Van Geel doet het goed daarquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:34 schreef iehlaak het volgende:
Troubles in paradise:
[..]
[..]
Oh ja, laatste nieuwtje: Volgens die jurist met de ronde zonnebril is Narinx opgestapt omdat hij bedreigd werd.![]()
Wat een tuig, die corrupting voorstanders.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:34 schreef iehlaak het volgende:
Troubles in paradise:
[..]
[..]
Oh ja, laatste nieuwtje: Volgens die jurist met de ronde zonnebril is Narinx opgestapt omdat hij bedreigd werd.![]()
Natuurlijk snap ik die Fortuna fans en Roda supporters die ontzettend pissig zijn. Heb ik hier ook al meerdere malen aangegeven.quote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Er zijn nooit fans van zo'n club, toen Fortuna eredivisie voetbal speelde zaten er wekelijks ook 10000 man op de tribune, na de degradatie zaten er slechts nog 3000, dat zijn de fans. De anderen zijn glory hunters, komen alleen voor het eredivisie voetbal.
Ik heb nu redelijk wat Roda supporters gesproken die gewoon naar de nieuwe club zullen gaan kijken, als belangrijkste beweegredenen voeren ze aan dat het stadion lekker in de buurt ligt, ze komen er nu ook, en het is eredivisie voetbal.
Dit zijn gewoon de voetballiefhebbers, die mensen zullen naar het stadion komen, het dagjes publiek. Wat ga je dan krijgen, totaal geen sfeer, gezang, emotie op de tribune, gewoon mensen die na een uitslag van 6-4 voor de tegenstander met een super gevoel de tribune afstappen omdat zij als publiek de winner zijn want ze zijn immers getrakteerd op een heus voetbalspektakel, waar een echte fan op dat moment nog met buikpijn naar huis zou gaan.
Maar er schuilt gevaar in deze vorm van "supporters", zou sporting limburg degraderen dan betekend dat de doodsteek voor sporting limburg, maar wel weer een boost voor Eredivisie live.
Nerd, lees eerst eens de reacties voordat je iets roept.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef Falco het volgende:
Huillie-Limburgers. Al die Limburgse clubs financieel laten verrotten was wel een goede optie
Welk onderdeel van "onze club is dood" snap je niet?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik die Fortuna fans en Roda supporters die ontzettend pissig zijn. Heb ik hier ook al meerdere malen aangegeven.
Ik snap die randdebielen alleen niet die hun complete stadion af gaan breken. Het lost namelijk helemaal niks op.
Op dit moment is jullie club bezig met zijn laatste paar wedstrijden, als echte fans hoor je er juist nú te staan in plaats van te gaan janken. Nu hoor je met massale spreekkoren en spandoeken aan te komen en een signaal af te geven aan die corrupte bende van de provincie.
Als je jezelf een echte fan waant, ga je niet het stadion slopen waar je jarenlang naartoe bent gegaan. Een echte supporter zou zoiets nooit over zijn hart kunnen verkrijgen.
Kortom: ik snap de frustratie en de woede van jullie kant helemaal. Maar die acties van de zogenaamde supporters helpen helemaal niks...
Het tonen van emotie doet ieder persoon op een andere manier. Voor sommigen (niet voor mij) voelt het alsof je een dierbare word ontnomen, de een gaat daar beter mee om dan de ander, de ander reageerd weer agressief omdat ze geen andere manier weten van uiten, weer een ander kropt het op en laat geen emotie zien, doet alsof het hem allemaal niet meer boeit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik die Fortuna fans en Roda supporters die ontzettend pissig zijn. Heb ik hier ook al meerdere malen aangegeven.
Ik snap die randdebielen alleen niet die hun complete stadion af gaan breken. Het lost namelijk helemaal niks op.
Op dit moment is jullie club bezig met zijn laatste paar wedstrijden, als echte fans hoor je er juist nú te staan in plaats van te gaan janken. Nu hoor je met massale spreekkoren en spandoeken aan te komen en een signaal af te geven aan die corrupte bende van de provincie.
Als je jezelf een echte fan waant, ga je niet het stadion slopen waar je jarenlang naartoe bent gegaan. Een echte supporter zou zoiets nooit over zijn hart kunnen verkrijgen.
Kortom: ik snap de frustratie en de woede van jullie kant helemaal. Maar die acties van de zogenaamde supporters helpen helemaal niks...
Als meer mensen dat zouden doen dan zouden de begraafplaatsen ook snel door de ME moeten worden bewaaktquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Het tonen van emotie doet ieder persoon op een andere manier. Voor sommigen (niet voor mij) voelt het alsof je een dierbare word ontnomen, de een gaat daar beter mee om dan de ander, de ander reageerd weer agressief omdat ze geen andere manier weten van uiten, weer een ander kropt het op en laat geen emotie zien, doet alsof het hem allemaal niet meer boeit.
Persoonlijk ben ik ook tegen vernielingen, en met de hedendaagse normen en waarden kun je jezelf ook niet zo uiten in deze samenleving. Alleen deze personen rellen vanwege een verlies van een dierbare, om iets wat hun is aangedaan, het onbegrip wat is ontstaan door de leugens van de stuurgroep, en jammer genoeg is dit voor hun de enige manier om hun stem te laten horen.
De uiting bij Roda-ajax komt meer omdat er al die tijd publieksvriendelijke acties zijn gehouden bij Roda. Het bestuur heeft zich gewoonweg een hernia gelachen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Het tonen van emotie doet ieder persoon op een andere manier. Voor sommigen (niet voor mij) voelt het alsof je een dierbare word ontnomen, de een gaat daar beter mee om dan de ander, de ander reageerd weer agressief omdat ze geen andere manier weten van uiten, weer een ander kropt het op en laat geen emotie zien, doet alsof het hem allemaal niet meer boeit.
Persoonlijk ben ik ook tegen vernielingen, en met de hedendaagse normen en waarden kun je jezelf ook niet zo uiten in deze samenleving. Alleen deze personen rellen vanwege een verlies van een dierbare, om iets wat hun is aangedaan, het onbegrip wat is ontstaan door de leugens van de stuurgroep, en jammer genoeg is dit voor hun de enige manier om hun stem te laten horen.
Oké. Duidelijke reactie.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Jullie club is niet dood. Dat is hij pas als hij daadwerkelijk in de nieuwe club is opgegaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Welk onderdeel van "onze club is dood" snap je niet?
Er word niet meer voor Roda gespeeld, er word voor de Eredivisie licentie van Corrupting gespeeld. Dat er toevallig in het geel/zwart en het logo van de voormalige Roda Juliana Combinatie op het shirt staat is slechts een bijzaak voor Olaf en de zijnen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Jullie club is niet dood. Dat is hij pas als hij daadwerkelijk in de nieuwe club is opgegaan.
Met het boycotten van de laatste paar wedstrijden bereik je helemaal niets.
Er zijn genoeg mensen die helemaal doordraaien na het verlies van een dierbare, maar vergeet niet dat dit een combinatie van factoren is, het beliegen van de stuurgroep en de reactie van de regionale media is hier debet aan. Ik probeer niets goed te praten, maar ik kan er wel een klein beetje begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als meer mensen dat zouden doen dan zouden de begraafplaatsen ook snel door de ME moeten worden bewaakt
Wat dat betreft moet ik je dan wel gelijk geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er word niet meer voor Roda gespeeld, er word voor de Eredivisie licentie van Corrupting gespeeld. Dat er toevallig in het geel/zwart en het logo van de voormalige Roda Juliana Combinatie op het shirt staat is slechts een bijzaak voor Olaf en de zijnen.
Breken jullie het hele stadion trouwens af in die laatste thuiswedstrijden of wat is de planning?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:57 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er word niet meer voor Roda gespeeld, er word voor de Eredivisie licentie van Corrupting gespeeld. Dat er toevallig in het geel/zwart en het logo van de voormalige Roda Juliana Combinatie op het shirt staat is slechts een bijzaak voor Olaf en de zijnen.
Als er al een planning is, denk je dan echt dat ik hem hier zou neerzetten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Breken jullie het hele stadion trouwens af in die laatste thuiswedstrijden of wat is de planning?
Dat mag vast van de mods hierquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als er al een planning is, denk je dan echt dat ik hem hier zou neerzetten?
quote:De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie zou de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bijdragen aan de nieuwe voetbalclub.
Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
quote:Komst Sporting Limburg weer onzeker
Door Sander Berends
Dinsdag, 07 april 2009, 17:32
De besturen van Roda JC en Fortuna Sittard hebben het besluit om te fuseren nog steeds niet ondertekend. Daarmee heeft Sporting Limburg nog geen officiële status. Dat bevestigt Fortuna-commissaris Sjra Philippen. Hij verwacht dat de ondertekening deze week wel alsnog zal plaatsvinden.
Dat meldt L1. Zowel Roda JC en Fortuna Sittard willen de besluiten van de provincie Limburg afwachten. Vorige week liet Stuurgroep-woordvoerder Arie de Zeeuw weten dat de fusie ook doorgaat als de provincie geen steun geeft aan Sporting Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |