Ja, maar ik zou dat niet doen met zijde. Je beschadigt de vezels teveel en dat maakt je doek onveilig (en waarschijnlijk lelijk ook).quote:
Nopes, ze zit nog niet aan haar dagen, je moet 30 dagen actief zijn blijkbaar. Wat stom eigenlijk. Ik zou de doek wel kopen alvast hoor! Erg mooie doek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:18 schreef lcicle het volgende:
Als je nog 5x 'oeh' en 'ah' zegt mag je verkopen op dragen-en-voeden.nl
Zal ik hem dan maar tekoop aanbieden daaro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Reinhilde het volgende:
Oooooh op het andere forum staat een mooie doek te koop!
Maar ik wil m eigenlijk financieren met de verkoop van mn MT.
Maar ik mag daar nog niet verkopenen hier wil niemand m!
![]()
*verder piekert over mooie doek*
Jeps, maar had geen zin om nog een keer aan te passenquote:
dat mag dan ook weer niet, zie regelsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zal ik hem dan maar tekoop aanbieden daaro?
Deze mooie Ellaroo Osaka Mei Tai heb je te koop, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:15 schreef Reinhilde het volgende:
Oooooh op het andere forum staat een mooie doek te koop!
Maar ik wil m eigenlijk financieren met de verkoop van mn MT.
Maar ik mag daar nog niet verkopenen hier wil niemand m!
![]()
Maneki koopt jouw MT en biedt 'm dan te koop aan. Dat zou wel mogen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
dat mag dan ook weer niet, zie regels.
Stom gedoe. Nou ja, die doek komt wel weer een keer voorbij!
Je hebt PM!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
dat mag dan ook weer niet, zie regels.
Stom gedoe. Nou ja, die doek komt wel weer een keer voorbij!
Toch wel he? Oke.....het moet maarquote:Op woensdag 8 april 2009 10:15 schreef Webkim het volgende:
Salsa eruit dan, want die is ook donker gekleurd. Green Tea is nog wel een lekkere zomerkleur. Salsa niet, die is zwart dus sowieso warm. En symphuo zit er qua kleuren mooi tussenin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou m roze kunnen verven... Dan wordt ie paars net zoals die van Owlet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:48 schreef cattie het volgende:
Mijn ei is er!![]()
Nino jeansblauw... Ik heb niets tegen nino, maar ik vind blauw niet zo'n leuke kleur. Iemand ruilen?
cool!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Macka66 het volgende:
Mijn paasei is ook aangekomen, en het is gelegd door eenPAARSE PFAU!!!
Nou uh, hijs al besteld en betaald.... dus ik moet wachten....quote:Op woensdag 8 april 2009 15:14 schreef Macka66 het volgende:
LL, weet je al wanneer je kunt gaan hyperen voor je Symphuo? (Vast een dag na Fuente met d'r Lilia)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2009 15:24:16 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |