Ah, dat leek ook net de Afro-American versie van Jan Smitquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Die figuur middenboven maakt geen deel uit van de groep...
Zo oud ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef Mark het volgende:
Vaste gok bij oude mannen: The Dubliners? Al mis ik wel een hoop baard
Ik herkende ze zelf bijna niet...quote:
Hun haar is anders gaan zittenquote:
Doc +1quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:33 schreef Doc het volgende:
The more you live the more you love?
Heiden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:43 schreef Gehenna het volgende:
haha even wat opgezocht, maar was idd een paar jaar voor mijn geboorteeven geluisterd, maar volgens heb ik al die jaren niet echt wat gemist
Marrekkie!!!quote:
Goed richting ...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef methodmich het volgende:
Spelen samen in een film toch?
Verlaat puntje nog.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Oasis
OK - de eerste hint dan - de personenquote:
In seizoen 1 t/m 5 komt Steve Earle voor in die serie - hou doet zelfs de tittle track van het vijfde seizoen (in een van de scenes heeft SE een Steve Earle & the Dukes jasje aan) en speelt een ex-junk die NA meetings leidt, en teven "sponsor" van een van de hoofdkaraketers uit de serie. Voor een deel speelt hij zich gewoon zelf ...quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet dat Steve Earle een rolletje speelt in The Wire, maar voor de rest weet ik helemaal niks over die serie..
Van PPK ken ik alleen het nummer Resurrection en van de Stone Roses "I am the resurrection"quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Stone Roses, Peter Pan Speedrock en PPK?
Dat zit in Parklife van Blur.quote:Op zondag 12 april 2009 16:06 schreef bartrid het volgende:
Die slogan is Vorsprung durch Technik. Te horen in een nummer van Kraftwerk?
Knars +1quote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef knars het volgende:
en in Zooropa van U2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |