Ik ben visueel ingesteld, en nu zitten er stukjes appel op m'n Macquote:Op woensdag 8 april 2009 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het spijt me vreselijk.Ik heb het 20 minuten lang met mijn tong en mijn tanden geprobeerd, maar toen waren we al bijna in Ede-Wageningen. Ik kon niet anders
Whehehequote:Op woensdag 8 april 2009 15:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben visueel ingesteld, en nu zitten er stukjes appel op m'n Mac![]()
Appel op een Apple, hahaha
Zutphen - Hengelo geelectrificeerd ?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:
Hier dus.
die schijnt vrij zwaar te zijn hoorde ikquote:Op woensdag 8 april 2009 18:19 schreef blup het volgende:
Vanmorgen PO gehad voor de spoorwegen... Wat een testen zeg.. (Kleurblindheid, reactievermogen etc etc)
Ik had brainhacking verwacht op een PO.
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegenquote:Op woensdag 8 april 2009 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
140 mag. Het moet maar net kunnen ook natuurlijk he. Hier een aardig overzichtskaartje:
Hier dus.
Kijk er nog maar eens goed naarquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegen
Waar maak je dat uit op?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:12 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Zutphen - Hengelo geelectrificeerd ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Zou best handig zijn, een spoorlijn tussen Winterswijk en Nijmegen
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef ReisT het volgende:
Spoorlijn dooronder het Pannerdensch Kanaal bestaat al hoor, aanleg daarvan duurde 4 jaar. Daarna duurde het natuurlijk nog 3 jaar voor er een trein reed, maar da's nog vrij snel voor een NL spoorlijn.
Stomme is dat men niet twee tunnels voor het wegverkeer gegraven hebben, doortrekking van de A15 was zo goed geweest voor de fileproblematiek in regio Arnhem/Nijmegen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt niet
Zo zijn er wel meer spoorlijnenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
jah maar dat was een spoorlijn die er ten koste van alles moest komen. Dus dat telt niet
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.quote:
en nu is ie aangepastquote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.
je kijkt verkeerd zutphen - hengelo is een stippellijn. Vrijdag ook weer leuk wanneer de ov niet geldig is.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Uit het kaartje waar jij de link van gaf een pagina geleden..... Daar staat toch echt een doorgetrokken lijn, in plaats van een stippellijn.
quote:De goederentrein op het traject Oldenzaal-Zutphen zal dit jaar waarschijnlijk niet meer rijden. Er is voor Pro Rail geen ruimte meer binnen de geluidsnorm, om nog goederentreinen te laten rijden.
Dat werd woensdagavond duidelijk op een informatiebijeenkomst in Goor. Daar waren zo'n 40 belangstellenden. Veel aanwonenden van het spoor ondervinden overlast van de transporten. Of de treinen in de toekomst weer gaan rijden is onzeker. Pro Rail moet een andere verdeling gaan maken van het aantal reizigers- en goederentreinen om binnen de norm te blijven.
zoals ik al zei: het kaartje is inmiddels geüpdate schijnbaarquote:Op woensdag 8 april 2009 22:33 schreef Guard het volgende:
Hmmm dan moet ik toch mijn definities van stippellijn en doorgetrokken lijn gaan omgooien, want ik zie echt iets waarvan ik zeg: das een stippellijn tussen Zutphen en Hengelo
Yup zojuist proefondervindelijk door ondergetekende vastgesteld...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef dennistd het volgende:
[..]
zoals ik al zei: het kaartje is inmiddels geüpdate schijnbaar
Viel behoorlijk mee vond ik, de reactie testen gaan uiteraard op een gegeven moment te snel voor ieder mens, puur om te kijken of je door blijft rammen..quote:Op woensdag 8 april 2009 18:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
die schijnt vrij zwaar te zijn hoorde ik
Het idee bij die test is dat je niet als een dolle gaat rammen om maar bij te blijven, maar op een gegeven moment de rust neemt om die signalen op te nemen die je bij kunt houden.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef blup het volgende:
[..]
Viel behoorlijk mee vond ik, de reactie testen gaan uiteraard op een gegeven moment te snel voor ieder mens, puur om te kijken of je door blijft rammen..
Je krijgt een test op reactievermogen met kleuren, geluiden en links rechts tegelijkertijd. Je hebt zo een toetsenbordje voor je met 5 kleuren, knopje voor een lage toon, hogetoon en links/rechts met je voeten. Je moet zo snel mogelijk op de PC reageren.
Ik vind het nog steeds een zegen eigenlijk, die rookvrije treinen, maar ik rook dan ook niet. Ik bedacht me ook dat er vroeger nog stickers op het balkon zaten: "Op vol balkon s.v.p. niet roken".quote:Op donderdag 9 april 2009 00:43 schreef knars het volgende:
En over die kunstwerken gesproken, de eerste keer dat ik het zag had ik ook die associatie met smulpeuken. Ja, smullen ipv smeulen, tijdens de langere ritten was een peukje wel een fijne extra. Bizar eigenlijk dat er vijf jaar terug nog zo vrolijk in de trein gerookt kon worden en het nu algemeen geaccepteerd is dat de trein rookvrij is. En dat mensen er zo snel aan gewend raakten.
Gelukkig wel jaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:43 schreef knars het volgende:
En over die kunstwerken gesproken, de eerste keer dat ik het zag had ik ook die associatie met smulpeuken. Ja, smullen ipv smeulen, tijdens de langere ritten was een peukje wel een fijne extra. Bizar eigenlijk dat er vijf jaar terug nog zo vrolijk in de trein gerookt kon worden en het nu algemeen geaccepteerd is dat de trein rookvrij is. En dat mensen er zo snel aan gewend raakten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.treinshow.nl/
Alles over TreiNS 2009 in Alkmaar
Mhoa Tilburg is ook Alkmaar e.o. toch?quote:Deze dag wil NS de inwoners van Alkmaar en omstreken kennis laten maken met het verleden, heden en de toekomst van het spoorbedrijf.
Als overlevende van de Tokyo Subway in rushhour kan ik dat wel aanquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Haringen in een Virrempje:
Je hebt geluk dat die treinenfappers wel bij elkaar gaan zitten. Dan kun jij lekker rustig elders in de trein plaatsnemenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
er is trouwens praktisch nul parkeergelegenheid. Haringen in een Virrempje: Komt allen!!
Ik kom via Obdam. Daar rijdt geen VIRM, toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
er is trouwens praktisch nul parkeergelegenheid. Haringen in een Virrempje: Komt allen!!
Laatste keer dat ik daar kwam, wel degelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Duvel het volgende:
Ik kom via Obdam. Daar rijdt geen VIRM, toch?
Ze verwachten 30.000 manquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt geluk dat die treinenfappers wel bij elkaar gaan zitten. Dan kun jij lekker rustig elders in de trein plaatsnemen
Godverkut. De laatste keer dat ik daar kwam, reed er nog Plan T.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik daar kwam, wel degelijk![]()
Op de trein dan.quote:Ze verwachten 30.000 maner zal niet zoiets bestaan als "elders in de trein"
Niet voor machinist, wel vigilantietest gehad btw. Dat is die test met kleuren/geluiden door elkaar.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het idee bij die test is dat je niet als een dolle gaat rammen om maar bij te blijven, maar op een gegeven moment de rust neemt om die signalen op te nemen die je bij kunt houden.
Is het een PO voor machinist? Dan krijg je ook nog een vigilantietest, toch?
En linkervoet/rechtervoet, dat soort spul? Ik dacht dat de vigilantietest juist ingang op je vermogen om alert te blijven tijdens sterke herhalings- en verwachtingspatronen, een soort test of je, na tien keer een groen sein op een bepaalde plek te hebben gehad, niet ineens op verwachtingspatroon door rood tuft.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:02 schreef blup het volgende:
[..]
Niet voor machinist, wel vigilantietest gehad btw. Dat is die test met kleuren/geluiden door elkaar.
Zou daar de 'geheim verplaatste' V250 worden onthuldquote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.treinshow.nl/
Alles over TreiNS 2009 in Alkmaar
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:11 schreef Brembo het volgende:
Zou daar de 'geheim verplaatste' V250 worden onthuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |