abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67802588
nopjes
pi_67802668
We gaan eigenlijk met meer personeel, veel minder supporters, veel minder sponsoren, twee stadions in de Jupiler League verder.

Ik kan niets anders zeggen dan: hulde, hulde, hulde aan de stuurgroep.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:37:41 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_67802707
SPORTING LIMBURG WAT EEN CLUB
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_67802725
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:36 schreef iehlaak het volgende:
We gaan eigenlijk met meer personeel, veel minder supporters, veel minder sponsoren, twee stadions in de Jupiler League verder.

Ik kan niets anders zeggen dan: hulde, hulde, hulde aan de stuurgroep.
Wel knap dat ze zo'n slecht plan nog goed verkocht krijgen ook ...
Goed genoeg om het door te laten gaan in ieder geval...
pi_67802812
quote:
Provincie: geen geld aan de fusieclub

De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun. De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap.

Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
pi_67802838
Hahah, wat een soap
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_67802854
!
pi_67802856
Provincie: geen geld aan de fusieclub
Provincie Limburg

De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_67802916
Vanuit Zeist etc. willen ze sowieso van Fortuna af.
Maar dat ze Roda laten verdwijnen om met iets nieuws te komen met een begroting ter hoogte van die van VVV daar snap ik echt totaal niks van ...
pi_67802949
en nu?

the plot thickens...
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:45:09 #86
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_67802958
Het was al triest dat Roda en Fortuna moesten wijken voor een luchtkasteel, maar nu wordt dat dus voor helemaal niets?
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:49:57 #87
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67803120
Geen enkele voorwaarde die ze zich gesteld hebben halen ze, en nog gaan ze door met dit gedrocht.

Zelfs roda in de huidige vorm heeft een hogere begroting, minder schulden en meer kans op overleven, en dat zeg ik als Fortuna Supporter.

Vraag me af hoelang ze zich nog belachelijk maken, trek de stekker uit dit belachelijke project.
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:51:19 #88
132867 Oproerkraaier
Oproer kraait.
pi_67803176
Zo is de KNVB dus in 1 klap van 2 clubs af.
Mensen die thee drinken plassen zittend.
pi_67803200
Wat een soap

Wat is de bron trouwens van dat stukje?

Edit: gevonden: http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:53:16 #90
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67803239
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67803285
Zouden ze nog genoeg geld hebben voor nieuwe stoeltjes?
  dinsdag 7 april 2009 @ 18:55:17 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67803303
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef Thieske het volgende:
Zouden ze nog genoeg geld hebben voor nieuwe stoeltjes?
Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67803854
Kan de stichting haar besluit nu niet terug draaien?
Immers voorgelogen door Terpstra die garandeerde dat de provincie met het geld op de proppen kwam.

Onze clubs vermoord door een paar leugens, zo triest dit.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:13:12 #94
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67803923
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:26 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Van Geel doet het goed daar
Nee, het is een ware vuilnisman. Alleen brengt hij rommel mee in plaats van het op te ruimen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:14:41 #95
111382 Ofyles2
pi_67803969
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gezien de begroting is Europees een utopie en is een staantribune dus een optie.
Kunnen er geen hooligans van buiten de regio ingehuurd worden?
pi_67804005
WAS HET TOCH EEN 1 APRIL GRAP?
pi_67804035
Wat een gepruts
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67804039
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:10 schreef Evertje het volgende:
Kan de stichting haar besluit nu niet terug draaien?
Immers voorgelogen door Terpstra die garandeerde dat de provincie met het geld op de proppen kwam.

Onze clubs vermoord door een paar leugens, zo triest dit.
zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:17:10 #99
111382 Ofyles2
pi_67804056
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:15 schreef Jasza het volgende:
WAS HET TOCH EEN 1 APRIL GRAP?
Ik vrees het ergste.
pi_67804139
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:16 schreef planethugo het volgende:

[..]

zouden die jo en sjra van jullie het nu niet terug willen draaien, die wilde toch beide ook geld zien voor wat schulden die ze erin hadden zitten? Volgens mij was daar 2 miljoen voor gereserveerd van de provincie...
Dat zou ik niet weten. Zie het eerlijk gezegd niet meer gebeuren door Jo of Sjra. Die leven op het woord van Erkens tegenwoordig. Zijn het al een paar maanden helemaal zat en hebben het helemaal gehad.

Waarom neemt niemand bij Roda eens de verantwoordelijkheid. Krijg steeds meer de indruk dat iedereen het maar best vindt. Niet gek ook, het is immers geen fusie, het is een overname.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')