Succes!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb hem al aan, met moeite. Nu ga ik mijn toets maken. Kusje.
Of ben je zelf stiekem aan het trillen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
Zit hier achter een PC waar de muis van gaat trillen als je hem 20 sec stil houd
nooit geen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:53 schreef Gupje het volgende:
Waarom krijg ik nooit geen positive note´s Adelante?
Nee is een anti muisarm muisquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ben je zelf stiekem aan het trillen?
Nooit een positieve note's?quote:
Want dat gebeurt niet zo vaakquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee is een anti muisarm muis
Ik vind het maar irritant denk telkens dat ik gebelt word
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, hier zijn mijn enige contact personen
Scheur het open!quote:
Vesje?quote:
hoi met de moeder van stefanoquote:
Kom jij eens met een topic of zoquote:
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.
Oh, een vestje?quote:
Ja, gaat die gladiool mij beschuldigen van iets, terwijl hij hier nooit is en dus ook niets mee krijgt van wat hier gebeurt.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig met een topic, stuk addergebroed. Echter ben jij, vuige schuinsmarcheerder, nooit in de SC aanwezig.
Moet je gelijk gevenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, gaat die gladiool mij beschuldigen van iets, terwijl hij hier nooit is en dus ook niets mee krijgt van wat hier gebeurt.
Nou de mazzelen dan maar weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weer aan het werk, stelletje apekoppen.Sanna is toch weg.
Je hebt zelf een apekopquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga weer aan het werk, stelletje apekoppen.Sanna is toch weg.
Jankerdquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Adelante het volgende:
Heerlijk zo'n OP waar je niet drie kwartier hoeft te scrollen
Pfeifferquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Skaff-a het volgende:
Ik heb al een week het gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen. Ik heb ook totaal geen energie
Wedden van niet?quote:
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoquote:
Genoeg gegeten? Of toch even langs de huisarts gaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoik ben gewoon licht en m`n hoofd en draaierig etc
Een broodje met frisse eiersalade gaat er ook in als koek kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:22 schreef swarmahoer het volgende:
goed idee n tostiekan m nog lekker in de tuin in t zonnetje opeten
Gefeliciteerd, je bent zwanger!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee want behoefte aan slaap heb ik niet en ik kan nog wel gewoon werken enzoik ben gewoon licht en m`n hoofd en draaierig etc
Mwah, ik ga alleen naar de dokter als ik er helemaal van overtuigd ben dat er iets mis isquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Genoeg gegeten? Of toch even langs de huisarts gaan
daar lopen de grootste mongolenquote:
Ik geloof best dat er zon is, maar ik wou wedden dat het niet genoeg zon was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
2 miljoen euro *klap *klap* die zijn weer makkelijk verdient![]()
Ik neem ontslag
Beugels met kleurtjes.quote:
Denk dat dat ook wel een van de oorzaken kan zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Mwah, ik ga alleen naar de dokter als ik er helemaal van overtuigd ben dat er iets mis isik denk zelf dat het komt omdat ik de laatste maand zo onregelmatig leef
18.2quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er zon is, maar ik wou wedden dat het niet genoeg zon was. [ afbeelding ] Tenzij het nu 30 graden bij je is.![]()
[..]
Beugels met kleurtjes.Probeerde m'n ortho me ook altijd aan te smeren, mooi niet.
Wel lef als je daar als jongen met zo een met verschillende kleuren looptquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:29 schreef Lakitu het volgende:
Beugels met kleurtjes.Probeerde m'n ortho me ook altijd aan te smeren, mooi niet.
Schijt op het bureau van je baas en hup de zon inquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
2 miljoen euro *klap *klap* die zijn weer makkelijk verdient![]()
Ik neem ontslag
Of ik heb gewoon kanker in m`n maag want die voelt de laatste maanden ook al wat vreemdquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel een van de oorzaken kan zijn
Ik wou er een met diamantjes, maar die hadden ze niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef sezten het volgende:
[..]
Wel lef als je daar als jongen met zo een met verschillende kleuren loopt![]()
Skaff-a gaat kaal, Skaff-a gaat kaal, Skaff-a gaat kaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon kanker in m`n maag want die voelt de laatste maanden ook al wat vreemdstress teveel
Ik heb geen beugel nodig, hihiquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wou er een met diamantjes, maar die hadden ze niet.
Weet niet eens waar mijn baas zitquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Schijt op het bureau van je baas en hup de zon in
Ik ook niet meerquote:
Een willekeurig bureau is ook goed, wel foto's + filmpjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef Gupje het volgende:
[..]
Weet niet eens waar mijn baas zit![]()
Groote bedrijven
Ja en dan geen 2 miljoen krijgenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een willekeurig bureau is ook goed, wel foto's + filmpjes
quote:
Ik heb nog wel een knoopquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:36 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als jullie een geld inzamel actie opzetten, doe ik het...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |