Ik ben visueel ingesteld, en nu zitten er stukjes appel op m'n Macquote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk.Ik heb het 20 minuten lang met mijn tong en mijn tanden geprobeerd, maar toen waren we al bijna in Ede-Wageningen. Ik kon niet anders
Whehehequote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben visueel ingesteld, en nu zitten er stukjes appel op m'n Mac![]()
Appel op een Apple, hahaha
Zutphen - Hengelo geelectrificeerd ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:
Hier dus.
die schijnt vrij zwaar te zijn hoorde ikquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef blup het volgende:
Vanmorgen PO gehad voor de spoorwegen... Wat een testen zeg.. (Kleurblindheid, reactievermogen etc etc)
Ik had brainhacking verwacht op een PO.
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:
Hier dus.
Kijk er nog maar eens goed naarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegen
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:12 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zutphen - Hengelo geelectrificeerd ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegen
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef ReisT het volgende:
Spoorlijn dooronder het Pannerdensch Kanaal bestaat al hoor, aanleg daarvan duurde 4 jaar. Daarna duurde het natuurlijk nog 3 jaar voor er een trein reed, maar da's nog vrij snel voor een NL spoorlijn.
Stomme is dat men niet twee tunnels voor het wegverkeer gegraven hebben, doortrekking van de A15 was zo goed geweest voor de fileproblematiek in regio Arnhem/Nijmegen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt niet
Zo zijn er wel meer spoorlijnenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt niet
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.quote:
en nu is ie aangepastquote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.
je kijkt verkeerd zutphen - hengelo is een stippellijn. Vrijdag ook weer leuk wanneer de ov niet geldig is.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.
quote:De goederentrein op het traject Oldenzaal-Zutphen zal dit jaar waarschijnlijk niet meer rijden. Er is voor Pro Rail geen ruimte meer binnen de geluidsnorm, om nog goederentreinen te laten rijden.
Dat werd woensdagavond duidelijk op een informatiebijeenkomst in Goor. Daar waren zo'n 40 belangstellenden. Veel aanwonenden van het spoor ondervinden overlast van de transporten. Of de treinen in de toekomst weer gaan rijden is onzeker. Pro Rail moet een andere verdeling gaan maken van het aantal reizigers- en goederentreinen om binnen de norm te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |