Ik zie geen ava?quote:
Nee serieus, ik zie geen avatar meer bij mezelf.. Al weken niet, vandaar dat ik een nieuwe heb geprobeerd, maar nog steeds zie ik er geen. Weird,quote:
Held!quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist een leuk meisje ontmoet!![]()
Heb haar msn gescoord, haha.. Ze woont nog vlakbij ook!
Oftewel, geweldige site!
Het ligt denk ik ook wel een beetje aan jezelf. Ik heb net met een meisje uit spanje over filosofie gepraat bijvoorbeeld.. Je moet alleen brazilianen mijden als de pest.. verder zitten er best wel behoorlijk wat toffe mensen op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:16 schreef Bartaz het volgende:
Ondertussen heb ik zo'n 20 gesprekken gevoerd en het is echt een ramp daar...
Je kunt de gesprekken indelen in 4 categorieën:
1. Serieuze gesprekken (zijn er maar héél weinig)
2. Gesprekken die serieus beginnen, maar waarin Dateline NBC of Rick Astley opeens inspringt
3. Gesprekken die al onserieus beginnen met Wizards die mana verzamelen om 'an all destructing spell' te kunnen doen.
4. Gesprekken die beginnen met ASL, waarna ---Conversation Partner Disconnected--- komt.
Heeft Arsenal hooligans ja?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:26 schreef Lamzak_ het volgende:
Ben nu met een Amerikaans meisje aan het chatten, ik hoor haar uit over haar ex-vriend die een gerucht over haar verspreid, ofzo
Daarvoor ook even gechat met een Arsenal hooligan
Wow, en dat in de biblebelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist een leuk meisje ontmoet!![]()
Heb haar msn gescoord, haha.. Ze woont nog vlakbij ook!
Oftewel, geweldige site!
Dat is wel tof ja. Door de tijdszones lijken er ook altijd duizenden mensen online :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist weer een goed gesprek gehad.. Was een leraar filosofie uit California.. En hij was bezig met een trivia quiz in elkaar te zetten.
Hij heeft gewoon een heleboel vragen op me afgevuurd, hardstikke vermakelijk!![]()
Heb nu zo'n 10 gesprekken gehad, waarvan toch 7 wel serieuze.. En 5 vrouwen, haha.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Haha, net één van m'n eerste serieuze gesprekken gehad, gelijk de msn van een meisje uit Eindhoven
Okay. Maar beloof me dat je niet gaat meeten. Je omgeving zal je raar vinden, en je toekomstig kroost zal je nooit serieus nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Sorry? Ik woon niet bepaald in the biblebelt.En zij ook niet..
Nee, ik ben ook niet dermate hopeloos dat ik zoiets snel zal doen.. En zij heeft ook wel een dermate goed sociaal leven dat het niet nodig is..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Okay. Maar beloof me dat je niet gaat meeten. Je omgeving zal je raar vinden, en je toekomstig kroost zal je nooit serieus nemen.
quote:Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: Hoi!
Stranger: hi
Your conversational partner has disconnected.
Same here, a few shitters but generally good chicks and guys.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist weer een goed gesprek gehad.. Was een leraar filosofie uit California.. En hij was bezig met een trivia quiz in elkaar te zetten.
Hij heeft gewoon een heleboel vragen op me afgevuurd, hardstikke vermakelijk!![]()
Heb nu zo'n 10 gesprekken gehad, waarvan toch 7 wel serieuze.. En 5 vrouwen, haha.
Dat heb ik dus die ganse Zeit. Zo vaak dat ik het kruisje heb gebruikt. Het is gewoon saai om steeds weer die How are you's of 4chan teksten uit te slaan.quote:
Juist hardstikke hip zou ik zeggen.quote:Iig, er moet veel gebeuren wil ik een keer met haar in het echt afspreken, vind dat nogal kansloos normaliter..
Oke, misschien is kansloos niet de juiste omschrijving, sorry.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:36 schreef alexis_ het volgende:
[..]
Juist hardstikke hip zou ik zeggen.
Ik houd het voor gezien voor vanavond.
Mijn score zijn iemand uit hk, roemenie, californie en eentje uit mjin eigen stad. erg leuk. vooral om contacten in het buitenland te hebben voor je reizen. (erg goede ervaringen mee)
Dat deed een Fokster gisteren ook :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:44 schreef TubewayDigital het volgende:
correctie: die gast zit intermediar te spelen tussen 2 chats. Hij past alles door van het ene chat venster naar mijn chat venster
Begin over Raptor Jesus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo grappig, mensen die zomaar ergens over beginnen
Stranger: do you believe in god?
You: no i dont
You: do you?
Stranger: no
Stranger: well
Stranger: actually I do
Stranger: lol
Stranger: but not in a really religious way
Stranger: I don't follow any organised religion
You: then what do you believe
Stranger: I believe there is some sort of spiritual being out there, I've just always felt that there is, obviously I don't know exactly what/who it is
Stranger: but the bible etc is a load of crap
Haha ja. Gister ook 2 die meteen over God begonnen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:51 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zo grappig, mensen die zomaar ergens over beginnen
Stranger: do you believe in god?
You: no i dont
You: do you?
Stranger: well
Stranger: actually I do
Stranger: lol
Stranger: but not in a really religious way
Stranger: I don't follow any organised religion
You: then what do you believe
Stranger: I believe there is some sort of spiritual being out there, I've just always felt that there is, obviously I don't know exactly what/who it is
Stranger: but the bible etc is a load of crap
hahahahahahaquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:50 schreef LasTeR het volgende:
You: Brazilian?
Stranger: girl?
You: No.
You: LOL
Stranger: fuuuuuuu
wat is dat?quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:19 schreef Salexus het volgende:
You: Hi
Stranger: Nobody wants to see us together. But it dont matter
Stranger: CUZ I GOT YOUUUUUUUUUU
Je bent een meester hacker of niet...quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:20 schreef MaddoxX het volgende:
godver ik kom niet op de site
-edit nu na 20min opeens wel
Jammer vna je avaquote:Op dinsdag 7 april 2009 02:22 schreef Salexus het volgende:
[..]
Haha toch toevallig om meteen mijn eerste gesprek een fokker te spreken
NEDERLANDSquote:Op dinsdag 7 april 2009 02:29 schreef Salexus het volgende:
[..]
Haha wat zou er volgens jou moeten staan dan?
Offtopic:quote:
Ik zag die filmtitel in MIS, dus ik zo downloaden in stukjes want kon niets anders vinden, hè. Maar kan het niet openenquote:Op dinsdag 7 april 2009 02:33 schreef Twerk het volgende:
[..]
Offtopic:
Hey Puk, had je die YT link nog gezien naar die film van Bundy?
Wat voor een stukjes bedoel je dan? .rar files?quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zag die filmtitel in MIS, dus ik zo downloaden in stukjes want kon niets anders vinden, hè. Maar kan het niet openen
Neequote:Op dinsdag 7 april 2009 02:40 schreef Twerk het volgende:
[..]
Wat voor een stukjes bedoel je dan? .rar files?
The Deliberate Strangerquote:
Ja, heb ik t ook over. Is dat op youtube?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, heb ik t ook over. Is dat op youtube?
Hoe krijg je ze zo hysterisch Harajuku, Stuur je links met plaatjes van jezelf ofzo?quote:
quote:You: Get down here, C.
Stranger: on the stoop?
You: On the stoops of compton
Stranger: CPT
You:
Stranger: EAZY E
Stranger: ICE CUBE AND THE DOC
You: DEEP COVER
You: It's a 1-8-7 on a undercover cop
Stranger: CRUISIN DOWN THE STRETE IN MY 6-4
You: JOCKIN A BITCH
Stranger: SLAPPIN THE HOES
You: WENT TO THE PARK TO GET THE SCOOP
Stranger: NICKLE HEADS OUT THERE
Stranger: COLD SHOOTIN SOME HOES
Stranger: WELL AM EAZY E A GOT BITCHES GALORE
You: ACE!
Stranger: YA MIGHT HAVA LOTTA BITCHES BUT I GOT MUCH MORE
You: I GOT BITCHES LIKE WHO THAT DUDE?
Stranger: YO
Stranger: YO YO YO
Dan zou de liefde gelijk over izjn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 03:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe krijg je ze zo hysterisch Harajuku, Stuur je links met plaatjes van jezelf ofzo?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 02:47 schreef TheDenialTwist het volgende:
You: the netherlands
Stranger: ok. the promised land of legal weed=)
You: yes
You: also we all wear wooden shoes
You: and hookers everywhere
Stranger: and you all grow tulips
You: right!
Stranger: and you live in windmills
Stranger: eating cheese
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |