quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom? Omdat het belangrijk nieuws is dat direct de levens van honderdduizenden Nederlanders raakt.
Er zitten circa 1770 militairen in Afghanistan, dus er zijn honderdduizenden familieleden, vrienden, collega's, dorpsbewoners etc etc die directe informatie uit Afghanistan over hun geliefde of bekende op prijs stellen!
Ja, maar om er nu een apart journaal voor uit te zenden van 2(!!!) hele minuten... Dat schiet het doel voorbij. Verder is er niks mis met het nieuws, zeker als je het bekijkt zoals SHE aangeeft - een aanslag op een veilige haven in Uruzgan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom? Omdat het belangrijk nieuws is dat direct de levens van honderdduizenden Nederlanders raakt.
Er zitten circa 1770 militairen in Afghanistan, dus er zijn honderdduizenden familieleden, vrienden, collega's, dorpsbewoners etc etc die directe informatie uit Afghanistan over hun geliefde of bekende op prijs stellen!
maargoed, ik stoor me er verder niet echt aan, een tv kan je uizetten en stukken krant kan je ook niet lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Of misschien zijn ouders/oom/tante/wie-dan-ook-contact-op-neemt-met-mensen-die-het-moeten-weten?
Dus ook gelijk op het nieuws als er een schilder wordt aangereden? Er zijn tienduizenden schilders en dus miljoenen familieleden, dorps-, stadsbewoners die informatie gelijk op prijs stellen!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:19 schreef _The_General_ het volgende:
Er werden toch al tijden raketten op Kamp Holland afgeschoten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:50 schreef Hallahan het volgende:
Ik denk ook eerder dat de aandacht te maken heeft met het feit dat Kamp Holland dus ook niet veilig blijkt te zijn.
En al tijden werd er schamper gelachen om die pogingen van de 'vijand'... Nu is het opeens duidelijk geworden dat zelfs die 'theedoeken' wel eens geluk hebben...quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Er werden toch al tijden raketten op Kamp Holland afgeschoten?
Alleen nu was er toevallig eentje raak.
Wijf!! Trek toch een jurk aan!!quote:Op maandag 6 april 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan.
Maar goed, dan gaan we voortaan lekker dit soort ongevoelige en respectloze topics openen als er iemand overleden is. Hulde hoor, heel volwassen Heatwave. Ik weet dat je je tegen mij af wilt zetten,dat je die dwangneurose hebt, maar in dit gevla is het te stom voor woorden. Aklsof het er toe doet of de nabestaanden het lezen
Maar goed, blijkbaar is dit tegenwoordig de norm. Lekker dansen op het graf van doden en gewonden, en dat verdedig je nog ook. Het is immers niet tegen de wet
Een extra journaal van 2 minuten, het is me wat. Trek zelf een jurk aan, dramaqueen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wijf!! Trek toch een jurk aan!!
Niemand danst op graven. Het is alleen achterlijk om een extra journaal in te lasten voor een omgekomen militair. Zo was het ook achterlijk om het een "vliegramp" te noemen toen er een Turks vliegtuig bij Schiphol neerstortte. Daar waren 9 doden. Als er twee bouwvakkerbusjes frontaal op elkaar klappen zijn er 12 doden en dan haalt het nieuws niet eens.....
Het is natuurlijk erg dat er iemand is omgekomen maar dat zijn nou eenmaal risico's van het vak. Als je niet wilt dat je doodgaat in een oorlogsgebied dan moet je ervoor zorgen dat je daar niet terecht komt. Hij was beroepsmilitair en hij koos ervoor om uitgezonden te worden, met alle risico's van dien. Dat hij sneuvelt is erg maar geen wereldnieuws.
Niemand viert hier een feestje om maar een extra journaal is overkill
Yep, zou ook best gekund hebben als het op een ander tijdstip was.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:39 schreef Fortitudo het volgende:
Zo'n ramp bij Italie is veel eerder extra nieuwsuitzending waardig.
Dan moet je het topic even lezen schat.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:31 schreef Orealo het volgende:
SCH, je hebt heel veel te zeggen maar echt helemaal niks is beargumenteerd._!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |