Eindelijk iemand die het opvaltquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tegen welke lamp ben jij dit keer op gelopen
blijft een vette remix/danceplaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Close My Eyes
Helaas gemistquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
Heeft nou helemaal niemand hier opgemerkt dat Maricha in de studio was vanavond?
Jawel hoor... ik zag haar ineens naast Michiel staanquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:46 schreef Broekie het volgende:
Heeft nou helemaal niemand hier opgemerkt dat Maricha in de studio was vanavond?
zeer goed iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:45 schreef LeonH het volgende:
[..]
blijft een vette remix/danceplaat
Net zoals die van Armin en Sharon
Valerius krijgt van mij nog een Seal of Approval.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat Valerius maar niks, veel te glad.
Begin is gejat van Krezip! voor de rest weinig boeiend..quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik vind dat Valerius maar niks, veel te glad.
Twitter van Michiel vanmiddag:quote:
Ah, tof!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Twitter van Michiel vanmiddag:
Vanavond tijdens @metmichiel ook 3 Jools Holland intro's voor op tv opnemen. Wat zal ik eens aantrekken?
Oeh, maar dat is gaaf !quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef cosmick het volgende:
Zaterdag is een hele bijzondere dag.
Dan zie ik haar in het echt!
Ik baal nu dat ik UPC heb verruild voor KPN.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Twitter van Michiel vanmiddag:
Vanavond tijdens @metmichiel ook 3 Jools Holland intro's voor op tv opnemen. Wat zal ik eens aantrekken?
En zorg ook dat ze zijn opgeladenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut, reminds me.. ik moet nog nieuwe oplaadbare batterijen kopen!
dat geldt zeker voor deze plaat. Wat een juweel ! zeker de gitaar op het eindquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U2 is net als wijn. Hoe langer hoe beter.
Hmm.. Het klinkt meer als, ik heb al zoveel wijn gehad, nu heb ik zin in wat andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Dikke lamp in de nek van Veenstra. Toch maar even de trui uittrekken
Ik begin hem inderdaad beter te vinden, dus uitspraak klopt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bier zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ik![]()
[ afbeelding ]
What elsequote:
Moest je dat nou zeggen?quote:
Haha, sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen?
Nu krijg ik weer dorst...
quote:
MetMichiel Domienquote:
Nee, wie heeft 't daar over dan? Ik in ieder geval niet! Tuurlijk mag je dat wel, en ook daar heb ik helemaal niets over gezegd. Het is een juryprijs (!!) en die jury heeft 'n andere mening/smaak dan jij hebt, en daarom zijn ze niet meer serieus te nemen volgens jou. Beetje overdreven vind ik dat, that's all.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moet dan iedereen van hetzelfde houden? Mag ik dan niet eens aangeven dat ik Roosbeef kut vind en mag wel iedereen pas z'n smoel open doen als ze het geweldig vinden?
Je vindt het geweldig of je vind het totaal ruk, en ik behoor nou eenmaal tot de 2e groep. Deal with it![]()
Kan je beter aan haar platenmaatschappij vragen, daar heeft ze zelf geen moer over te vertellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nikki wanneer kom je met een nieuwe single
Cos ! wat een wijze woorden zeg, damn!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef cosmick het volgende:
Valt me op dat mensen die van de Killers (nieuwe stijl), Pokerface etc houden sowieso niet verder luisteren dan hun oren groot zijn.
Oud spul momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef cosmick het volgende:
Er wordt toch ook wel meer van NIkki gedraaid? Of is dat oud spul?
Jou neem ik voorlopig niet meer serieus, clown.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos ! wat een wijze woorden zeg, damn!
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nikki wanneer kom je met een nieuwe single
Dus...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jou neem ik voorlopig niet meer serieus, clown.
Ook weer een opmerking van niks... Wist wel dat er weer iemand zou komen die me zou "afrekenen" op mijn Killers luistergedrag. Daarbij luister ik al vanaf hun bestaan naar The Killers, dus niet alleen de nieuwe stijl. Gelukkig proberen zij nog iets nieuws. En als mensen dat niks vinden... Ik slaap er geen minuut minder om eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef cosmick het volgende:
Valt me op dat mensen die van de Killers (nieuwe stijl), Pokerface etc houden sowieso niet verder luisteren dan hun oren groot zijn.
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neem je moeder in de maling,maar niet mij![]()
Ga jij maar lekker Alphabeat luisteren
Zolang ie maar niet naakt gaat met z'n hoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Nu trekt Veenstra zelfs een ander shirt aan. 't lijkt wel een modeshow
Scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Maar... Boyfriend vind ik toch echt een toffe plaat
.
Dit klinkt als Pink??
Hahaha, nee man, moet ook niet en doe ik natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om eerlijk gezegd.
Snel, twitter dat dan effe naar hem!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zolang ie maar niet naakt gaat met z'n hoofd.
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:21 schreef MichielV het volgende:
Zolang ie maar niet naakt gaat met z'n hoofd.
Ik houd je aan dit citaat vrijdag.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:23 schreef cosmick het volgende:
What the hell is dit nu weer.
Ik ruik een MH.
Toffe lijst!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Eminem !
Milow ! 5 mei, samen met de Ting Tings, Krauze, Voicst en de Wombats @ bevrijdingsfestival te Grunn.
Ene kant moet ik je gelijk geven. Ook ik vind dit niet het beste Killers album (het moest bij mij behoorlijk groeien) en ik vind dat ze bij het grote publiek (lees: Humanpubliek) juist meer waardering hadden moeten krijgen met Mr. Brightside of Bones, maar ik kan het juist wel weer enorm waarderen doordat ze weer wat anders proberen. En dat 3 albums na elkaar (Sawdust niet meegerekend)quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha, nee man, moet ook niet en doe ik natuurlijk ook niet.
Ik hou wel van experimentele dingen, mensen die net ff wat anders doen dan de standaard melodietjes en coupletjes en lekker safe deuntjes maken. En ik vind (let op, da's mijn mening en niet een feit) dat The Killers gewoon een gigantische ommezwaai hebben gemaakt. De verkeerde kant op m.i., al hebben ze meer succes dan ooit. Ten koste van de creativiteit wat mij betreft.
Ah.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:30 schreef -Hans- het volgende:
Eminem !
Milow ! 5 mei, samen met de Ting Tings, Krause, Voicst en de Wombats @ bevrijdingsfestival te Grunn.
Ze weten van het fenomeen PSB alarm af dus wie weetquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Overigens komt Dio ook, maar die heb ik bewust niet op de lijst gezet
Goede goden, wat een lijst weer !!! Zwolle heeft de laatste jaren echt een fijne line-up tijdens het bevrijdingsfestival. Ik hoop dat Hit Me TV ook nog naar Grunn komt en Ilse ook !quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef cosmick het volgende:
Niet verkeerd in Zwollequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah.
In Zwolle dit jaar:
Drive Like Maria
Hit Me TV
De Jeugd Van Tegenwoordig
The Madd
Triggerfinger
Voicst
Echt niet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dio lijkt mij de hoofdact in Groningen als ik dat lijstje van je zie
Nope, die komen dit jaar alleen naar Zwollequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede goden, wat een lijst weer !!! Zwolle heeft de laatste jaren echt een fijne line-up tijdens het bevrijdingsfestival. Ik hoop dat Hit Me TV ook nog naar Grunn komt en Ilse ook !
Pffff een van de slechtste platen OOIT ! wat een <piep> drama die plaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:39 schreef LeonH het volgende:
Bjork, wat vond ik dat destijds een vette plaat toen ie uitkwam!
En nog steeds trouwens
Tering, ziet er wel gezellig uit!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nope, die komen dit jaar alleen naar Zwolle.
Het wordt tegenwoordig alleen in een bepaald deel van een park gehouden. En die ruimte is eigenlijk te klein voor het aantal mensen die er op afkomen..
Dus fokking druk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |