quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oooow, is dát het? Ik vroeg het me al afquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef CaptainCookie het volgende:
Alleen zien mensen met dat wlm2009 mijn smilies niet![]()
Zoals de overeenkomstige PIquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt altijd alsof iemand wil lachen, maar er geen zak van meent wanneer hij deze emoticon gebruikt.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt altijd alsof iemand wil lachen, maar er geen zak van meent wanneer hij deze emoticon gebruikt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Moozze het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die knipoog is nog het ergst.
Die knipoog is echt "geeft niet dat jij niet zo slim bent als ik ben hoor" . zoiets.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:41 schreef Moozze het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar die knipoog is nog het ergst.
Ik haat die ook altijd, zo ongeīnteresseerd altijd!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:34 schreef Noorseviking het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb metquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Die knipoog is echt "geeft niet dat jij niet zo slim bent als ik ben hoor" . zoiets.
Die ook jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb methet gevoel dat men zegt; sterf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Show me how you do that trick -- The one that makes me scream" she said
weet je niet wat je moet kopen voor sinterklaas? Bekijk de leukste sinterklaascadeaus en tips
... of ontwerp je eigen schilderij
Nah, die van msn geeft zo'n vriendelijke sfeer die onschuldig lijkt, maar je twijfelt toch of die het echt meentquote:
Ik krijg meer het gevoel van "Houd je bek nou maar, ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb metaltijd het gevoel dat men zegt: eigenlijk zou ik je liever niet kennen.
Inderdaad, rode kruisjes zijn echt not donequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef rockstah het volgende:
De Fok! emoticons (op de later gemaakte variaties na) komen oorspronkelijk toch ook gewoon uit een standaard forum pakket. Je ziet ze wel vaker. Ze zijn inderdaad wel beter dan die van WLM, die ngoal overdreven parodieën van normale emoties weergeven.
Nog slechter zijn die van gedrochten die je in sommige phpBB forums tegenkomt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik denk dat je even langs de psycholoog moet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb metaltijd het gevoel dat men zegt: eigenlijk zou ik je liever niet kennen.
Ja me 2, daar is die toch ook voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb methet gevoel dat men zegt; sterf.
Bij mij ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:06 schreef behangplakker het volgende:
MSN-smileysFok! ftw en niemand die begrijpt waarom ik deze smileys gebruik
Naast dat het gedrochten zijn naaien ze me ook nog eens in mijn kont.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, rode kruisjes zijn echt not done
Gelukkig maakt dat het allemaal weer goedquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Noortje. het volgende:
Het parapluutje, pizzapuntje, eilandje en filmrolletje zijn wel tof.
Was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gelukkig maakt dat het allemaal weer goed
Voor vieze dingetjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
Heeft iemand enig idee waar die dat schaap voor staat?
Die vierde van links op de tweede rijquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:27 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
vooral die eerste line met name de : + D is ubergay
dit is mijn klacht
neem een voorbeeld aan de emoticons van fok, die zijn veel vetter.
quote:
Ik dacht dat "bah" stond voor het geluid die/dat/dit (quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:30 schreef Noortje. het volgende:
Vandaar dat het invoerding ook (bah) is.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:37 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat "bah" stond voor het geluid die/dat/dit () schapen maken.
De "Fok!"-emoticons, komen grotendeels bij tweakers vandaan volgens mij.. In ieder geval een aantal ervan is ooit speciaal voor GoT gemaaktquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:13 schreef rockstah het volgende:
De Fok! emoticons (op de later gemaakte variaties na) komen oorspronkelijk toch ook gewoon uit een standaard forum pakket. Je ziet ze wel vaker. Ze zijn inderdaad wel beter dan die van WLM, die ngoal overdreven parodieën van normale emoties weergeven.
Nog slechter zijn die van gedrochten die je in sommige phpBB forums tegenkomt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
zo gebruik ik hem ook altijd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:39 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
:S faalt toch wel zo hardquote:Op woensdag 8 april 2009 00:19 schreef LethalNinja het volgende:
onderste rij is leuk, zelf gebruik ik op msn vaak :en
:S (A) en
Dequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:32 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de-versie op MSN. Ik gebruik bijna alleen maar
op MSN, omdat die er naar mijn mening nog redelijk oké uitziet. Daarnaast gebruik ik uiteraard enkele fok!-smiles
Jaa ik heb ze allemaal. Maar ik wil ook Pi's als smileys hebbenquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:37 schreef J0ttem het volgende:
Terechte klacht
Mijn zelfgemaakte is wel baas though [ afbeelding ]
[ afbeelding
Waar kan ik dat terugvinden, via de search kom ik alleen bij topics met dooie links uitquote:
Fok smiley packquote:Op woensdag 8 april 2009 08:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar kan ik dat terugvinden, via de search kom ik alleen bij topics met dooie links uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |