Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb hem al aan, met moeite. Nu ga ik mijn toets maken. Kusje.
Of ben je zelf stiekem aan het trillen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
Zit hier achter een PC waar de muis van gaat trillen als je hem 20 sec stil houd
nooit geen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom krijg ik nooit geen positive note´s Adelante?
Nee is een anti muisarm muisquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ben je zelf stiekem aan het trillen?
Nooit een positieve note's?quote:
Want dat gebeurt niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee is een anti muisarm muis
Ik vind het maar irritant denk telkens dat ik gebelt word
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, hier zijn mijn enige contact personen
Scheur het open!quote:
Vesje?quote:
hoi met de moeder van stefanoquote:
Kom jij eens met een topic of zoquote:
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.
Oh, een vestje?quote:
Ja, gaat die gladiool mij beschuldigen van iets, terwijl hij hier nooit is en dus ook niets mee krijgt van wat hier gebeurt.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.
Moet je gelijk gevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, gaat die gladiool mij beschuldigen van iets, terwijl hij hier nooit is en dus ook niets mee krijgt van wat hier gebeurt.
Nou de mazzelen dan maar weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weer aan het werk, stelletje apekoppen.Sanna is toch weg.
Je hebt zelf een apekopquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weer aan het werk, stelletje apekoppen.Sanna is toch weg.
Jankerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk zo'n OP waar je niet drie kwartier hoeft te scrollen
Pfeifferquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb al een week het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. Ik heb ook totaal geen energie
Wedden van niet?quote:
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoquote:
Genoeg gegeten? Of toch even langs de huisarts gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoik ben gewoon licht en m`n hoofd en draaierig etc
Een broodje met frisse eiersalade gaat er ook in als koek kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
goed idee n tostiekan m nog lekker in de tuin in t zonnetje opeten
Gefeliciteerd, je bent zwanger!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoik ben gewoon licht en m`n hoofd en draaierig etc
Mwah, ik ga alleen naar de dokter als ik er helemaal van overtuigd ben dat er iets mis isquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Genoeg gegeten? Of toch even langs de huisarts gaan
daar lopen de grootste mongolenquote:
Ik geloof best dat er zon is, maar ik wou wedden dat het niet genoeg zon was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
2 miljoen euro *klap *klap* die zijn weer makkelijk verdient![]()
Ik neem ontslag
Beugels met kleurtjes.quote:
Denk dat dat ook wel een van de oorzaken kan zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mwah, ik ga alleen naar de dokter als ik er helemaal van overtuigd ben dat er iets mis isik denk zelf dat het komt omdat ik de laatste maand zo onregelmatig leef
18.2quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er zon is, maar ik wou wedden dat het niet genoeg zon was. [ afbeelding ] Tenzij het nu 30 graden bij je is.![]()
[..]
Beugels met kleurtjes.Probeerde m'n ortho me ook altijd aan te smeren, mooi niet.
Wel lef als je daar als jongen met zo een met verschillende kleuren looptquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:29 schreef Lakitu het volgende:
Beugels met kleurtjes.Probeerde m'n ortho me ook altijd aan te smeren, mooi niet.
Schijt op het bureau van je baas en hup de zon inquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
2 miljoen euro *klap *klap* die zijn weer makkelijk verdient![]()
Ik neem ontslag
Of ik heb gewoon kanker in m`n maag want die voelt de laatste maanden ook al wat vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een van de oorzaken kan zijn
Ik wou er een met diamantjes, maar die hadden ze niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel lef als je daar als jongen met zo een met verschillende kleuren loopt![]()
Skaff-a gaat kaal, Skaff-a gaat kaal, Skaff-a gaat kaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon kanker in m`n maag want die voelt de laatste maanden ook al wat vreemdstress teveel
Ik heb geen beugel nodig, hihiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou er een met diamantjes, maar die hadden ze niet.
Weet niet eens waar mijn baas zitquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijt op het bureau van je baas en hup de zon in
Ik ook niet meerquote:
Een willekeurig bureau is ook goed, wel foto's + filmpjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet niet eens waar mijn baas zit![]()
Groote bedrijven
Ja en dan geen 2 miljoen krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een willekeurig bureau is ook goed, wel foto's + filmpjes
quote:
Ik heb nog wel een knoopquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als jullie een geld inzamel actie opzetten, doe ik het...![]()
Niet woar!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijg je een bitch-slap op je kaak
quote:
quote:
Wat?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe time je dat? smst WD dat ze nu weer in SC zit?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Oh, nu snap ik ook wat Lakitu bedoeld![]()
Ik ben onschuldig
Tot nu toe vond ik alle mensen die ik in een mazda gezien heb lelijk, dus de kans is groot dat jij ook lelijk bent en dus een apekop hebt.quote:
En niet eens op komen dagen als ik er ben hequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben onschuldig
Nee.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe time je dat? smst WD dat ze nu weer in SC zit?
Ik was nog op de eerste pagina aan het lezen, had haar dus nog helemaal niet gezien.quote:
Vraag maar aan krentenbol, bt of liiszle of dat zo is, ik zou je er geen eerlijk oordeel over kunnen geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot nu toe vond ik alle mensen die ik in een mazda gezien heb lelijk, dus de kans is groot dat jij ook lelijk bent en dus een apekop hebt.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben onschuldig
Jij SMSt me niet, WD welquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En niet eens op komen dagen als ik er ben he!
Why not?quote:
Tosti.quote:
Doe eens niet zo onaardig, lelijke kantoorslaaf.quote:
Vragen zoals: Wanneer werd de televisie met geluid uitgevonden?quote:
radioactief afvalquote:
verf, maar dan in plaats van de V STquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig, lelijke kantoorslaaf.
Wat voor opleiding doe jij?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vragen zoals: Wanneer werd de televisie met geluid uitgevonden?
- Hoe heet een film waarbij een pianist muziek maakt?
- Wat is surrealisme?
Dat waren zulke waardeloze kutvragen, ik wist niet dat ik dat moest leren. Ik heb surrealisme wel ingevuld en die andere heb ik gegokt.
Hoe heet een film waarbij een pianist muziek maakt?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vragen zoals: Wanneer werd de televisie met geluid uitgevonden?
- Hoe heet een film waarbij een pianist muziek maakt?
- Wat is surrealisme?
Dat waren zulke waardeloze kutvragen, ik wist niet dat ik dat moest leren. Ik heb surrealisme wel ingevuld en die andere heb ik gegokt.
Eén waar ze bij muziek kutvragen stellen.quote:
Ja dat heb ik ook ingevuld, maar ik weet niet of dat goed is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe heet een film waarbij een pianist muziek maakt?
Is toch een stomme film?
Maar op die andere vragen zou ik ook het antwoord niet zo weten.
En nu het normale antwoord.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eén waar ze bij muziek kutvragen stellen.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook ingevuld, maar ik weet niet of dat goed is.
Is dat antwoord niet normaal genoeg voor je?quote:
Nee klopt, jullie hebben al genoeg informatie over me.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze het gewoon niet vertellen
Vind je het gek, dan krijg je meteen weer van die mensen die over het opleidingsniveau beginnen te miepenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze het gewoon niet vertellen
Ik vroeg me gewoon serieus af wat voor opleiding ze deed, maar kennelijk durft ze het niet te vertellen ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat antwoord niet normaal genoeg voor je?
Lololol ze doet mbo dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het gek, dan krijg je meteen weer van die mensen die over het opleidingsniveau beginnen te miepen
Drink jij koffie in een glas dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als het bier en koffie is wel, anders niet.
Alsof je me anders zou behandelen als je wist dat ik vmbo-t, havo, vwo of gymnasium deed.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vroeg me gewoon serieus af wat voor opleiding ze deed, maar kennelijk durft ze het niet te vertellen ofzo
Dat zei ik nietquote:
Ik zit op de middelbare school kankern00bquote:
Moet ik hem slaan voor je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit op de middelbare school kankern00b
MBO met muziek vragen? en aangezien de leeftijd gok ik middelbare school, havo of vwo. Beetje eigen inschattingsvermogen gebruikenquote:
Ah, dan weten we dat ook weer. Uitlokposts ftwquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit op de middelbare school kankern00b
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof je me anders zou behandelen als je wist dat ik vmbo-t, havo, vwo of gymnasium deed.
Waarom zou je dat doen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, dan weten we dat ook weer. Uitlokposts ftw
[..]
Ja
Kijk, tenminste iemand die wel slimmer is dan een gemiddelde pannenkoek.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
MBO met muziek vragen? en aangezien de leeftijd gok ik middelbare school, havo of vwo. Beetje eigen inschattingsvermogen gebruiken
Ow?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ah, dan weten we dat ook weer. Uitlokposts ftw
[..]
Ja
Als je gymnasium deed was het zo van 14.gif, en als je vmbo deed meer zo van 13.gifquote:
Ben geen meisje. Vulle vuist kan ie krijgen.quote:
Zie z`n houding, sig etcquote:
Echte mannen slaan met schone vuistenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben geen meisje. Vulle vuist kan ie krijgen.
Zo'n type ben jij dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als je gymnasium deed was het zo van 14.gif, en als je vmbo deed meer zo van 13.gif
Sowieso mensen die quotes van zichzelf in hun sig zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zie z`n houding, sig etcbeetje zo`n gemiddelde relusert....niks van aantrekken
WIL JE RELLEN G KOM NAAR ADAM NUquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Zie z`n houding, sig etcbeetje zo`n gemiddelde relusert....niks van aantrekken
En ook geen tik ofzo, gewoon vol doorhalen zodat je hoort hoe z`n kaak ontwrichtquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben geen meisje. Vulle vuist kan ie krijgen.
Ik zei vulle, niet vuilequote:
Ja hallo welkom op Fokquote:
vulle is geen woordquote:
Ik vind alles wat nu aanwezig is geen kuttype, op jou na. Jitze is een beetje pessimistisch maar dat is oké, heb ik vrede mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hallo welkom op FokEen beetje KLBer is zo'n type
Als het me wat beter uitkomt graag, maar ik wijzig geen plannen voor jou....een keer op een meet wil ik best een keer je kop op straat uitsmerenquote:
Ja hoor, lieve schattige Jitze.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Stelletje zondaars. Nu weer aardig doen.
He, wat heb je een leuke roze hakjes aanquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Ok.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als het me wat beter uitkomt graag, maar ik wijzig geen plannen voor jou....een keer op een meet wil ik best een keer je kop op straat uitsmeren
quote:
die wending dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef jitzzzze het volgende:
Houd je snater, jij vuige schuinsmarcheerderquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
He, wat heb je een leuke roze hakjes aanstaat je goed
KLB-SC is ook niet echt een afspiegeling van KLBquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind alles wat nu aanwezig is geen kuttype, op jou na. Jitze is een beetje pessimistisch maar dat is oké, heb ik vrede mee.
Z'n jurkje is ook wel schattig. Alleen die strik had dan weer niet gehoeven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
He, wat heb je een leuke roze hakjes aanstaat je goed
Wat heb je zelf gedaan? Basis?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
KLB-SC is ook niet echt een afspiegeling van KLB
Daar moet je ook niet zoveel waarde aan hechten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind alles wat nu aanwezig is geen kuttype, op jou na. Jitze is een beetje pessimistisch maar dat is oké, heb ik vrede mee.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Z'n jurkje is ook wel schattig. Alleen die strik had dan weer niet gehoeven.
iig geen negatievequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goed hé? Heb ik nu een positieve note verdient?
Nee nee, weet ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet zoveel waarde aan hechten.
Jaquote:
Inderdaad. Ondanks dat ie constant loopt te zeiken over m'n Mazda, m'n vriendin etc vind ik Jitze nog steeds een toffe user.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet zoveel waarde aan hechten.
Dat kan hij nietquote:
En ook dat moet je niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ondanks dat ie constant loopt te zeiken over m'n Mazda, m'n vriendin etc vind ik Jitze nog steeds een toffe user.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Houd je snater, jij vuige schuinsmarcheerder
Ik heb toch ook basis gedaan, het is dus een normaal antwoordquote:
Waarom zijn ze blauw?quote:
Ok. Gefeliciteerd met je gymnasium, wat wil je worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb toch ook basis gedaan, het is dus een normaal antwoordZie profiel btw
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ook dat moet je niet serieus nemen.
Als ik later groot ben wil ik rijk wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ok. Gefeliciteerd met je gymnasium, wat wil je worden?
Gefeliciteerd, wanneer kom je me ophalen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
Ik eis felicitaties voor het zojuist behalen van mijn rijbewijs.
Nu pas? Jij was toch 20 ofzoquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
Het niveau daalt weer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik rijk worden
Van hartequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
Gefeli BPquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
Als ik later groot ben, wil ik een rijke vriendin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik later groot ben wil ik rijk worden
Ik ben al groot en ik zit nog steeds op school gvdquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, wil ik een rijke vriendin.
Nooit een rijke vriendin nemen, ik spreek uit ervaringquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, wil ik een rijke vriendin.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nooit een rijke vriendin nemen, ik spreek uit ervaring
En waar gaan we dan heen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wanneer kom je me ophalen?
vertel...?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet willenquote:
Waarom wordt uilskuiken gebruikt voor een dom persoon terwijl de uil altijd is afgebeeld als een slim dier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Oelewapper, Uilskuiken, NIksnut, Hals
Omdat een uilskuiken wel dom is??quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom wordt uilskuiken gebruikt voor een dom persoon terwijl de uil altijd is afgebeeld als een slim dier.
Geweldigquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Oelewapper, Uilskuiken, NIksnut, Hals
hoi romanticus.quote:
Dit is niet zomaar schelden, jij flapdrol. Dit is oud-hollandsch schelden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe op met dat lief naar elkaar schelden stelletje kutlullen!
Hou je godvergeten kankersmoelquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe op met dat lief naar elkaar schelden stelletje kutlullen!
Doerak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar schelden, jij flapdrol. Dit is oud-hollandsch schelden.
Dat schorriemorrie weet dat heul niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is niet zomaar schelden, jij flapdrol. Dit is oud-hollandsch schelden.
Lellebelquote:
Tuig van de richel is het.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat schorriemorrie weet dat heul niet meer
Staring: Jitzzzze and Skaff-aquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
Dit topic heeft potentie voor rel nummero 2987
Terwijl hij niet meer dan schobbejak is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lellebel![]()
[..]
Tuig van de richel is het.
Mwa, ik heb er geen probleem meequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:
BobbyB, waarom staat mijn UI niet in de op?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er geen probleem meeNiet dat ze heel rijk is, maar rijker dan ik in ieder geval.
pics?quote:
HA, sloeber!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, ik heb er geen probleem meeNiet dat ze heel rijk is, maar rijker dan ik in ieder geval.
Omdat de OP vol is en anders moet Adelante te ver scrollen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
BobbyB, waarom staat mijn UI niet in de op?
quote:
niet zomaar fotos van medeusers plaatsenquote:
hey liiszle!quote:
Leuke zus heb jequote:
Ik vond de grotere UI's in de OP van de vroegere SC's mooier, BobbyB.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de OP vol is en anders moet Adelante te ver scrollen.
Gefeliciteerd gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat de OP vol is en anders moet Adelante te ver scrollen.
[..]
klopt
Hay bobbbbbsquote:
dagdagdagdagdagggghoi!quote:
2e.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd gast
Eerste keer? Nice.
Tofquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2e.
Maar dat maakt niet uit, als was het de 7e, ik heb 'm, daar gaat het om.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Hoe creeer je pussyfarts..
Sommige mensen
Nicequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2e.
Maar dat maakt niet uit, als was het de 7e, ik heb 'm, daar gaat het om.
Ga hem zelf onderhouden dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vond de grotere UI's in de OP van de vroegere SC's mooier, BobbyB.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Skaff-a het volgende:
Kinders, ravot nog lekker verder, ik ga me elders vermakenTot snel
Xxx
Maar , vroeger zat je zo vaak mij topics onder te baggerenquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Sommige mensen
OMFG YOU SICK FUCKquote:
Ja, inderdaad. Maar vond het lullig om daar over te beginnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wel bijzonders huidskleurtje met al die rode vakjes.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Florian_ het volgende:
Sommige mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |