Wou er eigenlijks mod neerzettenquote:
iddquote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef Slappy het volgende:
Raketaanval kamp holland, 22:27 RTL4 extra nieuws.
Alsjeblieft ban zulke extremisten keer op keer soldaten daar uitmaken voor moordenaars enzovoort.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:31 schreef cultheld het volgende:
Het ergste aan dit hele verhaal is dat die voetballers en supporters later 'vrome' moslims worden en zelf gezinnen stichten. En je kunt wel raden wat er met die kroost gebeurt.. Net een kankergezwel dat niet tijdig ontdekt wordt en daardoor voor destructieve uitzaaiïngen zorgt.
Nee hoor gelukkig niet ik ben niet tegen Moslims hoor ken er genoegquote:
Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maarquote:
Extreme - (We need) more then wordsquote:Op dinsdag 7 april 2009 13:31 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee ik keur Extreem rechts en Extreem links af en voor meer vragen mail maar
Reden waarom staat er. Lijkt me duidelijk... Eerst een bijbehorend nieuwsbericht, dan zien we wel verder.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef zoalshetis het volgende:
Fransen mishandelen buspassagier.
huh? lijkt me een redelijk relevant topic heden ten dage.
proest. de kranten staan er vol mee.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik kan hier geen relevant nieuws bij vinden, zodra dat er is, kunnen we spreken van een heropening.
(En dan zijn er nog de racistische elementen zoals "laffe volk" "behaarderug.com" of "looksaus".)quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:04 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wrijf eerst die looksaus uit je ogen en kom binnen een aantal jaar nog eens terug op deze vraag
Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat schijnt hier normaal te zijn.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
Sinds Gronk en zijn opvolger zijn weggepest is het er niet beter opgeworden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:47 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel erg ver als onderstaand bericht gewoon in het feedback topic gepost wordt. Een soort van gevoel van onschendbaarheid moet dat zijn.
[..]
Makkelijk oordelen he? Zo zonder kleurtjequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sinds Gronk en zijn opvolger zijn weggepest is het er niet beter opgeworden.
Wat een puberale bende is het hier.
Wordt aan gewerkt, thx voor het meldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:12 schreef Meh7 het volgende:
Kan dit trolletje even verwijderd worden uit dit topic. Obama: Turkije moet bij de EU. Deel II.
Wie was gronk z'n opvolger? Elfletterig? Erg jammer dat die weg is inderdaad, die modereerde zeer correct.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt geen idee welke kant ik graag zie, ik weet wel welke kant jij graag ziet.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:49 schreef Lemmeb het volgende:
Waarom moest Voetballers schoppen supporter voor dood dicht? Ging het niet de kant op die jij graag ziet? Of wilde je die politiek correcte dwaas maartena per se het laatste woord geven?
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen he? Zo zonder kleurtjePOL is stuuuukkken beter. En onder Gronk was er zeker niets aan de hand etc etc. Dus je hoeft hier niet te lezen of te posten en zeker niet over topics die al drie uur op slot zijn, waar al genoeg uit genote is.
Daarbij komt dat er vanwege diverse prive omstandigheden NWS een zware onderbezetting kent.
Als je verdere klachten hebt, kan je ook naar een FA gaan![]()
Bedankt voor je opbeurende woorden Rock
quote:
Ja, dikke doei. Ik ben SCH of gelly niet.quote:Open dan maar een topic in KLB of ga hogerop klagen.
Vind ik zelf ook jammer dat ie weg is jaquote:Op woensdag 8 april 2009 09:53 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wie was gronk z'n opvolger? Elfletterig? Erg jammer dat die weg is inderdaad, die modereerde zeer correct.
Maar wat gronk betreft, die was echt een draak van een moderator. Die zocht zelf continu ruzie, ging de confrontatie aan door beledigingen aan het adres van mede-users te plaatsen, om vervolgens gauw het topic op slot te gooien en foute zaken weg te editen als hij er van langs kreeg. De linkse methode, zegmaar.
Valt mee hoor, al leek dat misschien idd wel zo, sorry daarvoorquote:Op woensdag 8 april 2009 09:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Niet zulke lange tenen he?
Mij zul je nooit horen zeggen dat het met Gronk een stuk beter was. NWS heeft al jaren last van een hardnekkige kern users die zich onbehouwen uit. Is het raar dat ik dat post gedrag puberaal noem?
Ik moet toegeven dat ik me gisteravond niet verdiept heb in de hele moderatie. Misschien heb ik wat te snel conclusies getrokken. Daarentegen ben ik me, in de topics die ik gister bekeken heb, geschrokken van t taal gebruik.
De laatste misschien wel, maar na de 'vriendelijke vraag', ging het ook alweer een paar keer fout. Zal vast niet de laatste keer zijn geweest. En iedereen heeft zijn zegje daar nu wel kunnen doen over die randmongolen op een voetbalveldquote:Op woensdag 8 april 2009 09:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor, de discussie ging juist weer helemaal in de richting van dat hooligantuig. Kijk de laatste posts er maar eens op na.
Ja ja, maar ondertussen... je bent vast een kloonquote:Ja, dikke doei. Ik ben SCH of gelly niet.
POL is dood. Compleet kapot gemodereerd, totdat elk leven de kop was ingedrukt. Daarom kom ik er ook niet meer. Alleen af en toe per ongeluk nog, om me dan twee posts en 10 sneren onder mijn gordel verder te realiseren dat je in POL niet meer moet komen.quote:
Nuja, zo erg is het ook niet dat hij dicht is. Ik vroeg me alleen af waarom dat per se moest.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
De laatste misschien wel, maar na de 'vriendelijke vraag', ging het ook alweer een paar keer fout. Zal vast niet de laatste keer zijn geweest. En iedereen heeft zijn zegje daar nu wel kunnen doen over die randmongolen op een voetbalveld
Ik heb tijdens mijn langdurige permbans vele kloons gehad (die allemaal op aangeven van jou en je directe collega's zijn geband). Ik moest wel, om te kunnen posten, snap je? Maar nu is Lemmeb weer vrij en hoef ik dus geen kloon meer te hebben.quote:Ja ja, maar ondertussen... je bent vast een kloon
Wat zuur weer. Ik heb hier alleen gevraagd of het iets stijlvoller mag allemaal. Dat heb ik je ook al 1000 keer verteld dat iemands gedachtegoed geen reden is om iemand de mond te willen snoeren... Alleen de manier waarop iemand zich uit is van belang. Dat zie je toch zelf ook wel in dat voetbaltopic? Het is niks anders dan goedkoop willen scoren.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
POL is dood. Compleet kapot gemodereerd, totdat elk leven de kop was ingedrukt. Daarom kom ik er ook niet meer. Alleen af en toe per ongeluk nog, om me dan twee posts en 10 sneren onder mijn gordel verder te realiseren dat je in POL niet meer moet komen.
POL is een loopgraaf geworden van ingegraven wereldvreemde, verzuurde provincialen die er een soort collectieve sport van maken om nieuwe gezichten op hun linksheid en politieke correctheid te keuren, en, indien afgekeurd, het postplezier te vergallen en zo snel mogelijk het posten onmogelijk te maken.
Maar ik zie wel een lichtpuntje: als je mij in NWS ook niet meer wil zien (hetgeen ik me goed kan voorstellen), dan moet je met dit forum hetzelfde doen als dat met POL is gedaan. Ik weet dat er users zijn die dat ook willen, dus die heb je alvast mee. Misschien Rock hier moderator maken?
De opvolger van Gronk was Dagonet. Toen Frutsel en ik werden aangesteld als mod, deed Dagonet een stapje terug, al bleef hij formeel NWS-mod.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hoe denk je dat het komt dat een partij die volgens de peilingen bijna een kwart van de zetels zou halen vrijwel geen enkele vertegenwoordiging kent in het politieke forum van FOK genaamd "POL"? Waarom denk je bijvoorbeeld dat PJORourke, toch altijd veel meer nog dan ik een echt POL-dier, er niet meer komt? Juist ja: omdat users die achter de ideeën van die partij staan niet meer in POL willen komen. En nee, dat is niet omdat ze daar andersdenkenden tegen het lijf lopen, want dan zouden ze überhaupt internetfora als FOK niet opzoeken.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zuur weer. Ik heb hier alleen gevraagd of het iets stijlvoller mag allemaal. Dat heb ik je ook al 1000 keer verteld dat iemands gedachtegoed geen reden is om iemand de mond te willen snoeren... Alleen de manier waarop iemand zich uit is van belang. Dat zie je toch zelf ook wel in dat voetbaltopic? Het is niks anders dan goedkoop willen scoren.
ik vind serieus dat veel noord-afrikanen zich als beesten gedragen. mag ik dat niet meer zeggen? hoe wil je dat ik dat stijlvoller zeg? want ik ben grens van stijlvol allang gepasseerd met dit soort kakkerlakken. levert me dat een ban op van wat weken (frutsel)? so be it.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach ja, kom dr maar in met je opmerkingen.
Zonder het laffe in elkaar trappen goed te noemen, zit het topic vol met niveauloze reacties. Jouw reactie valt daar ook zeker onder.
Het kan allemaal toch wel wat stijlvoller?
Het andere topic dat ik aandroeg staat vol met dezelfde troep. Het mag toch wel wat ontwikkelder? De frontpage is er niks bij.
Ik vind t persoonlijk erg jammer dat het beeld is ontstaan dat ik m'n oren heb laten hangen naar linksdraaiend melkzuur.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 10:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De opvolger van Gronk was Dagonet. Toen Frutsel en ik werden aangesteld als mod, deed Dagonet een stapje terug, al bleef hij formeel NWS-mod.
Mocht je toch mij hebben bedoeld (wat ik wel vermoed), dan het volgende: ik ben niet weggepest en dat soort verhalen moeten geen eigen leven gaan leiden.
Verder is het zo dat Frutsel en sp3c er op dit moment door omstandigheden tijdelijk alleen voor staan. Ze kunnen dus niet alles onmiddellijk zien of overal ingrijpen. Enig begrip van users - en zeker van users die zelf mod zijn geweest en dus weten wat het is - is wel op z'n plaats.
quote:Ik moet toegeven dat ik me gisteravond niet verdiept heb in de hele moderatie. Misschien heb ik wat te snel conclusies getrokken. Daarentegen ben ik me, in de topics die ik gister bekeken heb, geschrokken van t taal gebruik.
Als je die grens gepasseerd bent, moet je maar een ander forum opzoeken. Bijvoorbeeld Stormfront ofzo, daar zullen je matties je wel juichend binnenhalen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind serieus dat veel noord-afrikanen zich als beesten gedragen. mag ik dat niet meer zeggen? hoe wil je dat ik dat stijlvoller zeg? want ik ben grens van stijlvol allang gepasseerd met dit soort kakkerlakken. levert me dat een ban op van wat weken (frutsel)? so be it.
misschien kan jij beter naar maroc.nl dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je die grens gepasseerd bent, moet je maar een ander forum opzoeken. Bijvoorbeeld Stormfront ofzo, daar zullen je matties je wel juichend binnenhalen.
Ik denk niet dat je je erg veel moet aantrekken van Lemmeb als het om dit soort zaken gaat. Elke vorm van kritiek op zijn manier van redeneren valt al gauw in de categorie "oren naar links laten hangen". Dat is dan ook zijn methode om (in eerste instantie volledig serieuze) discussies dood te slaan. Het is niet geheel vreemd dat elk topic waar hij zijn kop laat zien ontspoort.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vind t persoonlijk erg jammer dat het beeld is ontstaan dat ik m'n oren heb laten hangen naar linksdraaiend melkzuur.
Het is toch ook niet weggehaald? Het enige wat weggehaald is, is iets hierboven. Waar je van alles over één kamp schreef. Daarom vragen we enige nuance, is dat zo vreemd? Je uitspraken in het algemeen zetten wel de toon voor hoe je als user 'bent'. So be it. D'r wordt verdomd veel toegelaten, soms in het extreme toe, maar d'r wordt nog steeds gemiept dat het te weinig zou zijn. We willen geen kleuterklas zijn, voor zowel links als rechts, maar laat op zijn minst je medefokkers en hele bevolkingsgroepen in hun waarde.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind serieus dat veel noord-afrikanen zich als beesten gedragen. mag ik dat niet meer zeggen? hoe wil je dat ik dat stijlvoller zeg? want ik ben grens van stijlvol allang gepasseerd met dit soort kakkerlakken. levert me dat een ban op van wat weken (frutsel)? so be it.
Dat is geen kritiek, dat is ordinair GEJANK. Je kan je namelijk ook op een normale manier uiten. Het gebruik van krachttermen is geheel overbodig.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan jij beter naar maroc.nl dan?
oh ja, ik laat me niet monddood maken als ik terechte kritiek lever op bepaalde groepen uit mijn eigen samenleving.
mij hoor je niet miepen. en ik heb het altijd over een gedeelte van een groep die zich niet weet te gedragen. nooit over allemaal. maar als jij me iets anders kan laten zien dan verontschuldig ik me direct voor die enkele incomplete teksten. daarnaast was het aan de zachteheelmeester gericht en niet direct naar jou.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het is toch ook niet weggehaald? Het enige wat weggehaald is, is iets hierboven. Waar je van alles over één kamp schreef. Daarom vragen we enige nuance, is dat zo vreemd? Je uitspraken in het algemeen zetten wel de toon voor hoe je als user 'bent'. So be it. D'r wordt verdomd veel toegelaten, soms in het extreme toe, maar d'r wordt nog steeds gemiept dat het te weinig zou zijn. We willen geen kleuterklas zijn, voor zowel links als rechts, maar laat op zijn minst je medefokkers en hele bevolkingsgroepen in hun waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |