Anders doe je het gewoon voortaan zelf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
Tering schoonmakers hebben gewoon onze paaseitjes gejatwat een paupervolk is het toch ook.
En schoonmaken, ho maar.
quote:
Daar betalen ze mij niet voor. Die schoonmakers wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Anders doe je het gewoon voortaan zelf.
Ik ben aangekleed. En het regent. En ik moet dadelijk 1 uur naar school om een muziek toets te maken.quote:
Leer het drinken, je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het ruikt goed en ziet er redelijk uit hier maar durf het nooit te drinken
Muziektoets?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben aangekleed. En het regent. En ik moet dadelijk 1 uur naar school om een muziek toets te maken.
Heb het gister voor het eerst gezien, wat een pauper programma is datquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
GUPJE: is dat programma 'Daten in het donker' niets voor jou?
´quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is nog vroeg dus dan gaat het alle kanten op
Ohquote:
I know, (heb het ook gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het gister voor het eerst gezien, wat een pauper programma is dat
JA ZAL IK NODIG HEBBEN! IK BAK ER NIKS VANquote:
Samen met jouquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, (heb het ook gezien) maar moet jij niet een keer deelnemen?
Ik vind het wel iets voor Broekpalingquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, (heb het ook gezien) maar moet jij niet een keer deelnemen?
We zeiden toch ja maar je hoorde ons niet omdat banaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen al, stelletje zondaars.
Ik speel geen fluit. Alleen piano. En gitaar.quote:
Why not?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA ZAL IK NODIG HEBBEN! IK BAK ER NIKS VAN
Prutserquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben met de auto naar werk gegaan, maar schakelen met mijn nieuwe schoenen ging niet echt soepel
Verkapt_ik_heb_nieuwe_schoenen_en_kon_al_niet_schakelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben met de auto naar werk gegaan, maar schakelen met mijn nieuwe schoenen ging niet echt soepel
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Automaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelen
Ja, is inderdaad zonde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Gupje het volgende:
Houden jullie er ook nog rekening mee dat jezus dit weekend wel is gestorven voor onze zonden
boehoeeeequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Gupje het volgende:
Houden jullie er ook nog rekening mee dat Jezus dit weekend wel is gestorven voor onze zonden
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijkquote:
Die theorie is zo saai, triool, sequens, syncope. Ik moest ook muziek stukken leren van Mozart en nog een zooi en dat is me wel goed gelukt, maar die theorieën.quote:
Ja, als je eens normaal door zou kunnen rijden is een schakelbak fijner, maar met al die shitload een file in dit pauperland prefereer ik toch een automaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef kurk_droog het volgende:
Echte auto's hebben een handgeschakelde bak. Moet wel zeggen dat een automaat heel reaxt is
Oh, ja ik bedoel dus koppeling, rem en gasquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelen
Echte mannen schakelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijk
Pff, dat is wel zwaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die theorie is zo saai, triool, sequens, syncope. Ik moest ook muziek stukken leren van Mozart en nog een zooi en dat is me wel goed gelukt, maar die theorieën.
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijk
En geldquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De paar automaten waar ik van hou daar komt koffie, fris en snoep uit
Bij m'n vorige theorie toets had ik bij triool opgeschreven dat de broer van Anton daar vandaan komt. Kon ze niet waarderen.quote:
De spits rijd met mij mee...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaan![]()
Rij ook niet in de spits.
Succes. Addict.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, mijn pauze was om 10:15 voorbij dus ik ga maar weer is aan de slag![]()
Je hebt niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaan![]()
Rij ook niet in de spits.
Ja, dat is wel wennen inderdaad, als je andere schoenen hebtquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik bedoel dus koppeling, rem en gas
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
De spits rijd met mij mee...![]()
Snap je hem de Spits in de bus EinzzZzzZ!1!!1!!! 1!1![]()
Koffieautomatenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De paar automaten waar ik van hou daar komt koffie, fris en snoep uit
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij m'n vorige theorie toets had ik bij triool opgeschreven dat de broer van Anton daar vandaan komt. Kon ze niet waarderen.
ssstquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zegt iemand met een portumenee zo dik als een autoband.
Ik moet vanmiddag een verslag maken. Over China.quote:
Dat is ook zo, maar ja, je moet toch wat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
KoffieautomatenDie meuk is nooit te zuipen.
Inderdaad. Automaten zijn voor grote onpersoonlijke kutbedrijven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:38 schreef Florian_ het volgende:
[..]
KoffieautomatenDie meuk is nooit te zuipen.
Een wattes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zegt iemand met een portumenee zo dik als een autoband.
Ga je gewoon naar de plaatselijke afhaalchinees en laat je die alles samenvatten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet vanmiddag een verslag maken. Over China.
Neequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wattes?
[..]
Ga je gewoon naar de plaatselijke afhaalchinees en laat je die alles samenvatten.
quote:
nummel 1 tot hondeld vielenvijftigquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een wattes?
[..]
Ga je gewoon naar de plaatselijke afhaalchinees en laat je die alles samenvatten.
Dan moet je aan de Sonja Bakker, of welk dieet er tegenwoordig dan ook hip is.quote:
Te heet gewassenquote:
Heb hem al aan, met moeite. Nu ga ik mijn toets maken. Kusje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |