Nee iddquote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Tanjaa het volgende:
Ik weet dat hij me leuk vindt, maar ik denk dat hij met hetzelfde zit als mijik
Maar denken jullie dat als het niet vanzelf gaat, het niet echt gaat lukken ofzo?
post eens een grappige anekdotequote:Op maandag 6 april 2009 17:56 schreef Skylark. het volgende:
voorbeelden: denkbeelden, grappige anekdotes, gewoon grappen en gewoon over heel alledaagse dingen. Het moet eigenlijk vanzelf gaan.
ja en dan lekker met hem neuken.quote:Op maandag 6 april 2009 19:01 schreef Tanjaa het volgende:
k denk dat k hem dan gewoon ga uitvragen fso..
ty![]()
Wil je oefenen?quote:Op maandag 6 april 2009 19:01 schreef Tanjaa het volgende:
k denk dat k hem dan gewoon ga uitvragen fso..
ty![]()
Wat oefenenquote:
Wat ben jij een irritant mannetje zeg.quote:Op maandag 6 april 2009 19:07 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ja en dan lekker met hem neuken.
Ghehe,quote:Op maandag 6 april 2009 19:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daten, zoenen, voorspel, anaal enz..
quote:Op maandag 6 april 2009 19:12 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ghehe,
No thanks.
Geen oefening voor nodig
He, neequote:Op maandag 6 april 2009 19:12 schreef CrssY het volgende:
Dus je valt alleen op z'n uiterlijk of zn 'coolheid', maar hebt eigenlijk weinig gemeen met hem? Je leeft in een waan waar hij misschien TOCH de ware voor je zou zijn, nee.
Als je geen gesprek kan voeren met een potentieel vriendje of partner is het bij voorbaat al kansloos. Als je hem wilt neuken kun je hem gewoon opgeilen. Als je beetje 'te doen' bent en hij heeft geen vriendin is dat niet zo lastig, maar denk niet dat je ooit een relatie met hem zou kunnen beginnen.
Succes
Dit.quote:Op maandag 6 april 2009 17:54 schreef Fipomacher het volgende:
Praat met hem alsof het gewoon een vriend is ipv een potentieel vriendje.
Mja, dat weet in ieder geval mijn aandacht te trekken dus dat moet bij die knakker dan ook wel lukken denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus je hebt al anale ervaring
![]()
Begin daar gewoon over.![]()
nietus, geen anale ervaringquote:Op maandag 6 april 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus je hebt al anale ervaring
![]()
Begin daar gewoon over.![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 19:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
nietus, geen anale ervaring![]()
Ik was eroverheen gelezen.
Dusss...?quote:
Op de persoon waar je geen zinnig gesprek mee kunt voeren?quote:Op maandag 6 april 2009 19:17 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
He, nee![]()
Een leuk uiterlijk is wel mooi meegenomen maar k val echt op de persoon zelf heur
Uhuh..quote:Op maandag 6 april 2009 19:24 schreef CrssY het volgende:
[..]
Op de persoon waar je geen zinnig gesprek mee kunt voeren?
Bekijk alles positief. Als hij hetzelfde heeft als jij, hebben jullie in elk geval iets gemeen, toch?quote:Op maandag 6 april 2009 17:59 schreef Tanjaa het volgende:
Ik weet dat hij me leuk vind, maar ik denk dat hij met hetzelfde zit als mij..
Maar denken jullie dat als het niet vanzelf gaat, het niet echt gaat lukken ofzo?
Had t nog niet zo bekeken.. Maar t klinkt best logishquote:Op maandag 6 april 2009 19:28 schreef mgerben het volgende:
[..]
Bekijk alles positief. Als hij hetzelfde heeft als jij, hebben jullie in elk geval iets gemeen, toch?
Je kunt het semi-nonchalant eens in de conversatie brengen.
Bijvoorbeeld: "ik wordt hardstikke nerveus als ik met jou praat en dat heb ik met niemand anders, weet je wat ik bedoel?"
Het is eerlijk, komt uit de grond van je hart. Dikke kans dat hij precies weet wat je bedoelt. En dat hij het waardeert dat je het lef hebt om het te zeggen.
Als hij je op zo'n uitspraak afkeurt weet je meteen wat je aan hem hebt (niks!).
dat heb ik ook al gezegdquote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Griebus het volgende:
Dat ligt eraan, misschien is het geen verliefdheid waarom hij niks weet te zeggen maar vindt hij TS gewoon helemaal niet leuk?
we hebben de tijdquote:Op maandag 6 april 2009 19:40 schreef Tanjaa het volgende:
Tis n lang verhaal hoe ik erachter ben gekomen dat hij me ook leuk vind.. dus dat kan het niet zijn.
Ja, ik snap nu ineens waarom ie geen gesprek met je aan gaat...quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Tanjaa het volgende:
Hmm.. kort gezegd:
Mijn vriendin vond een van zijn vrienden leuk, ik begon hem leuk te vinden om hij altijd bij die vriend die mn viendin leuk vond was.. en we hadden het er toch de hele tijd over dus vandaar dat ik steeds meer over hem te weten kwam. Toen was het carnaval, een vriend van de vriend van hem die mn vriendin leuk vond was samen met zn vrienden in het café waar ik ook was, toen werden ik vrienden met de vriend van de vriend van de jongen die ik leuk vind, die mn vriendin leuk vond. Die vertelde me veel over hem. Dus vond k hem nog leuker, njah. Hij zit in de klas met de zus van een andere vriendin. Waardoor die andere vriendin hem op msn had. Toen vroeg hij aan mijn vriendin wie dat meisje was die hem wel eens leuk aan keek. Ze vroeg wie, nja: klein en brunnette![]()
![]()
toen was ik blij. Want hij bedoelde mij..
En hij heeft t wel ns over me volgens de vriend die k mt carnaval heb ontmoet.. en die zegt ook dat hij me leuk vind. Ook toen ik met hem was gaan praten leek hij n beetje zenuwachtig en hij deed heel lief tegen me..
Geen zin om nog meer uit te gaan leggen want dit is pas de helft.
Dusjah.. genoeg overtuiging?
quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Tanjaa het volgende:
Hmm.. kort gezegd:
Mijn vriendin vond een van zijn vrienden leuk, ik begon hem leuk te vinden om hij altijd bij die vriend die mn viendin leuk vond was.. en we hadden het er toch de hele tijd over dus vandaar dat ik steeds meer over hem te weten kwam. Toen was het carnaval, een vriend van de vriend van hem die mn vriendin leuk vond was samen met zn vrienden in het café waar ik ook was, toen werden ik vrienden met de vriend van de vriend van de jongen die ik leuk vind, die mn vriendin leuk vond. Die vertelde me veel over hem. Dus vond k hem nog leuker, njah. Hij zit in de klas met de zus van een andere vriendin. Waardoor die andere vriendin hem op msn had. Toen vroeg hij aan mijn vriendin wie dat meisje was die hem wel eens leuk aan keek. Ze vroeg wie, nja: klein en brunnette![]()
![]()
toen was ik blij. Want hij bedoelde mij..
En hij heeft t wel ns over me volgens de vriend die k mt carnaval heb ontmoet.. en die zegt ook dat hij me leuk vind. Ook toen ik met hem was gaan praten leek hij n beetje zenuwachtig en hij deed heel lief tegen me..
Geen zin om nog meer uit te gaan leggen want dit is pas de helft.
Dusjah.. genoeg overtuiging?
via via viaquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:43 schreef synnath het volgende:
[..]
Ik begrijp precies waarom het gesprek stilvalt
Wie kan dit vertalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |