Ik heb op een sollicitatiegesprek serieus een keer die vraag gehad, ze zeiden dat ik geschikt was maar als er iemand kwam die hetzelfde werk kon doen waarvoor ze dan subsidie kregen dan namen ze hem/haar aan ipv mijquote:Op woensdag 28 september 2011 18:51 schreef ArnosL het volgende:
Bij m'n andere bijbaantje vragen we aan nieuwelingen altijd hoeveel subsidie m'n werkgever krijt om ze in dienst te nemen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
reminds me. Ik had een leidinggevende die 1 van de 2 uitzendkrachten bij ons op de afdeling eruit moest gooien. Zegt ie tegen die meiskes: Getal onder de 10!
Bij ons juist niet, want je hebt altijd met klanten te maken, ook als je in de keuken werkt. Er zit namelijk nog een snackbar bijquote:Op woensdag 28 september 2011 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb op een sollicitatiegesprek serieus een keer die vraag gehad, ze zeiden dat ik geschikt was maar als er iemand kwam die hetzelfde werk kon doen waarvoor ze dan subsidie kregen dan namen ze hem/haar aan ipv mij.
quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
reminds me. Ik had een leidinggevende die 1 van de 2 uitzendkrachten bij ons op de afdeling eruit moest gooien. Zegt ie tegen die meiskes: Getal onder de 10!
LOL!quote:Op woensdag 28 september 2011 18:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De scheldlijn of zo? Volgens mij heeft mijn vader zo'n lijn gehadquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gwywen het volgende:
O, dat heb ik ook een keer gehad, een klant waarvan ik dacht dat het een collega was die een gek stemmetje opzette. Dus ik zo "Ja, duh..."
Wij hadden ook een mevrouw met een heel hoog stemmetje als klant. Alleen wist ik dat niet, dus toen ik haar belde vroeg ik of haar moeder thuis was.![]()
Vroeger had je zo'n nummer dat je kon bellen en dan kreeg je een bandje aan de lijn dat reageerde op je stem. Omdat het zo echt leek kon het wel eens een paar minuten duren voor iemand dat door had. Dan belden collega's dat nummer, zeiden niets en verbonden snel door naar een andere collega, die nietsvermoedend zijn naam zei en dan werd dat ding geactiveerd. En dan zaten wij in het kantoor ernaast te stikken van het lachen terwijl die collega helemaal kapotgescholden werd door een zogenaamde kwaaie klant.
Ik had ook een collega die het verschil niet hoorde tussen een interne telefoontjes en lijnen van buiten. Die hoorde een telefoon rinkelen, pakt hem op en brulde "WAT MOT JE!!!". Kijkt mij vervolgens verwonderd aan: "opgehangen".
Ik zei: het was een buitenlijn, sukkel
Ik zag dit in de quote hierboven en toen moest ik terugdenken aan wat ik een keer heb horen gebeuren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:50 schreef Gwywen het volgende:
Wij hadden ook een mevrouw met een heel hoog stemmetje als klant. Alleen wist ik dat niet, dus toen ik haar belde vroeg ik of haar moeder thuis was.![]()
Tja, op een gegeven moment ben je al die reclame zat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef hugsy33 het volgende:
En mijn zus heeft toen ze een jaar of 12 was wel eens gevraagd of ze nog iemand zochten voor de folderBESTRIJDING
Ik ben ook zo'n held met gezichten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:14 schreef hugsy33 het volgende:
Op mijn werk ontmoet ik wel eens klanten maar ik ben érg slecht met gezichten onthouden, hóe slecht bleek toen ik me binnen twee maanden drie keer aan dezelfde man voorstelde
Ja, de scheldlijn, zo heette dat inderdaad. Hilarisch, jammer alleen dat je het per collega maar 1 x kon uithalen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef Hitomi het volgende:
[..]
De scheldlijn of zo? Volgens mij heeft mijn vader zo'n lijn gehad
Dat is niet altijd de schuld van de mensen. Als je 2 weken van tevoren je auto al brengt en ze hebben hem pas een paar uur voor vertrek klaar is dat ook wel aan de garage te wijtenquote:Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Gwywen het volgende:
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken. We hebben echt auto's volgeladen met kinderen en dakkoffers in de garage gehad, mensen die een uur voor ze naar Zuid-Frankrijk reden tóch maar even naar dat tikkende geluid wilden laten luisteren.
Tja, zo zijn er nogal eens wat vakanties in het water gevallen.
Mensen huilend aan de balie. "Maar het tikte al zes weken, we wisten niet dat 't kwaad kon"
Ook wel domme vrouwen gehad omdat ze doorrijden terwijl er rode lampjes aan zijn?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind het toch best erg, soms herkende ik 's middags een klant niet die ik 's morgens had geholpen.
De kentekens van hun auto's daarentegen kon ik altijd wel onthouden. Dan wist ik wel dat bij een bepaald kenteken de naam Janssen hoorde, maar als de man zelf dan voor m'n neus stond had ik geen idee wie 't was en wat hij kwam doen.![]()
Ook een keer zo'n spijt gehad toen ik met m'n jas aan en m'n tas in mijn hand nog even snel dat laatste telefoontje opnam. Een kwartier later was m'n oor vuurrood van de scheldwoorden die ik naar m'n hoofd had gekregen, een Hele Kwaaie Klant, zelden zo'n spijt gehad dat ik de telefoon niet voor m'n collega heb laten rinkelen. Is uiteindelijk nog een hele toestand geworden, klant was (ten onrechte overigens) zo kwaad dat de manager eraan te pas moest komen. De volgende dag weliswaar, want die was natuurlijk al wel fluitend naar huis gegaan.
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken. We hebben echt auto's volgeladen met kinderen en dakkoffers in de garage gehad, mensen die een uur voor ze naar Zuid-Frankrijk reden tóch maar even naar dat tikkende geluid wilden laten luisteren.
Tja, zo zijn er nogal eens wat vakanties in het water gevallen.
Mensen huilend aan de balie. "Maar het tikte al zes weken, we wisten niet dat 't kwaad kon"
We hebben ook een keer een stel gestrande Denen gehad die een paar dagen op onze parkeerplaats hebben geparkeerd omdat ze zonder auto, die bij ons in de garage op onderdelen wachtte, geen kant op konden. En de tent hadden ze toch al bij zich, handig toch?
omdat je een vergunning moet hebben om als bordeel te mogen opereren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:29 schreef karr-1 het volgende:
Waarom mogen call girls niet eigenlijk? Ik heb wel vaker verhalen gehoord van mensen die een hoer of een call girl lieten komen voor een paar uur plezier.
Ken een gast (geen vrouw dus) die dan zei "oh dat lampje, gaat vanzelf wel een keer uit", dat werkt echt goed, zo'n benadering.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ook wel domme vrouwen gehad omdat ze doorrijden terwijl er rode lampjes aan zijn?
Sowieso mensen die dingen tot het laatst uitstellen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:30 schreef Gwywen het volgende:
Ook zo onbegrijpelijk: mensen die het tot het laatste moment uitstelden om naar hun auto te laten kijken.
Ik zou ook balen hoor, en misschien waren het echt wel zaken die ze niet had uitgesteld, op de laatste dag voor je vakantie mag je opeens nog alles regelen omdat het anders 3 weken niet kan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dingen tot het laatst uitstellen.
Ik werkte op een helpdesk en op een dag was er een algemene mailstoring, dus lekker de hele ochtend mensen vertellen dat de storing bekend was en echt snel zal worden opgelost. ()
Op een gegeven moment belt er een vrouw, ze moet dringend een paar belangrijke mails versturen.
"Sorry mevrouw, er is een storing, u moet wachten tot het over is."
"Ja, maar ik ga zo op vakantie."
"Tja, u kunt op dit moment niet mailen. Misschien kunt u uw pc meenemen en het later proberen?"
"Maar op vakantie heb ik geen internet."
"U kunt ook pas vertrekken nadat de storing over is."
"Maar ik moet zo echt weg."
Uiteindelijk ging ze het maar via haar hotmail versturen nadat ik had uitgelegd hoe ze de mails uit outlook kon halen.
Klopt, maar als ik iemand mee neem naar mijn hotelkamer kan toch niemand zien of het een hoer is of een vriendin.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat je een vergunning moet hebben om als bordeel te mogen opereren.
Precies. Ik heb in een hotel in Amsterdam gewerkt en daar kwamen de meiden gewoon aan de balie om "gast x" te bezoeken. Na een identiteitscontrole en een registratieformulier liep security even mee naar boven..quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik iemand mee neem naar mijn hotelkamer kan toch niemand zien of het een hoer is of een vriendin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |