje voor het MMS-en zichtbaar wordt, maar hij wil niet verzenden of ontvangen. Maar dat komt dus omdat het gewoon disabled is door TMNL.. Ik kan vast niemand ompraten om dat alvast enabled te zetten?
hebben al heel veel mensen gedaan, maar ze weigeren allemaal of snappen gewoon niet waarom enzoquote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef denB het volgende:
[..]
Probeer je social engineering skills in een winkel of op de helpdesk (telefonisch)
Dankjewelquote:
http://www.iphoneclub.nl/(...)prs-edge-umts-hsdpa/quote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hebben al heel veel mensen gedaan, maar ze weigeren allemaal of snappen gewoon niet waarom enzo
Wel mensen gezien die het bij ATT enzo voor elkaar hadden dat men het wilde aanzetten, maar bij Tmobile niet. Ook mensen met een unlockte iphone kunnen (uiteraard) nu wel mms-en met de iphone. Alleen de mensen die hem netjes bij Tmobile hebben gehaald niet
daar kan ik dan weer niets tegen doenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dankjewel
Nu alleen stampende koppijn van het te lange slapen...
ja, dat kan je nu niet meer handmatig instellen, maar we hebben met een groepje wel de providerinstellingen kunnen aanpassen en ook die gegevens gebruikt. Dat werkte dus wel voor andere providers, maar niet op de iPhone. Overigens wel gek dat het volgens mij wel weer werkte als ze de sim in een andere telefoon stopte.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef denB het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)prs-edge-umts-hsdpa/
Heb je dit geprobeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Daph_ het volgende:
Ben naar cursusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sla ze in elkaar!
Ben naar cursusSucces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
Ben naar cursusPM me die dingen eens.. * Bootje84 is nieuwsgierig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Lucht je hart. Wat is er loos lieve Yesse..quote:
Er komt niets mijn hoofd/handen. Waardoor ik al de hele dag niets anders doe dat "backspace" en loos klikken en staren. En gisteren heb ik 2 treinen gemist buiten mijn schuld omquote:Op woensdag 8 april 2009 15:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lucht je hart. Wat is er loos lieve Yesse..
Ik heb ook ff een writersblock. Heb nog een kleine maand te gaan om mijn conceptscriptie af te hebben. Ik heb wel een paar dingen opgepakt maar loop ff vast.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er komt niets mijn hoofd/handen. Waardoor ik al de hele dag niets anders doe dat "backspace" en loos klikken en staren. En gisteren heb ik 2 treinen gemist buiten mijn schuld om(eerste door Schiedam Centrum & zijn verbouwing + de conducteur en de tweede doordat er nog iemand naar binnen was en ik de enige met sleutel was.)
Ik moet er nog 136 voor 6666 postsquote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Yesse het volgende:
En na mijn 10.000 post heb ik 13 posts geleden ook mijn 11.000 post gemist
Aanklagen de NS! Extra kopieën maken van de sleutels!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:04 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er komt niets mijn hoofd/handen. Waardoor ik al de hele dag niets anders doe dat "backspace" en loos klikken en staren. En gisteren heb ik 2 treinen gemist buiten mijn schuld om(eerste door Schiedam Centrum & zijn verbouwing + de conducteur en de tweede doordat er nog iemand naar binnen was en ik de enige met sleutel was.)
Dan heb je idd een rotweekquote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Yesse het volgende:
En na mijn 10.000 post heb ik 13 posts geleden ook mijn 11.000 post gemist
Dat laatste heb ik ook, vooral omdat ik dan gewoon meer op m'n gemak ben. Ik heb nog tot 1 mei en ik heb een hele mooie planning, waar ik nog redelijk mee gelijk loop maar dit moet niet lang bljiven. Ik weet ook wel wat ik wil schrijven maar de vorm komt er niet echt uit.. Vooral door dat irritante zakelijk schrijvenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb ook ff een writersblock. Heb nog een kleine maand te gaan om mijn conceptscriptie af te hebben. Ik heb wel een paar dingen opgepakt maar loop ff vast.
Heb ook af en toe het idee dat ik thuis meer zou kunnen doen dan dat ik op mn werk doe, maar goed..
Ja maar dan zeggen ze: Kunnen we niets aan doen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef denB het volgende:
[..]
Aanklagen de NS! Extra kopieën maken van de sleutels!
Of stiekem eerder weg gaan en de sleutels achter laten
Eén woord:quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef jna het volgende:
Verdomme de hele dag regen. Vanmorgen zag het er in Den Haag zo lekker uit dat ik met zonder jas naar buiten ben gegaan
Hier is het net begonnen met regenen.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef jna het volgende:
Verdomme de hele dag regen. Vanmorgen zag het er in Den Haag zo lekker uit dat ik met zonder jas naar buiten ben gegaan
Ik heb de mijne naar 4jaar pas ontvangen 3 maanden terug ofzoquote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ow, btw, gisteren eindelijk mijn OV-chipkaart ontvangen
Whehehe ik heb hem 2,5 jaarquote:Op woensdag 8 april 2009 15:23 schreef Bootje84 het volgende:
Ow, btw, gisteren eindelijk mijn OV-chipkaart ontvangen
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Milou__ het volgende:
Het heeft hier de hele dag nog niet geregend.
ik heb ook alleen maar een trainingsjack aangedaan omdat ik dacht dat het wel konquote:Op woensdag 8 april 2009 15:16 schreef jna het volgende:
Dat is tenminste nog iets, ik heb een overhemd en een trui aanquote:Op woensdag 8 april 2009 15:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb ook alleen maar een trainingsjack aangedaan omdat ik dacht dat het wel kon
Kom FOK!ken.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:34 schreef Houniet het volgende:
Ik verveel me de neten, ben gaar en heb nergens zin in.
Ik heb verder ook alleen een t-shirt aan, dus zoveel verschil is het nietquote:Op woensdag 8 april 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog iets, ik heb een overhemd en een trui aan
arme ik
ohquote:Op woensdag 8 april 2009 15:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb verder ook alleen een t-shirt aan, dus zoveel verschil is het niet
bij jou?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En morgen liggen ze allebei ziek in bed.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik twijfelde ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Damn, tnx.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
bootje.. je signature past niet helemaal meer volgens mij
Sorry, je past niet meer in mn signature. Vooral die laatste zin is ff té belangrijk op dit forum hier..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef Psychonikeo het volgende:
bootje.. je signature past niet helemaal meer volgens mij
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En morgen liggen ze allebei ziek in bed.
als jij het belangrijk vindquote:Op woensdag 8 april 2009 15:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry, je past niet meer in mn signature. Vooral die laatste zin is ff té belangrijk op dit forum hier..
Ik maak het wel een keer goed met je
VINDTquote:Op woensdag 8 april 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
als jij het belangrijk vind
Ik zou ook niet weten hoe je moet door verbindenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Ik weet niet hoe doorverbinden op dit toestel werkt, dus ik zeg iedereen dat diegene niet aanwezig is zodat ze morgen terug bellen
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
Ik weet niet hoe doorverbinden op dit toestel werkt, dus ik zeg iedereen dat diegene niet aanwezig is zodat ze morgen terug bellen
Nemen wij ook old-skool telefoons met 25 knoppen teveel danquote:Op woensdag 8 april 2009 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Nu twijfel ik trouwens of jij wel geschikt bent voor jnlou
En dan weer hetzelfde liedjequote:Op woensdag 8 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
ja en headsets, net zoals hierquote:Op woensdag 8 april 2009 16:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nemen wij ook old-skool telefoons met 25 knoppen teveel dan
dus als ik nu bel neem jij op?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Morgen heb ik de algemene telefoon niet. Anders zou het best lullig zijn idd.
Flashbacksquote:
Zijn allemaal fuckersquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
De eerstvolgende beller is een fokker Milou___________________________________________________.
Jij toch niggaquote:
Wat wil/wilde je gaan doen dan..?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:33 schreef MarijeH het volgende:
Zojuist gebeld door het bedrijf waar ik vakantiewerk wilde doen. Ze hebben helaas geen vakantiewerk voor me.Maar ik ga wel verder zoeken naar vakantiewerk.
6 weken niks doen is ook niets waard. Misschien hebben ze nog vakantiewerk bij mijn stageadres.
Ik wilde eigenlijk vakantiewerk bij stedelijk wonen. Daar heb ik vorig jaar stage gelopen. Maar dat kan helaas niet door gaan. Ik wil graag een administratieve functie. Misschien hebben ze bij mijn stageadres nog plek voor vakantiewerk. Maar ik ben wel van plan om verder te zoeken voor vakantiewerk.quote:
Ja helaas. Moesten we eerder weten, konden we constant vragen om te worden doorverbondenquote:
inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Ja helaas. Moesten we eerder weten, konden we constant vragen om te worden doorverbonden
het lijkt erop. maar ik ben niet weg te slaan hier hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef jna het volgende:
Milou gaat weg en het stort hier massaal in?
Als ze goed is met getalletjes...quote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Jij hebt nog wel een baantje voor dr zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
was niet echt iets om op te reagerenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het lijkt erop. maar ik ben niet weg te slaan hier hoor!
Vond het alleen ongezellig in mijn eentje posten en jij reageerde niet op mij
dat is het enige wat je kan verzinnenquote:Op woensdag 8 april 2009 17:25 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen niet meer posten
Nee hoor, maar was ook bezig, vandaarquote:Op woensdag 8 april 2009 17:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is het enige wat je kan verzinnen
Spion voor de baasquote:Op woensdag 8 april 2009 17:32 schreef Psychonikeo het volgende:
trouwens.. die stagiaire(tegenwoordig part-time werkneemster) hier heeft wel hele relaxte werktijden. Die komt om half 11 een keer aankakken en gaat om 5 uur al weer weg.
Nou ja, weg. Ze gaat achter mijn bureau staan meelezen met mijn msn gesprekken en wat ik op fok aan het typen ben. En als er dan iemand anders weg gaat, dan gaat zij er ook snel vandoor.
Lijkt erop alsof ze het zelf dus ook wel een beetje vreemd vindt, maar dan toch nog bijna 10 minuten met je jas aan en je tas in je handen blijven staan
Maar dan zoek je er niks achterquote:Op woensdag 8 april 2009 17:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mooie werktijden dan terwijl ze zelf ook de hele dag op nu.nl zit
Wat wordt het?quote:
Over de NS gesproken. Ben paar weken geleden nog flink genaaid door de ns. Wij kwamen net met de trein terug uit Enschede. In Almelo moesten we overstappen op de stoptrein richting Marienberg. Bij het station (Almelo) aangekomen hoorden we dat er geen treinen reden richting Marienberg. Toen moesten we de bus pakken. We gingen met de bus richting vriezenveen, want we hadden onze auto in Vriezenveen staan. We stappen in vriezenveen uit de bus en lopen richting het treinstation waar onze auto stond. We moesten 10 minuten lopen Na tien minuten waren we op het station. We starten de auto en zien de spoorbomen omlaag gaan. Wat schetst onze grote verbazing. De stoptrein die wij moesten pakken kwam er aan. En ze zeiden op het station in Almelo dat hij niet zou rijden. Maar hij reed wel. Ze hadden ons dus verkeerd geinformeerd.quote:
Er zijn denk veel leuke bedrijven om te werken... waar je soms gezeik over gaat krijgen op verjaardag.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:12 schreef eer-ik het volgende:
't is wel een goed bedrijf om te werken though
Die foto ook...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef Puala het volgende:
Moeder schiet zoon en zichzelf dood op schietbaan
Sick
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:17 schreef eer-ik het volgende:
Zo, ben een beetje gehakt vierkanten aan het creeren geloof ik.
Bakt wel makkelijker
Luctorquote:Op woensdag 8 april 2009 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
En het zonnetje is weer terug
idd..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die foto ook...
Rare lui.. die Amerikanen
Vergeten de warme kraan aan te zettenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:24 schreef Puala het volgende:ik wilde in bad gaan en toen ik er in stapte stond ik in gewoon echt ijskoud water
Nee, zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 8 april 2009 19:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeten de warme kraan aan te zetten
Bad![]()
uhm.. oh.. ik ben het nog wel eens een paar keer vergetenquote:
Nee, vandaag dacht ze ns er inderdaad anders over. Vandaag dachten ze: "Laten we jna voor de 2de dag op rij naaien, vandaag gaan we te VROEG wegquote:
pwndquote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, vandaag dacht ze ns er inderdaad anders over. Vandaag dachten ze: Laten we jna voor de 2de dag op rij naaien, vandaag gaan we te VROEG weg" Ik kom rustig de trap van het perron oplopen (ik had immers nog een minuut) GAAN DIE FUCKING DEUREN AL DICHT
![]()
![]()
pwnd door de NSquote:
Ja sorry, ik kan nou eenmaal niet de tijd terugdraaien waardoor m'n tram wel tijd zou komen en ik dus niet 1 minuut voor tijd het perron op zou komen.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sowieso moet je niet één minuut voor vertrek het perron nog op komen kakken natuurlijk
Door zulke lui krijg je altijd weer vertraging.
Nicequote:Op woensdag 8 april 2009 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is witlof met ham en kaas geworden, uit de oven
Whehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:39 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, vandaag dacht ze ns er inderdaad anders over. Vandaag dachten ze: "Laten we jna voor de 2de dag op rij naaien, vandaag gaan we te VROEG weg" Ik kom rustig de trap van het perron oplopen (ik had immers nog een minuut) GAAN DIE FUCKING DEUREN AL DICHT
![]()
![]()
Hoewel er ook veel onterecht wordt geklaagd over de ns terwijl het om pro rail gaat. maar in dit geval was het wel de nsquote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe.
Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik op het hoofdkantoor zit, en niet op de trein
Dan had ik nog veel meer gezeik gehad.
Hoezo over een uur?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
Had ik al verteld dat ik al weekend had.
Omdat ik net gegeten hebquote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo over een uur?
Ik ga morgen weer, langs het strand.
Mazzelaar... en nog een heel lang weekend ook..quote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
Dan is het logisch hehe.quote:
Ben al vanaf dinsdagochtend vrij man, echt ruk. Verveel me de kl*te.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mazzelaar... en nog een heel lang weekend ook..
Nicequote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Volgende vakantie is definitief trouwens
Vandaag vrij gekregen.
Manager zei wel: huh? je bent net weggeweest...![]()
![]()
en je gaat in augustus ook weer!
Ik: ja, maar ik moet. Heb ook zo m'n verplichtingen.
Ohja, waarschijnlijk in februari (mits vrij en geld) weer naar afrika voor een bruiloft
Mijn 2e over een maand, 3e in augustus, dan nog wintersport maar in de herfst kan ik dan natuurlijk niet thuisblijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nice!
Vandaag ook nieuwe vakantie geboekt!
Derde binnen het jaar.
Too muchquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Vandaag vrij gekregen.
![]()
Ohja, waarschijnlijk in februari (mits vrij en geld) weer naar afrika voor een bruiloft
Koningquote:Op woensdag 8 april 2009 20:28 schreef eer-ik het volgende:
Vandaag vrij gekregen.
![]()
Had je dat gister niet verteld?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:21 schreef Houniet het volgende:
sommige mensen hebben het toch goed voor elkaarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mijn 2e over een maand, 3e in augustus, dan nog wintersport maar in de herfst kan ik dan natuurlijk niet thuisblijven.
2 maanden werken - vakantie - 2 maanden werken - vakantie - etc. dit jaar
Ja toch, ik ookquote:
quote:
Whehe, nooit.quote:
Kan 't me slechter voorstellen jaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het toch goed voor elkaar
quote:
Dat is mooi ruk iddquote:Op woensdag 8 april 2009 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Stomme cursussenBen net pas klaar met eten, dus kan zo douchen, twee hoofdstukjes boek lezen en naar bed
Vreselijk.
quote:
Laat je de visite toch meekijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ga geen voetbal kijken, heb verjaardag. Kijk tussendoor wel ff wat de stand is. Maar ik vind Liverpool ook een leukere ploeg dan Chelsea.
Uhu *kijkt zielig*quote:
quote:
quote:Naja, als ik positief kijk; morgen hoef ik nog maar 6,5 uur te werken omdat ik vandaag 9,5 uur gemaakt heb (eigenlijk 10,5 maar ik mag 1 uur niet schrijven) dus misschien kan ik nog even hardlopen als ik thuiskom
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat je de visite toch meekijken
Chuck?quote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan ik het via internet ergens streamen?
Chuck heb ik alquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:47 schreef The_Dean het volgende:
Whehe, in een halve dag al het target van vandaag gedraaid
Nu volgas door voor een monsterscore!quote:
Goed bezig manquote:Op woensdag 8 april 2009 22:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu volgas door voor een monsterscore!
ik ben lief, dat weet je toch.quote:
geen idee eigenlijk.quote:Waarom?
quote:
Even storinkje opgelostquote:
Die klotemachine waar ik mee moet werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |