dat geldt zeker voor deze plaat. Wat een juweel ! zeker de gitaar op het eindquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
U2 is net als wijn. Hoe langer hoe beter.
Hmm.. Het klinkt meer als, ik heb al zoveel wijn gehad, nu heb ik zin in wat andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Dikke lamp in de nek van Veenstra. Toch maar even de trui uittrekken
Ik begin hem inderdaad beter te vinden, dus uitspraak klopt wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bier zeker?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:59 schreef Briggy het volgende:
[..]
Hij wordt er ook dorstig van zie ik![]()
[ afbeelding ]
What elsequote:
Moest je dat nou zeggen?quote:
Haha, sorryquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:02 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moest je dat nou zeggen?
Nu krijg ik weer dorst...
quote:
MetMichiel Domienquote:
Nee, wie heeft 't daar over dan? Ik in ieder geval niet! Tuurlijk mag je dat wel, en ook daar heb ik helemaal niets over gezegd. Het is een juryprijs (!!) en die jury heeft 'n andere mening/smaak dan jij hebt, en daarom zijn ze niet meer serieus te nemen volgens jou. Beetje overdreven vind ik dat, that's all.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
Moet dan iedereen van hetzelfde houden? Mag ik dan niet eens aangeven dat ik Roosbeef kut vind en mag wel iedereen pas z'n smoel open doen als ze het geweldig vinden?
Je vindt het geweldig of je vind het totaal ruk, en ik behoor nou eenmaal tot de 2e groep. Deal with it![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |