Dat zeg ik niet, maar als er één iemand in die bus zit die invloed heeft op een van die gasten, is zij het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Die vriendin vindt 't waarschijnlijk net zo leuk.
Als jij in je eentje bent en er zijn 5 dunne lichaampjes die je klappen en trappen van alle kanten kun jij niet zoveel, geloof me. Helemaal niet als je in een bus zit waar niet veel ruimte is en je al snel in een hoek zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat niemand die teringgasten in elkaar ramt. Hier zie je dus de islamisering van Europa he. Wij zijn te beschaafd, te netjes, en daardoor uiteindelijk te mieterig om op te treden tegen deze barbaren. Simpel gezegd: we kunnen/durven er niet mee om te gaan. Als ik in deze bus zat, en ik zou alle woede en agressie in mij hebben die zelfs hier al door dat filmpje te bekijken in mij opborrelt, dan zou ik dat teringtuig helemaal naar de tyfus slaan. Want sterk zijn ze niet, met hun dunne lichaampjes. Ze zijn alleen snel en pakken het initiatief. Ik hoop echt dat ik een keer in zo'n situatie kom, desnoods met wat maatjes bij me. Ik zit al heerlijk te fantaseren hoe ik hun kop dan tegen die palen aanram of nog een flinke trap in hun muil geef als ze al op de grond liggen.
Zo, dat lucht op.
Je hebt een voordeel als je blind bent van woede en de adrenaline door je lijf giert. En ik denk dat die gasten wel schrikken als de eerste twee kreunend op de grond liggen. Mijn haat tegen dit soort lui is in de laatste tien jaren alleen maar gegroeid, ik zou er heerlijk op los kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als jij in je eentje bent en er zijn 5 dunne lichaampjes die je klappen en trappen van alle kanten kun jij niet zoveel, geloof me. Helemaal niet als je in een bus zit waar niet veel ruimte is en je al snel in een hoek zit.
met als gevolg dat jij opgepakt wordtquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je hebt een voordeel als je blind bent van woede en de adrenaline door je lijf giert. En ik denk dat die gasten wel schrikken als de eerste twee kreunend op de grond liggen. Mijn haat tegen dit soort lui is in de laatste tien jaren alleen maar gegroeid, ik zou er heerlijk op los kunnen gaan.
En: Alles is beter dan laf toekijken, hopend dat jijzelf niet de volgende bent.
Toen ik blind van woede en vol adrenaline tegen 7 lui vocht lag ik niet veel later op de grond met een paar voetafdrukken op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je hebt een voordeel als je blind bent van woede en de adrenaline door je lijf giert. En ik denk dat die gasten wel schrikken als de eerste twee kreunend op de grond liggen. Mijn haat tegen dit soort lui is in de laatste tien jaren alleen maar gegroeid, ik zou er heerlijk op los kunnen gaan.
En: Alles is beter dan laf toekijken, hopend dat jijzelf niet de volgende bent.
Daar kan ik heel wat beter mee leven dan alleen maar toegekeken te hebben.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met als gevolg dat jij opgepakt wordt
Dat zou mij dan eerlijk gezegd niet eens zoveel uitmakenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:36 schreef marcel-o het volgende:
[..]
met als gevolg dat jij opgepakt wordt
Dit zijn er maar 5, ze kunnen niet allemaal tegelijk, daar is de ruimte te klein voor, het zijn ielige mannetjes, meeste zijn nog klein ook. Een beetje sterk iemand moet die gasten wel kunnen hebben denk ik. En wie weet schieten omstanders zelfs te hulp!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toen ik blind van woede en vol adrenaline tegen 7 lui vocht lag ik niet veel later op de grond met een paar voetafdrukken op mijn gezicht.
lijkt me echt n keer goed jaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit zijn er maar 5, ze kunnen niet allemaal tegelijk, daar is de ruimte te klein voor, het zijn ielige mannetjes, meeste zijn nog klein ook. Een beetje sterk iemand moet die gasten wel kunnen hebben denk ik. En wie weet schieten omstanders zelfs te hulp!Je moet gewoon zelf het goede voorbeeld stellen. Kheb al eens eerder 2 vechtende mannen uit elkaar gehaald midden in de nacht op straat, waar later nog eens een mes bij betrokken bleek te zijn ook. Dat was dan iets minder, en dat blijft altijd het gevaar.
Twee vechtende mannen uit elkaar halen is anders dan 5 berbers die allemaal tegelijkertijd tegen je kop aan slaan en schoppen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dit zijn er maar 5, ze kunnen niet allemaal tegelijk, daar is de ruimte te klein voor, het zijn ielige mannetjes, meeste zijn nog klein ook. Een beetje sterk iemand moet die gasten wel kunnen hebben denk ik. En wie weet schieten omstanders zelfs te hulp!Je moet gewoon zelf het goede voorbeeld stellen. Kheb al eens eerder 2 vechtende mannen uit elkaar gehaald midden in de nacht op straat, waar later nog eens een mes bij betrokken bleek te zijn ook. Dat was dan iets minder, en dat blijft altijd het gevaar.
Kunnen net zo goed Arabieren zijn . Al hoewel ik denk dat het anders zou aflopen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Twee vechtende mannen uit elkaar halen is anders dan 5 berbers die allemaal tegelijkertijd tegen je kop aan slaan en schoppen.
Algerijntjes?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef D-Flying het volgende:
[..]
Kunnen net zo goed Arabieren zijn . Al hoewel ik denk dat het anders zou aflopen.
Ik zie toch zeker een neger (kerel met geblondeerd haar) en een blanke (kerel met het petje) die net zo tekeer gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of er gewoon genetisch iets mis is met Noord-Afrikanen...
Totdat je een mes tussen je ribben krijgt doordat je nauwelijks kan uitwijken. Als niet de hele bus tegen hen keert maak je gewoon geen kans.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:42 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Precies, de enige die overduidelijk Marokkaan is, is dat misselijke mannetje met het witte vest. Verder een neger en een blanke. La Haine.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:56 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik zie toch zeker een neger (kerel met geblondeerd haar) en een blanke (kerel met het petje) die net zo tekeer gaan.
14.gifquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:32 schreef Griebus het volgende:
Wat is er gebeurd met die goeie ouwe tijd dat alleen de buschauffeur klappen kreeg?
Zitten er in Frankrijk sowieso niet veel meer Algerijnen in plaats van Marokkanen?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Precies, de enige die overduidelijk Marokkaan is, is dat misselijke mannetje met het witte vest. Verder een neger en een blanke. La Haine.
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zitten er in Frankrijk sowieso niet veel meer Algerijnen in plaats van Marokkanen?
Hier had je wel wat kunnen doen, omdat ze als apen door de bus verspreid bezig zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als jij in je eentje bent en er zijn 5 dunne lichaampjes die je klappen en trappen van alle kanten kun jij niet zoveel, geloof me. Helemaal niet als je in een bus zit waar niet veel ruimte is en je al snel in een hoek zit.
Klopt, even niet bij stilgestaan. Het kan inderdaad ook een Algerijn zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Zitten er in Frankrijk sowieso niet veel meer Algerijnen in plaats van Marokkanen?
Dussssss....quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Klopt, even niet bij stilgestaan. Het kan inderdaad ook een Algerijn zijn.
Het probleem is dat die gastjes over het algemeen ook wel in de gaten hebben met wat voor vlees in de kuip ze te maken hebben. Als er in die bus een zooitje types a la Jerome le Banner zitten dan halen ze dit soort grappen niet uit. Zit die bus vol met tweakers dan weten ze bliksems goed dat ze relatief ongestoord hun gang kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat niemand die teringgasten in elkaar ramt. Hier zie je dus de islamisering van Europa he. Wij zijn te beschaafd, te netjes, en daardoor uiteindelijk te mieterig om op te treden tegen deze barbaren. Simpel gezegd: we kunnen/durven er niet mee om te gaan. Als ik in deze bus zat, en ik zou alle woede en agressie in mij hebben die zelfs hier al door dat filmpje te bekijken in mij opborrelt, dan zou ik dat teringtuig helemaal naar de tyfus slaan. Want sterk zijn ze niet, met hun dunne lichaampjes. Ze zijn alleen snel en pakken het initiatief. Ik hoop echt dat ik een keer in zo'n situatie kom, desnoods met wat maatjes bij me. Ik zit al heerlijk te fantaseren hoe ik hun kop dan tegen die palen aanram of nog een flinke trap in hun muil geef als ze al op de grond liggen.
Zo, dat lucht op.
Klopt idd. Die kutventjes zijn heus niet dom ofzo hoor. Ze hebben schijt aan alles en iedereen. Hebben voor de meeste mensen geen respect. Maar ze weten dondersgoed wie ze te pakken kunnen nemen. De man die er uit ziet als een kickbokser laten ze gewoon met rust. En dan nog denken er mensen dat die kutventjes het slachtoffer zijn van sociaal-economische achterstanden of het leven in een achterstandswijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het probleem is dat die gastjes over het algemeen ook wel in de gaten hebben met wat voor vlees ze in de kuip te maken hebben. Als er in die bus een zooitje types a la Jerome le Banner zitten dan halen ze dit soort grappen niet uit. Zit die bus vol met tweakers dan weten ze zelf bliksems goed dat ze relatief ongestoord hun gang kunnen gaan.
Ja en voor je het weet heb je een mes tussen je ribben of komen ze achteraf met een grote groep om wraak op je te nemen. Dit soort misbaksels kent de theedrinkende taal van Wouter Bos niet. Deze apen kennen slechts alleen de taal uit de harde jungle. De politiek moet dit oplossen en niet zozeer de hardwerkende Nederlander die dan z'n leven moet wagen om die misbaksels in elkaar te meppen. Het probleem is dat die laffe mensen zoals Balkenende geen ene harde moer durven te doen tegen dit soort kutgastjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Zo, dat lucht op.
Hij is wel de premier van dit land. Maar ik zie hem niet als mijn premier. Zo'n laffe achterlijke debiel is hijquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is Balkenende bang om klappen te krijgen?
Onze JP?
+ Minder Marokkanen uit probleemgebied in de Rif dus wellicht wat "lievere" Marokkanenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Klopt, even niet bij stilgestaan. Het kan inderdaad ook een Algerijn zijn.
Hey kerelquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef Provinciaal het volgende:
Je gaat je bijna afvragen of er gewoon genetisch iets mis is met Noord-Afrikanen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |