kan je er niets mooi cyclaams van maken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:56 schreef cattie het volgende:
Als je ze mooi vindt, is het toch sowieso goed?
Er is echt geen hond die met mijn nino jeansblauw wil ruilen.Het gaat steeds meer richting verfbad!
De Hopp Osaka is een hele stevige allrounder, niet echt zomers. De lila is een Medley satin en dat is een zomerdoek bij uitstek, er zit linnen in en dat is sterk en draagt koel. Dus je zit voor het hele jaar goedquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow wat leuk Macka
Goede keus voor een zomerkindje? Ik heb geen idee, vind ze alleen allebei mooi
Met bamboe, dat klinkt apart. Ik zal eens kijken hoe en wat. 31 juli is wel hoogzomer, dus een echt zomerkindjequote:Op vrijdag 10 april 2009 21:17 schreef Macka66 het volgende:
[..]
De Hopp Osaka is een hele stevige allrounder, niet echt zomers. De lila is een Medley satin en dat is een zomerdoek bij uitstek, er zit linnen in en dat is sterk en draagt koel. Dus je zit voor het hele jaar goed
(Maar als ik een zomerbabietje zou krijgen dan schafte ik ook een doek met bamboe aan! Koel en zo heerlijk knuffelzacht)
Wat liefquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:42 schreef Reinhilde het volgende:
miss_sly, mijn eerste doek was er eentje met bamboezo ontzettend knuffelig zacht, echt ideaal voor je kleine ienie-minie newborn.
![]()
Kom je naar Maneki de 26e? Dan neem ik m wel mee, kan je voelen!
Anders, ik ben regelmatig in Amsterdam, mag je 'm wel lenen/voelen/weetikveelwatten!
dies mooiquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:54 schreef Fuente het volgende:
Ik mag Reinhilde d'r mei tai kopenBen nu al blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |