Er kunnen zoveel factoren zijn joh..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:16 schreef Kabolter het volgende:
Mijn ervaring is dat zulk soort vrouwen dat op meer dan genoeg andere punten dat goed weten te maken.
En het is stiekem ook wel fijn, die confrontaties/spanningen..
Zo af en toe komt het alleen naar boven, die negatieve blik. Het probleem is alleen dat de knallende sex gaat wennen, zoals nog wel meer dingen.
En aan het einde van de relatie weegt die doelloze instelling steeds meer en meer. Misschien ook omdat de rest qua gevoelswaarde afzwakt.
Dat dus. Vrouwen "vergeten" weleens de pil dan zo.. Zou mooi foute boel zijn!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Crazy Harry het volgende:
Je hebt het wel ver laten komen.
Zoals ik het heb begrepen laatst bij de notaris toen ik ging samenwonen, kan je, wanneer je vriendin nooit aan de lasten van het huis heeft mee betaald, haar er vrij makkelijk uit krijgen.
En zoals al meer mensen ervoor waarschuwen; pas op met die kinderwens, vrouwen met een kinderwens zijn gekker dan je je ooit kunt voorstellen. En wanneer ze een kind van je heeft, dan ben je nog zwaarder de lul dan nu.
En dat creëerd veel stres en mag jij weer 2x (of meer) zo'n zwangerschapstest van 10-15¤ voor d'r kopenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Bootje84 het volgende:
Dat dus. Vrouwen "vergeten" weleens de pil dan zo.. Zou mooi foute boel zijn!
Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in... Daar stopte ik overigens ook met lezen..quote:ze heeft zelfs al een gat in een deur geschopt..
Misschien was het wel een open deur ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef MvdZ het volgende:
Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in...
Een binnendeur, van spaanplaat wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:19 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Pittig wijf hoor... Ik weet niet wat voor deur het was... Maar een gemiddelde deur, daar trap je niet zomaar een gat in... Daar stopte ik overigens ook met lezen..
Dumpen[punt!]
Ik denk dat dat komt omdat jij momenteel haar hele leven bent, aangezien ze niets te doen heeft. Ze heeft totaal geen afleiding. Waarschijnlijk ziet ze je met pijn in het hart vertrekken 's morgens en verlangt de hele dag naar het moment dat je terugkomt. (Stiekem denkt ze misschien dat jij ook naar dat moment verlangt.) Als jij dan later thuiskomt dan ze verwacht, dan neemt ze dat persoonlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:
Verder is er nog het bazige karakter van mevrouw.. Ik werk nu van 8 tot 4..
omdat zij dat prettig vond.. en opzich zijn het ook wel prettige tijden.. alleen wil
ik soms ook weleens van 9 tot 5 werken.. Alleen als ik dat probeer voor te stellen
wordt mevrouw boos en aggressief.. Jah ik moet het voorstellen.. Ik heb zoiets van
ik doe een "mededeling" en klaar. Nee hoor daar moet eerst weer over gediscusseerd worden,
dan wordt je toch bang en gek van...
Een gaten-in-deuren-schoppende-zeurkous als moeder die overigens ook nog es een gigantische lanterfant is, kun je je toekomstige kinderen niet aandoen.quote:En dan wil ze ook nog eens kinderen etc..
Waarin ie zich ook niet meer laat zien na de OP.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:57 schreef Crackerjacker het volgende:
Volgens mij worstelt TS al langer dan vandaag met het probleem Huis van 2 namen op 1 naam zetten
Ik wilde al een Portje open trekken Re.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:34 schreef Re het volgende:
we geven TS nog fftjes kans om te reageren, anders ga ik mee met swets, figuurlijk dan
Zo onwaarschijnlijk vind ik t hele verhaal niet hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk ook echt dat dit topic waar is.
Gat in een deur??quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:22 schreef Grimli het volgende:
Mevrouw gaat dan compleet door het lint.. ze heeft zelfs al een gat in een deur geschopt..
En als ik dan de volgende ochtend weg ga probeert ze me ook nog tegen te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |