SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Niet te hopen voor de TS dat zijn vriendin en haar familie van Cyprus komenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:46 schreef Lakitu het volgende:
Met een Turk naar een Grieks restaurant gaan, lol
Als ze niet bloed tijdens haar huwelijksnacht gaat de man klagn dat ze al gebruikt isquote:Op woensdag 8 april 2009 18:32 schreef RickoKun het volgende:
Maar biefstuk, grote vrind,
Ze mag je toch wel aftrekken, en jij haar vingeren? Of is dat ook haram!?
Inderdaad. 1.80m zou mij zelfs niet imponeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je al onder de indruk bent van een lengte van 1,80 dan ben je zeker een smurf?
Drommels.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:41 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Pak autoshottie en round him up! pak je molo en he's going down!
Ben zelf 1.78quote:Op woensdag 8 april 2009 21:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Inderdaad. 1.80m zou mij zelfs niet imponeren.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:33 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Is helemaal geen onzin. Paar jaar terug ging ik naar Irak met de auto en kwam meerdere Turken tegen die ook uit Nederland aan t reizen waren. Ze vroegen mijn route en ik zei door Griekenland en Turkije naar Irak. Toen zeiden ze dat ze de route door Bulgarije namen omdat de Griekse douane heel moeilijk doet als t om Turken gaat. (Ik gunde ze dit van harte en met alle plezier aangezien ik een Koerd ben en zij dit hetzelfde bij ons flikken bij de Turks-Iraakse grensSoms langer dan 5 uren in de zon gewacht op een stempel
Discriminerende debielen)
Het was toevallig tijdens dat EK waarin Griekenland kampioen werd en de halve finale zag ik daar in een restaurant.. je moest hun koppen zien toen Griekenland won
Sommige (één op de miljoen, dat wel) Turkse vrouwen zijn wel verdomd lekker.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:27 schreef misteriks het volgende:
wat zie je in godsnaam in een turkse??? die zijn zelfs nog afstotelijker dan britse wijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |