www.radiofreak.nlquote:Sander Lantinga en Sophie Hilbrand presenteren Ranking The Stars
3FM-dj Sander Lantinga en Radio 1-presentatrice Sophie Hilbrand gaan het nieuwe seizoen van Ranking The Stars presenteren. Voorheen presenteerde Paul de Leeuw het tv-programma, maar die wilde er mee stoppen. Ranking the Stars is vanaf vrijdag 1 mei om 20:30 uur te zien op Nederland 3.
Naast een gemengde presentatie zitten er nu ook mannen en vrouwen door elkaar in het panel. Waaronder Bridget Maasland, Susan Smit, Gijs Staverman en Sebastiaan Labrie. Sander en Sophie hebben er zin in. Sophie: "Sander en ik zijn allebei deelnemer geweest in eerdere edities en hebben het programma altijd fantastsich gevonden. Heel spannend om het nu te gaan presenteren. Paul de Leeuw vervangen kan niet, maar wij hebben vooral veel zin om er onze eigen draai aan te geven."
Ranking the Stars laat zien hoe de sterren over zichzelf denken én hoe ze naar elkaar kijken. Elke week krijgen zij vragen voor hun kiezen over zichzelf en de andere deelnemers. Ze moeten een lijstje maken van één tot en met tien, waarin ze zichzelf en de anderen rangschikken. Dezelfde vraag is ook al gesteld aan een panel van honderd mensen. Diegene die het best in staat is de mening van het panel in te schatten, wint het spel. Ondertussen leert de kijker de deelnemers goed kennen, want elke plaats op de lijst moet gemotiveerd worden.
Taco, hij was lekker en er zijn nog stukjes over, dus die gaan straks op tijdens het voetbalquote:
ik zeg 2xquote:
- Wilhelmusquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:13 schreef Feivel1 het volgende:! Weer bezig met de playlist voor Koninginnedag, ik doe het in gedeelten he? Vandaar dat ik er dagen mee bezig ben
.
Is Wolter Kroes geen optie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
- Wilhelmus
- Oranje Boven
- Hup holland Hup
Goede playlist.
Miííjn god, wat doe je me aan? Ik mag alles draaien, als het maar niet al té hard is, beluisterbaar dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
- Wilhelmus
- Oranje Boven
- Hup holland Hup
Goede playlist.
Wanneer en waar?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Miííjn god, wat doe je me aan? Ik mag alles draaien, als het maar niet al té hard is, beluisterbaar dus.
@Ofyles: Wolter Kroes is een heule goeie, had ik nog niet aan gedacht, dankjewel.
(We staan op de boxen als er geen live artiesten optreden, dus het moet wel een beetje klinken)
Lekkerquote:
Wolter Kroes is fout dat hij fout is. Aan de andere kant is Rick Astley tegenwoordig fout omdat hij goed is. Of andersom natuurlijk.quote:
Hallo, het is voor een lokale omroep. Dan kan je niet fout gaan met Wolter en z'n collega's.quote:
Schade blijft beperkt dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hallo, het is voor een lokale omroep. Dan kan je niet fout gaan met Wolter en z'n collega's.
Das waarquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hallo, het is voor een lokale omroep. Dan kan je niet fout gaan met Wolter en z'n collega's.
Moi !quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef MichielV het volgende:
Yo!
Ik zou er direct voor tekenenquote:
Ze blijven altijd achter lopen op de rest.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Das waar, ik zap wel eens naar seaport fm en daar hebben ze dan de zaterdagmiddagborrel
. SBS^2 muziek.
Het is maar net hoe je het bekijkt. De lokalo hier scoort als een malle, met name bij de wat oudere medemens. Da's nou eenmaal een andere doelgroep dan de meesten hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze blijven altijd achter lopen op de rest.
quote:AMSTERDAM - Zangeres/tekstdichter Roosbeef is de winnares van De Eerste Prijs 2009. Zij kreeg de prijs, een beurs van 15.000 euro en een replica van een door Yvonne Kracht ontworpen beeld, dinsdag in Theater Bellevue in Amsterdam uit handen van juryvoorzitter Hans van Willigenburg.
De Eerste Prijs is de opvolger van de British American Tobacco Prijs en de Pall Mall Exportprijs. Het is een aanmoedigingsprijs voor Nederlands “grootste talent op het gebied van licht eigentijds amusement, uitgezonderd film, toneel en jeugdtheater”.
De jury noemt Roos Rebergen, zoals de echte naam van Roosbeef luidt, “een muzikale dichter met een opmerkelijk stemgeluid”. “Welke plaats geef je het in de Nederlandse popcultuur? Is het kleinkunst, is het Nederlandstalige popmuziek? Het heeft zeker iets van beide, maar het is vooral origineel en gaat wat haar teksten betreft veel verder dan de gemiddelde Nederlandse poptekst.”
De prijs is sinds 1978 28 keer toegekend. Eerdere winnaars van de prijs waren onder anderen Wouter Hamel, Daniël Samkalden, Wende Snijders, de Ashton Brothers, Marc-Marie Huijbregts, Thomas Acda, Trijntje Oosterhuis, Comedytrain, Vera Mann, Hans Liberg, Karin Bloemen en Purper.
Regionale radio is niet voor niets de meest beluisterde radio van NL.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. De lokalo hier scoort als een malle, met name bij de wat oudere medemens. Da's nou eenmaal een andere doelgroep dan de meesten hier.
Radio.nl. Lijken mij geen verkeerde personenquote:- Wouter van der Goes of Jurre Bosman mogelijk opvolger Florent Luyckx
Uit de wandelgangen heb ik vernomen dat Michiel Veenstra niet naar 538 gaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Radio.nl. Lijken mij geen verkeerde personen
Radio 538 heeft wel een kleine kwaliteitsimpuls nodig, maar dan is het ook een toffe zender om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de wandelgangen heb ik vernomen dat Michiel Veenstra niet naar 538 gaat.
Die rubriek slaat nergens op.
Klopt! Naja, we zullen het wel zien. Wouter heeft mijn voorkeur (gevoelskwestie).quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Uit de wandelgangen heb ik vernomen dat Michiel Veenstra niet naar 538 gaat.
Die rubriek slaat nergens op.
Weer een prijs die je dus blijkbaar niet serieus kunt nemen...quote:
Misschien komt er nog eentje bij, maar we wachten af...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:38 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weer een prijs die je dus blijkbaar niet serieus kunt nemen...
538 is voor mij alleen luisterbaar tijdens ESO+ Dance programma'squote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Radio 538 heeft wel een kleine kwaliteitsimpuls nodig, maar dan is het ook een toffe zender om naar te luisteren.
Zeker hun eigen CD?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:39 schreef borisz het volgende:
[..]
538 is voor mij alleen luisterbaar tijdens ESO+ Dance programma's.
538 heeft buiten die programma's echt maar 1cd op repeat staan.
quote:
Opmerkelijk, dat is het stemgeluid zeker! En dichter... Tja, ik vind het eerder Spinvis voor onzekere meisjes.quote:“een muzikale dichter met een opmerkelijk stemgeluid”
Ik heb geen enkel probleem... heb je niet 2 stream tegelijk aan staan oid? Dat zou de echo kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef MirageF1 het volgende:
Ligt het aan mijn computer of klinkt het alsof Michiel uit zijn badkamer uitzend? Gigantische echo.
Ja dat had ik inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem... heb je niet 2 stream tegelijk aan staan oid? Dat zou de echo kunnen verklaren.
Michiel vanuit de Arena? Neej joh... zal dan wel aan jou computer liggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:00 schreef MirageF1 het volgende:
Ligt het aan mijn computer of klinkt het alsof Michiel uit zijn badkamer uitzend? Gigantische echo.
Dat lag dus aan mijn computer![]()
Heb Only by the Night hier al een week liggen en nog steeds niet geluisterd...quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nu denken aan een simpel quizvraagje in Blokken. Geen van de twee dames kende 'Use Somebody' en 'Sex on Fire' van de Kings of Leon.![]()
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik moet nu denken aan een simpel quizvraagje in Blokken. Geen van de twee dames kende 'Use Somebody' en 'Sex on Fire' van de Kings of Leon.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |