Ja, is inderdaad zonde.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Gupje het volgende:
Houden jullie er ook nog rekening mee dat jezus dit weekend wel is gestorven voor onze zonden
boehoeeeequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Gupje het volgende:
Houden jullie er ook nog rekening mee dat Jezus dit weekend wel is gestorven voor onze zonden
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijkquote:
Die theorie is zo saai, triool, sequens, syncope. Ik moest ook muziek stukken leren van Mozart en nog een zooi en dat is me wel goed gelukt, maar die theorieën.quote:
Ja, als je eens normaal door zou kunnen rijden is een schakelbak fijner, maar met al die shitload een file in dit pauperland prefereer ik toch een automaat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef kurk_droog het volgende:
Echte auto's hebben een handgeschakelde bak. Moet wel zeggen dat een automaat heel reaxt is
Oh, ja ik bedoel dus koppeling, rem en gasquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Schakel je met je schoenen dan? Sowieso schakelen
Echte mannen schakelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijk
Pff, dat is wel zwaar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die theorie is zo saai, triool, sequens, syncope. Ik moest ook muziek stukken leren van Mozart en nog een zooi en dat is me wel goed gelukt, maar die theorieën.
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, lekker roeren in die schakelbak tijdens de file, heerlijk
En geldquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De paar automaten waar ik van hou daar komt koffie, fris en snoep uit
Bij m'n vorige theorie toets had ik bij triool opgeschreven dat de broer van Anton daar vandaan komt. Kon ze niet waarderen.quote:
De spits rijd met mij mee...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaan![]()
Rij ook niet in de spits.
Succes. Addict.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, mijn pauze was om 10:15 voorbij dus ik ga maar weer is aan de slag![]()
Je hebt niet eens een rijbewijs.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Nog nooit in de file gestaan![]()
Rij ook niet in de spits.
Ja, dat is wel wennen inderdaad, als je andere schoenen hebtquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik bedoel dus koppeling, rem en gas
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
De spits rijd met mij mee...![]()
Snap je hem de Spits in de bus EinzzZzzZ!1!!1!!! 1!1![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |