abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:26 #1
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_67785923
Zie dit filmpje .

"Gelukkig" zijn we niet uniek in Nederland. Waar zit je ergens met je kansloze teringhoofd als je dit soort dingen doet of normaal vindt? Ik snap ook niet waarom die vriendin van een van die jongeren niet ingrijpt, zij heeft denk ik nog wel een beetje invloed. Afkomst doet er natuurlijk niet toe, he, dat begrijpen jullie ook wel. Incidentje, natuurlijk.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:17:57 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67785947
Die vriendin vindt 't waarschijnlijk net zo leuk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:20:47 #3
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_67786024
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Die vriendin vindt 't waarschijnlijk net zo leuk.
Dat zeg ik niet, maar als er één iemand in die bus zit die invloed heeft op een van die gasten, is zij het wel.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:24:05 #4
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67786142
Die kerel bij 4:36 krijgt trouwens wel een harde tik op zijn bek.

Ik kan niet helemaal uit het filmpje opmaken wie er nou bij elkaar hoort etc.. dikke chaos.
pi_67786284
Dat niemand die teringgasten in elkaar ramt. Hier zie je dus de islamisering van Europa he. Wij zijn te beschaafd, te netjes, en daardoor uiteindelijk te mieterig om op te treden tegen deze barbaren. Simpel gezegd: we kunnen/durven er niet mee om te gaan. Als ik in deze bus zat, en ik zou alle woede en agressie in mij hebben die zelfs hier al door dat filmpje te bekijken in mij opborrelt, dan zou ik dat teringtuig helemaal naar de tyfus slaan. Want sterk zijn ze niet, met hun dunne lichaampjes. Ze zijn alleen snel en pakken het initiatief. Ik hoop echt dat ik een keer in zo'n situatie kom, desnoods met wat maatjes bij me. Ik zit al heerlijk te fantaseren hoe ik hun kop dan tegen die palen aanram of nog een flinke trap in hun muil geef als ze al op de grond liggen.

Zo, dat lucht op.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:30:11 #6
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67786330
wel voorspelbaar filmpje.

"normale"krullebol wordt lastig gevallen door opvallende gast in capuchon
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:31:07 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67786361
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat niemand die teringgasten in elkaar ramt. Hier zie je dus de islamisering van Europa he. Wij zijn te beschaafd, te netjes, en daardoor uiteindelijk te mieterig om op te treden tegen deze barbaren. Simpel gezegd: we kunnen/durven er niet mee om te gaan. Als ik in deze bus zat, en ik zou alle woede en agressie in mij hebben die zelfs hier al door dat filmpje te bekijken in mij opborrelt, dan zou ik dat teringtuig helemaal naar de tyfus slaan. Want sterk zijn ze niet, met hun dunne lichaampjes. Ze zijn alleen snel en pakken het initiatief. Ik hoop echt dat ik een keer in zo'n situatie kom, desnoods met wat maatjes bij me. Ik zit al heerlijk te fantaseren hoe ik hun kop dan tegen die palen aanram of nog een flinke trap in hun muil geef als ze al op de grond liggen.

Zo, dat lucht op.
Als jij in je eentje bent en er zijn 5 dunne lichaampjes die je klappen en trappen van alle kanten kun jij niet zoveel, geloof me. Helemaal niet als je in een bus zit waar niet veel ruimte is en je al snel in een hoek zit.
pi_67786411
Wat is er gebeurd met die goeie ouwe tijd dat alleen de buschauffeur klappen kreeg?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_67786430
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Als jij in je eentje bent en er zijn 5 dunne lichaampjes die je klappen en trappen van alle kanten kun jij niet zoveel, geloof me. Helemaal niet als je in een bus zit waar niet veel ruimte is en je al snel in een hoek zit.
Je hebt een voordeel als je blind bent van woede en de adrenaline door je lijf giert. En ik denk dat die gasten wel schrikken als de eerste twee kreunend op de grond liggen. Mijn haat tegen dit soort lui is in de laatste tien jaren alleen maar gegroeid, ik zou er heerlijk op los kunnen gaan.

En: Alles is beter dan laf toekijken, hopend dat jijzelf niet de volgende bent.
pi_67786454
Je gaat je bijna afvragen of er gewoon genetisch iets mis is met Noord-Afrikanen...
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:35:47 #11
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67786508
met 2e keer kijken werd wat meer duidelijk
idd dat wit geklede kenkerventje die zn portemonnee steelt, bij het terug pakken gaan ze meppen.

fuck, kan k me best kwaad om maken.

jammer dat het weer een berbers uitziend iemand is
je ziet ze al van te voren bekokstoven dat ze wat gaan flikken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:36:24 #12
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67786523
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Je hebt een voordeel als je blind bent van woede en de adrenaline door je lijf giert. En ik denk dat die gasten wel schrikken als de eerste twee kreunend op de grond liggen. Mijn haat tegen dit soort lui is in de laatste tien jaren alleen maar gegroeid, ik zou er heerlijk op los kunnen gaan.

met als gevolg dat jij opgepakt wordt
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:37:30 #13
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67786560
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Toen ik blind van woede en vol adrenaline tegen 7 lui vocht lag ik niet veel later op de grond met een paar voetafdrukken op mijn gezicht.
pi_67786586
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Daar kan ik heel wat beter mee leven dan alleen maar toegekeken te hebben.
Mja, helaas is Nederland zo achterlijk ja.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:40:01 #15
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67786645
en wtf rookt die rookt die gast, mag dat daar nog?
of w8, daar hebt tie tóch schijt aan

ik zeg pepperspray en taser publieke functionarissen
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:41:21 #16
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_67786698
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Dat zou mij dan eerlijk gezegd niet eens zoveel uitmaken
pi_67786727
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Toen ik blind van woede en vol adrenaline tegen 7 lui vocht lag ik niet veel later op de grond met een paar voetafdrukken op mijn gezicht.
Dit zijn er maar 5, ze kunnen niet allemaal tegelijk, daar is de ruimte te klein voor, het zijn ielige mannetjes, meeste zijn nog klein ook. Een beetje sterk iemand moet die gasten wel kunnen hebben denk ik. En wie weet schieten omstanders zelfs te hulp! Je moet gewoon zelf het goede voorbeeld stellen. Kheb al eens eerder 2 vechtende mannen uit elkaar gehaald midden in de nacht op straat, waar later nog eens een mes bij betrokken bleek te zijn ook. Dat was dan iets minder, en dat blijft altijd het gevaar.
pi_67786784
Ondanks dat het in Frankrijk plaatsvindt:

Wilders + 1 zetel
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:44:48 #19
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67786793
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:42 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dit zijn er maar 5, ze kunnen niet allemaal tegelijk, daar is de ruimte te klein voor, het zijn ielige mannetjes, meeste zijn nog klein ook. Een beetje sterk iemand moet die gasten wel kunnen hebben denk ik. En wie weet schieten omstanders zelfs te hulp! Je moet gewoon zelf het goede voorbeeld stellen. Kheb al eens eerder 2 vechtende mannen uit elkaar gehaald midden in de nacht op straat, waar later nog eens een mes bij betrokken bleek te zijn ook. Dat was dan iets minder, en dat blijft altijd het gevaar.
lijkt me echt n keer goed ja
dat men met zn allen eens laat zien dat het afgelopen moet zijn.
net als dat er een chauffeur lastiggevallen wordt, met de mede reizigers die gast een paar tikken verkopen
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:46:10 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_67786838
quote:

[..]

Twee vechtende mannen uit elkaar halen is anders dan 5 berbers die allemaal tegelijkertijd tegen je kop aan slaan en schoppen.
pi_67786925
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Twee vechtende mannen uit elkaar halen is anders dan 5 berbers die allemaal tegelijkertijd tegen je kop aan slaan en schoppen.
Kunnen net zo goed Arabieren zijn . Al hoewel ik denk dat het anders zou aflopen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:50:05 #22
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_67786955
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef D-Flying het volgende:

[..]

Kunnen net zo goed Arabieren zijn . Al hoewel ik denk dat het anders zou aflopen.
Algerijntjes?
pi_67787155
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of er gewoon genetisch iets mis is met Noord-Afrikanen...
Ik zie toch zeker een neger (kerel met geblondeerd haar) en een blanke (kerel met het petje) die net zo tekeer gaan.
pi_67787320
quote:

[..]

Totdat je een mes tussen je ribben krijgt doordat je nauwelijks kan uitwijken. Als niet de hele bus tegen hen keert maak je gewoon geen kans.
pi_67789803
Meki, excuses graag.
De banaan is krom.
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:44:46 #26
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_67790405
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Fokski het volgende:

[..]

Ik zie toch zeker een neger (kerel met geblondeerd haar) en een blanke (kerel met het petje) die net zo tekeer gaan.
Precies, de enige die overduidelijk Marokkaan is, is dat misselijke mannetje met het witte vest. Verder een neger en een blanke. La Haine.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:30:10 #27
189777 zagevent
what's in a name
pi_67791768
Linkse goedpraters, kom d'r maar in.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:33:50 #28
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_67791878
Rechtse stormfronters, kom d'r maar in
Dit, dus.
pi_67792629
Linkse oogkleppen-dragers, kom d'r maar in
De banaan is krom.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:59:20 #30
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_67792772
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Griebus het volgende:
Wat is er gebeurd met die goeie ouwe tijd dat alleen de buschauffeur klappen kreeg?
14.gif
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_67792830
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Precies, de enige die overduidelijk Marokkaan is, is dat misselijke mannetje met het witte vest. Verder een neger en een blanke. La Haine.
Zitten er in Frankrijk sowieso niet veel meer Algerijnen in plaats van Marokkanen?
pi_67792930
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zitten er in Frankrijk sowieso niet veel meer Algerijnen in plaats van Marokkanen?
Ja.

Verder snap ik ook niet waarom die chick niet ingrijpt. Wat een hoer .
pi_67792960
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Hier had je wel wat kunnen doen, omdat ze als apen door de bus verspreid bezig zijn.
Ik dacht eerst dat die neger aan het helpen was. Maar blijkbaar toch niet.
  dinsdag 7 april 2009 @ 14:05:14 #34
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_67793004
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Disorder het volgende:

[..]

Klopt, even niet bij stilgestaan. Het kan inderdaad ook een Algerijn zijn.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:40:14 #35
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67796413
Tsja.... je hoeft ze niet in elkaar te slaan.

Pik er één uit en geef hem doodklap en ren weg. Denk dat je daarmee de situatie al iets veiliger zou kunnen maken. Maar weet je wat het is, als iemand een mes heeft dan zit je mooi verkeerd, zeker als het er meer zijn.

Dus ingrijpen is als je heel eerlijk bent ook niet verstandig als je niet of weet wat je moet doen of in ieder geval zeker genoeg bent van je zaak om te doen wat je denkt te gaan doen.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:56:14 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67796963
wat zijn veel noord-afrikanen toch vieze, smerige beesten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 7 april 2009 @ 15:58:10 #37
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67797040
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Dussssss....
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 16:04:02 #38
8781 crew  Frutsel
pi_67797233
Goh..dat filmpje doet het goed zeg... al in drie NWS topics gesignaleerd en inmiddels heeft het een eigen topic
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:06:56 #39
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_67797340
quote:

Zo, dat lucht op.
Het probleem is dat die gastjes over het algemeen ook wel in de gaten hebben met wat voor vlees in de kuip ze te maken hebben. Als er in die bus een zooitje types a la Jerome le Banner zitten dan halen ze dit soort grappen niet uit. Zit die bus vol met tweakers dan weten ze bliksems goed dat ze relatief ongestoord hun gang kunnen gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 07-04-2009 16:16:04 ]
pi_67797801
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het probleem is dat die gastjes over het algemeen ook wel in de gaten hebben met wat voor vlees ze in de kuip te maken hebben. Als er in die bus een zooitje types a la Jerome le Banner zitten dan halen ze dit soort grappen niet uit. Zit die bus vol met tweakers dan weten ze zelf bliksems goed dat ze relatief ongestoord hun gang kunnen gaan.
Klopt idd. Die kutventjes zijn heus niet dom ofzo hoor. Ze hebben schijt aan alles en iedereen. Hebben voor de meeste mensen geen respect. Maar ze weten dondersgoed wie ze te pakken kunnen nemen. De man die er uit ziet als een kickbokser laten ze gewoon met rust. En dan nog denken er mensen dat die kutventjes het slachtoffer zijn van sociaal-economische achterstanden of het leven in een achterstandswijk? Turken zitten in dezelfde positie maar zij gaan echt niet mensen in een bus beroven en dan ook nog het slachtoffer in elkaar slaan. Dit soort misbaksels hebben gewoon schijt aan alles en iedereen die ze te pakken kunnen krijgen.
pi_67797970
quote:

Zo, dat lucht op.
Ja en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of komen ze achteraf met een grote groep om wraak op je te nemen. Dit soort misbaksels kent de theedrinkende taal van Wouter Bos niet. Deze apen kennen slechts alleen de taal uit de harde jungle. De politiek moet dit oplossen en niet zozeer de hardwerkende Nederlander die dan z'n leven moet wagen om die misbaksels in elkaar te meppen. Het probleem is dat die laffe mensen zoals Balkenende geen ene harde moer durven te doen tegen dit soort kutgastjes.

Overigens als je de gelegenheid ziet om dit soort kutgastjes in elkaar te meppen wanneer ze weer voor overlast zorgen, moet je dat zeker doen . Ik laat het ook niet over mij heen lopen. Maar pas wel op dat jij niet straks wordt berecht door de misselijke gang van zaken hier. Nederland is op weg naar een laf, achterlijk derdewereldland waar rebellen (in dit geval de jongens die de straten terroriseren) de baas zijn op straat
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:25:53 #42
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67798111
Is Balkenende bang om klappen te krijgen?

Onze JP?
pi_67798248
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is Balkenende bang om klappen te krijgen?

Onze JP?
Hij is wel de premier van dit land. Maar ik zie hem niet als mijn premier. Zo'n laffe achterlijke debiel is hij
Sorry dat ik zo'n taal uitsla, maar ik kan me vreselijk opwinden dat de huidige politiek niet inziet dat hun aanpak om die overlastgevende misbaksels totaal niet werkt. Dat deel van de jeugd wordt juist alleen maar steeds brutaler op straat. Balkenende is de uiteindelijke verantwoordelijke. En die Van der Laan is ook zo'n lul die totaal niks afweet van integratie en migratie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zienswijze op 07-04-2009 16:35:30 ]
pi_67798441
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:30 schreef zagevent het volgende:
Linkse goedpraters, kom d'r maar in.
Linkse goedpraters op Fok? Waar?
pi_67798499
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

+ Minder Marokkanen uit probleemgebied in de Rif dus wellicht wat "lievere" Marokkanen
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:37:03 #46
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67798551
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
Hey kerel

Sta je weer moppen te tappen?
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 16:42:42 #47
8781 crew  Frutsel
pi_67798760
OP zonder bijbehorend nieuwsbericht... graag met nieuwsbericht, waarvan we kunnen zien hoe oud het filmpje is en dat het 'nieuws' is.
Het filmpje is al talloze malen getoond in andere topics, waaronder Voetballers schoppen supporter voor dood.
Zonder goeie bron + nieuwsbericht is dit dus geen nieuws, want dan krijgen we straks een wildgroei aan videotopics. Probeer het dan elders nog eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')