Kan je beter aan haar platenmaatschappij vragen, daar heeft ze zelf geen moer over te vertellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nikki wanneer kom je met een nieuwe single
Cos ! wat een wijze woorden zeg, damn!quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef cosmick het volgende:
Valt me op dat mensen die van de Killers (nieuwe stijl), Pokerface etc houden sowieso niet verder luisteren dan hun oren groot zijn.
Oud spul momenteel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef cosmick het volgende:
Er wordt toch ook wel meer van NIkki gedraaid? Of is dat oud spul?
Jou neem ik voorlopig niet meer serieus, clown.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos ! wat een wijze woorden zeg, damn!
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nikki wanneer kom je met een nieuwe single
Dus...quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jou neem ik voorlopig niet meer serieus, clown.
Ook weer een opmerking van niks... Wist wel dat er weer iemand zou komen die me zou "afrekenen" op mijn Killers luistergedrag. Daarbij luister ik al vanaf hun bestaan naar The Killers, dus niet alleen de nieuwe stijl. Gelukkig proberen zij nog iets nieuws. En als mensen dat niks vinden... Ik slaap er geen minuut minder om eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:09 schreef cosmick het volgende:
Valt me op dat mensen die van de Killers (nieuwe stijl), Pokerface etc houden sowieso niet verder luisteren dan hun oren groot zijn.
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Neem je moeder in de maling,maar niet mij![]()
Ga jij maar lekker Alphabeat luisteren
Zolang ie maar niet naakt gaat met z'n hoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
Nu trekt Veenstra zelfs een ander shirt aan. 't lijkt wel een modeshow
Scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe. Maar... Boyfriend vind ik toch echt een toffe plaat
.
Dit klinkt als Pink??
Hahaha, nee man, moet ook niet en doe ik natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik slaap er geen minuut minder om eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |