SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 06-04-2009 22:01:02 ]DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Wat leuk joh! Dat hupsen is wel herkenbaar. Ik ben de laatste paar dagen bezig om de rucksack goed onder de knie te krijgen en ik merk dat hij altijd een stuk beter zit als ik even een stukje heb gelopen. Wat ook goed werkt is om achter je te reiken, de voetjes te pakken en ze omhoog te duwen. Dan schiet het kontje goed in de buidel.quote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb vanmorgen een ruck geprobeerd en dat ging niet eens slecht vond ik zelf. Foto's staan nog op de cam, komen later wel. Erg fijn vond ik dat je, door het tibetaanse afknopen, geen band om je buik hoeft. Komt goed uit hier.
Ik denk alleen dat ik ietsje meer moet hupsen om Sasha zijn kontje iets later te krijgen.
Het voelde wel erg goed. En dan dat warme koppie in mijn nek.
Dat weet ik, ik kwam (a little bit tipsy) thuis van een avondje bij een vriendin, helemaal plat gepm-ed en gemaildquote:Op maandag 6 april 2009 21:32 schreef Macka66 het volgende:
LL, je weet dat ik je van harte een Inka gun, dus ik duim voor je!
En als mijn paasei bij wijze van hele grote verrassing een Inka bevat is 'ie voor jou![]()
Een wildvreemd iemand die voorbij kwam lopen?quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Brighteyes het volgende:Maneki!
Hoewel ik me op zich wel kan voorstellen dat het er wel engig uitziet voor iemand die niet weet hoe of wat.
Ik had gisteren een (korte) discussie met een BabyBjorn fan. Er liep er eentje langs en toen ik zei dat dat heel slecht was voor de heupjes van de baby bitste zij dat draagdoeken juist voor de heupen en rug van de moeder slecht waren.
Oh nee, haha! We zaten met een groep meiden te tea-en en toen zagen we iemand met een BB langs komen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een wildvreemd iemand die voorbij kwam lopen?.
Nee tut... Er zat glas tussen. En die persoon liep door.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dus met een hele groep tegen een wildvreemde.
das bijna de nieuwprijs, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:46 schreef LovelyLady het volgende:
Mail terug van mevrouw met inka... 70 euro vraagt ze ervoor.... heb vriendelijk bedankt
Ja, maar ik zou dat niet doen met zijde. Je beschadigt de vezels teveel en dat maakt je doek onveilig (en waarschijnlijk lelijk ook).quote:
Nopes, ze zit nog niet aan haar dagen, je moet 30 dagen actief zijn blijkbaar. Wat stom eigenlijk. Ik zou de doek wel kopen alvast hoor! Erg mooie doek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef lcicle het volgende:
Als je nog 5x 'oeh' en 'ah' zegt mag je verkopen op dragen-en-voeden.nl
Zal ik hem dan maar tekoop aanbieden daaro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Reinhilde het volgende:
Oooooh op het andere forum staat een mooie doek te koop!
Maar ik wil m eigenlijk financieren met de verkoop van mn MT.
Maar ik mag daar nog niet verkopenen hier wil niemand m!
![]()
*verder piekert over mooie doek*
Jeps, maar had geen zin om nog een keer aan te passenquote:
dat mag dan ook weer niet, zie regelsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar tekoop aanbieden daaro?
Deze mooie Ellaroo Osaka Mei Tai heb je te koop, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Reinhilde het volgende:
Oooooh op het andere forum staat een mooie doek te koop!
Maar ik wil m eigenlijk financieren met de verkoop van mn MT.
Maar ik mag daar nog niet verkopenen hier wil niemand m!
![]()
Maneki koopt jouw MT en biedt 'm dan te koop aan. Dat zou wel mogen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
dat mag dan ook weer niet, zie regels.
Stom gedoe. Nou ja, die doek komt wel weer een keer voorbij!
Je hebt PM!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
dat mag dan ook weer niet, zie regels.
Stom gedoe. Nou ja, die doek komt wel weer een keer voorbij!
Toch wel he? Oke.....het moet maarquote:Op woensdag 8 april 2009 10:15 schreef Webkim het volgende:
Salsa eruit dan, want die is ook donker gekleurd. Green Tea is nog wel een lekkere zomerkleur. Salsa niet, die is zwart dus sowieso warm. En symphuo zit er qua kleuren mooi tussenin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou m roze kunnen verven... Dan wordt ie paars net zoals die van Owlet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef cattie het volgende:
Mijn ei is er!![]()
Nino jeansblauw... Ik heb niets tegen nino, maar ik vind blauw niet zo'n leuke kleur. Iemand ruilen?
cool!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Macka66 het volgende:
Mijn paasei is ook aangekomen, en het is gelegd door eenPAARSE PFAU!!!
Nou uh, hijs al besteld en betaald.... dus ik moet wachten....quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Macka66 het volgende:
LL, weet je al wanneer je kunt gaan hyperen voor je Symphuo? (Vast een dag na Fuente met d'r Lilia)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 15:24:16 ]
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou uh, hijs al besteld en betaald.... dus ik moet wachten....
Ik lees helemaal over je paasei-bericht heen... een paarse Pfau... = WAUW(voor meisjes zoals Lucie en Maja)
Hee LL je inspireert me: ik heb een Didymos paarseiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik ben benieuwd of Lucie er straks in wil. En met welke knoop ik dat dan ga doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:40 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hee LL je inspireert me: ik heb een Didymos paarsei![]()
En ik ben benieuwd of Lucie er straks in wil. En met welke knoop ik dat dan ga doen.is dat deze macka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
En je Ditte ringsling? Die had toch ook paars?quote:Op woensdag 8 april 2009 15:37 schreef lcicle het volgende:helaas! Geen paarse doek hier in huis. Wel paarse gordijnen, lakentjes, vloerkleedje enzovoorts op de babykamer
Hij slaapt er niet minder om
En zelfs het geboortekaartje was paars.
Je mag zelfs m'n pfau wel even passenquote:
Krijg je straks weer beren...quote:
Jamaar dan denk ik dat ik hem echt ga kopen, dat durf ik nietquote:Op woensdag 8 april 2009 15:49 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Je mag zelfs m'n pfau wel even passen
dylon flamingo o.i.d. Ze hebben maar een soort hardroze, die is het. In zo'n kartonnen pakje voor de wasmachine. Ik heb hem nieuw uit de doos eerst gewassen, aansluitend geverfd in de wasmachine, toen nog een keer gewassen en daarna de wasmachine met soda en een paar oude handdoeken op 90 laten draaien.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:31 schreef Ticootje het volgende:
Wellen is verkocht.
Ik kreeg nog een mooie ruil aangeboden van Webkim, maar die wist het zelf ook nog niet zeker. Maar hij gaat dus lekker verhuizen.
Ik hoop dat er op de andere kant gewoon weer wat leuks voorbij komt.
Oh en Owlet, had jij nou roze of paars gebruikt voor LLL? En verven? Gewoon in de wasmachine? En is de wasmachine daarna nog goed bruikbaar?
Ik heb van de week alleen 1 keer die ruck geprobeerd hier thuis en nu net ben ik er dus even mee naar de supermarkt gegaan. En ik moet zeggen... op het randje hoor... echt fijn vind mijn buik het niet dus. Helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2009 13:57 schreef Kersjes het volgende:
Ah, nu snap ik dat paasei-gebeuren... Leuk en spannend! En arme Maneki, wat een pech om juist die doek te treffen...
BE, wat goed dat je Sasha nog steeds kan dragen! Wat weegt hij nu? Krijg je er geen harde buiken meer van?
Dank je voor je aanbod, maar LLL is toch maat 3? Ik kan daar volgens mij niet zo veel mee, bedacht ik me net.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je zou m roze kunnen verven... Dan wordt ie paars net zoals die van Owlet.
En anders welke maar is ie? Als je een 4 hebt wil ik anders mijn gereserveerde LLL wel ruilen. Het gaat mij namelijk om de kleur. En ik hou wel van spermapopjes.
Ennuh niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef cattie het volgende:
Maar Owlet, wie wil er nou een nino jeansblauw?
Dat is een reinforced rebozo ruck. Een rugzakvariant met een maatje 2 doek en een schuifknoop van voren.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:25 schreef Ticootje het volgende:
kim welke knoop is dat, of ben jij zo dun dat een rucksack met een 2 kunt knopen? *jaloers*
quote:
Nou, schrale troost, maar ik vind het nog steeds een theedoek hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef k_i_m het volgende:
Heh, wil iedereen ineens een pfau? Toen ik het er een tijdje geleden over had vond volgens mij bijna iedereen hem lelijk. Theedoeken enzo
.
BEquote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, schrale troost, maar ik vind het nog steeds een theedoek hoor!![]()
Ik vind het ook nog steeds een theedoek... maar ben ook blij voor macka en maneki dat ze een pfau hebben gekregen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef k_i_m het volgende:
Heh, wil iedereen ineens een pfau? Toen ik het er een tijdje geleden over had vond volgens mij bijna iedereen hem lelijk. Theedoeken enzo
.
Heb je de foto's al op het "andere" forum gezien???quote:
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2009 16:33:42 ]
Dit is de traditionele methode van mei-tai knopen, van voordat er wrapstyle banden kwamen. Als de knoop onder Koen's achterwerk goed vast zit is het iig veilig genoeg. Welke stijl banden is een kwestie van smaak, en van wat je makkelijker vindt/lijkt. Sommige mensen vinden wrapstyle geweldig, anderen kunnen niet overweg met de lange wrapstyle banden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Klein probleempje met de MT althans ik weet het niet zeker, maar op me rug knopen gaat net niet. Ik kan de straps naar achter doen een knoop onder Koen zijn kont doen maar niet meer naar voren, de heb nu een platte dubbele knoop (zeg ik dat goed?) gedaan en de uiteinden om de onderste straps gedraaid.... volgt iemand me nog.. kan dit kwaad of moet ik nu denken aan verkopen en een MT met langere straps
Nee, met de combinatie breder en langer.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:07 schreef k_i_m het volgende:
Ik dacht altijd dat wrapstyle te maken had met bredere banden, maar het is dus eigenlijk met langere banden?
Aah, okee!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nee, met de combinatie breder en langer.
* Macka66 meldt zichquote:Op donderdag 9 april 2009 21:33 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb een doekenmeet gehad met p_iglet vandaag! (en pepijn natuurlijk)
ik kan Thomas nu veilig op mn rug slingeren!![]()
En ik vind Palermo leuk. Nooit gedacht! Ik ben niet zo van het paars. Maar om nu.
Macka, ben je online? Ik heb een vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Ik kan hem ook nog ff aanhouden, dan kun je ff voelenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:21 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind het bijna jammer dat je de beren wegdoet. Het is a) een prachtig sterk verhaal en b) had ik ze best eens in het echie willen zien
hmm idd straks maar even 1 kopen..ik heb alleen mutsjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Noli. het volgende:
Koot heb je niet iets van een zonnehoedje?
Gewoon zo'n hoedje of een petje op haar koppie en haar gezichtje goed insmeren.
(en vergeet jezelf niet)
Ik moet het denk ik maar niet doen, eerst hopelijk eind van het jaar maar eens ervaring opdoen hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef owlet het volgende:
dat ligt er aan wat je wilt.
Ik denk dat als je nog niet weet wat voor jullie werkt qua draagmethodes enzo dat een maat 2 jaquard de beste keus is. Een korte doek is lekker voor erbij, zeker met een klein babietje en jaquard is daar beter voor geschikt dan indio of strepen.
Heb jij nou die doek van Belana ooit overgekocht, is dat een storch?
Bedankt voor de tip!! Dan kan de doek dus fijner aanvoelen? Ik zal hem eens even uit de doos halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef owlet het volgende:
oh ja, een johannes! Als je die nu alvast op de bank of in een stoel legt zodat ie veel opgefrommeld en "bezeten" wordt dan is ie straks echt super voor je pasgeborene
Ha! Ik zat net in de tuin met een fototoestel, twee dametjes en een stapel draagzomerhoedjes (die niet af zouden moeten vallen in een drager). Had ik Maja een lieve met bloemetjes en roze-witte stippels opgezet, maar die werd subiet afgerukt. Bleek mevrouw d'r smaak niet te zijn. Ze plukte een camouflageprint met ruitjes uit de stapel en zette die opquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef Dakota het volgende:
ik dacht eerst dat die dingen voor de sier waren (en lelijk dat ik ze vind), stupid me
Thx voor het aanbodquote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef Webkim het volgende:
Als je ook ff wil testen Davinia kan je wat mij betreft vragen of Owlet -em aan jou doorstuurt ipv meteen terug naar mij.
Vanaf het moment dat ze hun hoofd zelf goed omhoog konden houden. Maar ik vond voorop dragen zo knus dat ik vooral dat heel lang gedaan hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef Fuente het volgende:
Maja
Mijn doek komt volgende weer hier binnen denk ik. Heb er zo'n zin in!
Mag ik Merel ook al op m'n rug dragen? Vanaf wanneer deden jullie dat?
ik wist nooit over welk forum jullie t haddenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je al lid op dat andere forum Koot? Daar zitten nog veel meer draagsters, ook bij jou in de buurt
kan je er niets mooi cyclaams van maken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef cattie het volgende:
Als je ze mooi vindt, is het toch sowieso goed?
Er is echt geen hond die met mijn nino jeansblauw wil ruilen.Het gaat steeds meer richting verfbad!
De Hopp Osaka is een hele stevige allrounder, niet echt zomers. De lila is een Medley satin en dat is een zomerdoek bij uitstek, er zit linnen in en dat is sterk en draagt koel. Dus je zit voor het hele jaar goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow wat leuk Macka
Goede keus voor een zomerkindje? Ik heb geen idee, vind ze alleen allebei mooi
Met bamboe, dat klinkt apart. Ik zal eens kijken hoe en wat. 31 juli is wel hoogzomer, dus een echt zomerkindjequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De Hopp Osaka is een hele stevige allrounder, niet echt zomers. De lila is een Medley satin en dat is een zomerdoek bij uitstek, er zit linnen in en dat is sterk en draagt koel. Dus je zit voor het hele jaar goed
(Maar als ik een zomerbabietje zou krijgen dan schafte ik ook een doek met bamboe aan! Koel en zo heerlijk knuffelzacht)
Wat liefquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:42 schreef Reinhilde het volgende:
miss_sly, mijn eerste doek was er eentje met bamboezo ontzettend knuffelig zacht, echt ideaal voor je kleine ienie-minie newborn.
![]()
Kom je naar Maneki de 26e? Dan neem ik m wel mee, kan je voelen!
Anders, ik ben regelmatig in Amsterdam, mag je 'm wel lenen/voelen/weetikveelwatten!
dies mooiquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:54 schreef Fuente het volgende:
Ik mag Reinhilde d'r mei tai kopenBen nu al blij
Ik wil ook een paasei maar ik weet niet op welke site ik moet wezen?!quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef Poppejans het volgende:
Die paaseieren hier![]()
Ik zit er ook even bij te kijken, moet ik nou mt2 of mt 4 nemen?
Kledingmaat heb ik 40/42
didymos.dequote:Op zaterdag 11 april 2009 12:38 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik wil ook een paasei maar ik weet niet op welke site ik moet wezen?!
Je mag Lilah wel een keer lenen als ze weer een jankdag heeftquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:53 schreef miss_sly het volgende:
Ja, misschien wel. Van de andere kant krijgen we een dochter dus kan zij er straks mee spelen...als ze van poppen gaat houden tenminste
een zo grote knuffel hebben we ook neit, dus die moet ook aangeschaft en een kind lenen lijkt me ook niet echt heel gemakkelijk, eigenlijk
Ik kan me niet voorstellen dat Lilah ooit een jankdag heeft en niet lief isquote:Op zaterdag 11 april 2009 14:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je mag Lilah wel een keer lenen als ze weer een jankdag heeft. Maar ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo vrolijk wordt van haar gewicht op je buik/rug als je zelf al zwanger bent
.
Bofferd!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:54 schreef Fuente het volgende:
Ik mag Reinhilde d'r mei tai kopenBen nu al blij
Een 4quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:46 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik ben ook zo blond, ik zat op de engelse site en daar kon ik al niks vinden!!
( http://www.didymos.de/english/index.php )
Hebben jullie tips welke het beste kan voor in de lente/zomer? Lianne is nu 7 weken.. maat 2 of 4?
Het gaat in eerste instantie om buikdragen.
Ik bedoel onder andere Binana, ja. En de schijn bedriegt inderdaad. Bamboevezels hebben een kleine gaatjesstructuur, nemen goed vocht op en zijn sterk luchtdoorlatend, en daardoor voelt bamboestof koel aan.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
macka, als je zegt doek met bamboe, bedoel je dan een binana? Die vind ik er juist zo warm uit zien.
Of is dat de schijn die bedriegt?
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 12 april 2009 21:37 schreef Dakota het volgende:
ik heb net een doek gewonnen
Mijn eersteindio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |