Verbreek het record van mij; 2.30 uur maar eensquote:Op maandag 6 april 2009 23:24 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben nu al een uur met een of andere Noor aan het kletsen
Was je nuchter? ANders telt het nietquote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
Verbreek het record van mij; 2.30 uur maar eens
3 uur met een finquote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
oopsquote:You: WAYo!
Stranger: YO!
You: YOYO!
Stranger: YO YO YO
You: NERDS IN THE HOUSE YO!
Stranger: HELLS YES
You: WE LIKE TO MOVE IT MOVE IT
You: WE LIKE TO
Stranger: fuck off
quote:Stranger: hi
You: Hello
Stranger: asl
You: 17 m zimbabwe
Stranger: cool !!! 17 f ireland
You: Nice
Stranger: so how are you?
You: fine, you?
Stranger: Im good !!:D
You: cool
Stranger: so what time is it there?
You: time for pedobear
You: _____________░▒▓▓▓▓▒░________________________________________________________
________________░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒░_____________________________________________
______________▒▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓____________________________________________
_____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░______________________________░▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒_________
____________▒▓▒▒▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒░____▒▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒_______
____________▓▓▒▒▓▓░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓______
____________▓▓▒▒▓▓░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒_____
____________▒▓▒▒▒▓▓▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░▓▒_____
_____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░░░░░▒▓______
______________▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░▒▓░______
______________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓________
_____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒_________
____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________
____________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░________
___________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▒________
___________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________
__________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________
__________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓░_______
_________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_______
_________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_______
________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▒░░░░░▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______
_______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▒░░░░░░░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_______
_____░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░░░▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______
____░▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒░░░▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓______
___▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____
___░░░▒▓▓▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓░░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓____
______▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▓▓░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓________
_____░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▒░░░░▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▓▓░________
______░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▓▓▓▓▓▓░_______
______▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_____
____░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____
___░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░__
quote:..........................................................................................,-~~'''''''~~--,,_
....................................................................................,-~''-,:::::::::::::::::::''-,
...............................................................................,~''::::::::',::::::::::::::::::::|',
...............................................................................|::::::,-~'''___''''~~--~''':}
...............................................................................'|:::::|: : : : : : : : : : : : : :
...............................................................................|:::::|: : :-~~---: : : -----: |
..............................................................................(_''~-': : :: : :
: : :
...............................................................................'''~-,|: : : : : : ~---': : : :,'- FDSFSDFSDGSDGSDGDSGSDG
...................................................................................|,: : : : : :-~~--: : ::/ -----
..............................................................................,-''':: :'~,,_: : : : : _,-'
........................................................................__,-';;;;;:''-,: : : :'~---~''/|
...............................................................__,-~'';;;;;;/;;;;;;;: :: : :____/: :',__
...................................................,-~~~''''_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',. .''-,:|:::::::|. . |;;;;''-,__
................................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;. . .''|::::::::|. .,';;;;;;;;;;''-,
................................................,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;. . .:::::,'. ./|;;;;;;;;;;;;;|
.............................................,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',: : __|. . .|;;;;;;;;;,';;|
...........................................,-";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;;;;;;. . |:::|. . .'',;;;;;;;;|;;/
........................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;. .|:::|. . . |;;;;;;;;|/
......................................../;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;;|. .:/. . . .|;;;;;;;;|
......................................./;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;'',: |;|. . . . ;;;;;;;|
....................................,~'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|;|. . . . .|;;;;;;;|
................................,~'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;| |:|. . . . |;;;;;;;|
...............................,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;/;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;| |:|. . . .'|;;',;;;;;|
..............................|;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;| |:|. . .,';;;;;',;;;;|_
............................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'_;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;|.|:|. . .|;;;;;;;|;;;;|''''~-,
............................/;;;;;;;;;;;;;;;;;;/_'',;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;| |:|. . ./;;;;;;;;|;;;|;;;;;;|-,,__
........................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'...|;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;| |:|._,-';;;;;;;;;|;;;;|;;;;;;;;;;;'''-,_
......................../;;;;;;;;;;;;;;;;,-'....,';;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|:|::::'''~--~'''||;;;;;|;;;;;;;;;;,-~''''~--,
......................,';;;;;;;;;;;;;;;;,'....../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|:|::::::::::::::|;;;;;',;;;;;;;;;''-,: : : : : :'''~-,:'''~~--,
...................../;;;;;;;;;;;;;;;,-'......,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|:|:|::::::::::::::',;;;;;;|_''''~--,,-~---,,___,-~~'''__''~-
..................,-';;;;;;;;;;;;;;;,'......../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|:|:|:::::::::::::::|;;;;;;|.....................''-,_''-,''-,''~
................../;;;;;;;;;;;;;;;;/.......,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|:|:|:::::::::::::::|;;;;;|.............................._''
Helaas, anderhalf uurquote:Op maandag 6 april 2009 23:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
quote:You: Hi
Stranger: hyz
You: where u from?
Stranger: my mother
Stranger: you?
You: me to
You: OMFG what a great luck that we've met!
You: ..................................... ........................................,-~~'''''''~~--,,_
.................................................. ..................................,-~''-,:::::::::::::::::::''-,
.................................................. .............................,~''::::::::',::::::: :::::::::::::|',
.................................................. .............................|::::::,-~'''___''''~~--~''':}
.................................................. .............................'|:::::|: : : : : : : : : : : : : :
.................................................. .............................|:::::|: : :-~~---: : : -----: |
.................................................. ............................(_''~-': : : : : : : : :
.................................................. .............................'''~-,|: : : : : : ~---': : : :,'--never Gonna
.................................................. .................................|,: : : : : :-~~--: : ::/ -----give You Up!
.................................................. ............................,-''':: :'~,,_: : : : : _,-'
.................................................. ......................__,-';;;;;:''-,: : : :'~---~''/|
.................................................. .............__,-~'';;;;;;/;;;;;;;: :: : :____/: :',__
.................................................. .,-~~~''''_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',. .''-,:|:::::::|. . |;;;;''-,__
.................................................. /;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;. . .''|::::::::|. .,';;;;;;;;;;''-,
................................................,' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;. . .:::::,'. ./|;;;;;;;;;;;;;|
.............................................,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;',: : __|. . .|;;;;;;;;;,';;|
...........................................,-";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;',;;;;;;; ;;;; . . |:::|. . .'',;;;;;;;;|;;/
........................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;. .|:::|. . . |;;;;;;;;|/
......................................../;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,';;;;; ;;;;;;;;;;;;,;;;;;;; ;;;|. .:/. . . .|;;;;;;;;|
......................................./;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;'',: |;|. . . . ;;;;;;;|
....................................,~'';;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|.|;|. . . . .|;;;;;;;|
................................,~'';;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;| |:|. . . . |;;;;;;;|
...............................,';;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;/;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;| |:|. . . .'|;;',;;;;;|
..............................|;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;,-';;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;| |:|. . .,';;;;;',;;;;|_
............................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'_;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;; ;|.|:|. . .|;;;;;;;|;;;;|''''~-,
............................/;;;;;;;;;;;;;;;;;;/_'',;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ,;;| |:|. . ./;;;;;;;;|;;;|;;;;;;|-,,__
........................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'...|;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;| |:|._,-';;;;;;;;;|;;;;|;;;;;;;;;;;'''-,_
Stranger: haha
Stranger: i actually like that song
Stranger: bitch
leguitquote:Record is btw 5 uur! Maar dat was een stront door trechter gesprek.
quote:You: hi
Stranger: Hello my son
Stranger: I'm god
You: w000t, welcome god!
Stranger: have you a questions for me ?
You: Yes!
You: Is it possible to cure my AIDS ?
Stranger: Humm i'm sorry but isn't possible for the moment
You: oh noes!!!!
Stranger: It's neccessary too purge the world
You: When do you collect my soul to eternity ?
Stranger: Humm no, you are infidels
Stranger: Where you from ? USA ?
You: The Netherlands!
Stranger: Oh
You: I was raped by a dead zombie dog. He putted his rotting cock in my lovely behind!
You: It was horrible
You:
Stranger: Oh me ! i'm choked
Stranger: I go too burn this evil dog !
You: Go, and save the day!!
You: I will tell the world my story!!!!!
Stranger: The zombie take the controle of the nederland :s
You: I must go to tell it!
Stranger: Warning
You: Goodbye my Father!
Stranger: I can't do nothing for stop the zombie
Stranger: Kill him shoot the head
Stranger: Goodbye my son
You have disconnected.
Weird. De meeste mensen in het buitenland zien Nederland juist als een erg positiefs iets.. Totaal geen verkeerde reactie op gehad daar. Integendeel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:06 schreef Asgard het volgende:
Zovaak gehad dat mensen meteen weggingen zodra ik zei dat ik uit Nederland kom
Dat ze om de 3,5 minuut op elkaar reageerden en dus af en toe een zinnetje tikten.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:28 schreef TheDenialTwist het volgende:
You: lets play hide and seek
Stranger: alright
Stranger: i'll hide
You: 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 6.. 7.. 8.. 9.. 10!
Stranger: ...
You: are you behind the send button?
Stranger: no
You: oh
Stranger: keep looking
You: i thought i saw something there
Stranger: it's a common mistake
Ik zie geen ava?quote:
Nee serieus, ik zie geen avatar meer bij mezelf.. Al weken niet, vandaar dat ik een nieuwe heb geprobeerd, maar nog steeds zie ik er geen. Weird,quote:
Held!quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist een leuk meisje ontmoet!![]()
Heb haar msn gescoord, haha.. Ze woont nog vlakbij ook!
Oftewel, geweldige site!
Het ligt denk ik ook wel een beetje aan jezelf. Ik heb net met een meisje uit spanje over filosofie gepraat bijvoorbeeld.. Je moet alleen brazilianen mijden als de pest.. verder zitten er best wel behoorlijk wat toffe mensen op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:16 schreef Bartaz het volgende:
Ondertussen heb ik zo'n 20 gesprekken gevoerd en het is echt een ramp daar...
Je kunt de gesprekken indelen in 4 categorieën:
1. Serieuze gesprekken (zijn er maar héél weinig)
2. Gesprekken die serieus beginnen, maar waarin Dateline NBC of Rick Astley opeens inspringt
3. Gesprekken die al onserieus beginnen met Wizards die mana verzamelen om 'an all destructing spell' te kunnen doen.
4. Gesprekken die beginnen met ASL, waarna ---Conversation Partner Disconnected--- komt.
Heeft Arsenal hooligans ja?quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:26 schreef Lamzak_ het volgende:
Ben nu met een Amerikaans meisje aan het chatten, ik hoor haar uit over haar ex-vriend die een gerucht over haar verspreid, ofzo
Daarvoor ook even gechat met een Arsenal hooligan
Wow, en dat in de biblebelt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:11 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist een leuk meisje ontmoet!![]()
Heb haar msn gescoord, haha.. Ze woont nog vlakbij ook!
Oftewel, geweldige site!
Dat is wel tof ja. Door de tijdszones lijken er ook altijd duizenden mensen online :pquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Zojuist weer een goed gesprek gehad.. Was een leraar filosofie uit California.. En hij was bezig met een trivia quiz in elkaar te zetten.
Hij heeft gewoon een heleboel vragen op me afgevuurd, hardstikke vermakelijk!![]()
Heb nu zo'n 10 gesprekken gehad, waarvan toch 7 wel serieuze.. En 5 vrouwen, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |