Prutsertquote:Op maandag 6 april 2009 14:10 schreef Florian_ het volgende:
Kan een modje even de OP erin zetten? Bij mij werkt het om één of andere reden niet (zit op werk).
Ja, dat ga ik jou vertellenquote:Op maandag 6 april 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van welke hyves heb je deze foto's dan?
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]Krentenbol is alleen maar mod van R&P geworden om hier een beetje te dienst uit te kunnen maken
Inderdaad ja, ik wil ook.quote:Op maandag 6 april 2009 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]Krentenbol is alleen maar mod van R&P geworden om hier een beetje te dienst uit te kunnen maken
Thanks.quote:
Maar ik hou nog wel van je hoorquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Thanks.
Bij mij is de wiki verneukt ofzo? Niets is uitgelijnd waardoor alle UI's naast elkaar staan en er hele grote witte vlakken zitten in de tekst.
Vreemd, bij mij werkte het wel.quote:Op maandag 6 april 2009 14:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Thanks.
Bij mij is de wiki verneukt ofzo? Niets is uitgelijnd waardoor alle UI's naast elkaar staan en er hele grote witte vlakken zitten in de tekst.
Dat zou het einde van KLB (SC) zijn.quote:
een wat?quote:
Die is er al eeuwen: http://sites.google.com/site/klbslowchatop/quote:
Pink Floydquote:
Gebruik je modkrachten!quote:
Nouja, die doet het dus niet goed bij mij.quote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die is er al eeuwen: http://sites.google.com/site/klbslowchatop/
quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, die doet het dus niet goed bij mij.
Windows zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, die doet het dus niet goed bij mij.
98 met IE 5.5quote:
wut?quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ze krijgt een soppende flamoes van dode hazen. Zie SC van gisteravond.
Straks even kijken of ik wat op het internet kan vinden wat ik met VM Fusion kan draaien.quote:Op maandag 6 april 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een systeem met 98 draaien. Om Phantasmagoria 1 & 2 weer te spelen
Geen idee, zo'n vermoeden heb ik.quote:
Het is een meisje hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb WD gevonden
http://www.nufoto.nl/foto(...)bus-in-schiedam.html
Is die alweer begonnen dan?quote:
quote:
?quote:Op maandag 6 april 2009 14:36 schreef jitzzzze het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1276138
Ik had eens een stuk of 1700 tabs.quote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Syb-rund. het volgende:
u staat op het punt om 55 tabbladen te sluiten
Kijk jou eens stoer zijnquote:Op maandag 6 april 2009 14:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik had eens een stuk of 1700 tabs.
Geheugengebruik op 96% en toen crashte hij
Ik heb wel lef hé.quote:
Ik ben ook gemeen.quote:
ik heb een veel te oude computer, die begon net al helemaal te flippenquote:Op maandag 6 april 2009 14:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik had eens een stuk of 1700 tabs.
Geheugengebruik op 96% en toen crashte hij
Dat geloof ik bestquote:
Het is ook zoquote:
woeha, lente kriebeltjesquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Koffie drinken ja?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaai
wat hoorde ik, ben jij een Aziaat/chinees/iets in die richting?
ik hoorde dat hequote:
Goed!quote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
woeha, lente kriebeltjes
hoe isst chicccka?
Bobby is onze pindaboyquote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef liiszle het volgende:
wat hoorde ik, ben jij een Aziaat/chinees/iets in die richting?
Ja, ookquote:
Van wie hoor jij zulks vertrouwelijke info?quote:
ik hou wel van pindakaasquote:
ik zou graag namen willen noemen... maar eh.quote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Van wie hoor jij zulks vertrouwelijke info?zeg op!
[ afbeelding ]
Pfoei, thanks lizquote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik zou graag namen willen noemen... maar eh.
ik mag t niet![]()
ik toevallig duitserquote:
ik heb gewerkt, en Kreeften soep gegetenquote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef dagdag het volgende:
Heb je nog iets spannends beleefd liszzzle
groeten uw fan
stefano
supervetquote:
Why?quote:
ik wil niet dat ie je pijn doet hequote:
ik ook.quote:
ik vind indo's leukquote:
ik nietquote:
Hoeveel % krijg ik?quote:
Florian doe ik sowieso niks. Hij mag dat zeggen.quote:
allereerst zat ik te zoeken voor een kaartje van een wedstrijd van interquote:Op maandag 6 april 2009 14:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb gewerkt, en Kreeften soep gegeten.
en en en en natuurlijk een leuk weekend gehad
jij dan?
stiekem ben ik ook wel een beetje fan van jou
ik ook niet.quote:
wat dan ?quote:
zoquote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef dagdag het volgende:
[..]
allereerst zat ik te zoeken voor een kaartje van een wedstrijd van inter
toen ging ik even eten, en om 22:00 ga ik werken
okequote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Florian doe ik sowieso niks. Hij mag dat zeggen.
Een broodje met kaas, eigenlijk vind ik kaas vies maar was niks andersquote:
quote:
Omdat zij wel lief is. Alleen hele lieve mensen krijgen foto's van mij.quote:Op maandag 6 april 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
Bobby waarom heeft KB wel een foto van jou en ik niet? [ afbeelding ]
Kaaaas.quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef dagdag het volgende:
[..]
Een broodje met kaas, eigenlijk vind ik kaas vies maar was niks anders
*Lis lief isquote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat zij wel lief is. Alleen hele lieve mensen krijgen foto's van mij.
zoals ik t begrepen heb wel, zal t even vragenquote:Op maandag 6 april 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik gebruik Sabnzbd, werkt erg makkelijk, ik neem een dag of maand abonnement op Eweka en kan veel content vinden op nzb-portal.
Op deze site kan je veel informatie vinden.
Deze post is toch volkomen legaal?
mijn note, mijn datequote:
Had het tieten?quote:
En dan doe ik op mijn beurt weer lief tegen jou, zodat ik die foto even kan ritselenquote:
Ja hoor, maar geen directe links naar torrentsquote:Op maandag 6 april 2009 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zoals ik t begrepen heb wel, zal t even vragen
Dat doet ze niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan doe ik op mijn beurt weer lief tegen jou, zodat ik die foto even kan ritselen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat zij wel lief is. Alleen hele lieve mensen krijgen foto's van mij.
quote:
Zit jij hele topics na te pluizenquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, maar geen directe links naar torrents
dit klinkt waarschijnlijkerquote:Op maandag 6 april 2009 15:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Omdat zij wel lief is een vrouw is. Alleen hele lieve mensen lekkere vrouwen krijgen foto's van mij.
Ja, Lily Allen is leukquote:
ja . en het was blauw!quote:
Nee hoor. Want wolvendagen heeft ook geen pic van mij.quote:
hihi. je mag het proberenquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan doe ik op mijn beurt weer lief tegen jou, zodat ik die foto even kan ritselen
maar...quote:
Ik heb laatst een krentenbol de prullenbak in gemikt omdat ik die smerige dingen niet eet.quote:
daar gaat mijn goed doordachte theoriequote:Op maandag 6 april 2009 15:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor. Want wolvendagen heeft ook geen pic van mij.
Link?quote:
Daar heeft hij toch geen tijd voor!quote:
ik heb nog een stukje over.quote:
ik zou enrique doenquote:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb laatst een krentenbol de prullenbak in gemikt omdat ik die smerige dingen niet eet.
Maar jou vind ik wel lief hoor!
hij smaakte goed ja, kwam van de bakkerquote:
bepaalde users hier hebben moeite met nederlands, dus die spelfouten zitten er veel tussenquote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch geen tijd voor!
KLB mods typen een verslag uit van elke KLB SC, die verbeterd remlof op spelfouten en hij neemt de nodige maatregelen.
Nog lekker warm?quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef liiszle het volgende:
[..]
hij smaakte goed ja, kwam van de bakker
Hij jij ookquote:
jaquote:
hij jij?quote:
Ohquote:
Komt er ook een boekversie van dan? Ben dan wel benieuwd naar het hoofdstuk dat gaat over coma's en Noorse vriendinnen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar heeft hij toch geen tijd voor!
KLB mods typen een verslag uit van elke KLB SC, die verbetert remlof op spelfouten en hij neemt de nodige maatregelen.
Ik krijg een biertje per spelfout van zequote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
bepaalde users hier hebben moeite met nederlands, dus die spelfouten zitten er veel tussen
Dan zul je wel een flinke voorraad hebben inmiddels? Zo'n inloop kast, ongeveer?quote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik krijg een biertje per spelfout van ze![]()
Ik hou het bij in een excel sheet tegenwoordig
Nou nou nouquote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je het aantal spelfouten vertegenwoordigd in bier ook drinkend probeert bij te houden.quote:Op maandag 6 april 2009 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
ik denk het ook wel ja..quote:
Niks mis met Noorse vriendinnen!quote:Op maandag 6 april 2009 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt er ook een boekversie van dan? Ben dan wel benieuwd naar het hoofdstuk dat gaat over coma's en Noorse vriendinnen.
Ik heet geen Harry.quote:
*pinkt een traantje wegquote:
Maar wel kansloosquote:
Doe dat maar ja.quote:
Ik ben de personificatie van geluk in het leven.quote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig compenseer jij dat met je bmw.
Wil jij mijn Noorse vriendin worden dan? kunnen we het eens uitproberen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niks mis met Noorse vriendinnen!
Die zijn gewoon niet in een coma te krijgen.
quote:
Dat klopt.quote:
En wanneer maken ze het af?quote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer eens naar de kapper geweest, die vieze mat uit mn nek laten halen
Je had zo'n Onur mat?quote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef swarmahoer het volgende:
zo, weer eens naar de kapper geweest, die vieze mat uit mn nek laten halen
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar daar staat dan weer een succesvolle vriendin tegenover, dus dat compenseert de boel een beetje.
Je vriendin is net terug, wil je er nu alweer vanaf?quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil jij mijn Noorse vriendin worden dan? kunnen we het eens uitproberen.
Hehehehehequote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vriendin is net terug, wil je er nu alweer vanaf?
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je vriendin is net terug, wil je er nu alweer vanaf?
Hoi Sanna.quote:
je moet me knuffelen denk ik.quote:
Ohja?quote:
quote:
Post een BMW, dan is hij ook even stil.quote:
Echt?quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoi Sanna.Heb gedaan wat ik je beloofd had hoor
Jah, ik ga niet zitten liegen tegen je.quote:
Jaquote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Je zat nog op de vorige pagina!
Heb ik ook heel vaak.
"WIE IS SANNA?!quote:Op maandag 6 april 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah, ik ga niet zitten liegen tegen je.
Ik heb je toch verteld dat ik haar soms ook Sanna noemdequote:
Appel.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld dat ik haar soms ook Sanna noemdeSuus of Sanna, ligt er net aan hoe de wind staat.
[KLB SC #1058] TT waar geen Allure in staat
Wind komt uit Spijkenisse.quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb je toch verteld dat ik haar soms ook Sanna noemdeSuus of Sanna, ligt er net aan hoe de wind staat.
[KLB SC #1058] TT waar geen Allure in staat
Viespeukquote:
En aan jou en BT en Emimich.quote:Op maandag 6 april 2009 15:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Je hebt aan wd gedacht tijdens de sex met je vriendin?
quote:
Het begrip gelijkheid kan ondere andere verwijzen naarquote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DAT IK GELIJK HEB, doe nou niet alsof je echt de diepgang van een rubberboot hebt.
Hahahaha, ik schrok van de quotequote:
Natuurlijk kan ik dat wel zeggen. Ik hoop dat je binnenkort lek stoot op iets.quote:Op maandag 6 april 2009 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
[..]
Het begrip gelijkheid kan ondere andere verwijzen naar
In de rechtsgeleerdheid
het sociaal/politieke gelijkheidsbeginsel
gelijkwaardige behandeling
In de rechtsfilosofie
gelijkheidsdenken
in de filosofie
egalitarisme, het idee dat alle mensen gelijk zijn.
In de politiek
gelijke onderwijskansen
In de logica
logische gelijkheid - gelijkheid in termen van Booleaanse algebra
In de wiskunde
gelijkheid - rekenkundige invulling
gelijkheidsteken - de betekenis van het = teken.
congruentie - meetkundige invulling van het gelijkheidsbegrip
gelijkheid - gelijkheid in termen van de verzamelingenleer
gelijkbenige driehoek
gelijkbenig trapezium
Doe nou niet alsof je zin van net correct wasje kunt niet mijn gelijkheid zeggen.
Je kunt het wel zeggen, maar het is niet correct.quote:Op maandag 6 april 2009 15:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik dat wel zeggen. Ik hoop dat je binnenkort lek stoot op iets.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 april 2009 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha, ik schrok van de quoteik klikte op quickreply voor Emimich erbij stond
!!
Maar echt?
betaal je in natura, dan kom ik in undercover in nederlandquote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt deze schoenen voor me?
Wat kosten ze?quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wie koopt deze schoenen voor me?
Hm, neequote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef dagdag het volgende:
[..]
betaal je in natura, dan kom ik in undercover in nederland
Ja, maar die print.quote:Op maandag 6 april 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
102 euro, valt wel mee.
Deze van 96,- mogen ook:
[ afbeelding ]
Misschien als ik nog wat over heb van mijn uitkering, okee?quote:Op maandag 6 april 2009 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
102 euro, valt wel mee.
Deze van 96,- mogen ook:
[ afbeelding ]
Zo maar fuck!quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef dagdag het volgende:
Ja dames en heren bij deze de finale van dagls
In de finale
Wolvendagen dit meisje uit de sc is altijd een beetje apart vanwege haar pm gedrag
Liszzzle post ook in sc, en is altijd aardig
DE WINAAR IS >>>>>>>>>>>>>>>
LISZZZLE gefeliciteerd, u wint een geheel verzorge vakantie op miami en bahamas en sc er dagdag mag je meenemen
groeten dagdag pr
voor vragen dagdag r
Ja.quote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie zo'n rokje netjes of juist niet?
Niet per se netjes, wel tofquote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Daar sta je ook mee in de spits.quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga me weer heerlijk in de spits mengen![]()
Klote ov, ik wil een auto.
Ik vind hem wel netjes hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met een auto heb je idd geen spits.quote:Op maandag 6 april 2009 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga me weer heerlijk in de spits mengen![]()
Klote ov, ik wil een auto.
Maar je kan dan wel ongestoord Hollands Glorie keihard draaien en mee schreeuwen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja met een auto heb je idd geen spits.
Ik vind het juist wel gaafquote:
Waarom heb je ons dan al die maanden voorgelogen over je baanquote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien als ik nog wat over heb van mijn uitkering, okee?
quote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar je kan dan wel ongestoord Hollands Glorie keihard draaien en mee schreeuwen.
kan wel netjesquote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je wil niet weten waar ik je nog meer over voorgelogen heb.quote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel gaaf!
[..]
Waarom heb je ons dan al die maanden voorgelogen over je baan?
Mocht je dat graag willen he.quote:
papaquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik je nog meer over voorgelogen heb.![]()
quote:
quote:
quote:
Okayquote:
welke studie heb je gekeken ?quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Okaywant nadat ik op de meeloopdag van mn toekomstige opleiding ben geweest heb ik het idee dat ik me volgend jaar iets netter zal moeten kleden, als je ziet hoe iedereen daar rondloopt
maar ik wil mn eigen stijl ook niet verliezen
Het hoeft ook niet netjes-netjes maar wel, redelijk netjesquote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
officieel is n rok pas netjes als die tot onder je knieen komt
International business & management in Groningen.quote:
Ja, bij mijn vorige baan liepen van die dames rond met van die korte rokjes.quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
officieel is n rok pas netjes als die tot onder je knieen komt
quote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef dagdag het volgende:
dagdag geeft commetaar op jailbait
http://www.jailbaitonly.com/index.php?picture=2151&comment=add
http://www.jailbaitonly.com/index.php?picture=26218&comment=add
http://www.jailbaitonly.com/index.php?picture=11405&comment=add
Kansloze tijdvulling is dat toch. 90% van de vergaderingen tenminste.quote:
Die kwamen van de concurrent, infiltranten ik zeg het jequote:Op maandag 6 april 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, bij mijn vorige baan liepen van die dames rond met van die korte rokjes.Was je constant afgeleid
50% gaat over de dingen die je de week daarvoor ook al besproken had, 40% bestaat welles nietes onderwerpen en 10% is nuttigquote:Op maandag 6 april 2009 16:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kansloze tijdvulling is dat toch. 90% van de vergaderingen tenminste.
hoi Gupjequote:Op maandag 6 april 2009 16:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
50% gaat over de dingen die je de week daarvoor ook al besproken had, 40% bestaat welles nietes onderwerpen en 10% is nuttig
De wijzers staan stil.quote:
ooooh lekker hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Lekker! Ben bijna klaar en de zon schijnt dus daar ga ik zo van genieten![]()
Met jou?
Vuige lurkert.quote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef Florian_ het volgende:
Wat heb ik toch een verschrikkelijke hekel aan hyvesprofielen die op privé staan
Was ik net dmv die krabbels aan het lezen wat een (oude) vriend van mij precies gaat doen komend jaar (was ik in geinteresseerd), druk ik op zo'n chick haar profiel om reacties te lezen, kan ik het niet zien
Waarom hyper, ben je ergens zenuwachtig voor ?quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
ooooh lekker hoor
ja hier ook heel goed.
ben lichtelijk hyper
quote:
Zelfs mooier!quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook heel erg mooi!
Ja dat vind ik dan weer niet mooi.quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die weer welquote:Op maandag 6 april 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Of simpel doch doeltreffend:
[ afbeelding ]
Dat broekje.quote:Op maandag 6 april 2009 16:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwart.quote:Op maandag 6 april 2009 16:25 schreef Breathtaking het volgende:
Of simpel doch doeltreffend:
[ afbeelding ]
Zwartquote:
Hoezo wist je dat?quote:Op maandag 6 april 2009 16:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, ik wist hetkijk maar uit, je begint nu al voorspelbaar te worden!
Succesquote:
Dat kloptquote:Op maandag 6 april 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkje lijkt me een type dat meer van donker houdt qua kleding ed.
Donkere kleding vind ik zo falen altijdquote:Op maandag 6 april 2009 16:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkje lijkt me een type dat meer van donker houdt qua kleding ed.
Ligt eraan of je moet goed wasmiddel wast.quote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Donkere kleding vind ik zo falen altijd![]()
Meen je dat? Ook in geval van Hanna Tokkie?quote:
Ey je hebt gelijk man. Ik doe morgen wel een geel pak aan naar werk.quote:Op maandag 6 april 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Donkere kleding vind ik zo falen altijd![]()
Kan wel, het is toch bijna pasen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey je hebt gelijk man. Ik doe morgen wel een geel pak aan naar werk.
Je kan ook te ver gaanquote:Op maandag 6 april 2009 16:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Meen je dat? Ook in geval van Hanna Tokkie?
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 april 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ey je hebt gelijk man. Ik doe morgen wel een geel pak aan naar werk.
gewoon lente kriebelsquote:Op maandag 6 april 2009 16:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Waarom hyper, ben je ergens zenuwachtig voor ?![]()
![]()
is het daar nog mooi weer?
Wel lullig om zo over je vader te praten.quote:Op maandag 6 april 2009 16:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een gast met oogkanker die zijn pak op de groei heeft gekocht. Leuk.
Wat zou FOK! zijn voor jou als er geen SC's zouden bestaan Lisz? Die AT lijst van jouquote:
Ken het hyper gevoel. Ik krijg dat altijd als het in het weekend mooi weer isquote:
Heb je die van WD wel eens gezien. Daar staan bijna alleen KLB SC's inquote:Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK! zijn voor jou als er geen SC's zouden bestaan Lisz? Die AT lijst van jou
Geen compassie jwz. Ik klap die gastquote:Op maandag 6 april 2009 16:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wel lullig om zo over je vader te praten.
dan was ik wellicht gestopt met fokquote:Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat zou FOK! zijn voor jou als er geen SC's zouden bestaan Lisz? Die AT lijst van jou
heerlijk hequote:Op maandag 6 april 2009 16:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ken het hyper gevoel. Ik krijg dat altijd als het in het weekend mooi weer is![]()
Dan weet ik gewoon dat ik een super weekend ga krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |