abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67778676
Dit is NWS-feedback. Je weet wel: de plek waar je als user terecht kunt met vragen en klachten over moderatie op dit geweldige subforum. De bedoeling is dan dat je de klacht meldt, dat een moderator er zo snel mogelijk naar kijkt en terugkoppeling geeft, waarna iedereen weer vrolijk overgaat tot de orde van de dag.

Tot zover de irrealistische droom. Nu de werkelijkheid...

Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.

En, niet onbelangrijk: FAQ
Goed om zo nu en dan nog eens door te lezen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67778705
Raketaanval kamp holland, 22:27 RTL4 extra nieuws.
Alsjeblieft ban zulke extremisten keer op keer soldaten daar uitmaken voor moordenaars enzovoort.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_67778751
Goeie TT.
pi_67778796
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef Specularium het volgende:
Goeie TT.
Wou er eigenlijks mod neerzetten
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 23:06:45 #5
236264 crew  capricia
pi_67778815
quote:
Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Slappy het volgende:
Raketaanval kamp holland, 22:27 RTL4 extra nieuws.
Alsjeblieft ban zulke extremisten keer op keer soldaten daar uitmaken voor moordenaars enzovoort.
idd
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67778852
Klopkoek spoort dan ook voor geen meter.
pi_67780018
Linkje naar het vorige deel: [NWS FB] Feedback, gefrutsel en playoffs
pi_67780990
En de eerste is al binnen!
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef cultheld het volgende:
Het ergste aan dit hele verhaal is dat die voetballers en supporters later 'vrome' moslims worden en zelf gezinnen stichten. En je kunt wel raden wat er met die kroost gebeurt.. Net een kankergezwel dat niet tijdig ontdekt wordt en daardoor voor destructieve uitzaaiïngen zorgt.
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 11:38:36 #9
8781 crew  Frutsel
pi_67788647
Slappy is een Meki van de andere kant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_67790304
Slappy is dus wilders en extreem rechts
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:28:38 #12
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67791718
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 11:41 schreef Mutant01 het volgende:
Slappy is een Meki van de andere kant.
Nee hoor gelukkig niet ik ben niet tegen Moslims hoor ken er genoeg En ik stem ook niet op Wilders
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:31:12 #13
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67791805
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef Meki het volgende:
Slappy is dus wilders en extreem rechts
Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maar
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 13:47:27 #14
8781 crew  Frutsel
pi_67792353
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef Slappy het volgende:

[..]

Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maar
Extreme - (We need) more then words
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:44:18 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67798824
Fransen mishandelen buspassagier.

huh? lijkt me een redelijk relevant topic heden ten dage.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator dinsdag 7 april 2009 @ 16:47:53 #16
8781 crew  Frutsel
pi_67798944
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef zoalshetis het volgende:

huh? lijkt me een redelijk relevant topic heden ten dage.
Reden waarom staat er. Lijkt me duidelijk... Eerst een bijbehorend nieuwsbericht, dan zien we wel verder.
Anders zie ik de bui al hangen en wordt in NWS straks alles geopend in videoformaat... over Israelische soldaten die zich misdragen, als reactie op deze. En viceversa. Tis een shocking video, waar we van walgen, maar dan zou ik zeggen: Try KLB... Ik kan hier geen relevant nieuws bij vinden, zodra dat er is, kunnen we spreken van een heropening.
  dinsdag 7 april 2009 @ 16:58:58 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67799339
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan hier geen relevant nieuws bij vinden, zodra dat er is, kunnen we spreken van een heropening.
proest. de kranten staan er vol mee.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:44:12 #18
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_67804936
Voetballers schoppen supporter voor dood

De reacties in dit topic zijn toch niet normaal?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:45:16 #19
Stranger than fiction
pi_67804967
Rectificatie:

Allejezus wat een racistische bende.
pi_67805814
Kan dit trolletje even verwijderd worden uit dit topic. Obama: Turkije moet bij de EU. Deel II.

Dat het hem niet te doen is om inhoudelijk te discussiëren blijkt hier wel uit:
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:04 schreef misteriks het volgende:

[..]

wrijf eerst die looksaus uit je ogen en kom binnen een aantal jaar nog eens terug op deze vraag
(En dan zijn er nog de racistische elementen zoals "laffe volk" "behaarderug.com" of "looksaus".)
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:16:57 #21
Stranger than fiction
pi_67805987
Dat schijnt hier normaal te zijn.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:34:41 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67808718
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 08-04-2009 00:34:23 (jij mag ook wel wat weken weg voor mijn part... ) ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:46:27 #23
Stranger than fiction
pi_67809200
Ach ja, kom dr maar in met je opmerkingen.

Zonder het laffe in elkaar trappen goed te noemen, zit het topic vol met niveauloze reacties. Jouw reactie valt daar ook zeker onder.

Het kan allemaal toch wel wat stijlvoller?

Het andere topic dat ik aandroeg staat vol met dezelfde troep. Het mag toch wel wat ontwikkelder? De frontpage is er niks bij.
pi_67809244
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat schijnt hier normaal te zijn.
Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef zoalshetis het volgende:

[ Bericht 18% gewijzigd door Frutsel op 08-04-2009 00:34:50 ]
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:49:56 #25
Stranger than fiction
pi_67809341
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:47 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.
[..]
Sinds Gronk en zijn opvolger zijn weggepest is het er niet beter opgeworden.
Wat een puberale bende is het hier.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 00:38:18 #26
8781 crew  Frutsel
pi_67815619
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Makkelijk oordelen he? Zo zonder kleurtje POL is stuuuukkken beter. En onder Gronk was er zeker niets aan de hand etc etc. Dus je hoeft hier niet te lezen of te posten en zeker niet over topics die al drie uur op slot zijn, waar al genoeg uit genote is.

Daarbij komt dat er vanwege diverse prive omstandigheden NWS een zware onderbezetting kent.

Als je verdere klachten hebt, kan je ook naar een FA gaan

Bedankt voor je opbeurende woorden Rock
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 00:43:25 #27
8781 crew  Frutsel
pi_67815710
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef Meh7 het volgende:
Kan dit trolletje even verwijderd worden uit dit topic. Obama: Turkije moet bij de EU. Deel II.
Wordt aan gewerkt, thx voor het melden
  woensdag 8 april 2009 @ 09:49:00 #28
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67819483
Waarom moest Voetballers schoppen supporter voor dood dicht? Ging het niet de kant op die jij graag ziet? Of wilde je die politiek correcte dwaas maartena per se het laatste woord geven?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  woensdag 8 april 2009 @ 09:53:41 #29
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67819626
quote:

[..]

Wie was gronk z'n opvolger? Elfletterig? Erg jammer dat die weg is inderdaad, die modereerde zeer correct.

Maar wat gronk betreft, die was echt een draak van een moderator. Die zocht zelf continu ruzie, ging de confrontatie aan door beledigingen aan het adres van mede-users te plaatsen, om vervolgens gauw het topic op slot te gooien en foute zaken weg te editen als hij er van langs kreeg. De linkse methode, zegmaar.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 09:54:08 #30
8781 crew  Frutsel
pi_67819644
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:49 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom moest Voetballers schoppen supporter voor dood dicht? Ging het niet de kant op die jij graag ziet? Of wilde je die politiek correcte dwaas maartena per se het laatste woord geven?
Je hebt geen idee welke kant ik graag zie, ik weet wel welke kant jij graag ziet.
Zelfde reden waarom de andere 2 'voetbaltopics' (LEES -> bashtopics) dicht gingen. Het ging allang niet meer over de OP... ondanks een vriendelijke vraag het normaal te houden. Jullie hebben je bashlolletje weer gehad. Open dan maar een topic in KLB of ga hogerop klagen. Jammer dat je dit zelfs niet inziet.
  woensdag 8 april 2009 @ 09:56:42 #31
Stranger than fiction
pi_67819739
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Makkelijk oordelen he? Zo zonder kleurtje POL is stuuuukkken beter. En onder Gronk was er zeker niets aan de hand etc etc. Dus je hoeft hier niet te lezen of te posten en zeker niet over topics die al drie uur op slot zijn, waar al genoeg uit genote is.

Daarbij komt dat er vanwege diverse prive omstandigheden NWS een zware onderbezetting kent.

Als je verdere klachten hebt, kan je ook naar een FA gaan

Bedankt voor je opbeurende woorden Rock
Niet zulke lange tenen he?

Mij zul je nooit horen zeggen dat het met Gronk een stuk beter was. NWS heeft al jaren last van een hardnekkige kern users die zich onbehouwen uit. Is het raar dat ik dat post gedrag puberaal noem?

Ik moet toegeven dat ik me gisteravond niet verdiept heb in de hele moderatie. Misschien heb ik wat te snel conclusies getrokken. Daarentegen ben ik me, in de topics die ik gister bekeken heb, geschrokken van t taal gebruik.
  woensdag 8 april 2009 @ 09:57:16 #32
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67819758
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:54 schreef Frutsel het volgende:
Het ging allang niet meer over de OP...

Jawel hoor, de discussie ging juist weer helemaal in de richting van dat hooligantuig. Kijk de laatste posts er maar eens op na.
quote:
Open dan maar een topic in KLB of ga hogerop klagen.
Ja, dikke doei. Ik ben SCH of gelly niet.
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 10:09:07 #33
8781 crew  Frutsel
pi_67820102
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Wie was gronk z'n opvolger? Elfletterig? Erg jammer dat die weg is inderdaad, die modereerde zeer correct.

Maar wat gronk betreft, die was echt een draak van een moderator. Die zocht zelf continu ruzie, ging de confrontatie aan door beledigingen aan het adres van mede-users te plaatsen, om vervolgens gauw het topic op slot te gooien en foute zaken weg te editen als hij er van langs kreeg. De linkse methode, zegmaar.
Vind ik zelf ook jammer dat ie weg is ja Maar hij loopt hier vast nog wel.
Maar jij keurt alles wat links is af Maar goed, gedane zaken nemen geen keer, exmods zijn exmods... heeft weinig nut mensen daar nu nog op af te branden.
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]
Niet zulke lange tenen he?

Mij zul je nooit horen zeggen dat het met Gronk een stuk beter was. NWS heeft al jaren last van een hardnekkige kern users die zich onbehouwen uit. Is het raar dat ik dat post gedrag puberaal noem?

Ik moet toegeven dat ik me gisteravond niet verdiept heb in de hele moderatie. Misschien heb ik wat te snel conclusies getrokken. Daarentegen ben ik me, in de topics die ik gister bekeken heb, geschrokken van t taal gebruik.
Valt mee hoor, al leek dat misschien idd wel zo, sorry daarvoor Maar tis al een tijdje zo dat we moeten roeien met de riemen die we hebben. Je gaf 2 goeie voorbeelden aan idd. Gelukkig heeft NWS een vaste schare users, zowel van links als van rechts. Ook al kunnen ze elkaar niet luchten, maar ja, soms levert dat een leuke discussie op, soms krijg je helaas bashtopics. Tis ff zuur nu met die onderbezetting, daarom is hulp van jullie via TR's of FB ook fijn, beter dan er gelijk bovenop springen en ons overal op afrekenen. Het is nooit goed, d'r is altijd iemand ontevreden. (Tis net mijn werkfunctie, daar gaat het net zo , owja, werk.. dat was ik aan het doen nu )
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 10:10:35 #34
8781 crew  Frutsel
pi_67820151
quote:
Op woensdag 8 april 2009 09:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jawel hoor, de discussie ging juist weer helemaal in de richting van dat hooligantuig. Kijk de laatste posts er maar eens op na.
De laatste misschien wel, maar na de 'vriendelijke vraag', ging het ook alweer een paar keer fout. Zal vast niet de laatste keer zijn geweest. En iedereen heeft zijn zegje daar nu wel kunnen doen over die randmongolen op een voetbalveld
quote:
Ja, dikke doei. Ik ben SCH of gelly niet.
Ja ja, maar ondertussen... je bent vast een kloon
  woensdag 8 april 2009 @ 10:10:36 #35
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67820152
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Frutsel het volgende:
POL is stuuuukkken beter.
POL is dood. Compleet kapot gemodereerd, totdat elk leven de kop was ingedrukt. Daarom kom ik er ook niet meer. Alleen af en toe per ongeluk nog, om me dan twee posts en 10 sneren onder mijn gordel verder te realiseren dat je in POL niet meer moet komen.

POL is een loopgraaf geworden van ingegraven wereldvreemde, verzuurde provincialen die er een soort collectieve sport van maken om nieuwe gezichten op hun linksheid en politieke correctheid te keuren, en, indien afgekeurd, het postplezier te vergallen en zo snel mogelijk het posten onmogelijk te maken.

Maar ik zie wel een lichtpuntje: als je mij in NWS ook niet meer wil zien (hetgeen ik me goed kan voorstellen ), dan moet je met dit forum hetzelfde doen als dat met POL is gedaan. Ik weet dat er users zijn die dat ook willen, dus die heb je alvast mee. Misschien Rock hier moderator maken?
  woensdag 8 april 2009 @ 10:16:50 #36
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67820328
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:

[..]

De laatste misschien wel, maar na de 'vriendelijke vraag', ging het ook alweer een paar keer fout. Zal vast niet de laatste keer zijn geweest. En iedereen heeft zijn zegje daar nu wel kunnen doen over die randmongolen op een voetbalveld
Nuja, zo erg is het ook niet dat hij dicht is. Ik vroeg me alleen af waarom dat per se moest.
quote:
Ja ja, maar ondertussen... je bent vast een kloon
Ik heb tijdens mijn langdurige permbans vele kloons gehad (die allemaal op aangeven van jou en je directe collega's zijn geband). Ik moest wel, om te kunnen posten, snap je? Maar nu is Lemmeb weer vrij en hoef ik dus geen kloon meer te hebben.

Overigens was ik zelf liever als user GertvanderVolk wedergekeerd, als ik de keuze had gehad.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:22:06 #37
Stranger than fiction
pi_67820497
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

POL is dood. Compleet kapot gemodereerd, totdat elk leven de kop was ingedrukt. Daarom kom ik er ook niet meer. Alleen af en toe per ongeluk nog, om me dan twee posts en 10 sneren onder mijn gordel verder te realiseren dat je in POL niet meer moet komen.

POL is een loopgraaf geworden van ingegraven wereldvreemde, verzuurde provincialen die er een soort collectieve sport van maken om nieuwe gezichten op hun linksheid en politieke correctheid te keuren, en, indien afgekeurd, het postplezier te vergallen en zo snel mogelijk het posten onmogelijk te maken.

Maar ik zie wel een lichtpuntje: als je mij in NWS ook niet meer wil zien (hetgeen ik me goed kan voorstellen ), dan moet je met dit forum hetzelfde doen als dat met POL is gedaan. Ik weet dat er users zijn die dat ook willen, dus die heb je alvast mee. Misschien Rock hier moderator maken?
Wat zuur weer. Ik heb hier alleen gevraagd of het iets stijlvoller mag allemaal. Dat heb ik je ook al 1000 keer verteld dat iemands gedachtegoed geen reden is om iemand de mond te willen snoeren... Alleen de manier waarop iemand zich uit is van belang. Dat zie je toch zelf ook wel in dat voetbaltopic? Het is niks anders dan goedkoop willen scoren.
pi_67820821
quote:
De opvolger van Gronk was Dagonet. Toen Frutsel en ik werden aangesteld als mod, deed Dagonet een stapje terug, al bleef hij formeel NWS-mod.

Mocht je toch mij hebben bedoeld (wat ik wel vermoed), dan het volgende: ik ben niet weggepest en dat soort verhalen moeten geen eigen leven gaan leiden.

Verder is het zo dat Frutsel en sp3c er op dit moment door omstandigheden tijdelijk alleen voor staan. Ze kunnen dus niet alles onmiddellijk zien of overal ingrijpen. Enig begrip van users - en zeker van users die zelf mod zijn geweest en dus weten wat het is - is wel op z'n plaats.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:37:24 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67820947
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Wat zuur weer. Ik heb hier alleen gevraagd of het iets stijlvoller mag allemaal. Dat heb ik je ook al 1000 keer verteld dat iemands gedachtegoed geen reden is om iemand de mond te willen snoeren... Alleen de manier waarop iemand zich uit is van belang. Dat zie je toch zelf ook wel in dat voetbaltopic? Het is niks anders dan goedkoop willen scoren.
Hoe denk je dat het komt dat een partij die volgens de peilingen bijna een kwart van de zetels zou halen vrijwel geen enkele vertegenwoordiging kent in het politieke forum van FOK genaamd "POL"? Waarom denk je bijvoorbeeld dat PJORourke, toch altijd veel meer nog dan ik een echt POL-dier, er niet meer komt? Juist ja: omdat users die achter de ideeën van die partij staan niet meer in POL willen komen. En nee, dat is niet omdat ze daar andersdenkenden tegen het lijf lopen, want dan zouden ze überhaupt internetfora als FOK niet opzoeken.

Sterker nog: eigenlijk is POL er de schuld van dat het hier zo uit de hand loopt, omdat iedereen elkaar noodgedwongen hier in NWS opzoekt. Als jullie in POL wat beter je best hadden gedaan om de boel een beetje eerlijk en netjes te houden en mensen niet weg te jagen, dan was het wat beter verdeeld geweest tussen de verschillende fora en was het hier niet zo'n bende geweest.

Het moet misschien anders, er mag inderdaad van beide kanten best minder gezogen, getrolled en geflamed worden. Maar door eenzijdig mensen de mond te snoeren en je oren continu te laten hangen naar de PM's van linksdraaiende verzuurden, creëer je echt geen beter forum maar een dood forum. Dan heb ik liever dat e.e.a. af en toe uit de hand loopt, dan gebeurt er tenminste nog eens wat. De troep ruim je dan later wel weer op, met de botte frutselbijl.
  woensdag 8 april 2009 @ 10:40:41 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67821035
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach ja, kom dr maar in met je opmerkingen.

Zonder het laffe in elkaar trappen goed te noemen, zit het topic vol met niveauloze reacties. Jouw reactie valt daar ook zeker onder.

Het kan allemaal toch wel wat stijlvoller?

Het andere topic dat ik aandroeg staat vol met dezelfde troep. Het mag toch wel wat ontwikkelder? De frontpage is er niks bij.
ik vind serieus dat veel noord-afrikanen zich als beesten gedragen. mag ik dat niet meer zeggen? hoe wil je dat ik dat stijlvoller zeg? want ik ben grens van stijlvol allang gepasseerd met dit soort kakkerlakken. levert me dat een ban op van wat weken (frutsel)? so be it.
pi_67821392
Laatste opmerking: ik zie het nut er niet van in om een soort hetze tussen POL en NWS te creëren. Er zijn users die liever in NWS posten en minder vaak in POL, maar omgekeerd gebeurt ook. Moeten ze helemaal zelf weten. In beide fora is ruimte voor alle meningen, dus al die theorieën die hierboven staan, zijn vooral persoonlijke opvattingen. Wie een beetje normaal doet en z'n woorden zorgvuldig kiest, kan prima in beide fora uit de voeten.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:02:32 #42
Stranger than fiction
pi_67821781
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Ik vind t persoonlijk erg jammer dat het beeld is ontstaan dat ik m'n oren heb laten hangen naar linksdraaiend melkzuur.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:03:36 #43
Stranger than fiction
pi_67821820
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De opvolger van Gronk was Dagonet. Toen Frutsel en ik werden aangesteld als mod, deed Dagonet een stapje terug, al bleef hij formeel NWS-mod.

Mocht je toch mij hebben bedoeld (wat ik wel vermoed), dan het volgende: ik ben niet weggepest en dat soort verhalen moeten geen eigen leven gaan leiden.

Verder is het zo dat Frutsel en sp3c er op dit moment door omstandigheden tijdelijk alleen voor staan. Ze kunnen dus niet alles onmiddellijk zien of overal ingrijpen. Enig begrip van users - en zeker van users die zelf mod zijn geweest en dus weten wat het is - is wel op z'n plaats.
quote:
pi_67822442
Ik las het Rock. Wat ik schreef, was dan ook niet alleen aan jou gericht.
pi_67823385
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vind serieus dat veel noord-afrikanen zich als beesten gedragen. mag ik dat niet meer zeggen? hoe wil je dat ik dat stijlvoller zeg? want ik ben grens van stijlvol allang gepasseerd met dit soort kakkerlakken. levert me dat een ban op van wat weken (frutsel)? so be it.
Als je die grens gepasseerd bent, moet je maar een ander forum opzoeken. Bijvoorbeeld Stormfront ofzo, daar zullen je matties je wel juichend binnenhalen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 8 april 2009 @ 11:48:26 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67823430
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je die grens gepasseerd bent, moet je maar een ander forum opzoeken. Bijvoorbeeld Stormfront ofzo, daar zullen je matties je wel juichend binnenhalen.
misschien kan jij beter naar maroc.nl dan?

oh ja, ik laat me niet monddood maken als ik terechte kritiek lever op bepaalde groepen uit mijn eigen samenleving.
pi_67823446
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Ik vind t persoonlijk erg jammer dat het beeld is ontstaan dat ik m'n oren heb laten hangen naar linksdraaiend melkzuur.
Ik denk niet dat je je erg veel moet aantrekken van Lemmeb als het om dit soort zaken gaat. Elke vorm van kritiek op zijn manier van redeneren valt al gauw in de categorie "oren naar links laten hangen". Dat is dan ook zijn methode om (in eerste instantie volledig serieuze) discussies dood te slaan. Het is niet geheel vreemd dat elk topic waar hij zijn kop laat zien ontspoort.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 8 april 2009 @ 11:50:32 #48
8781 crew  Frutsel
pi_67823505
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Het is toch ook niet weggehaald? Het enige wat weggehaald is, is iets hierboven. Waar je van alles over één kamp schreef. Daarom vragen we enige nuance, is dat zo vreemd? Je uitspraken in het algemeen zetten wel de toon voor hoe je als user 'bent'. So be it. D'r wordt verdomd veel toegelaten, soms in het extreme toe, maar d'r wordt nog steeds gemiept dat het te weinig zou zijn. We willen geen kleuterklas zijn, voor zowel links als rechts, maar laat op zijn minst je medefokkers en hele bevolkingsgroepen in hun waarde.
pi_67823580
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

misschien kan jij beter naar maroc.nl dan?

oh ja, ik laat me niet monddood maken als ik terechte kritiek lever op bepaalde groepen uit mijn eigen samenleving.
Dat is geen kritiek, dat is ordinair GEJANK. Je kan je namelijk ook op een normale manier uiten. Het gebruik van krachttermen is geheel overbodig.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 8 april 2009 @ 11:53:03 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_67823617
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het is toch ook niet weggehaald? Het enige wat weggehaald is, is iets hierboven. Waar je van alles over één kamp schreef. Daarom vragen we enige nuance, is dat zo vreemd? Je uitspraken in het algemeen zetten wel de toon voor hoe je als user 'bent'. So be it. D'r wordt verdomd veel toegelaten, soms in het extreme toe, maar d'r wordt nog steeds gemiept dat het te weinig zou zijn. We willen geen kleuterklas zijn, voor zowel links als rechts, maar laat op zijn minst je medefokkers en hele bevolkingsgroepen in hun waarde.
mij hoor je niet miepen. en ik heb het altijd over een gedeelte van een groep die zich niet weet te gedragen. nooit over allemaal. maar als jij me iets anders kan laten zien dan verontschuldig ik me direct voor die enkele incomplete teksten. daarnaast was het aan de zachteheelmeester gericht en niet direct naar jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')