Denk je dat?quote:
Ja klopt!quote:
Correct..quote:
ik wilde inderdaad sinds die foto opeens echt de concurrentie met jna aangaan!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:42 schreef jna het volgende:
[..]
Die chick op die foto was juist zo sgwietieeeeee
Ah, ik ook trouwensquote:Op woensdag 8 april 2009 12:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Correct..
en ik ben ook nog eens de enige op de afdeling
Nee, sorryquote:
dat is dan weer niet waar, maar toch jammerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee, sorryIk heb niet zo'n knap snuutje
ik zoek inderdaad gitaarlesquote:Op woensdag 8 april 2009 12:43 schreef jna het volgende:
Nico, zoek je gitaarles?![]()
Ik heb nog een vader in de aanbieding
het is echt kutweer ja!quote:Op woensdag 8 april 2009 12:46 schreef PieterBas het volgende:
uhm... ik ga denk even het centrum in... alleen regen ik wel nat
hooooi!quote:
Waarom ik nou weerquote:Op woensdag 8 april 2009 12:49 schreef Milou__ het volgende:
Hey jna,
Misschien moet je het eens bij apen proberen..![]()
'Breezerseks' ook bij apen
Vanaf 14 april moet ik stage lopen bij Huiskes Verswaren te Almelo. Om 8:30 moet ik beginnen.quote:
Oh, volgende week dusquote:Op woensdag 8 april 2009 12:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Vanaf 14 april moet ik stage lopen bij Huiskes Verswaren te Almelo. Om 8:30 moet ik beginnen.
Hier gaat het ook goed.quote:Op woensdag 8 april 2009 12:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is echt kutweer ja!
[..]
hooooi!
Alles goed hier en daar?
Viespeuk jaquote:Op woensdag 8 april 2009 12:51 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer![]()
Daarnaast kom ik wel op andere manieren aan m'n trekken (die begrijp alleen jij gelukkig)
thank godquote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij bedoeld![]()
Houden zo! Ik ga het niet uitleggen iig
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef denB het volgende:
8.30 wat een tijd
Just kidding
Stage lopen vind ik persoonlijk beter dan op school zitten. Hier heb je de kans om iets te leren, om je te ontwikkelen. Op school is het gewoon kansloos stampen en maar 1 keer behandelen
Goed hoor.quote:
Die zit bij ons naast de kantine. Vaak beter eten dan in de kantine, alleen wat duurderquote:Op woensdag 8 april 2009 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goed hoor.
uhm.. net een Subway gevonden
Straks geef ik meer uit aan broodjes bij de Subway.. dan ik verdienquote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef denB het volgende:
Eenmaal Subway is altijd bammetjes vergeten geloof me
Subwayquote:Op woensdag 8 april 2009 13:07 schreef denB het volgende:
Eenmaal Subway is altijd bammetjes vergeten geloof me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |