Anders doe je het gewoon voortaan zelf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef BobbyB het volgende:
Tering schoonmakers hebben gewoon onze paaseitjes gejatwat een paupervolk is het toch ook.
En schoonmaken, ho maar.
quote:
Daar betalen ze mij niet voor. Die schoonmakers wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Anders doe je het gewoon voortaan zelf.
Ik ben aangekleed. En het regent. En ik moet dadelijk 1 uur naar school om een muziek toets te maken.quote:
Leer het drinken, je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het ruikt goed en ziet er redelijk uit hier maar durf het nooit te drinken
Muziektoets?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben aangekleed. En het regent. En ik moet dadelijk 1 uur naar school om een muziek toets te maken.
Heb het gister voor het eerst gezien, wat een pauper programma is datquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef jitzzzze het volgende:
GUPJE: is dat programma 'Daten in het donker' niets voor jou?
´quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het is nog vroeg dus dan gaat het alle kanten op
Ohquote:
I know, (heb het ook gezienquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb het gister voor het eerst gezien, wat een pauper programma is dat
JA ZAL IK NODIG HEBBEN! IK BAK ER NIKS VANquote:
Samen met jouquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, (heb het ook gezien) maar moet jij niet een keer deelnemen?
Ik vind het wel iets voor Broekpalingquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
I know, (heb het ook gezien) maar moet jij niet een keer deelnemen?
We zeiden toch ja maar je hoorde ons niet omdat banaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei ik vanmorgen al, stelletje zondaars.
Ik speel geen fluit. Alleen piano. En gitaar.quote:
Why not?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JA ZAL IK NODIG HEBBEN! IK BAK ER NIKS VAN
Prutserquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben met de auto naar werk gegaan, maar schakelen met mijn nieuwe schoenen ging niet echt soepel
Verkapt_ik_heb_nieuwe_schoenen_en_kon_al_niet_schakelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben met de auto naar werk gegaan, maar schakelen met mijn nieuwe schoenen ging niet echt soepel
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef Florian_ het volgende:
Automaatquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |