Je kunt alleen hoogopgeleid zijn als je net zo links als Gelly bent?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand met jouw denkbeelden is alles behalve intelligent en hoogontwikkeld. Verder weet ik dat je allerhande flauwekul zit te vertellen, dus het boeit me ook niet echt.
Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef gelly het volgende:
Verder weet ik dat je allerhande flauwekul zit te vertellen, dus het boeit me ook niet echt.
Jij snapt hem.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:56 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Je kunt alleen hoogopgeleid zijn als je net zo links als Gelly bent?
Precies. Pseudo-intellectuelen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:54 schreef gelly het volgende:
[..]
Sorry, maar iemand met jouw denkbeelden is alles behalve intelligent en hoogontwikkeld. Verder weet ik dat je allerhande flauwekul zit te vertellen, dus het boeit me ook niet echt.
Verschil stemgewicht op basis van Afkomst of geslacht = Discriminatie, Of je er nou voor bent of nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nuja, het gewicht verdubbelt. Niet de waarde. Mijn buurman is ook niet meer waard dan ik omdat hij 2x zoveel weegt.
Ik begrijp het wel, maar ben het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verschil stemgewicht op basis van Afkomst of geslacht = Discriminatie, Of je er nou voor bent of niet
Als je dat niet begrijpt dan kunnen we inderdaad eens gaan twijfelen aan je mate van opleiding
De wijzen komen uit het oosten, daar hoeven ze geen HBO o.i.d., ze hebben de kennis bij geboorte. Kom daar maar eens om in het westenquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Trouwens, nu we het er toch over hebben, is er in Drenthe eigenlijk wel een HBO of universiteit?
Zo vreemd is het niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Censuskiesrechtquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze mensen die met dat soort voorstellen komen onmiddellijk het stemrecht moeten ontnemen vanwege vergaande domheid
Ah, jij wil terug naar de negentiende eeuw, nee, dan begrijp ik het welquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Censuskiesrecht
"No representation without taxation"
Neu maar ik vind wel dat als je meer betaald dat je ook meer te zeggen mag hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, jij wil terug naar de negentiende eeuw, nee, dan begrijp ik het wel![]()
Gewoon ook weer kasteelheren, ridders te paard, slaven en zulks![]()
Zo gemakkelijk is dat. Alsof je al die kennis niet hebt opgedaan door gebruik te maken van algemene middelen, ook en vooral opgebracht door laag betaalden (daar waren/zijn er immers de meesten van)quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Neu maar ik vind wel dat als je meer betaald dat je ook meer te zeggen mag hebben.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
One man, one vote! Simpel zat. Als je dan zo hoop opgeleid bent en niet in staat om je ideeën ook bij minder begaafde landgenoten goed over het voetlicht te brengen, dan ben je überhaupt niet geschikt als politicus. En dat zijn er dan ook veel niet, ze komen er enkel door netwerken, "ons kent ons"
Daarom ben ik ook tegen het principe van door de staat gesubsidieerd studeren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk is dat. Alsof je al die kennis niet hebt opgedaan door gebruik te maken van algemene middelen, ook en vooral opgebracht door laag betaalden (daar waren/zijn er immers de meesten van)
Alsof je als hoog opgeleide niet beter voer kunt kopen, gemakkelijker je werk kunt doen en als gevolg daarvan ook nog eens ouder wordt en dus een grotere kostenpost bent op latere leeftijd
Zet eerst maar eens op papier wie het meest gekost en/of opgebracht heeft, kom dan maar eens terug (nog los van het feit dat je jezelf gelukkig mag prijzen met een goed stel hersens en dat iemand die dat niet of minder heeft daar niets aan kan doen)
90% van de Fokkers heeft HBO-opleiding voltooid, getrouwd, 2 kinderen, heeft 3 autos, een riante woning, verdient 7000 netto per maand en heeft een vakantiehuis in Spanje.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:47 schreef popolon het volgende:
Ik krijg steeds vaker het gevoel hier op het forum dat de hedendaagse hoogopgeleiden eigenlijk niet zo'n hele hoge opleiding hebben gehad.
En 148 met de nationale iq testquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
90% van de Fokkers heeft HBO-opleiding voltooid, getrouwd, 2 kinderen, heeft 3 autos, een riante woning, verdient 7000 netto per maand en heeft een vakantiehuis in Spanje.
Kom op, dat weer toch iedereen.
Spanje vind ik wel héél erg gewoontjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
90% van de Fokkers heeft HBO-opleiding voltooid, getrouwd, 2 kinderen, heeft 3 autos, een riante woning, verdient 7000 netto per maand en heeft een vakantiehuis in Spanje.
Ben jij het niet zat nee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ook een onderdeel van Nederland en vind van niet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:13 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ben jij het niet zat nee? Komt nog wel
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:48 schreef Badabingea het volgende:
Waarom zien ze nou niet eens eindelijk in waarom zoveel mensen op Wilders (gaan) stemmen.
Omdat Nederland het zat is, en niet alleen de lageropgeleiden. dommer wordt.
quote:
Nee hoor ik zie niet waar ik me zo ontzettend druk over moet maken. Ik heb het hier prima naar mijn zin ondanks dat ik in een van de oude stadswijken van Eindhoven woon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |