Rot dan op, baggeraar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
Dit is volgens mij zo slecht dat ik het niet durf te lezen.
Nou biefstuktopics zijn toch meestal niet echt hoge kwaliteit.quote:
Maar ze is echt een leuke meidquote:
Ahum,quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nou biefstuktopics zijn toch meestal niet echt hoge kwaliteit.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ahum,
Feestje van een vriend
Wat zou jij doen als er zombies waren
Dierenactivisten op m'n hyves :'( een reeks van 6 topics inclusief bedreigingen_!
Ja dat heb ik meestal wel wanneer ik alleen met een meisje ben daarom dat ik het erbij zetquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Neooo het volgende:
''Er hing nog helemaal geen geile c.q. seksuele sfeer in de lucht en ik was het ook niet van plan.'''
Hier stopte ik met lezen.
Broer, vader, neven, vrienden...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:45 schreef Biefstuk het volgende:
Ja maar alleen vanwege haar broer of wat? Vind het zonde
Inderdaad, die gekke lui nemen altijd teveel bescherming.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Afknijpen, nu het het kan.
IK HERHAAL HET NOG 1X; BLIJF VAN MIJN MANNELIJKE GESLACHTSDELEN AFquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:53 schreef DurumDoner het volgende:
Ik herhaal het nog 1 x; BLIJF VAN ME ZUSJE AF VUILE VIESPEUK!
Kloonquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Neooo het volgende:
''Er hing nog helemaal geen geile c.q. seksuele sfeer in de lucht en ik was het ook niet van plan.'''
In ieder geval niet van mijquote:
Dat beweerde ik ook nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
In ieder geval niet van mijMijn kloon heeft een ban wegens kloon zijn
We hebben het hier over turken die niet achter zijn gebleven, die broer is gewoon een normaal uitziende jongen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:04 schreef griekjeee het volgende:
Je mocht bij een turk naar haar kamer terwijl ze een broer heeft?Als het echt is, uitzonderlijk doorgaans neemt de broer de vaderrol in als de vader er niet (meer) is.
Dit is inderdaad ook het eerste wat ik dacht.. Hoe stom kan TS zijn om een Turkse naar een Grieks restaurant te brengenquote:
Nouja aan zijn reactie te zien: sommige dingen haal je er niet helemaal uit hequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:05 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
We hebben het hier over turken die niet achter zijn gebleven, die broer is gewoon een normaal uitziende jongen.
Niet wat je in een franse bus oid zou tegenkomen.
Why not ik ga ook weleens bij turken pizza halen, in een italiaans restaurantquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad ook het eerste wat ik dacht.. Hoe stom kan TS zijn om een Turkse naar een Grieks restaurant te brengen
1. Dat is een Italiaans restaurantquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Why not ik ga ook weleens bij turken pizza halen, in een italiaans restaurant(no shit)
Echt de grootste onzin dat is al heel lang niet meer zo (alleen de wat oudere generatie denkt er soms nog zo over), en klopt is een italiaan maar er staan alleen maar de eigenaar is een turk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Dat is een Italiaans restaurant
2. Turken in Nederland worden veel meer geïndoctrineerd en zijn nationalistischer dan Grieken dus zij haten Grieken meer dan andersom.
Gelijk een mooie test dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef BluesRebel het volgende:
2. Turken in Nederland worden veel meer geïndoctrineerd en zijn nationalistischer dan Grieken dus zij haten Grieken meer dan andersom.
Bovendien nationalistischer? Dan ken je vast geen grieken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:22 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
1. Dat is een Italiaans restaurant
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grensquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echt de grootste onzin dat is al heel lang niet meer zo (alleen de wat oudere generatie denkt er soms nog zo over), en klopt is een italiaan maar er staan alleen maar de eigenaar is een turk.
Ik ken inderdaad geen Grieken maar wel Turken en hun nationalistische gedrag vind ik echt idioot, het gaat veel te ver.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Bovendien nationalistischer? Dan ken je vast geen grieken.
Verhalen van één persoon zijn niet representatief voor de gehele bevolking dat snap je natuurlijk ook wel...Ik weet ook wel dat dit bij sommige mensen nog speelt maar mijn ervaringen zijn dat dit over het algemeen bij de wat oudere generatie eerder een rol speelt. En ja dat laatste zal bestquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grensSoms langer dan 5 uren in de zon gewacht op een stempel
Discriminerende debielen)
Het was toevallig tijdens dat EK waarin Griekenland kampioen werd en de halve finale zag ik daar in een restaurant.. je moest hun koppen zien toen Griekenland won
Kloptquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Verhalen van één persoon zijn niet representatief voor de gehele bevolking dat snap je natuurlijk ook wel...Ik weet ook wel dat dit bij sommige mensen nog speelt maar mijn ervaringen zijn dat dit over het algemeen bij de wat oudere generatie eerder een rol speelt. En ja dat laatste zal best
Mjaquote:
Die dierenshit heeft me een tijdje vermaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ahum,
Feestje van een vriend
Dierenactivisten op m'n hyves :'( een reeks van 6 topics inclusief bedreigingen_!
Jij bent van de dierenactivist topicreeks dus, die met laster enzo? HELDquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:42 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ahum,
Feestje van een vriend
Deze heb ik al sinds mijn 20ste postquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstuk ik wil dat je je ouwe ava weer gebruikt
Die rooie lap vleesquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Deze heb ik al sinds mijn 20ste post
Welke had je in je hoofd?
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehadquote:
rosbief, biefstuk all the samequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehad
Was het niet Rosbief?
WTF heb je in Irak te zoeken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grensSoms langer dan 5 uren in de zon gewacht op een stempel
Het was toevallig tijdens dat EK waarin Griekenland kampioen werd en de halve finale zag ik daar in een restaurant.. je moest hun koppen zien toen Griekenland won
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:41 schreef Neooo het volgende:
Pics van je zusje?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende:
Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn".
Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Het komt wel meer voor. Het is puur dat het een Turk is dat het 'topicswaardig/noemswaardig' is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef keienlegger het volgende:
Ik zou ook reageren zoals die broer dat deed als een Fokker met mijn zusje thuiskwam en boven "bij haar wil zijn".
Had je een hengst en een enkeltje stoeprand gegeven.
Rubix Kübra?quote:Kübra nam het voor me op en zei dat hij zich geen zorgen hoef te maken en ik hartstikke oké was.
Best kansquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Denk dat je de verkeerde voor je hebt want deze is de enige die ik ooit heb gehad
Was het niet Rosbief?
quote:
En wanneer ga jij weer naar school toe, stuk addergebroed?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef fysicus het volgende:
Noem die hoertje geen Turk.
Turk die naar Griex restaurant gaat![]()
Turk die et met een Hollander heeft![]()
Echte Turken worden uitgehuwelijkt op hun 11e en dat is em dan.
Goeiequote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende:
Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
Vergeet niet een mes mee te nemen als je gaat stappen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef jogy het volgende:
Fuck it, niet haar maar die broer, niet letterlijk maar figuurlijk. Je gaat voor het meisje, je weet nu dat die broer een beetje beschermend ingericht is dus hou er rekening mee. Als het wat serieus wordt met dat meisje ga je gewoon een keer stappen met die broer van haar om hem even te laten wennen. Net als met honden even aan je hand laten ruiken alleen dan anders.
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
je hoeft geen turk te zijn om niet te willen dat je zusje wordt gepakt door een schooier
En zo is het verdomme maar net. TS moet niet zo'n laffe kuthond zijn, dat ruiken ze.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:54 schreef Synthesist het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. meenemen, dan weet die broer () ook dat het kontje van z'n zus nu niet meer voor hem is maar van jou.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ik ookquote:
Niks mis meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Niet te hopen voor de TS dat zijn vriendin en haar familie van Cyprus komenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
Met een Turk naar een Grieks restaurant gaan, lol
Als ze niet bloed tijdens haar huwelijksnacht gaat de man klagn dat ze al gebruikt isquote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar biefstuk, grote vrind,
Ze mag je toch wel aftrekken, en jij haar vingeren? Of is dat ook haram!?
Inderdaad. 1.80m zou mij zelfs niet imponeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je al onder de indruk bent van een lengte van 1,80 dan ben je zeker een smurf?
Drommels.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Pak autoshottie en round him up! pak je molo en he's going down!
Ben zelf 1.78quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. 1.80m zou mij zelfs niet imponeren.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Sommige (één op de miljoen, dat wel) Turkse vrouwen zijn wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef misteriks het volgende:
wat zie je in godsnaam in een turkse??? die zijn zelfs nog afstotelijker dan britse wijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |