hoezo heb je er ringen inzitten en ben je gayquote:
"OH MIJN GOD WAT IS ER GEBEURT!?!?"quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOD
want dat roepen de meeste dames als ze hem zien
oh mijn god!
quote:
die van mij heet ALLESquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOD
oh mijn god!
Wat grappig jezelf dissen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
die van mij heet ALLES
is dat alles?
haha jij bent een neger met een kleine lulquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
die van mij heet ALLES
is dat alles?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
die van mij heet ALLES
is dat alles?
Ik dacht dan ook van te voren dat je een piemel had!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOD
oh mijn god!
Ja..quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:52 schreef genakt het volgende:
[..]
hoezo heb je er ringen inzitten en ben je gay![]()
een monstercock is toch ook een piemel piep?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:21 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik dacht dan ook van te voren dat je een piemel had!
Ik ben een beetje bang van het V-woord. Vraag me niet waarom.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TT vind ik trouwens gaar
of penis of pik
of vagina of kutje
of borsten of tieten
en niet half half
Een monster was het zekerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een monstercock is toch ook een piemel piep?
pas op of ik sla hem weer tegen je wangetjesquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
pas op of ik sla hem weer tegen je wangetjes
Wat een sletten!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef Mexxa het volgende:
Paar jaar geleden had ik namen bedacht voor het geslachtsdeel van m'n stapvriendin en van mezelf. Chantal en Marijke. Was wel handig als we op stap waren en we weer eens wat beleefd hadden. "En hoe is het met marijke?" "Nou, die heeft het toch druk de laatste tijd, maar ze heeft het gruwelijk naar d'r zin. En hoe is t met Chantal?" "Ooh was ff rustig met haar, maar die draait de laatste tijd ook alleen maar overuren" Dit was toch makkelijker dan vragen hoe het met je minnaar is, in een café vol bekenden.. Maar vriendin en ik zijn nu braafChantal en Marijke zijn een beetje éénkennig geworden.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
Annaconda.
je kan zelf invullen welk deel.
Zo van, haar naam was Anna en ze konda niks mee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef Edwinuss het volgende:
Annaconda.
je kan zelf invullen welk deel.
Snijden en in de pan gooien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:59 schreef KaasManiak het volgende:
Ilse (de lange)
LangeJan wtf doe je met mijn UI?
quote:
Soort paard van Troje zeg maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:58 schreef cerror het volgende:
Ramkraker.
D'r, d'r uit en laat een boel schade achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pies on joe toe
Misschien moet je je eens gaan richten op volwassenen ipv kinderenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef immortalsean het volgende:
ik noem hem 'portofoon', want telkens als ik 'm gebruikt heb, komt de politie aan de deur...
En op zon- en feestdagen: Zuurstokquote:
Staat er altijd wanneer het moet en altijd bikkelhardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Hoezo? Is ie blauw danquote:
Nee, hij is zo liefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:16 schreef hardromacore het volgende:
[..]
He schat je zag gister na ons avontuurtje toch dat ik hem had gewassen?
Haha hier ookquote:Op woensdag 8 april 2009 15:48 schreef Houzer het volgende:
Jaap Stam.
Een vriend van me houdt het op zijn "blauw beaderde yoghurt staaf".quote:
quote:Op maandag 13 april 2009 13:06 schreef LangeJan het volgende:
Het Monster van Loch Ness,
Veel mensen hebben er over gehoord en denken dat hij bestaat, maar niemand heeft hem echt gezien!
O wacht.. nee das nie goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stormt met bruut geweld binnen, schiet alles overhoop, en laat een complete chaos achter?quote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens gaan richten op volwassenen ipv kinderen
Dat duet blijft meesterlijk!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef Walter81 het volgende:
Voor degene die nog op zoek zijn naar een bijnaam voor de vagina:
Lyrics
nerdhumorquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:08 schreef TimKuik het volgende:
Die van mij heet Winrar. Van veraf gezien klein en teder maar eenmaal uitgepakt blijkt t wel anders te zijn.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:08 schreef TimKuik het volgende:
Die van mij heet Winrar. Van veraf gezien klein en teder maar eenmaal uitgepakt blijkt t wel anders te zijn.
Waarom niet Firefox?quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:08 schreef TimKuik het volgende:
Firefox ondersteunt alleen GZip compressie.quote:
Oh mijn god, is dat het al?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GOD
oh mijn god!
Doet me denken aan het verhaal van de Surinamer die de bijnaam van zijn tollie er op had laten tatoeeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 02:08 schreef TimKuik het volgende:
quote:
okquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:26 schreef Dirk1990 het volgende:
nou kijk, hier heet ik Dirk1990
maar sinds kort noem ik mijn lul Dirk19,90
als in : 19,9cm
Het is een vrij lange en ik ben daar blij mee!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |