Zoiets moet geen aanmoedigingsprijs krijgen, maar een Met-De-Grond-Gelijk-Maken-prijsquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Och gut, ze krijgen 'n aanmoedigsprijs, erg hè?!
Grow up....
Maaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:18 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
ik moet ook nog naar muziek gaan zoeken voor koninginnedag maar dan voor mijn verjaardagsfeest s,avonds![]()
nog 23 dagen
Ja, want jouw muzieksmaak staat natuurlijk boven die van de rest van Nederland....quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zoiets moet geen aanmoedigingsprijs krijgen, maar een Met-De-Grond-Gelijk-Maken-prijs
Roosbeef is echt geweldig idd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Terechte winnaar lijkt mij![]()
Roosbeef
Ja man, echt vet goede shit iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja he Hans. Heb je eindelijk 's goed geluisterd?
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Slinger jij Queen maar weer aan.
Klopt, ik betrap mezelf er soms ook nog wel eens op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Viel me op dat mensen uit Drenthe zeggen "ik ben er 10 nodig" ipv "ik heb er 10 nodig".
Moet dan iedereen van hetzelfde houden? Mag ik dan niet eens aangeven dat ik Roosbeef kut vind en mag wel iedereen pas z'n smoel open doen als ze het geweldig vinden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ja, want jouw muzieksmaak staat natuurlijk boven die van de rest van Nederland....
Eindelijk iemand die het opvaltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tegen welke lamp ben jij dit keer op gelopen
blijft een vette remix/danceplaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Close My Eyes
Helaas gemistquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
Heeft nou helemaal niemand hier opgemerkt dat Maricha in de studio was vanavond?
Jawel hoor... ik zag haar ineens naast Michiel staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
Heeft nou helemaal niemand hier opgemerkt dat Maricha in de studio was vanavond?
zeer goed iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
blijft een vette remix/danceplaat
Net zoals die van Armin en Sharon
Valerius krijgt van mij nog een Seal of Approval.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat Valerius maar niks, veel te glad.
Begin is gejat van Krezip! voor de rest weinig boeiend..quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat Valerius maar niks, veel te glad.
Twitter van Michiel vanmiddag:quote:
Ah, tof!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Twitter van Michiel vanmiddag:
Vanavond tijdens @metmichiel ook 3 Jools Holland intro's voor op tv opnemen. Wat zal ik eens aantrekken?
Oeh, maar dat is gaaf !quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef cosmick het volgende:
Zaterdag is een hele bijzondere dag.
Dan zie ik haar in het echt!
Ik baal nu dat ik UPC heb verruild voor KPN.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Twitter van Michiel vanmiddag:
Vanavond tijdens @metmichiel ook 3 Jools Holland intro's voor op tv opnemen. Wat zal ik eens aantrekken?
En zorg ook dat ze zijn opgeladenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut, reminds me.. ik moet nog nieuwe oplaadbare batterijen kopen!
dat geldt zeker voor deze plaat. Wat een juweel ! zeker de gitaar op het eindquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U2 is net als wijn. Hoe langer hoe beter.
Hmm.. Het klinkt meer als, ik heb al zoveel wijn gehad, nu heb ik zin in wat andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Dikke lamp in de nek van Veenstra. Toch maar even de trui uittrekken
Ik begin hem inderdaad beter te vinden, dus uitspraak klopt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bier zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ik![]()
[ afbeelding ]
What elsequote:
Moest je dat nou zeggen?quote:
Haha, sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen?
Nu krijg ik weer dorst...
quote:
MetMichiel Domienquote:
Nee, wie heeft 't daar over dan? Ik in ieder geval niet! Tuurlijk mag je dat wel, en ook daar heb ik helemaal niets over gezegd. Het is een juryprijs (!!) en die jury heeft 'n andere mening/smaak dan jij hebt, en daarom zijn ze niet meer serieus te nemen volgens jou. Beetje overdreven vind ik dat, that's all.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moet dan iedereen van hetzelfde houden? Mag ik dan niet eens aangeven dat ik Roosbeef kut vind en mag wel iedereen pas z'n smoel open doen als ze het geweldig vinden?
Je vindt het geweldig of je vind het totaal ruk, en ik behoor nou eenmaal tot de 2e groep. Deal with it![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |