Dát had pas vuurwerk geweestquote:Op woensdag 22 juni 2011 08:55 schreef dop het volgende:
geluk bij een ongeluk was dat ik op tijd de beveiliger spot die dit alles met water wou gaan blussen.
Dit zijn de mooistequote:Op woensdag 22 juni 2011 09:24 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb zelf een keer een mooie blunder begaan bij mijn vorige werkgever.
Ik had een collega die stapelgek is en waar je alles tegen kon zeggen. Hij was een neger en daar maakten we dan ook volop grapjes over. Op een gegeven moment loop ik dus de gang in om hem te roepen dat we gaan lunchen en roep dus keihard 'Hey Neger kom op, we gaan eten!', nog geen 2 meter van het printerhok vandaan waar toevallig net een negroide monteur de printer stond te fixen, toen moest ik wel even met een rood hoofd wegrennen
Moest ineens gisteren nog denken aan een leuk gesprek wat we hadden. We hadden het over baantjes etc, hij was een jaar of 25/26 denk ik en ik was toen 18/19. Dus hij van En hoe vaak ben jij al ontslagen? Ik: Uhm ontslagen? Nou nog nooit eigenlijk. Twee vakantiebaantjes gehad en daar ben ik zelf opgestapt en hiervoor was ik uitzendkracht daar en daar maar dat bedrijf verhuisde naar de andere kant van het land en nu zit ik hier. Hoezo? Hoe vaak ben jij ontslagen dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb enkele maanden als uitzendkracht bij Nationale Nederlanden gewerkt....ik had toen by far de meest vage collega ooit.
Hoe zit het met uw kort termijn geheugen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Gwywen het volgende:
We hadden een keer een gozer die eruitzag als een junk/zwerver, maar die altijd cash betaalde met een stapel verfrommelde duizendjes in de zak van z'n trainingsbroek. Hij liet altijd van die hele foute dingen aan z'n wagen doen, parelmoerwitte velgen en zo. Op een dag is hij in de showroom gaan zitten in een auto en heeft die van binnenuit op slot gedaan, en is hij gaan slapen. Toen het sluitingstijd was kwamen de verkopers erachter dat er nog een klant in zat, en dat die met geen mogelijkheid wakker te krijgen was.
Als ik tijd heb post ik nog wel wat dingen.
Ik ken een soortgelijk verhaal van een vriendin van me. die zat ooit in een vergadering met allerlei belangrijke bobo's en was vergeten haar telefoon uit te zetten. En haar ringtone was het liedje uit de Southpark film "Uncle Fucker" Nou ja, de rest lijkt me vrij duidelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:50 schreef fruityloop het volgende:
Een leuke stunt van een stagiare hier, gaat over zijn beltoon. Zijn gsm lag onbeheerd op zijn bureau, en zijn ringtone was een stukje van Eric Cartman uit Southpark, en wel een uitsnede van de aflevering met de gevleugelde kreet "how would you like to suck my b@lls, mr Garrison?"![]()
Dat ding lag dus mooi te blèren op zijn bureau, terwijl hij weg was. Dat mocht hij even uitleggen aan de CEO die even verderop stond met een stel gniffelende klanten.
de meeste belangrijke bobo's hebben wel een goed gevoel voor humor hoor..quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:56 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ken een soortgelijk verhaal van een vriendin van me. die zat ooit in een vergadering met allerlei belangrijke bobo's en was vergeten haar telefoon uit te zetten. En haar ringtone was het liedje uit de Southpark film "Uncle Fucker" Nou ja, de rest lijkt me vrij duidelijk
Ha ha ja meestal wel ja, maar haar eigen baas zat er ook bij en die vond het wat minder grappigquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de meeste belangrijke bobo's hebben wel een goed gevoel voor humor hoor..
Dat is verdorie meer dan twee jaar geleden, hoe moet ik nou weten dat ik dat allang geschreven heb.quote:
Keep 'm commingquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat is verdorie meer dan twee jaar geleden, hoe moet ik nou weten dat ik dat allang geschreven heb.
Hebben jullie de rest wel gelezen?
Want ik heb nog veel meer van dit soort verhalen maar als jullie er alleen maar op letten of iets al eerder is geplaatst ga ik al die moeite niet meer doen hoor
Ik word ook een beetje moe van dat 'haha, dat heb je al gepost'-gedoe. Soms komen er bij een 2e keer vertellen details naar boven die je de eerste keer vergeten bent. En een goed verhaal mag ook best 2 keer verteld/gelezen worden. Dus blijf doorgaan met posten !quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:32 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat is verdorie meer dan twee jaar geleden, hoe moet ik nou weten dat ik dat allang geschreven heb.
Hebben jullie de rest wel gelezen?
Want ik heb nog veel meer van dit soort verhalen maar als jullie er alleen maar op letten of iets al eerder is geplaatst ga ik al die moeite niet meer doen hoor
quote:
Thanksquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van dat 'haha, dat heb je al gepost'-gedoe. Soms komen er bij een 2e keer vertellen details naar boven die je de eerste keer vergeten bent. En een goed verhaal mag ook best 2 keer verteld/gelezen worden. Dus blijf doorgaan met posten !
Herkenbaarquote:Op zondag 19 juni 2011 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Ik werk(te tot deze week) bij een woningcorporatie in 't oosten van 't land, in een dorp![]()
Belde er vorige week een vrouw op, met het verhaal:
"ja, de buurvrouw van die en die is gisteren overleden, en ik wil haar huis. Ik kan alles wat er in zit zoals vloeren enzo overnemen en ik denk dat de familie daar wel blij mee is en er niets voor hoeft te hebben"
dus ik!
! Mens was nog niet eens koud.
Kan het blijkbaar nog erger, zei mijn collega, die vertelde dat er ook wel eens iemand had gebeld over iemand die in het ziekenhuis was opgenomen de dag ervoor. "Die zou écht niet meer terug komen", dus of ze dat huis over mocht nemen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |