Ja, dat heb ik gehoordquote:Op maandag 6 april 2009 16:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
heerlijk he![]()
fijn van genieten.
ik heb ook een leuk weekend gehad
Moment, ik PM je even mijn lijstje ook door, als je toch bezig bent.quote:
die had ik bijna centraal gezetquote:Op maandag 6 april 2009 16:49 schreef BobbyB het volgende:
Ohja, ik had bijna in de KSC gepost[KSC #1.308] Koffietpoic deel 2
quote:
Da's vervelend, hoe moet je nu naar huis fietsen dan?quote:
Eens. Ik krijg een heel gezeik straks aangezien de hertentamens van de laatste periode eind augustus(!) zijn en dan ook de introductie van de universiteit is. Mijn god wat een kutschool. Het ironische is ook nog eens dat op andere faculteiten die hertentamens wel gewoon in juli zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 17:30 schreef Florian_ het volgende:
Nou, jij kan tenminste lekker leren. Ik zou een moord doen als ik eens lekker vwo 6 examen mocht doen. Kon ik er tenminste voor zorgen dat ik toegelaten kon worden voor geneeskunde. Nu zit ik een beetje 5 dagen per week af te studeren in een richting die me eigenlijk helemaal niet interesseert
volgens mij is mijn italiaanse baas dood.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 18:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
volgens mij is mijn italiaanse baas dood.
Noooooquote:Op maandag 6 april 2009 18:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
volgens mij is mijn italiaanse baas dood.
1992quote:
En kklelijkquote:
ik heb er 5 verschil, dat is een no-goquote:Op maandag 6 april 2009 18:47 schreef Lakitu het volgende:
Wtf is er mis met 1992? Dat is fucking 1 jaar jonger dan ik
welk jaar ben jij van eigelijkquote:
en dr tanden komen doorquote:Op maandag 6 april 2009 18:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze krijgt waarschijnlijk al haartjes
bijna 40, en dan in de klb SC rondhangenquote:
waarom wel ?quote:
Een echte baasquote:Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bijna 40, en dan in de klb SC rondhangen![]()
Het was haar broer.quote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wie zijn dochter zo fotografeert.![]()
ga je naar de 10 jaar fok meet?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd lachen als ik die zie.
Bijna 40..?quote:Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
ik wilde 50 typen, echt waarquote:
kijk de lijst eens door zou ik zeggenquote:
maand weg, week weg, maand wegquote:Op maandag 6 april 2009 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
Swarma, nu moet je 3 notes aan me voorlezen
nutteloze notes worden weer verwijderdquote:Op maandag 6 april 2009 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lach maar. Tot ik mod ben en jullie allemaal notes ga geven
/emmimichmodequote:
Zolang het bij notes blijftquote:Op maandag 6 april 2009 19:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja lach maar. Tot ik mod ben en jullie allemaal notes ga geven
Wat had jij voor rekenen op school?quote:Op maandag 6 april 2009 18:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat had jij voor rekenen op school? Wat had ik voor lezen op school?
Hoezo heb ik er nog 80 dan?quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nutteloze notes worden weer verwijderd
Ik heb alleen maar nutteloze notes.quote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nutteloze notes worden weer verwijderd
ka je nagaanquote:
hoezo 7 dagenquote:Op maandag 6 april 2009 19:22 schreef Florian_ het volgende:
Swarma waar zijn mijn laatste 2 notes voor? Ik ben benieuwd en wil niet 7 dagen in spanning afwachten
what about: noquote:Op maandag 6 april 2009 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
Oh swarma, Ik had na mijn maandban 81 notes. Nu 82. Kan je alstublieft die laatste pm'en?
nogmaals: hoe/watquote:Op maandag 6 april 2009 19:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
"Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen"
Please, ik probeer na mijn ban ban te verbeteren maar ik kan me niks bedenken waarvoor ik die note heb gehad.quote:
Moet ik er een tekeningetje bij maken?quote:
Kan jij mijn laatste note niet even geven?quote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij een abo is dat zo Swarma.Krijg je ze pas na 7 dagen te zien.
Wanted?quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
Ik wil een film kijken straks. Iemand tips?
botchedquote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
bij een abo kan je ze dus onbeperkt inzien? ik dacht eenmaligquote:Op maandag 6 april 2009 19:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Moet ik er een tekeningetje bij maken?
Ik had dus eerst 24 notes, nu 26. Nou is er een vertraging van 7 dagen (ik kan die laatste 2 dus nog niet zien).
Jawel.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan jij mijn laatste note niet even geven?
Bij Pimp volgens mij onbeperkt, met die vertraging dus.quote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij een abo kan je ze dus onbeperkt inzien? ik dacht eenmalig
Verschilt per mod/periode en userquote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef leetzors het volgende:
Ik vraag het me toch af, wanneer besluiten jullie precies tot notes of ban?
The girl next door.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
Lesbians in heat.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
ik meen dit he.quote:
quote:
Dat kan, maar doe ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je hem even sturen / plaatsen?Ik beloof dat ik het nooit meer zal vragen
een horror-komedie, hij is wel leuk foutquote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
Ken ik niet, wat voor film is het?
Onbeperkt.quote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij een abo kan je ze dus onbeperkt inzien? ik dacht eenmalig
Geef dan een positieve note waarin staat dat het mijn schuld niet is als iemand mij wil bannen omdat ik niet kon weten wat ik fout deed.quote:
kijk, dat wist ik dus nietquote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bij Pimp volgens mij onbeperkt, met die vertraging dus.
Daaromquote:
Ok, zal eens even kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:37 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een horror-komedie, hij is wel leuk fout
quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al naar een paar lesbiennes gekeken.
Snatch natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 19:32 schreef McFearless het volgende:
Ik moet nodig werk hebben. Met dit gangetje ben ik volgende maand totaal blut.quote:
ja, volgens mij is mn Italiaanse baas dus dood. waar ik in juni heen zou gaanquote:
The Illusionist. The Prestige.quote:Op maandag 6 april 2009 19:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hmm, oké.
[..]
Ken ik niet, wat voor film is het?
quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, volgens mij is mn Italiaanse baas dus dood. waar ik in juni heen zou gaan
kut aardbeving precies op de plek waar hij woont, en krijg nergens geen reactie meer op.
kan ook zijn dat t internet door die crash plat ligt, en hij te druk is met alles regelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Dan is inderdaad het ergste dat jij geen werk meer hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, volgens mij is mn Italiaanse baas dus dood. waar ik in juni heen zou gaan
kut aardbeving precies op de plek waar hij woont, en krijg nergens geen reactie meer op.
kan ook zijn dat t internet door die crash plat ligt, en hij te druk is met alles regelen
Hoe weet je dat je er niks aan kan doen als je niet weet wat de note is?quote:Op maandag 6 april 2009 19:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geef dan een positieve note waarin staat dat het mijn schuld niet is als iemand mij wil bannen omdat ik niet kon weten wat ik fout deed.
Heb jij al notes uitgedeeld?quote:Op maandag 6 april 2009 19:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je er niks aan kan doen als je niet weet wat de note is?
als je notes wil hebben moet je zorgen dat je in r&p postquote:
Omdat ik dan toch niet weet wat ik verkeerd deed?quote:Op maandag 6 april 2009 19:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je er niks aan kan doen als je niet weet wat de note is?
Ja, dat vonden ze de laatste keer dat ik daar was niet heel leukquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je notes wil hebben moet je zorgen dat je in r&p post
Nee.quote:Op maandag 6 april 2009 19:41 schreef leetzors het volgende:
Ik weet het, je gaat Madagascar 2 kijken!
je mag met Devvie en mij mee?quote:Op maandag 6 april 2009 19:42 schreef kurk_droog het volgende:
Doe je goed zeg. Beter kon ik ook een baantje in italie regelen
wat isst?quote:
Ja die zijn allemaal ziekquote:
Daar heb je wel vaak last van he?quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja die zijn allemaal ziek
Hoe kun je godverdomme op zo'n mooie dag ziek zijn![]()
Mijn wiet is ook nog eens op
Speel paardje galop met je piemol.quote:Op maandag 6 april 2009 19:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja die zijn allemaal ziek
Hoe kun je godverdomme op zo'n mooie dag ziek zijn![]()
Mijn wiet is ook nog eens op
Top idee!quote:Op maandag 6 april 2009 19:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Speel paardje galop met je piemol.
wat had je dan gepost?quote:Op maandag 6 april 2009 19:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, dat vonden ze de laatste keer dat ik daar was niet heel leuk
okequote:Op maandag 6 april 2009 20:00 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan moet ik maar de avond vermaken in SC met jou
Dat ze van de flat moesten springen en 1 topic gemaakt waarbij ik deed dat ik ene probleem had..quote:
Alleen dat hij je gemeet had, jullie hebben geshopt en in het gras gezeten.quote:Op maandag 6 april 2009 20:00 schreef liiszle het volgende:
[..]
okegezellig
.
mag jij me even vertellen wat NG verteld heeft
quote:
subtiel 14.gifquote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat ze van de flat moesten springen en 1 topic gemaakt waarbij ik deed dat ik ene probleem had..
Hoe vaak is ie "geweest"?quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Alleen dat hij je gemeet had, jullie hebben geshopt en in het gras gezeten.![]()
Meer weet ik nietoja dat hij van 12:00 tot 0:00 bij je geweest is.
quote:
Een beetje wel ja.quote:Op maandag 6 april 2009 20:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het blijft zo op je netvlies zitten he?
Hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 6 april 2009 20:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van, beetje jammer!
Constructiebureau. Ik zou dus de berekeningen over moeten zetten naar werktekeningen in autocad. Er is alleen heel weinig werk waardoor ik oudere projecten te doen krijgquote:
Ja dat klopt! Maar dan mag ik toch wel zeggen dat ik er nog 14 moet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij was toch zo blij met je stage?
quote:Op maandag 6 april 2009 20:03 schreef Gupje het volgende:
[..]
Alleen dat hij je gemeet had, jullie hebben geshopt en in het gras gezeten.![]()
Meer weet ik nietoja dat hij van 12:00 tot 0:00 bij je was.
it didnt happenquote:
Lijkt me idd leuker aan nieuwe projecten te werken, maar je leert er dus ook niks van of?quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Constructiebureau. Ik zou dus de berekeningen over moeten zetten naar werktekeningen in autocad. Er is alleen heel weinig werk waardoor ik oudere projecten te doen krijg![]()
En die vent vond ik ik beter moest articuleren omdat ik vroeg in de ochtend alleen maar kan mompelen omdat moe
quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja dat klopt! Maar dan mag ik toch wel zeggen dat ik er nog 14 moet.
Ik wil niet eens weten hoeveel jaar ik moet werkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog 33 jaar werken, is ook niet bepaald fijn hoor!
quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Gupje het volgende:
Waarom sta ik op de foto met saar van TMF zonder dat ik dat weer weet
quote:
JEMOETNIKSEINZWEIquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ach, ik moet nog 33 jaar werken, is ook niet bepaald fijn hoor!
HAHAHA.....mijn geluk is dat jullie zometeen met nog minder zijn en dus waarschijnlijk nog langer moeten doorwerken, jaartje of 68 lijkt me wel wat!quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoeveel jaar ik moet werken
quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHA.....mijn geluk is dat jullie zometeen met nog minder zijn en dus waarschijnlijk nog langer moeten doorwerken, jaartje of 68 lijkt me wel wat!
WHWHWHWHWHHHHWEEEEEE@!2121!@@!IKMOETPOEPENANDERS3456CONSTIPEERIK89NULTIENAMPEL212!@!@!@!@!@@!!@quote:
Ja en ik jou betalenquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHA.....mijn geluk is dat jullie zometeen met nog minder zijn en dus waarschijnlijk nog langer moeten doorwerken, jaartje of 68 lijkt me wel wat!
quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten hoeveel jaar ik moet werken
Schijnt een ongelooflijk kutwijf te zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Gupje het volgende:
Ik ga rijk en beroemd worden als Metallica. Ik hoor geen normale loonsloaf te zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Natuurlijk leer ik ervan maar er is gewoon weinig te doen en beetje rare baas daar. Elke dag meerdere malen naar zoons bellen waar ze zijn en of ze kamers opruimen blabla..quote:Op maandag 6 april 2009 20:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Lijkt me idd leuker aan nieuwe projecten te werken, maar je leert er dus ook niks van of?
Laat me even weten welke muzikant voor het CS jij bent okay? Dan krijg je ¤0,50 van me.quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga rijk en beroemd worden als Metallica. Ik hoor geen normale loonsloaf te zijn.
Een stoere roaddog zit in mij.
picsquote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef Gupje het volgende:
Ik ben al over de helftquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan mag ik de oudste zijn hier, jullie problemen komen nog wel!!!!!quote:
Gelukkig ben ik nog niet de oudste.quote:Op maandag 6 april 2009 20:25 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dan mag ik de oudste zijn hier, jullie problemen komen nog wel!!!!!
Jij gaat bij de haterz.quote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Laat me even weten welke muzikant voor het CS jij bent okay? Dan krijg je ¤0,50 van me.
charmantquote:
Was Kreta vorige zomer, die vakantie is een rush geweestquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
charmant![]()
en het raar vinden dat je er niks meer van herinnert
Ow nee kut, ik moet nog bijna 30 jaarquote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Oh, jij bent alweer aan het terugtellen!
quote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Natuurlijk leer ik ervan maar er is gewoon weinig te doen en beetje rare baas daar. Elke dag meerdere malen naar zoons bellen waar ze zijn en of ze kamers opruimen blabla..
quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee kut, ik moet nog bijna 30 jaar
* remlof gaat aan de drank
whehe!quote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was Kreta vorige zomer, die vakantie is een rush geweest
we hebben ook wat gedronkenquote:
Denk dat ik ook maar bier zal pakkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow nee kut, ik moet nog bijna 30 jaar
* remlof gaat aan de drank
quote:
ik was daar ookquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Was Kreta vorige zomer, die vakantie is een rush geweest
Zo was mijn vakantie ookquote:
Waarom heb ik ook alweer 1,5 jaar een vriendin?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef McFearless het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.
Ik moest het goedmaken.quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
U meneer, heeft uw woord gehouden, chapeau!
njha net gemist. ik was er vanaf de 25equote:
volgende keer mag je meequote:
Heb je het naar je zin gehad daar?quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha net gemist. ik was er vanaf de 25e
helemaal primaquote:
hmm.. t i sniet mn beste vakantie geweest. maar t was niet slecht.quote:
Heb het echt mega gehad, echt 24/7 feest daarquote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmm.. t i sniet mn beste vakantie geweest. maar t was niet slecht.
En dat is een feest!quote:Op maandag 6 april 2009 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zou dit jaar naar kreta gaan maar paar uit mijn groep wilden ook dingen gaan doenDus nu met auto naar italie en spanje. Ook leuk maar ik zit liever vol te feesten voor 1 week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |