quote:As he was throwing the trio out, the owner, a manrecalls was named Dess, shouted, "I'm calling the police! You guys are a bunch of
" The trio subsequently decided to use the name for their band.
schaap001 +1quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef schaap001 het volgende:
revolting cocks?
wat een harsusquote:Op woensdag 8 april 2009 11:27 schreef Berkery het volgende:
Giorgio Moroder
TheSilentEnigma + 1quote:Op woensdag 8 april 2009 13:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dat is toch Bonnie St. Clair?
midge urequote:Op woensdag 8 april 2009 17:50 schreef Burnett het volgende:
Welke muzikant staat voor de kijker rechts?
[ afbeelding ]
wie zijnquote:Side 2 of the record caused consternation at the time:had quite simply run out of money to finish recording the album, so side 2 is made up entirely of their previously released single
, manipulated at various playback speeds on a recordplayer, or mangled in a cassette recorder. Critics at the time dismissed this as a cheap gimmick and a rip-off. Whilst it was indeed an experiment born of desperation and necessity, it was entirely in keeping with
's pop art aesthetics, taking a 'ready-made' sound object and re-presenting it with a series of stylized manipulations, and also quite in keeping with the way
's music deconstructed and pared down the form of rock music.
Nogal jaquote:
Subtiele vervolgvraagquote:Op woensdag 8 april 2009 21:16 schreef ranja het volgende:
Tja, wie waren dat. NEUK?
ja, klopt ook maar dat bedoel ik hier niet eigenlijk....quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Jazz Festival in Montreux
warmquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:ik had het laatst toevallig gelezen...iets anders valt me niet zo te binnen. Iets met een albumtitel ofzo?
eehhh... nee, maar wat zou dan de overeenkomst zijn? het is in ieder geval niet wat ik zoek...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:51 schreef Burnett het volgende:
Million Dollar Babies?
ik reken het goed (ook uit mijn tijdgebrek) alhoewel ik de precieze reden nog niet heb gehoord, schoolbankjes-artwork:quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef ranja het volgende:
of Mis-education (Hill) en School's Out (Cooper)Ik weet alleen niet of die laatste wel een albumtitel is.
juist. of die dan altijd het westen aangeeft weet ik nietquote:Op donderdag 9 april 2009 13:01 schreef Gehenna het volgende:
een compas krijg je erbij
ik had al wat dingen gehoord op joubuis etc. maar ik wordt en nog niet echt warm of koud van, maar ik ga hem vast nog wel uitchecken, vind the gathering bijna altijd wel goed te doenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:11 schreef ranja het volgende:
[..]
juist. of die dan altijd het westen aangeeft weet ik niet
Gehenna +1
vrijdag komt-ie officieel uit
afwachten wanneer-ie in m'n brievenbus zit...
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef ranja het volgende:
Ik dacht Frank Boeyen en Hans Rutten. Verder ken ik niet eens veel namen
... en bovendien geen origineel bandlidquote:
Vind Pure Air niet veel aan, nee. Nieuwe Gathering heb ik nog niks van gehoord: die nieuwe zangeres, is dat wat?quote:Overigens wat ik via the Gathering site gehoord heb; ik vind de nieuwe The Gathering zonder Anneke een stuk beter dan de nieuwe Anneke zonder Gathering
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:05 schreef bukgeit het volgende:
Dennis?
In deze tweede foto zou je wel wat het één en ander kunnen herkennen...quote:Hmm, tweede foto is heel anders.
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:47 schreef Burnett het volgende:
lola brood
Gechecktquote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Alweer Stevie Wonder?
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef methodmich het volgende:
Alweer Stevie Wonder?
quote:(18 juni 1943) is een Italiaans presentatrice, actrice en zangeres. Ze is erg populair in Italië, maar ook in Spanje en Zuid-Amerika waar ze al enkele tv-shows presenteerde.
In 1965 speelde ze in de film Von Ryan's Express met onder andere Frank Sinatra.
Bij ons is ze vooral bekend van het aanstekelijke nummer. Dit nummer uit 1977 stond hoog in de Nederlandse hitlijsten. Het damestrio Luv' nam de song op onder de titel
.
met dank aan DWDD, waar ze gisteren in een fragment met 'A Far L' Amore Comincia Tu' te zien wasquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:01 schreef schaap001 het volgende:
haha, die staan allemaal op de soundtrack van de film Cars, maar Gary Numan niet (terwijl hij juist.... afijn..)
Daar ook al...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:05 schreef Mark het volgende:
DVD is favoriet bij Mark junior, dus ik heb heel veel Randy Newman gehoord de laatste tijd
* Mark draait nu de nieuwe RevCo
wilde eigenlijk vragen wat de link tussen Jamai en Gene Simmons isquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef Mark het volgende:
Ah ja, die hadden de stemmen gedaan van de Nederlandse versie van My Dad the rockstar
Kloptquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:45 schreef Berkery het volgende:
Gene Simmons had zijn School of Rock -> Ice T School of Rap?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef bartrid het volgende:
Dat zou goed kunnen. Dat is dan de tweede keer in dit topic
Juustemquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jaco Pastorius
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:50 schreef MadMaster het volgende:
Rogier van Otterloo
de vader van Jan Vayne?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:33 schreef schaap001 het volgende:
Jaco Pastorius
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:56 schreef ranja het volgende:
de vader van Jan Vayne?
Ah, dat leek ook net de Afro-American versie van Jan Smitquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef MadMaster het volgende:
Die figuur middenboven maakt geen deel uit van de groep...
Zo oud ook weer niet...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:15 schreef Mark het volgende:
Vaste gok bij oude mannen: The Dubliners? Al mis ik wel een hoop baard
Ik herkende ze zelf bijna niet...quote:
Hun haar is anders gaan zittenquote:
Doc +1quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:33 schreef Doc het volgende:
The more you live the more you love?
Heiden!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:43 schreef Gehenna het volgende:
haha even wat opgezocht, maar was idd een paar jaar voor mijn geboorteeven geluisterd, maar volgens heb ik al die jaren niet echt wat gemist
Marrekkie!!!quote:
Goed richting ...quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:04 schreef methodmich het volgende:
Spelen samen in een film toch?
Verlaat puntje nog.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:12 schreef schaap001 het volgende:
Oasis
OK - de eerste hint dan - de personenquote:
In seizoen 1 t/m 5 komt Steve Earle voor in die serie - hou doet zelfs de tittle track van het vijfde seizoen (in een van de scenes heeft SE een Steve Earle & the Dukes jasje aan) en speelt een ex-junk die NA meetings leidt, en teven "sponsor" van een van de hoofdkaraketers uit de serie. Voor een deel speelt hij zich gewoon zelf ...quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik weet dat Steve Earle een rolletje speelt in The Wire, maar voor de rest weet ik helemaal niks over die serie..
Van PPK ken ik alleen het nummer Resurrection en van de Stone Roses "I am the resurrection"quote:Op zondag 12 april 2009 13:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Stone Roses, Peter Pan Speedrock en PPK?
Dat zit in Parklife van Blur.quote:Op zondag 12 april 2009 16:06 schreef bartrid het volgende:
Die slogan is Vorsprung durch Technik. Te horen in een nummer van Kraftwerk?
Knars +1quote:Op zondag 12 april 2009 16:18 schreef knars het volgende:
en in Zooropa van U2
bukgeit +1quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:54 schreef bukgeit het volgende:
Dolly Dots, Love Me Just A Little Bit More?
bananenhoes?quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:07 schreef bukgeit het volgende:
Wat heeft Josh Wink sinds kort en The Velvet Underground al heel lang?
bukgeit +1quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:38 schreef bukgeit het volgende:
Do You Like My Tight Sweater? van Moloko.
Prima. methodmich +1quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:29 schreef methodmich het volgende:
PJ Harvey - Is This Desire?
The Jessica Fletchers - What Happened To The Jessica Fletchers?
Damien Jurado - Where Shall You Take Me?
Davie Lawson - Konichiwa?
The Zutons - Who Killed The Zutons?
Of Montreal - Hissing Fauna, Are You The Destroyer?
Iggy +1quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:07 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Da's van phil spector
Opgezocht, nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef cafca het volgende:
Maar goed, eens kijken of deze man hier bekend is:
[ afbeelding ]
Wie?
quote:Op woensdag 15 april 2009 10:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Opgezocht, nog nooit van gehoord
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:24 schreef bukgeit het volgende:
Bij mij niet.
Tikkie terug bukgeit +1quote:Op woensdag 15 april 2009 13:44 schreef bukgeit het volgende:
Pearl Jam + Neil Young.
Was dus Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:48 schreef cafca het volgende:
Maar goed, eens kijken of deze man hier bekend is:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juustem!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:20 schreef Gehenna het volgende:
een vrijgezel, en benny neyman vast ook wel
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:48 schreef ranja het volgende:
Poupee de Cire, poupee de son? France Gall dus?
hèt?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:35 schreef ranja het volgende:
Wat is het verschil tussen deze 2 dames?
[ afbeelding ]
zoek eerst de overeenkomst en dan het verschilquote:
inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 09:12 schreef bukgeit het volgende:
O ja, Sia & Zia natuurlijk.
Graag gedaan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |