Niet bij de ZuidTangentquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
puberaal kneusje die niet snapt dat er regels zijn zoals voorin alleen instappen
Nee mensen die dat doen moeten ze meteen voor jaren vast zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:51 schreef TNA het volgende:
[..]
En het ambulancepersoneel dat daarna komt ook natuurlijk.
Watje. Jij bent zeker ook zo'n figuur die niet over conducteurs heenzeikt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:52 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Nee mensen die dat doen moeten ze meteen voor jaren vast zetten
Die mensen doen hun werk klaar. En ik vind dat er best harder mag worden gestraft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Watje. Jij bent zeker ook zo'n figuur die niet over conducteurs heenzeikt?
Nee, die kansenjongeren. Geweldig volk!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef keienlegger het volgende:
Ach, die chauffeur wilde gewoon met je matten. Net als alle andere buschauffeurs in Nederland. Tuig van de richel zijn ze.
Babywagens in de busquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef sezten het volgende:
Eh, wacht even.
Hoe moet je ooit achter kunnen uitstappen als er 20 mensen op het pad staan omdat er geen plek meer is en tot overmaat van ramp ook nog een babywagen voor de achterdeur staat?
Voor je het weet halen die chauffeurs hun ambulance-matties erbij. Woah, je weetzelluf, die bitchies moet je aanpakken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die kansenjongeren. Geweldig volk!
En dan heb je nog van die pipo's die hun kinderwagens niet inklappen in geval van een ruimtegebrek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Babywagens in de bus
Oprotten met die meuk in de bus, vooral die allochtonen die altijd hun hele gezin meenemen for some reason
Dat zeg ik, Schalkwijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die kansenjongeren. Geweldig volk!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:49 schreef 2cv het volgende:
Als je voorin de bus zit en er stapt waar jij er uit is niemand in en de buschauffeur verrekt het om de voordeur open te doen dan is de desbetreffende buschauffeur een lamlul.
QFT.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:49 schreef 2cv het volgende:
Als je voorin de bus zit en er stapt waar jij er uit is niemand in en de buschauffeur verrekt het om de voordeur open te doen dan is de desbetreffende buschauffeur een lamlul.
Klopt en als de bus helemaal volzit dan ga ik me niet naar achter wurmen door de menigtequote:Op woensdag 8 april 2009 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
QFT.
Een beetje meewerken is wel gewenst. Je vraagt hem niet om jou oraal te laten bevredigen ofzo. Gewoon ff de deur open doen voor een seconde is een kleine moeite. Daarnaast gooien chauffeurs ook weleens de deur dicht als je voorste voet de grond nog niet heeft geraakt
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 09:27 schreef Dragorius het volgende:
TS is zo'n kansloze appelflap die "uit principe" vindt dat hij er ook voor uit mag, terwijl duidelijk in de bus staat aangegeven waar de ingang/uitgangen zijn.
Je gaat in een pretpark toch ook niet via de uitgang een attractie binnen, of via de ingang naar buiten???
Ik vind dat de chauffeur je ff met pepperspray had mogen bewerken
TS woont niet in die regio maar werkt er in de buurtquote:Op woensdag 8 april 2009 09:39 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
![]()
Schalkwijk is Haarlem
Hoofddorp is geen Haarlem?
Zuidtangent rijdt tussen Amsterdam & Haarlem, ik denk dat je in Hoofddorp woont, of mss in 5 huizen.
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:04 schreef Tecnix het volgende:
[..]
Bij walibi world kon dat met zo'n clock apperaat
Mij zijn tenminste normen en waarden aangeleerd ja, en ik hou me aan de regels die gesteld worden in een omgeving waarin ik geen authoriteit heb. Jij bent echter zo'n losbandige yup die enkel met zijn starrige gedrag denkt de baas van de wereld te kunnen zijn.quote:
Dat dus, niets irritanter dan een horde mensen die de bus uitloopt terwijl ik erin wil!quote:
Mij zijn ook normen en waarden geleerd. En ik houd me ook aan de regels maar zoals ik al zei, bij de ZuidTangent mag je ook voor uitstappen. Hier in het dorp stap ik altijd keurig achteruitquote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mij zijn tenminste normen en waarden aangeleerd ja, en ik hou me aan de regels die gesteld worden in een omgeving waarin ik geen authoriteit heb. Jij bent echter zo'n losbandige yup die enkel met zijn starrige gedrag denkt de baas van de wereld te kunnen zijn.
Je hebt zeker ook een scooter/brommer?
Eens.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:12 schreef Prism het volgende:
[..]
Dat dus, niets irritanter dan een horde mensen die de bus uitloopt terwijl ik erin wil!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |