quote:
Opmerkelijk, dat is het stemgeluid zeker! En dichter... Tja, ik vind het eerder Spinvis voor onzekere meisjes.quote:“een muzikale dichter met een opmerkelijk stemgeluid”
Ik heb geen enkel probleem... heb je niet 2 stream tegelijk aan staan oid? Dat zou de echo kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef MirageF1 het volgende:
Ligt het aan mijn computer of klinkt het alsof Michiel uit zijn badkamer uitzend? Gigantische echo.
Ja dat had ik inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem... heb je niet 2 stream tegelijk aan staan oid? Dat zou de echo kunnen verklaren.
Michiel vanuit de Arena? Neej joh... zal dan wel aan jou computer liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef MirageF1 het volgende:
Ligt het aan mijn computer of klinkt het alsof Michiel uit zijn badkamer uitzend? Gigantische echo.
Dat lag dus aan mijn computer![]()
Heb Only by the Night hier al een week liggen en nog steeds niet geluisterd...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nu denken aan een simpel quizvraagje in Blokken. Geen van de twee dames kende 'Use Somebody' en 'Sex on Fire' van de Kings of Leon.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nu denken aan een simpel quizvraagje in Blokken. Geen van de twee dames kende 'Use Somebody' en 'Sex on Fire' van de Kings of Leon.![]()
Zoiets moet geen aanmoedigingsprijs krijgen, maar een Met-De-Grond-Gelijk-Maken-prijsquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Och gut, ze krijgen 'n aanmoedigsprijs, erg hè?!
Grow up....
Maaiquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:18 schreef themauster het volgende:
Avond![]()
ik moet ook nog naar muziek gaan zoeken voor koninginnedag maar dan voor mijn verjaardagsfeest s,avonds![]()
nog 23 dagen
Ja, want jouw muzieksmaak staat natuurlijk boven die van de rest van Nederland....quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zoiets moet geen aanmoedigingsprijs krijgen, maar een Met-De-Grond-Gelijk-Maken-prijs
Roosbeef is echt geweldig idd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Terechte winnaar lijkt mij![]()
Roosbeef
Ja man, echt vet goede shit iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:36 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja he Hans. Heb je eindelijk 's goed geluisterd?
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Slinger jij Queen maar weer aan.
Klopt, ik betrap mezelf er soms ook nog wel eens op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Viel me op dat mensen uit Drenthe zeggen "ik ben er 10 nodig" ipv "ik heb er 10 nodig".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |