hmm idd straks maar even 1 kopen..ik heb alleen mutsjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:31 schreef Noli. het volgende:
Koot heb je niet iets van een zonnehoedje?
Gewoon zo'n hoedje of een petje op haar koppie en haar gezichtje goed insmeren.
(en vergeet jezelf niet)
Ik moet het denk ik maar niet doen, eerst hopelijk eind van het jaar maar eens ervaring opdoen hahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:09 schreef owlet het volgende:
dat ligt er aan wat je wilt.
Ik denk dat als je nog niet weet wat voor jullie werkt qua draagmethodes enzo dat een maat 2 jaquard de beste keus is. Een korte doek is lekker voor erbij, zeker met een klein babietje en jaquard is daar beter voor geschikt dan indio of strepen.
Heb jij nou die doek van Belana ooit overgekocht, is dat een storch?
Bedankt voor de tip!! Dan kan de doek dus fijner aanvoelen? Ik zal hem eens even uit de doos halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:16 schreef owlet het volgende:
oh ja, een johannes! Als je die nu alvast op de bank of in een stoel legt zodat ie veel opgefrommeld en "bezeten" wordt dan is ie straks echt super voor je pasgeborene
Ha! Ik zat net in de tuin met een fototoestel, twee dametjes en een stapel draagzomerhoedjes (die niet af zouden moeten vallen in een drager). Had ik Maja een lieve met bloemetjes en roze-witte stippels opgezet, maar die werd subiet afgerukt. Bleek mevrouw d'r smaak niet te zijn. Ze plukte een camouflageprint met ruitjes uit de stapel en zette die opquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:52 schreef Dakota het volgende:
ik dacht eerst dat die dingen voor de sier waren (en lelijk dat ik ze vind), stupid me
Thx voor het aanbodquote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef Webkim het volgende:
Als je ook ff wil testen Davinia kan je wat mij betreft vragen of Owlet -em aan jou doorstuurt ipv meteen terug naar mij.
Vanaf het moment dat ze hun hoofd zelf goed omhoog konden houden. Maar ik vond voorop dragen zo knus dat ik vooral dat heel lang gedaan hebquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:40 schreef Fuente het volgende:
Maja
Mijn doek komt volgende weer hier binnen denk ik. Heb er zo'n zin in!
Mag ik Merel ook al op m'n rug dragen? Vanaf wanneer deden jullie dat?
ik wist nooit over welk forum jullie t haddenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ben je al lid op dat andere forum Koot? Daar zitten nog veel meer draagsters, ook bij jou in de buurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |