abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 18:55:42 #181
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102485252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef ArnosL het volgende:
Bij m'n andere bijbaantje vragen we aan nieuwelingen altijd hoeveel subsidie m'n werkgever krijt om ze in dienst te nemen.
Ik heb op een sollicitatiegesprek serieus een keer die vraag gehad, ze zeiden dat ik geschikt was maar als er iemand kwam die hetzelfde werk kon doen waarvoor ze dan subsidie kregen dan namen ze hem/haar aan ipv mij :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102485348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

reminds me. Ik had een leidinggevende die 1 van de 2 uitzendkrachten bij ons op de afdeling eruit moest gooien. Zegt ie tegen die meiskes: Getal onder de 10! :')
:o

Ik had ooit een sollicitatiegesprek (via uwv) bij een kerel die zo veel sigaren rookte dat dat kantoor helemaal blauw zag, ik zag die vent amper zitten. En ik maar hoesten, natuurlijk, ik stikte zowat.
Klap op de vuurpijl was dat hij nog zei: ons bedrijf zit in de internationale handel, maar waar wij in handelen hoef jij niet te weten.

Die werd het dus niet. :)
pi_102485604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ik heb op een sollicitatiegesprek serieus een keer die vraag gehad, ze zeiden dat ik geschikt was maar als er iemand kwam die hetzelfde werk kon doen waarvoor ze dan subsidie kregen dan namen ze hem/haar aan ipv mij :P.
Bij ons juist niet, want je hebt altijd met klanten te maken, ook als je in de keuken werkt. Er zit namelijk nog een snackbar bij :)
  woensdag 28 september 2011 @ 19:36:20 #184
286575 Roces18
Chef de party
pi_102486802
Ik heb een keer 40 liter latex omgeflikkerd :D hierop ben ik 4 uur bezig geweest om het schoon te maken :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102487565
Sex op de plee met de callcentre dames :)
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_102490195
In de keuken op nieuwjaarsdag:

Een collega van 20 komt binnen en ziet er nog niet al te nuchter uit. Hij lag al om 2 uur in bed vertelde hij. Chefkok: Zo vroeg al? Collega: Nee, 2 uur vanmiddag. Chefkok: Wtf? :D Het was 4 uur 's middags dat ie binnenkwam.

M'n collega was nog harstikke dronken dus. Uiteraard gewoon aan het werk gegaan in de snackbar. Die avond moest hij het frituurvet vervangen van 2 verschillende bakken. 2 keer heeft ie het over de grond laten gaan. Glad dat het daar was :D

Dat personen nog niet nuchter binnenkomen gebeurt vaker. En dan niet alleen de jeugd, ook de koks :P
pi_102490634
quote:

[..]

reminds me. Ik had een leidinggevende die 1 van de 2 uitzendkrachten bij ons op de afdeling eruit moest gooien. Zegt ie tegen die meiskes: Getal onder de 10! :')
_O-
pi_102490993
Toen ik een jaar of 16 was moest ik een EHBO cursus doen op het werk, ik werkte toen parttime bij AH. Ik moest zo'n hok in en kreeg wat video's mee. Bij het zien van wat minder prettige bloederige beelden ging ik knock out van mijn stoel. Ik lag daar op de grond en alles was groen voor mijn ogen maar niemand die het zag. Uiteindelijk wist ik rechtop te gaan zitten tegen de muur. Zeker een half uur zo blijven zitten en water gedronken, maar denk maar niet dat ik iemand erbij haalde hoor, nee ik wilde niet overkomen als een mietje. Maar goed, na een half uur verder gegaan met de cursus en na een minuut of 5 lag ik weer op de grond.

Flauwvallen bij een EHBO cursus is nooit grappig :')
He doesn't care who his targets are, or who they're running from, or why. He works for the highest bidder, which means the richest and the most ruthless beings in the galaxy. No question asked.
pi_102491165
Of die ene manager bij ons die zijn team had ingedeeld in de Mercedessen en Lada's van het bedrijf.
De lada's wachtten hem toen op na het werk :')

Verder nog een callcentre dame op leeftijd die met een 15 jochies/groentjes emailde in het bedrijf en sexafspraakjes had met hen. Uiteindelijk kwam men erachter dat er nog veel meer betrokkenen waren, je kon je melden bij de baas en anders zouden er maatregelen volgen want men zou al het emailverkeer gaan natrekken. Ik heb me ook gemeld :)
  woensdag 28 september 2011 @ 22:11:35 #190
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_102494029
quote:

[..]

LOL! _O-
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_102522003
Ik moest eens naar een verzorgingstehuis gaan met een collega(inwerk periode) op de gesloten afdeling voor dementerende oudjes om een pc te fixen. Komt er een oud vrouwtje naar me, ik denk 85 jaar oid, die zei: 'Ik vind jou knap, mag ik je een zoentje geven?' Ik had medelijden met het vrouwtje, dus heb ik haar mij op de wang laten zoenen :@
pi_102549479
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gwywen het volgende:
O, dat heb ik ook een keer gehad, een klant waarvan ik dacht dat het een collega was die een gek stemmetje opzette. Dus ik zo "Ja, duh..."

Wij hadden ook een mevrouw met een heel hoog stemmetje als klant. Alleen wist ik dat niet, dus toen ik haar belde vroeg ik of haar moeder thuis was. :@

Vroeger had je zo'n nummer dat je kon bellen en dan kreeg je een bandje aan de lijn dat reageerde op je stem. Omdat het zo echt leek kon het wel eens een paar minuten duren voor iemand dat door had. Dan belden collega's dat nummer, zeiden niets en verbonden snel door naar een andere collega, die nietsvermoedend zijn naam zei en dan werd dat ding geactiveerd. En dan zaten wij in het kantoor ernaast te stikken van het lachen terwijl die collega helemaal kapotgescholden werd door een zogenaamde kwaaie klant.

Ik had ook een collega die het verschil niet hoorde tussen een interne telefoontjes en lijnen van buiten. Die hoorde een telefoon rinkelen, pakt hem op en brulde "WAT MOT JE!!!". Kijkt mij vervolgens verwonderd aan: "opgehangen".
Ik zei: het was een buitenlijn, sukkel :')
De scheldlijn of zo? Volgens mij heeft mijn vader zo'n lijn gehad _O-
pi_102550009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Wij hadden ook een mevrouw met een heel hoog stemmetje als klant. Alleen wist ik dat niet, dus toen ik haar belde vroeg ik of haar moeder thuis was. :@
Ik zag dit in de quote hierboven en toen moest ik terugdenken aan wat ik een keer heb horen gebeuren.

Ik zat destijds vlak bij de telefoniste en op een gegeven moment ging de telefoon en ze nam op, hoorde het verhaal aan en zei toen heel netjes "Ik zal kijken of hij aanwezig is, mevrouw DeKlant". Op zich niks vreemds, tot ik de klant door de telefoon hoorde schreeuwen "Het is MENEER DeKlant". Aiai, pijnlijk moment, maar ja, die dingen kunnen gebeuren. Een paar dagen later gebeurde echter precies hetzelfde. Ik had verwacht dat ze beter zou weten nu ze die fout al een keer had gemaakt, maar helaas.

Een paar weken later moest ik bij diezelfde klant langs en op het moment dat ik bij de klant naar binnen stapte en de klant zich voorstelde vergaf ik het haar meteen. Die man had zo'n hoge stem dat je gewoon nooit zou verwachten dat het een mannenstem zou zijn.
I reject the truth and substitute it with my own.
pi_102550990
Op mijn werk ontmoet ik wel eens klanten maar ik ben érg slecht met gezichten onthouden, hóe slecht bleek toen ik me binnen twee maanden drie keer aan dezelfde man voorstelde :@

En mijn zus heeft toen ze een jaar of 12 was wel eens gevraagd of ze nog iemand zochten voor de folderBESTRIJDING :')
pi_102551066
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef hugsy33 het volgende:
En mijn zus heeft toen ze een jaar of 12 was wel eens gevraagd of ze nog iemand zochten voor de folderBESTRIJDING :')
Tja, op een gegeven moment ben je al die reclame zat.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_102554439
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef hugsy33 het volgende:
Op mijn werk ontmoet ik wel eens klanten maar ik ben érg slecht met gezichten onthouden, hóe slecht bleek toen ik me binnen twee maanden drie keer aan dezelfde man voorstelde :@
Ik ben ook zo'n held met gezichten.
Het komt ook zo lekker ongeïnteresseerd over.
Toch heeft mijn zus er ook last van, dus het zal wel in de familie zitten.

Zo had zij een collega met kort zwart haar. Die zag ze elke dag en daar zei ze altijd hallo tegen.
Totdat ze op een dag diezelfde collega op twee plekken tegelijk zag, eentje aan het bureau en eentje bij het kopieerapparaat.
Bleek dus dat er twee dames met kort zwart haar werkten, alleen, met zo'n slecht gezichtengeheugen, had zij dat dus een jaar lang niet opgemerkt. :D

Ikzelf heb wel eens de sleutel van een auto aan de verkeerde klant meegegeven. In mijn hoofd had ik zo goed mogelijk onthouden hoe de man eruit zag: grijs haar en baard. Kan niet missen, dacht ik toen ik hem de sleutel gaf. Die man wist nergens van.
"Bedoel je hém soms?" vroeg hij bijdehant, terwijl hij wees.

Verderop in de showroom stond nog een klant met grijs haar en baard. :@ |:(
pi_102554494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef Hitomi het volgende:

[..]

De scheldlijn of zo? Volgens mij heeft mijn vader zo'n lijn gehad _O-
Ja, de scheldlijn, zo heette dat inderdaad. Hilarisch, jammer alleen dat je het per collega maar 1 x kon uithalen. :D
pi_102554857
Ik ben ook erg slecht in gezichten met namen van mensen die ik niet vaak ziet.
Kan pijnlijke momenten opleveren helaas, maar is niks aan te doen.

Kom je op een beurs een klant tegen die je herkent en je amicaal groet en dan moet je als een idioot gaan bedenken wie het is :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_102555324
Ik vind het toch best erg, soms herkende ik 's middags een klant niet die ik 's morgens had geholpen.
De kentekens van hun auto's daarentegen kon ik altijd wel onthouden. Dan wist ik wel dat bij een bepaald kenteken de naam Janssen hoorde, maar als de man zelf dan voor m'n neus stond had ik geen idee wie 't was en wat hij kwam doen. :@

Ook een keer zo'n spijt gehad toen ik met m'n jas aan en m'n tas in mijn hand nog even snel dat laatste telefoontje opnam. Een kwartier later was m'n oor vuurrood van de scheldwoorden die ik naar m'n hoofd had gekregen, een Hele Kwaaie Klant, zelden zo'n spijt gehad dat ik de telefoon niet voor m'n collega heb laten rinkelen. Is uiteindelijk nog een hele toestand geworden, klant was (ten onrechte overigens) zo kwaad dat de manager eraan te pas moest komen. De volgende dag weliswaar, want die was natuurlijk al wel fluitend naar huis gegaan.

Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken. We hebben echt auto's volgeladen met kinderen en dakkoffers in de garage gehad, mensen die een uur voor ze naar Zuid-Frankrijk reden tóch maar even naar dat tikkende geluid wilden laten luisteren.
Tja, zo zijn er nogal eens wat vakanties in het water gevallen.
Mensen huilend aan de balie. "Maar het tikte al zes weken, we wisten niet dat 't kwaad kon"

We hebben ook een keer een stel gestrande Denen gehad die een paar dagen op onze parkeerplaats hebben geparkeerd omdat ze zonder auto, die bij ons in de garage op onderdelen wachtte, geen kant op konden. En de tent hadden ze toch al bij zich, handig toch?
pi_102557803
Wel tof dat jullie ze daar lieten kamperen ^O^
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:10:18 #201
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_102559969
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Gwywen het volgende:
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken. We hebben echt auto's volgeladen met kinderen en dakkoffers in de garage gehad, mensen die een uur voor ze naar Zuid-Frankrijk reden tóch maar even naar dat tikkende geluid wilden laten luisteren.
Mensen huilend aan de balie. "Maar het tikte al zes weken, we wisten niet dat 't kwaad kon"
Dat is niet altijd de schuld van de mensen. Als je 2 weken van tevoren je auto al brengt en ze hebben hem pas een paar uur voor vertrek klaar is dat ook wel aan de garage te wijten :P

Maar ja, het is natuurlijk extreem lastig om trekhaakverlichting van een nieuwe trekhaak werkend af te leveren :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_102560598
Ooit in een hotel/restaurant/converentieoord gewerkt.

Op een gegeven moment was er een bespreking van 7 mannen die uitliep. Maar dat maakte niet zoveel uit want ze bleven toch slapen.

De bespreking ging door aan de bar en tegen een uur of 11 werd besloten om een aantal callgirls te bellen. Toen het personeel van de bediening dat in de gaten kreeg stond er al 1 in de lobby.

Gelukkig was de manager er die dag niet dus een collega van de bediening komt naar de keuken om in geuren en kleuren te vertellen dat er een bloedmooie callgirl in de lobby was voor die 7 "heren" en dat ze naar boven gingen.

Kwartiertje later moest ik de was naar de wasserij brengen aan de andere kant van het hotel. Dus ik loop op een gegeven moment over de gang zie ik opeens 6 mannen op de gang staan ouwehoeren. Het was duidelijk dat ze alle 6 behoorlijk gedronken hadden. :+ _O-

Bleek dus dat de mannen onderling uitgemaakt hadden in welke volgorde ze over die meid heen mochten. De andere 2 meiden die besteld waren waren niet gekomen.

We zijn toen met een paar collega's aan de bar blijven hangen om eens te kijken of die griet nog kon lopen na haar werk. Tegen een uur of 2 kwam ze naar beneden. Was echt een bloedmooie meid, op dat moment 2 jaar ouder dan ons (zo tegen de 20). Ze belde een taxi en moest daar op wachten. Aangezien het hotel nogal afgelegen lag hadden we uitgebreid de tijd om met haar te kletsen. Was een studente die die avond ruim 2000 gulden verdiend had. Ze deed dit normaal maar enkele dagen per maand en dan had ze weer genoeg voor die maand te studeren.

De dag erop kwam de manager terug en toen hij het verhaal hoorde werd die bloedlink. Als de bediening ooit nog een keer een callgirl toe liet zou die de personen op staande voet ontstaan.

Maar voor ons was het wel een leuke avond _O-
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:29:50 #203
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_102560776
Waarom mogen call girls niet eigenlijk? Ik heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die een hoer of een call girl lieten komen voor een paar uur plezier.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:55:36 #204
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102561936
quote:
Ik vind het toch best erg, soms herkende ik 's middags een klant niet die ik 's morgens had geholpen.
De kentekens van hun auto's daarentegen kon ik altijd wel onthouden. Dan wist ik wel dat bij een bepaald kenteken de naam Janssen hoorde, maar als de man zelf dan voor m'n neus stond had ik geen idee wie 't was en wat hij kwam doen. :@

Ook een keer zo'n spijt gehad toen ik met m'n jas aan en m'n tas in mijn hand nog even snel dat laatste telefoontje opnam. Een kwartier later was m'n oor vuurrood van de scheldwoorden die ik naar m'n hoofd had gekregen, een Hele Kwaaie Klant, zelden zo'n spijt gehad dat ik de telefoon niet voor m'n collega heb laten rinkelen. Is uiteindelijk nog een hele toestand geworden, klant was (ten onrechte overigens) zo kwaad dat de manager eraan te pas moest komen. De volgende dag weliswaar, want die was natuurlijk al wel fluitend naar huis gegaan.

We hebben ook een keer een stel gestrande Denen gehad die een paar dagen op onze parkeerplaats hebben geparkeerd omdat ze zonder auto, die bij ons in de garage op onderdelen wachtte, geen kant op konden. En de tent hadden ze toch al bij zich, handig toch?
Ook wel domme vrouwen gehad omdat ze doorrijden terwijl er rode lampjes aan zijn?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:58:17 #205
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102562074
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef karr-1 het volgende:
Waarom mogen call girls niet eigenlijk? Ik heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die een hoer of een call girl lieten komen voor een paar uur plezier.
omdat je een vergunning moet hebben om als bordeel te mogen opereren.
Een gedicht over Maanvis
pi_102567940
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ook wel domme vrouwen gehad omdat ze doorrijden terwijl er rode lampjes aan zijn?
Ken een gast (geen vrouw dus) die dan zei "oh dat lampje, gaat vanzelf wel een keer uit", dat werkt echt goed, zo'n benadering. :')
Hallon!
pi_102569011
quote:
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken.
Sowieso mensen die dingen tot het laatst uitstellen.

Ik werkte op een helpdesk en op een dag was er een algemene mailstoring, dus lekker de hele ochtend mensen vertellen dat de storing bekend was en echt snel zal worden opgelost. ( :') )
Op een gegeven moment belt er een vrouw, ze moet dringend een paar belangrijke mails versturen.
"Sorry mevrouw, er is een storing, u moet wachten tot het over is."
"Ja, maar ik ga zo op vakantie."
"Tja, u kunt op dit moment niet mailen. Misschien kunt u uw pc meenemen en het later proberen?"
"Maar op vakantie heb ik geen internet."
"U kunt ook pas vertrekken nadat de storing over is."
"Maar ik moet zo echt weg."
Uiteindelijk ging ze het maar via haar hotmail versturen nadat ik had uitgelegd hoe ze de mails uit outlook kon halen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_102569743
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Sowieso mensen die dingen tot het laatst uitstellen.

Ik werkte op een helpdesk en op een dag was er een algemene mailstoring, dus lekker de hele ochtend mensen vertellen dat de storing bekend was en echt snel zal worden opgelost. ( :') )
Op een gegeven moment belt er een vrouw, ze moet dringend een paar belangrijke mails versturen.
"Sorry mevrouw, er is een storing, u moet wachten tot het over is."
"Ja, maar ik ga zo op vakantie."
"Tja, u kunt op dit moment niet mailen. Misschien kunt u uw pc meenemen en het later proberen?"
"Maar op vakantie heb ik geen internet."
"U kunt ook pas vertrekken nadat de storing over is."
"Maar ik moet zo echt weg."
Uiteindelijk ging ze het maar via haar hotmail versturen nadat ik had uitgelegd hoe ze de mails uit outlook kon halen.
Ik zou ook balen hoor, en misschien waren het echt wel zaken die ze niet had uitgesteld, op de laatste dag voor je vakantie mag je opeens nog alles regelen omdat het anders 3 weken niet kan.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:30:33 #209
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_102569823
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

omdat je een vergunning moet hebben om als bordeel te mogen opereren.
Klopt, maar als ik iemand mee neem naar mijn hotelkamer kan toch niemand zien of het een hoer is of een vriendin.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_102574340
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik iemand mee neem naar mijn hotelkamer kan toch niemand zien of het een hoer is of een vriendin.
Precies. Ik heb in een hotel in Amsterdam gewerkt en daar kwamen de meiden gewoon aan de balie om "gast x" te bezoeken. Na een identiteitscontrole en een registratieformulier liep security even mee naar boven..

Tijdens een nachtdienst maakte de bewaking een foutje met het kamernummer, waardoor iemand om 02:00 's nachts een meisje voor de deur kreeg terwijl hij gewoon sliep ;)! "O sorry sir.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')