Wel knap dat ze zo'n slecht plan nog goed verkocht krijgen ookquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef iehlaak het volgende:
We gaan eigenlijk met meer personeel, veel minder supporters, veel minder sponsoren, twee stadions in de Jupiler League verder.
Ik kan niets anders zeggen dan: hulde, hulde, hulde aan de stuurgroep.
quote:Provincie: geen geld aan de fusieclub
De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun. De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.
Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap.
Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef Thieske het volgende:
Zouden ze nog genoeg geld hebben voor nieuwe stoeltjes?
Kunnen er geen hooligans van buiten de regio ingehuurd worden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.
zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef Evertje het volgende:
Kan de stichting haar besluit nu niet terug draaien?
Immers voorgelogen door Terpstra die garandeerde dat de provincie met het geld op de proppen kwam.
Onze clubs vermoord door een paar leugens, zo triest dit.
Dat zou ik niet weten. Zie het eerlijk gezegd niet meer gebeuren door Jo of Sjra. Die leven op het woord van Erkens tegenwoordig. Zijn het al een paar maanden helemaal zat en hebben het helemaal gehad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef planethugo het volgende:
[..]
zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |