Wou er eigenlijks mod neerzettenquote:
iddquote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Slappy het volgende:
Raketaanval kamp holland, 22:27 RTL4 extra nieuws.
Alsjeblieft ban zulke extremisten keer op keer soldaten daar uitmaken voor moordenaars enzovoort.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef cultheld het volgende:
Het ergste aan dit hele verhaal is dat die voetballers en supporters later 'vrome' moslims worden en zelf gezinnen stichten. En je kunt wel raden wat er met die kroost gebeurt.. Net een kankergezwel dat niet tijdig ontdekt wordt en daardoor voor destructieve uitzaaiïngen zorgt.
Nee hoor gelukkig niet ik ben niet tegen Moslims hoor ken er genoegquote:
Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maarquote:
Extreme - (We need) more then wordsquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maar
Reden waarom staat er. Lijkt me duidelijk... Eerst een bijbehorend nieuwsbericht, dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
Fransen mishandelen buspassagier.
huh? lijkt me een redelijk relevant topic heden ten dage.
proest. de kranten staan er vol mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan hier geen relevant nieuws bij vinden, zodra dat er is, kunnen we spreken van een heropening.
(En dan zijn er nog de racistische elementen zoals "laffe volk" "behaarderug.com" of "looksaus".)quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wrijf eerst die looksaus uit je ogen en kom binnen een aantal jaar nog eens terug op deze vraag
Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat schijnt hier normaal te zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
Sinds Gronk en zijn opvolger zijn weggepest is het er niet beter opgeworden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |