abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67757862

Het clubtenue:

Vorige topics:
Sporting Limburg #1 : Het Heerenveen van het zuiden !
Sporting Limburg #2 : 'Kom maar op Hollanders'
Sporting Limburg #3 : Fusiegedrocht uit het zuiden.

'Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw'
VALKENBURG - Sporting Limburg wordt een club „van, voor en door Limburgers”. Dat zei Hans Erkens, interim-directeur van Fortuna Sittard, donderdag bij de officiële presentatie van de nieuwe fusieclub in kasteel Oost in Valkenburg. De club moet Limburgs voetbaltrots worden. Met: „Kom maar op Hollanders, we lusten jullie rauw!”, zette hij zijn woorden kracht bij.

Fansite:
http://www.sportinglimburgfans.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door Rucebo op 07-04-2009 20:02:37 ]
pi_67757926
Linssen speelt met nummer 6 en kreeg rood.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_67758032
Vraag me af in hoeverre SL onder de Roda licentie zou mogen spelen als je het naar de rechter bracht.... Klinkt discutabel. Wel grappig op zich, want Roda kan dan de licentie zo verkopen aan een amateur clubje en dan zit SL met de gebakken peren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67758162
Sporting Duitsland.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  maandag 6 april 2009 @ 13:49:33 #5
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758175
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef existenz het volgende:
Vraag me af in hoeverre SL onder de Roda licentie zou mogen spelen als je het naar de rechter bracht.... Klinkt discutabel. Wel grappig op zich, want Roda kan dan de licentie zo verkopen aan een amateur clubje en dan zit SL met de gebakken peren
Zo gaat het altijd met fusies, je mag dan 1 licentie kiezen om op te gaan spelen. Zo is het in het verleden al vaker gegaan. Sporting Limburg zal niet de eerst fusie worden in het betaald voetbal.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67758336
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef existenz het volgende:
Welke amateurclub brengt genoeg geld mee om de schuldenlast mee te financieren... gaat dus niet lukken.
  maandag 6 april 2009 @ 13:54:40 #7
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67758380
Limburg
  maandag 6 april 2009 @ 13:55:29 #8
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_67758404
Sporting Limburg
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_67758441
Kunnen we geen fanlijst in de OP zetten?

Fans
-sezten
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 6 april 2009 @ 13:56:26 #10
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758450
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Welke amateurclub brengt genoeg geld mee om de schuldenlast mee te financieren... gaat dus niet lukken.
Welke schuldenlast?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67758459
Ik vind een grote Limburgse club wel iest hebben, alleen jammer dat het op deze manier moet
  maandag 6 april 2009 @ 13:57:40 #12
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758492
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Suikerbrood het volgende:
Ik vind een grote Limburgse club wel iest hebben, alleen jammer dat het op deze manier moet
Naar voorbeeld van een club zonder prijzen is idd een slechte manier als je een topclub wilt.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_67758503
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef sezten het volgende:

Fans
-sezten
daar hoef je mij niet bij te zetten
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 6 april 2009 @ 14:00:42 #14
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758586
quote:

Fans
-sezten
Al een stoeltje gereserveerd voor volgend seizoen? hier liggen ze:
---
pi_67758600
quote:

Fans
-sezten
Neem je een seizoenkaart of blijft het bij geblaat op internet?
pi_67758623
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De schuldenlast die in de Roda BV achter gelaten wordt bedoel je (en de rest betaald door de overheid)?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_67758660
Ik ga volgend jaar wel trouwens naar Sporting Limburg
weliswaar 1 wedstrijd maar toch
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_67758676
Is er helemaal niets meer wat de fusie tegen kan gaan houden? Ook geen eventuele degradatie?
pi_67758720
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er helemaal niets meer wat de fusie tegen kan gaan houden? Ook geen eventuele degradatie?
degradatie lijkt me budgettair gezien behoorlijk lastig
pi_67758727
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef existenz het volgende:

[..]

De schuldenlast die in de Roda BV achter gelaten wordt bedoel je (en de rest betaald door de overheid)?
Die schuld wordt in geval van verkoop aan een amateurclub natuurlijk niet door de overheid betaald (en nu wel ja).
  maandag 6 april 2009 @ 14:07:19 #21
234795 sezten
El genius
pi_67758787
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Neem je een seizoenkaart of blijft het bij geblaat op internet?
Virtuele seizoenskaart

Sporting Limburg in hart en nieren
daarom drinken wij zoveel bieren
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
  maandag 6 april 2009 @ 14:07:46 #22
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67758805
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:05 schreef gers het volgende:

[..]

degradatie lijkt me budgettair gezien behoorlijk lastig
Ben bang dat het een fusie niet zal voorkomen. Den Haag heeft het ook overleefd, degraderen terwijl ze net een nieuwe weg hadden ingeslagen met een ander stadion en ambitieuze plannen. Met veel moeite waren ze toch na 1 seizoen weer terug. Als roda kwalitatief gezien een selectie houdt zoals nu dan zullen ze 1 jaartje Jupiler League wel teboven komen.
---
  maandag 6 april 2009 @ 14:17:40 #23
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67759065
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:07 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ben bang dat het een fusie niet zal voorkomen. Den Haag heeft het ook overleefd, degraderen terwijl ze net een nieuwe weg hadden ingeslagen met een ander stadion en ambitieuze plannen. Met veel moeite waren ze toch na 1 seizoen weer terug. Als roda kwalitatief gezien een selectie houdt zoals nu dan zullen ze 1 jaartje Jupiler League wel teboven komen.
Probleem is dat SL al nauwelijks sponsors heeft, zonder subsidie hebben ze een begroting van niks en daar komt ook nog de schuldenlast bovenop. Degredatie gaat het nog moeilijker maken.
  maandag 6 april 2009 @ 14:25:52 #24
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_67759349
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Suikerbrood het volgende:
Als Fortuna supporter vind ik een grote Limburgse club ook wel iets hebben, alleen dit word/is geen grote limburgse club

De voorwaarden voor Sporting Limburg

- Budget van rond de 30 miljoen (Sef Vergoossen)
- Budget rond de 20 miljoen (Narnix, Erkens)
- Redelijk budget, voor 1 miljoen meer doen we het niet (Frissen)
- Schulden wat weggewerkt dienen te worden, club dient schuldenvrij te starten (gast van Stichting Roda jc)
- Grote sponsor

Zou aan deze voorwaarden de fusieclub niet voldoen, dan ging de stekker eruit, onder geen enkele voorwaarde zou de fusieclub dan gestart worden.

Zie http://www.zideo.nl/index.php?option=com_podfeed&zideo=6b3469596e513d3d&playzideo=6d346d576e6c6f3d&Itemid= ter bevestiging.

De feiten:

- Budget van 11 miljoen
- Loopplank financiering van 3 miljoen voor minimaal 2 jaar, bekostigd door de provincie
- Fusie kosten van 2 miljoen
- 5,3 miljoen schuld wat Fortuna Sittard meeneemt
- Geen grote sponsor

Nog niet gerealisseerde feiten:

- Financiering van Provincie staat op losse schroeven omdat Dhr. Frissen vergeten was om even te vermelden dat de provincie minimaal 8 miljoeen gaat investeren. Dit kan op veel tegenstand rekenen binnen de provincie bij zowel de Coalitie als de opositie.
- Een lachwekkend businessplan, uitgaande dat alle sponsoren Sporting Limburg gaan sponsoren, terwijl er al meerderen aangegeven hebben Fortuna en Roda trouw te blijven en de sponsoring stoppen en/of overstappen naar MVV of VVV
- Uitgavens de komende jaren al baseren op inkomsten die je de komende 2 jaar gaat doen, zoals het verwachten van een uitverkocht stadion over 2 jaar, 90% moet een seizoenskaart aanschaffen. Dit terwijl elke poll uitwijst dat er niet meer toeschouwers zullen zijn bij Sporting Limburg als bij Roda, integendeel er zullen minder toeschouwers komen. (Als er mensen eredivisie willen zien gaan ze nu ook wel kijken in Kerkrade, ze komen nu niet met de tienduizenden nudat Roda weg is. En de paar duizend echte Roda supporters die voor Roda gaan laten hun gezicht niet meer zien)

De constructie uitgavens doen die je verwacht binnen te krijgen is een contstructie die al veel clubs (bijna) fataal geworden is, als verwachte transfer inkomsten uitblijven dan gaat het snel bergafwaars.

Voordat Sporting Limburg ook van start gaat is het een dood geboren kindje van enkele bobo's die door de mensen die inhoudelijk op de hoogte zijn van het gehele plan niet meer serieus genomen zullen worden.
  maandag 6 april 2009 @ 14:31:15 #25
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_67759531
Zou wel stoer zijn als er straks echt 20 seizoenskaarten worden verkocht ofzo
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')