abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67757862

Het clubtenue:

Vorige topics:
Sporting Limburg #1 : Het Heerenveen van het zuiden !
Sporting Limburg #2 : 'Kom maar op Hollanders'
Sporting Limburg #3 : Fusiegedrocht uit het zuiden.

'Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw'
VALKENBURG - Sporting Limburg wordt een club „van, voor en door Limburgers”. Dat zei Hans Erkens, interim-directeur van Fortuna Sittard, donderdag bij de officiële presentatie van de nieuwe fusieclub in kasteel Oost in Valkenburg. De club moet Limburgs voetbaltrots worden. Met: „Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw!”, zette hij zijn woorden kracht bij.

Fansite:
http://www.sportinglimburgfans.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door Rucebo op 07-04-2009 20:02:37 ]
pi_67757926
Linssen speelt met nummer 6 en kreeg rood.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_67758032
Vraag me af in hoeverre SL onder de Roda licentie zou mogen spelen als je het naar de rechter bracht.... Klinkt discutabel. Wel grappig op zich, want Roda kan dan de licentie zo verkopen aan een amateur clubje en dan zit SL met de gebakken peren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67758162
Sporting Duitsland.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 6 april 2009 @ 13:49:33 #5
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758175
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef existenz het volgende:
Vraag me af in hoeverre SL onder de Roda licentie zou mogen spelen als je het naar de rechter bracht.... Klinkt discutabel. Wel grappig op zich, want Roda kan dan de licentie zo verkopen aan een amateur clubje en dan zit SL met de gebakken peren
Zo gaat het altijd met fusies, je mag dan 1 licentie kiezen om op te gaan spelen. Zo is het in het verleden al vaker gegaan. Sporting Limburg zal niet de eerst fusie worden in het betaald voetbal.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67758336
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef existenz het volgende:
Welke amateurclub brengt genoeg geld mee om de schuldenlast mee te financieren... gaat dus niet lukken.
  maandag 6 april 2009 @ 13:54:40 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67758380
Limburg
  maandag 6 april 2009 @ 13:55:29 #8
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67758404
Sporting Limburg
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67758441
Kunnen we geen fanlijst in de OP zetten?

Fans
-sezten
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 6 april 2009 @ 13:56:26 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758450
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Welke amateurclub brengt genoeg geld mee om de schuldenlast mee te financieren... gaat dus niet lukken.
Welke schuldenlast?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67758459
Ik vind een grote Limburgse club wel iest hebben, alleen jammer dat het op deze manier moet
  maandag 6 april 2009 @ 13:57:40 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758492
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Suikerbrood het volgende:
Ik vind een grote Limburgse club wel iest hebben, alleen jammer dat het op deze manier moet
Naar voorbeeld van een club zonder prijzen is idd een slechte manier als je een topclub wilt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67758503
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:

Fans
-sezten
daar hoef je mij niet bij te zetten
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 6 april 2009 @ 14:00:42 #14
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758586
quote:

Fans
-sezten
Al een stoeltje gereserveerd voor volgend seizoen? hier liggen ze:
---
pi_67758600
quote:

Fans
-sezten
Neem je een seizoenkaart of blijft het bij geblaat op internet?
pi_67758623
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De schuldenlast die in de Roda BV achter gelaten wordt bedoel je (en de rest betaald door de overheid)?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67758660
Ik ga volgend jaar wel trouwens naar Sporting Limburg
weliswaar 1 wedstrijd maar toch
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_67758676
Is er helemaal niets meer wat de fusie tegen kan gaan houden? Ook geen eventuele degradatie?
pi_67758720
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er helemaal niets meer wat de fusie tegen kan gaan houden? Ook geen eventuele degradatie?
degradatie lijkt me budgettair gezien behoorlijk lastig
pi_67758727
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef existenz het volgende:

[..]

De schuldenlast die in de Roda BV achter gelaten wordt bedoel je (en de rest betaald door de overheid)?
Die schuld wordt in geval van verkoop aan een amateurclub natuurlijk niet door de overheid betaald (en nu wel ja).
  maandag 6 april 2009 @ 14:07:19 #21
234795 sezten
El genius
pi_67758787
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Neem je een seizoenkaart of blijft het bij geblaat op internet?
Virtuele seizoenskaart

Sporting Limburg in hart en nieren
daarom drinken wij zoveel bieren
  maandag 6 april 2009 @ 14:07:46 #22
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758805
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:05 schreef gers het volgende:

[..]

degradatie lijkt me budgettair gezien behoorlijk lastig
Ben bang dat het een fusie niet zal voorkomen. Den Haag heeft het ook overleefd, degraderen terwijl ze net een nieuwe weg hadden ingeslagen met een ander stadion en ambitieuze plannen. Met veel moeite waren ze toch na 1 seizoen weer terug. Als roda kwalitatief gezien een selectie houdt zoals nu dan zullen ze 1 jaartje Jupiler League wel teboven komen.
---
  maandag 6 april 2009 @ 14:17:40 #23
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67759065
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:07 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ben bang dat het een fusie niet zal voorkomen. Den Haag heeft het ook overleefd, degraderen terwijl ze net een nieuwe weg hadden ingeslagen met een ander stadion en ambitieuze plannen. Met veel moeite waren ze toch na 1 seizoen weer terug. Als roda kwalitatief gezien een selectie houdt zoals nu dan zullen ze 1 jaartje Jupiler League wel teboven komen.
Probleem is dat SL al nauwelijks sponsors heeft, zonder subsidie hebben ze een begroting van niks en daar komt ook nog de schuldenlast bovenop. Degredatie gaat het nog moeilijker maken.
  maandag 6 april 2009 @ 14:25:52 #24
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67759349
quote:
Als Fortuna supporter vind ik een grote Limburgse club ook wel iets hebben, alleen dit word/is geen grote limburgse club

De voorwaarden voor Sporting Limburg

- Budget van rond de 30 miljoen (Sef Vergoossen)
- Budget rond de 20 miljoen (Narnix, Erkens)
- Redelijk budget, voor 1 miljoen meer doen we het niet (Frissen)
- Schulden wat weggewerkt dienen te worden, club dient schuldenvrij te starten (gast van Stichting Roda jc)
- Grote sponsor

Zou aan deze voorwaarden de fusieclub niet voldoen, dan ging de stekker eruit, onder geen enkele voorwaarde zou de fusieclub dan gestart worden.

Zie http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3469596e513d3d&playzideo=6d346d576e6c6f3d&Itemid= ter bevestiging.

De feiten:

- Budget van 11 miljoen
- Loopplank financiering van 3 miljoen voor minimaal 2 jaar, bekostigd door de provincie
- Fusie kosten van 2 miljoen
- 5,3 miljoen schuld wat Fortuna Sittard meeneemt
- Geen grote sponsor

Nog niet gerealisseerde feiten:

- Financiering van Provincie staat op losse schroeven omdat Dhr. Frissen vergeten was om even te vermelden dat de provincie minimaal 8 miljoeen gaat investeren. Dit kan op veel tegenstand rekenen binnen de provincie bij zowel de Coalitie als de opositie.
- Een lachwekkend businessplan, uitgaande dat alle sponsoren Sporting Limburg gaan sponsoren, terwijl er al meerderen aangegeven hebben Fortuna en Roda trouw te blijven en de sponsoring stoppen en/of overstappen naar MVV of VVV
- Uitgavens de komende jaren al baseren op inkomsten die je de komende 2 jaar gaat doen, zoals het verwachten van een uitverkocht stadion over 2 jaar, 90% moet een seizoenskaart aanschaffen. Dit terwijl elke poll uitwijst dat er niet meer toeschouwers zullen zijn bij Sporting Limburg als bij Roda, integendeel er zullen minder toeschouwers komen. (Als er mensen eredivisie willen zien gaan ze nu ook wel kijken in Kerkrade, ze komen nu niet met de tienduizenden nudat Roda weg is. En de paar duizend echte Roda supporters die voor Roda gaan laten hun gezicht niet meer zien)

De constructie uitgavens doen die je verwacht binnen te krijgen is een contstructie die al veel clubs (bijna) fataal geworden is, als verwachte transfer inkomsten uitblijven dan gaat het snel bergafwaars.

Voordat Sporting Limburg ook van start gaat is het een dood geboren kindje van enkele bobo's die door de mensen die inhoudelijk op de hoogte zijn van het gehele plan niet meer serieus genomen zullen worden.
  maandag 6 april 2009 @ 14:31:15 #25
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67759531
Zou wel stoer zijn als er straks echt 20 seizoenskaarten worden verkocht ofzo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  maandag 6 april 2009 @ 14:40:52 #26
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67759860
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Damzkieee het volgende:
Zou wel stoer zijn als er straks echt 20 seizoenskaarten worden verkocht ofzo
Nee de huidige supporters die alleen voor het eredivisie voetbal komen zullen ook bij Sporting Limburg gaan kijken, mensen zonder clubgevoel, dagjes mensen.

Daar zitten al mensen bij uit Sittard en omstreken die eerst bij Fortuna te vinden waren toen Fortuna nog op het hoogste niveau speelde. Ik verwacht zelf zo'n 10000 man op de tribunes.

En zodra Sporting Limburg degradeerd heb je idd 20 seizoenskaarten, maar dan heeft eredivisielive wel weer een stuk of 10000 abonnementen erbij.
  maandag 6 april 2009 @ 14:45:42 #27
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67760036
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:40 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Nee de huidige supporters die alleen voor het eredivisie voetbal komen zullen ook bij Sporting Limburg gaan kijken, mensen zonder clubgevoel, dagjes mensen.

Daar zitten al mensen bij uit Sittard en omstreken die eerst bij Fortuna te vinden waren toen Fortuna nog op het hoogste niveau speelde. Ik verwacht zelf zo'n 10000 man op de tribunes.

En zodra Sporting Limburg degradeerd heb je idd 20 seizoenskaarten, maar dan heeft eredivisielive wel weer een stuk of 10000 abonnementen erbij.
Nou dan heb ik nieuws voor je, Roda maakt een goede kans om eruit te vliegen.
29.10 Novastar HMH
  maandag 6 april 2009 @ 14:48:47 #28
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67760148
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 14:48:58 #29
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67760155
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Iets wat ik met heel mijn hart hoop (Niet voor de club Roda JC, maar het gedrocht Sporting Limburg)
pi_67760335
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Leedvermaak
pi_67760405
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:25 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Als Fortuna supporter vind ik een grote Limburgse club ook wel iets hebben, alleen dit word/is geen grote limburgse club

De voorwaarden voor Sporting Limburg

- Budget van rond de 30 miljoen (Sef Vergoossen)
- Budget rond de 20 miljoen (Narnix, Erkens)
- Redelijk budget, voor 1 miljoen meer doen we het niet (Frissen)
- Schulden wat weggewerkt dienen te worden, club dient schuldenvrij te starten (gast van Stichting Roda jc)
- Grote sponsor

Zou aan deze voorwaarden de fusieclub niet voldoen, dan ging de stekker eruit, onder geen enkele voorwaarde zou de fusieclub dan gestart worden.

Zie http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3469596e513d3d&playzideo=6d346d576e6c6f3d&Itemid= ter bevestiging.

De feiten:

- Budget van 11 miljoen
- Loopplank financiering van 3 miljoen voor minimaal 2 jaar, bekostigd door de provincie
- Fusie kosten van 2 miljoen
- 5,3 miljoen schuld wat Fortuna Sittard meeneemt
- Geen grote sponsor

Nog niet gerealisseerde feiten:

- Financiering van Provincie staat op losse schroeven omdat Dhr. Frissen vergeten was om even te vermelden dat de provincie minimaal 8 miljoeen gaat investeren. Dit kan op veel tegenstand rekenen binnen de provincie bij zowel de Coalitie als de opositie.
- Een lachwekkend businessplan, uitgaande dat alle sponsoren Sporting Limburg gaan sponsoren, terwijl er al meerderen aangegeven hebben Fortuna en Roda trouw te blijven en de sponsoring stoppen en/of overstappen naar MVV of VVV
- Uitgavens de komende jaren al baseren op inkomsten die je de komende 2 jaar gaat doen, zoals het verwachten van een uitverkocht stadion over 2 jaar, 90% moet een seizoenskaart aanschaffen. Dit terwijl elke poll uitwijst dat er niet meer toeschouwers zullen zijn bij Sporting Limburg als bij Roda, integendeel er zullen minder toeschouwers komen. (Als er mensen eredivisie willen zien gaan ze nu ook wel kijken in Kerkrade, ze komen nu niet met de tienduizenden nudat Roda weg is. En de paar duizend echte Roda supporters die voor Roda gaan laten hun gezicht niet meer zien)

De constructie uitgavens doen die je verwacht binnen te krijgen is een contstructie die al veel clubs (bijna) fataal geworden is, als verwachte transfer inkomsten uitblijven dan gaat het snel bergafwaars.

Voordat Sporting Limburg ook van start gaat is het een dood geboren kindje van enkele bobo's die door de mensen die inhoudelijk op de hoogte zijn van het gehele plan niet meer serieus genomen zullen worden.
prima samenvatting van het geheel
dat is hoe de zaken er nu feitelijk voorstaan. De leugens en manipulatie staan hierbij nog op de achtergrond
pi_67763747
overigens mag dit ook wel in de OP

pi_67763936
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:31 schreef planethugo het volgende:
overigens mag dit ook wel in de OP
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij deze . De link van de fansite is ook al toegevoegd .
pi_67775667
Laten we hopen dat het een mislukking gaat worden.
  maandag 6 april 2009 @ 22:04:24 #35
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67776074
quote:
Welke fusie verloopt nou wél vlekkeloos? Tuurlijk is er een hoop leed.
Ik weet nog de verhalen van mijn grootvader toen: Rapid samenging met Juliana.
En al helemaal de rivaliteit en haat toen de fusie tussen Fortuna '54 en Sittardia beklonken was.

Bij beide voorbeelden zijn twee hele mooie clubs tot stand gekomen.

En dat gaat nu ook gebeuren met Roda en Fortuna.

En mocht dat niet lukken, dan krijgt Iehlaak waarschijnlijk gelijk en gaan we over een paar jaar gezellig in Maastricht onze nieuwe Eredivisieclub steunen...

Limburg
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
pi_67776264
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:04 schreef blonchi het volgende:

[..]

Welke fusie verloopt nou wél vlekkeloos? Tuurlijk is er een hoop leed.
Ik weet nog de verhalen van mijn grootvader toen: Rapid samenging met Juliana.
En al helemaal de rivaliteit en haat toen de fusie tussen Fortuna '54 en Sittardia beklonken was.

Bij beide voorbeelden zijn twee hele mooie clubs tot stand gekomen.

En dat gaat nu ook gebeuren met Roda en Fortuna.

En mocht dat niet lukken, dan krijgt Iehlaak waarschijnlijk gelijk en gaan we over een paar jaar gezellig in Maastricht onze nieuwe Eredivisieclub steunen...

Limburg
En mocht dat niet lukken dan gaan we vrolijk naar Eindhoven toe!

Je kunt daar ook gelijk heengaan hoor, dan houden wij onze club gewoon.

Trouwens Heeft de directeur (Narinx) al getekend?

Staan de handtekeningen van STAK en de stichting al op papier?

Volgens mij niet. Hoezo dan fusie?
  maandag 6 april 2009 @ 22:11:30 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67776387
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

En mocht dat niet lukken dan gaan we vrolijk naar Eindhoven toe!

Je kunt daar ook gelijk heengaan hoor, dan houden wij onze club gewoon.
Hij wilt topvoetbal zien! Volgens Vergoossen is dat plek 7 t/m 12. In Eindhoven is hij dan verkeerd, dat is voor de 1ste t/m de 6de plek.
Planning:
-
pi_67776670
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij wilt topvoetbal zien! Volgens Vergoossen is dat plek 7 t/m 12. In Eindhoven is hij dan verkeerd, dat is voor de 1ste t/m de 6de plek.
Geeft niet dan haalt hij die van Zeeuw erbij, laat hij hem een bussiness plan opstellen en dan speelt PSV zo voor de plaatsen 7 t/m 12.
  maandag 6 april 2009 @ 22:18:30 #39
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67776743
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Geeft niet dan haalt hij die van Zeeuw erbij, laat hij hem een bussiness plan opstellen en dan speelt PSV zo voor de plaatsen 7 t/m 12.
En daarmee gaat PSV de wereld veroveren. En wie Arie niet gelooft is een stoeptegel!
Klein minpuntje: Met Arie's plan gaat enkel de begroting omlaag
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:40:58 #40
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67777708
SV Austria Salzburg:

Bron
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:45:06 #41
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67777887
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:25 schreef VatosLoco het volgende:

- Budget van 11 miljoen
Ern daarbij gaat men er vanuit dat er geen toeschouwers en sponsors zullen afhaken. Dat gaat echter niet gebeuren. Er zullen duizenden toeschouwers en tientallen zo niet honderden sponsors afhaken. Van dat eerste is men misschien wel uitgegaan van dat laatste vermoedelijk niet. Maar ook onder de sponsors zitten heel wat echte Rodamensen die nu gaan afhaken.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  maandag 6 april 2009 @ 22:45:56 #42
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67777919
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef DarkShine het volgende:
SV Austria Salzburg:

[ afbeelding ]

Bron
Prachtig .
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_67778233
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef DarkShine het volgende:
SV Austria Salzburg:

[ afbeelding ]

Bron
netjes
  maandag 6 april 2009 @ 22:58:05 #44
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67778464
quote:
Naam: Piet
Tijd: 06-04-2009 22:41

Echt geweldig zoiets, diep respect voor deze gasten. In Salzburg vinden we meer support dan op onze eigen zuid-tribune. Triest maar waar.
Treffend.
  dinsdag 7 april 2009 @ 00:07:44 #45
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67780602
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ern daarbij gaat men er vanuit dat er geen toeschouwers en sponsors zullen afhaken. Dat gaat echter niet gebeuren. Er zullen duizenden toeschouwers en tientallen zo niet honderden sponsors afhaken. Van dat eerste is men misschien wel uitgegaan van dat laatste vermoedelijk niet. Maar ook onder de sponsors zitten heel wat echte Rodamensen die nu gaan afhaken.
Stond er al bij:
quote:
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:24:46 #46
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67781569
Ik blijf nog afwachten.

Misschien zal Sporting Limburg 'mystery fans' binnenhalen: fans die tegen een vergoeding naar Kerkrade afreizen om wedstrijden bij te wonen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 01:41:16 #47
234795 sezten
El genius
pi_67781692
Wow, Salzburg
pi_67781993
Vast een paar Limburgers die in Oostenrijk wonen.
pi_67782638
Troubles in paradise:
quote:
Fortuna ergert zich aan Van Geel maandag 06 apr 2009 21:46uur
Binnen Fortuna Sittard bestaat ergernis over de rol die technisch directeur Martin van Geel van Roda JC zich momenteel toe-eigent in de vorming van Sporting Limburg.

Afgelopen weekeinde bevestigde hij met Eric Addo in gesprek te zijn over een tweejarig contract bij de fusieclub. Volgens Fortuna is Van Geel hiervoor niet bevoegd.

Bovendien hoopt Van Geel dat Roda-trainer Harm van Veldhoven coach wordt. Ook trainer Roger Reijners van Fortuna staat ‘proactief’ tegenover die functie.

De stuurgroep Topvoetbal in Limburg zegt het het verstandig te vinden dat Van Geel contacten met spelers onderhoudt.

Bron: AD
quote:
Van Geel breidt takenpakket bij Roda uit dinsdag 07 apr 2009 00:02uur
Martin van Geel neemt bij Roda JC tijdelijk de taken van algemeen directeur Huub Narinx over. De algemeen directeur, die het niet eens is met de fusie en sindsdien ziek thuis zit, is sinds vorige week met Roda in gesprek over een vertrekregeling. Technisch directeur Van Geel breidt zijn takenpakket hierdoor uit, zo weet dagblad De Limburger.

Op het functioneren van Van Geel kwam maandagmiddag uit de Fortuna-kringen al enige gerichte kritiek doorgesijpeld. Volgens de Sittardse tak van de fusieclub voert het bestuurslid een aantal taken uit waarvoor hij niet bevoegd is. Van Geel bevestigde de afgelopen week onder meer met huurling Eric Addo in gesprek te zijn over een tweejarig contract bij Sporting Limburg. Fortuna geeft aan zich te weinig betrokken te voelen bij dit soort zaken, waardoor er een frictie kan ontstaan.

Zo hoopt men bij de eerstedivisionist trainer Roger Reiners als sterke man binnen de technische staf te krijgen, terwijl Van Geel hoopt op het aanblijven van de huidige Roda-coach Harm van Veldhoven. Het ligt in de lijn der verwachting dat het grootste gedeelte van de Roda-selectie zal voortvloeien in Sporting Limburg, aangevuld met spelers van Fortuna Sittard. Van Veldhoven liet tegenover Voetbal International al weten dat hij ervan uit gaat dat hij volgend seizoen bij de nieuwe club aan het roer zal staan.

Bron: Voetbalzone
Oh ja, laatste nieuwtje: Volgens die jurist met de ronde zonnebril is Narinx opgestapt omdat hij bedreigd werd.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67782809
Dat wordt niks .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67783169
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:34 schreef iehlaak het volgende:
Troubles in paradise:
[..]

[..]

Oh ja, laatste nieuwtje: Volgens die jurist met de ronde zonnebril is Narinx opgestapt omdat hij bedreigd werd.
Van Geel doet het goed daar
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:36:48 #52
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67783349
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 07:34 schreef iehlaak het volgende:
Troubles in paradise:
[..]

[..]

Wat een tuig, die corrupting voorstanders. Zomaar Narinx bedreigen...
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 08:52:32 #53
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67783593

Lekker begin heur
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:33:20 #54
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67784535
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Er zijn nooit fans van zo'n club, toen Fortuna eredivisie voetbal speelde zaten er wekelijks ook 10000 man op de tribune, na de degradatie zaten er slechts nog 3000, dat zijn de fans. De anderen zijn glory hunters, komen alleen voor het eredivisie voetbal.

Ik heb nu redelijk wat Roda supporters gesproken die gewoon naar de nieuwe club zullen gaan kijken, als belangrijkste beweegredenen voeren ze aan dat het stadion lekker in de buurt ligt, ze komen er nu ook, en het is eredivisie voetbal.

Dit zijn gewoon de voetballiefhebbers, die mensen zullen naar het stadion komen, het dagjes publiek. Wat ga je dan krijgen, totaal geen sfeer, gezang, emotie op de tribune, gewoon mensen die na een uitslag van 6-4 voor de tegenstander met een super gevoel de tribune afstappen omdat zij als publiek de winner zijn want ze zijn immers getrakteerd op een heus voetbalspektakel, waar een echte fan op dat moment nog met buikpijn naar huis zou gaan.

Maar er schuilt gevaar in deze vorm van "supporters", zou sporting limburg degraderen dan betekend dat de doodsteek voor sporting limburg, maar wel weer een boost voor Eredivisie live.
Natuurlijk snap ik die Fortuna fans en Roda supporters die ontzettend pissig zijn. Heb ik hier ook al meerdere malen aangegeven.

Ik snap die randdebielen alleen niet die hun complete stadion af gaan breken. Het lost namelijk helemaal niks op.

Op dit moment is jullie club bezig met zijn laatste paar wedstrijden, als echte fans hoor je er juist nú te staan in plaats van te gaan janken. Nu hoor je met massale spreekkoren en spandoeken aan te komen en een signaal af te geven aan die corrupte bende van de provincie.
Als je jezelf een echte fan waant, ga je niet het stadion slopen waar je jarenlang naartoe bent gegaan. Een echte supporter zou zoiets nooit over zijn hart kunnen verkrijgen.

Kortom: ik snap de frustratie en de woede van jullie kant helemaal. Maar die acties van de zogenaamde supporters helpen helemaal niks...
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:37:21 #55
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_67784650
Huillie-Limburgers . Al die Limburgse clubs financieel laten verrotten was wel een goede optie
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:38:43 #56
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67784693
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef Falco het volgende:
Huillie-Limburgers . Al die Limburgse clubs financieel laten verrotten was wel een goede optie
Nerd, lees eerst eens de reacties voordat je iets roept.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:44:32 #57
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67784867
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Natuurlijk snap ik die Fortuna fans en Roda supporters die ontzettend pissig zijn. Heb ik hier ook al meerdere malen aangegeven.

Ik snap die randdebielen alleen niet die hun complete stadion af gaan breken. Het lost namelijk helemaal niks op.

Op dit moment is jullie club bezig met zijn laatste paar wedstrijden, als echte fans hoor je er juist nú te staan in plaats van te gaan janken. Nu hoor je met massale spreekkoren en spandoeken aan te komen en een signaal af te geven aan die corrupte bende van de provincie.
Als je jezelf een echte fan waant, ga je niet het stadion slopen waar je jarenlang naartoe bent gegaan. Een echte supporter zou zoiets nooit over zijn hart kunnen verkrijgen.

Kortom: ik snap de frustratie en de woede van jullie kant helemaal. Maar die acties van de zogenaamde supporters helpen helemaal niks...
Welk onderdeel van "onze club is dood" snap je niet?
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:46:21 #58
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67784926
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Het tonen van emotie doet ieder persoon op een andere manier. Voor sommigen (niet voor mij) voelt het alsof je een dierbare word ontnomen, de een gaat daar beter mee om dan de ander, de ander reageerd weer agressief omdat ze geen andere manier weten van uiten, weer een ander kropt het op en laat geen emotie zien, doet alsof het hem allemaal niet meer boeit.

Persoonlijk ben ik ook tegen vernielingen, en met de hedendaagse normen en waarden kun je jezelf ook niet zo uiten in deze samenleving. Alleen deze personen rellen vanwege een verlies van een dierbare, om iets wat hun is aangedaan, het onbegrip wat is ontstaan door de leugens van de stuurgroep, en jammer genoeg is dit voor hun de enige manier om hun stem te laten horen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:48:39 #59
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67784988
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Het tonen van emotie doet ieder persoon op een andere manier. Voor sommigen (niet voor mij) voelt het alsof je een dierbare word ontnomen, de een gaat daar beter mee om dan de ander, de ander reageerd weer agressief omdat ze geen andere manier weten van uiten, weer een ander kropt het op en laat geen emotie zien, doet alsof het hem allemaal niet meer boeit.

Persoonlijk ben ik ook tegen vernielingen, en met de hedendaagse normen en waarden kun je jezelf ook niet zo uiten in deze samenleving. Alleen deze personen rellen vanwege een verlies van een dierbare, om iets wat hun is aangedaan, het onbegrip wat is ontstaan door de leugens van de stuurgroep, en jammer genoeg is dit voor hun de enige manier om hun stem te laten horen.
Als meer mensen dat zouden doen dan zouden de begraafplaatsen ook snel door de ME moeten worden bewaakt
29.10 Novastar HMH
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:49:02 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67785010
quote:

[..]

De uiting bij Roda-ajax komt meer omdat er al die tijd publieksvriendelijke acties zijn gehouden bij Roda. Het bestuur heeft zich gewoonweg een hernia gelachen!

Toen we bij Roda JC - de Graafschap een kwartier later het vak in kwamen floot dat klapvee op Zuid ons, net als zondag, uit omdat we niet achter de jongens op het veld stonden. Dat klapvee staat er zelf ook nooit achter, zitten als een dooie op hun stoel.

Maar als je na een tijd lang publieksvriendelijke acties om zo'n manier een aantal messen in je rug gezet krijgt kan de bom wel een ontploffen...
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:52:21 #61
pi_67785114
quote:

[..]

Oké. Duidelijke reactie.

Ik vind het nog steeds doodzonde van Roda. Ik vind het vooral het ergste dat dankzij deze fusie die corrupten van de besturen en de provincie weer zege vieren...
Messin' with the Kid.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:53:31 #62
pi_67785157
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Welk onderdeel van "onze club is dood" snap je niet?
Jullie club is niet dood. Dat is hij pas als hij daadwerkelijk in de nieuwe club is opgegaan.
Met het boycotten van de laatste paar wedstrijden bereik je helemaal niets.
Messin' with the Kid.
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:57:39 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67785274
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Jullie club is niet dood. Dat is hij pas als hij daadwerkelijk in de nieuwe club is opgegaan.
Met het boycotten van de laatste paar wedstrijden bereik je helemaal niets.
Er word niet meer voor Roda gespeeld, er word voor de Eredivisie licentie van Corrupting gespeeld. Dat er toevallig in het geel/zwart en het logo van de voormalige Roda Juliana Combinatie op het shirt staat is slechts een bijzaak voor Olaf en de zijnen.
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:02:06 #64
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67785407
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Als meer mensen dat zouden doen dan zouden de begraafplaatsen ook snel door de ME moeten worden bewaakt
Er zijn genoeg mensen die helemaal doordraaien na het verlies van een dierbare, maar vergeet niet dat dit een combinatie van factoren is, het beliegen van de stuurgroep en de reactie van de regionale media is hier debet aan. Ik probeer niets goed te praten, maar ik kan er wel een klein beetje begrip voor opbrengen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:02:29 #65
pi_67785422
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Er word niet meer voor Roda gespeeld, er word voor de Eredivisie licentie van Corrupting gespeeld. Dat er toevallig in het geel/zwart en het logo van de voormalige Roda Juliana Combinatie op het shirt staat is slechts een bijzaak voor Olaf en de zijnen.
Wat dat betreft moet ik je dan wel gelijk geven.
Messin' with the Kid.
pi_67785822
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Breken jullie het hele stadion trouwens af in die laatste thuiswedstrijden of wat is de planning?
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:16:51 #67
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67785900
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Breken jullie het hele stadion trouwens af in die laatste thuiswedstrijden of wat is de planning?
Als er al een planning is, denk je dan echt dat ik hem hier zou neerzetten?
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:30:46 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_67790057
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:42:19 #69
234795 sezten
El genius
pi_67790339
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als er al een planning is, denk je dan echt dat ik hem hier zou neerzetten?
Dat mag vast van de mods hier
  dinsdag 7 april 2009 @ 12:46:59 #70
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67790462
Dit is de beste soap ever.

To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67791490
op een gegeven moment worden de meeste Roda fans toch wel Sporting aahangers. een seizoen zonder voetbal, nog een seizoen, en nog een............ dan begint het toch wel te kriebelen en is gebleken dat dat hele Sporting nog niet zo erg is. je vriendjes gaan ook dus waarom niet? nee, het komt allemaal wel goed. alleen de eerste paar seizoenen worden lastig qua sponsoring en fans... daarna keren ze wel terug.
  dinsdag 7 april 2009 @ 13:50:01 #72
97934 ASroma
Flamboyant
pi_67792443
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 12:46 schreef noxious het volgende:
Dit is de beste soap ever.

[ afbeelding ]
lol
pi_67801433
Gecondoleerd allemaal .
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:16:54 #74
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67802005
quote:
De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
pi_67802517
quote:
Komst Sporting Limburg weer onzeker
Door Sander Berends
Dinsdag, 07 april 2009, 17:32

De besturen van Roda JC en Fortuna Sittard hebben het besluit om te fuseren nog steeds niet ondertekend. Daarmee heeft Sporting Limburg nog geen officiële status. Dat bevestigt Fortuna-commissaris Sjra Philippen. Hij verwacht dat de ondertekening deze week wel alsnog zal plaatsvinden.

Dat meldt L1. Zowel Roda JC en Fortuna Sittard willen de besluiten van de provincie Limburg afwachten. Vorige week liet Stuurgroep-woordvoerder Arie de Zeeuw weten dat de fusie ook doorgaat als de provincie geen steun geeft aan Sporting Limburg.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67802588
nopjes
pi_67802668
We gaan eigenlijk met meer personeel, veel minder supporters, veel minder sponsoren, twee stadions in de Jupiler League verder.

Ik kan niets anders zeggen dan: hulde, hulde, hulde aan de stuurgroep.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:37:41 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_67802707
SPORTING LIMBURG WAT EEN CLUB
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_67802725
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef iehlaak het volgende:
We gaan eigenlijk met meer personeel, veel minder supporters, veel minder sponsoren, twee stadions in de Jupiler League verder.

Ik kan niets anders zeggen dan: hulde, hulde, hulde aan de stuurgroep.
Wel knap dat ze zo'n slecht plan nog goed verkocht krijgen ook ...
Goed genoeg om het door te laten gaan in ieder geval...
pi_67802812
quote:
Provincie: geen geld aan de fusieclub

De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun. De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap.

Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
pi_67802838
Hahah, wat een soap
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_67802854
!
pi_67802856
Provincie: geen geld aan de fusieclub
Provincie Limburg

De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_67802916
Vanuit Zeist etc. willen ze sowieso van Fortuna af.
Maar dat ze Roda laten verdwijnen om met iets nieuws te komen met een begroting ter hoogte van die van VVV daar snap ik echt totaal niks van ...
pi_67802949
en nu?

the plot thickens...
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:45:09 #86
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67802958
Het was al triest dat Roda en Fortuna moesten wijken voor een luchtkasteel, maar nu wordt dat dus voor helemaal niets?
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:49:57 #87
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67803120
Geen enkele voorwaarde die ze zich gesteld hebben halen ze, en nog gaan ze door met dit gedrocht.

Zelfs roda in de huidige vorm heeft een hogere begroting, minder schulden en meer kans op overleven, en dat zeg ik als Fortuna Supporter.

Vraag me af hoelang ze zich nog belachelijk maken, trek de stekker uit dit belachelijke project.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:51:19 #88
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_67803176
Zo is de KNVB dus in 1 klap van 2 clubs af.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_67803200
Wat een soap

Wat is de bron trouwens van dat stukje?

Edit: gevonden: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:53:16 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67803239
Planning:
-
pi_67803285
Zouden ze nog genoeg geld hebben voor nieuwe stoeltjes?
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:55:17 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67803303
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef Thieske het volgende:
Zouden ze nog genoeg geld hebben voor nieuwe stoeltjes?
Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.
Planning:
-
pi_67803854
Kan de stichting haar besluit nu niet terug draaien?
Immers voorgelogen door Terpstra die garandeerde dat de provincie met het geld op de proppen kwam.

Onze clubs vermoord door een paar leugens, zo triest dit.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:13:12 #94
111382 Ofyles2
pi_67803923
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:26 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Van Geel doet het goed daar
Nee, het is een ware vuilnisman. Alleen brengt hij rommel mee in plaats van het op te ruimen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:14:41 #95
111382 Ofyles2
pi_67803969
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.
Kunnen er geen hooligans van buiten de regio ingehuurd worden?
pi_67804005
WAS HET TOCH EEN 1 APRIL GRAP?
pi_67804035
Wat een gepruts
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67804039
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef Evertje het volgende:
Kan de stichting haar besluit nu niet terug draaien?
Immers voorgelogen door Terpstra die garandeerde dat de provincie met het geld op de proppen kwam.

Onze clubs vermoord door een paar leugens, zo triest dit.
zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:17:10 #99
111382 Ofyles2
pi_67804056
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef Jasza het volgende:
WAS HET TOCH EEN 1 APRIL GRAP?
Ik vrees het ergste.
pi_67804139
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...
Dat zou ik niet weten. Zie het eerlijk gezegd niet meer gebeuren door Jo of Sjra. Die leven op het woord van Erkens tegenwoordig. Zijn het al een paar maanden helemaal zat en hebben het helemaal gehad.

Waarom neemt niemand bij Roda eens de verantwoordelijkheid. Krijg steeds meer de indruk dat iedereen het maar best vindt. Niet gek ook, het is immers geen fusie, het is een overname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')