quote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, ik vind het niet zo egoistisch hoor. Misschien heb je dat gewoon nu en dan effe nodig. Iedereen zit toch anders in elkaar! Ik vind het ook heerlijk nu en dan lekker alleen te zijn (zowel met Brent zonder vent als helemaal alleen).
Livelink, ik ken een heerlijk hotel in Duitsland, in de Eiffel, supermooie locatie, heel fijn hotel en niet duur.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Ja, wellicht een weekendje Luxemburg dan. Het moet echt wel buitenland zijn.
yep en ik moet weer leren dat ik er ook nog ben, niet alleen mijn man en kidsquote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel![]()
Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
mmm lekker ! Heb wel een blender... hoe maak je zo'n ding (als ik het stof van de blender heb..)quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Reinhilde het volgende:
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.
Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
ohh dat wil ik ook graag weten !quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
quote:[b]Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:[/b
ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Nou ik denk dat ik dan nog niet in mijn eentje op vakantie zou gaan, ik ben daar helemaal het type niet voor. In mijn eentje ergens in de natuur? Gillend naar huis denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:
[..]
als je meer kids heb klink je anders![]()
ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldighaha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roestenquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede!) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
Mijn vriend vind het vreselijk. Dat geslenter en het duurt hem altijd veels te lang.. Dus ik ga meestal gewoon alleen..quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roestenmaar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Mag het vanmiddag? Ik ben vanaf 14 uur ongeveer thuisquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
Oh, ik zou zoooooooooo graag een weekje 'hélémaal alleen zijn. Gewoon lekker lezen, niksen. Niemand die wat van je moet of wil. Ja daar zou ik erg van opknappen denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel![]()
Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef p_iglet het volgende:
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff
Zoiets zie ik ook bij een vriendje van Saskia.. Die is thuis alleen en die vind het hier ook maar drukquote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.![]()
Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is. Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn
. En moeders ook wel
.
Dat heb ik ook. Helemaal alleen in de auto, zodat de muziek net zo hard kan als ik zélf wil. En dat ik de muziek op kan zetten die IK wil, zonder gezeur "zet die rotherrie eens af/zachter"quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Rewimo het volgende:
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebbenIk kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Dit was bij mij ook precies zo van toepassing. Daarom heb ik best even gebaald van mezelf dat ik het niet leuker vond. Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het wasquote:Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk.
quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was.
tsja ik vind het gewoon belachelijk dat er een hele hoop kan als kinderen nog thuis wonen. Ik weet ondertussen zoveel stichtingen/fondsen en instanties, dat je als je met thuiswonende kinderen leeft op bijstands of minimum loon niveau je kunt leven als een god in frankrijk, wna tdan kun je werkelijk alles aanvragen en vergoed krijgen.quote:
Gewoon lekker eerder gaan! Als dat kan doen!quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.![]()
Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan
? Of misschien wel half vier
? ...
waarop dan?! vertel! en is 't 'put & take'-vissen of in 't wild?quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.![]()
Ik heb M. nog nooit mee kunnen krijgen de sauna in en dat zal niet gaan lukken ook ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Sjeekie!![]()
Wat vervelend dat ze het niet echt lijken te waarderen op je werk ofzo? Ik vind het knap hoor, 12,5 bij dezelfde werkgever!
Ik heb zo'n 3000 collega's, dus dan mag je wel verwachten dat ze het jubilaris-protocol zo onderhand wel uit hun hoofd kennen. De eerste week van januari krijgen alle teamleiders een overzicht met de jubilarissen op hun afdeling voor dit jaar. Daar stond ik dus al niet op. Ik zag dat hangen op het kantoor van mijn teamleider en maakte haar daar op attent. Ze zou er achteraan gaan en het heeft maar liefst 10 weken geduurd voordat ze met een antwoord terug kwam... komt neer op hetzelfde verhaal wat ik iedere maand te horen krijg als het over mijn salaris gaat. Sorry mevrouw Sjeekie_Beekie... foutje van het systeem.quote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
OOOOOOOoooooh scroll ik zo maar over zo'n dikke taart heen!? Van harte sjeekie! Krijg je ook een oorkonde of bos bloemen?
-knip-
Ik heb in paniek mijn broer al gebeldquote:Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Weet nietquote:Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
[ Bericht 48% gewijzigd door bixister op 06-04-2009 14:33:58 ]
quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)Zalmforel bij de visboer is meestal forel wat voer heeft gekregen zodat hij zelf een kleurtje kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
Sjeekie, ik wacht ff op de samenvatting of de verfilming!
Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
Je zou er haast een boek over schrijven!
Hier wel hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef Ticootje het volgende:
nou hier is geen zonnetje hoor...
das te hopen, anders stop je vanzelf wel met roken...de oorzaak zit m hier in een virusje ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
quote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef Rewimo het volgende:
Hier wel, zalig. qltel zie ik alsmaar heen en weer crossen op de grasmaaier met de aanhanger erachter: hij brengt de resten van de braam naar de stapel voor het paasvuur. Ideaal om je ouwe hout- en plantenzooi weg te werken
Als aanrader tuincentrum Osdorp, dat is een waar bbq walhala, te veel om een keuze te maken bijnaquote:Op maandag 6 april 2009 16:42 schreef miss_sly het volgende:
Lekker Rocka, bbq-en! Wat fijn dat het bij jullie zo;n fijn weer is.
Hier is het wel aardig, maar geen bbq weer helaas. Wil zo graag ons dakterras inwijden met een bbw. Moeten we er nog wel eerst eentje kopen, trouwens
ik heb nog steeds hetzelfde apparaat sinds 2005quote:Op maandag 6 april 2009 17:03 schreef RockabeIIa het volgende:
lady-wrb, eigenlijk welke men heeft en wat er makkelijk/onhandig aan is
Ik zag al wel een topic uit 2005 maar erg up to date leek het me niet.
En qua recepten of je er met gemak (light) yoghurtijs mee kunt maken want ik ben dol op jjs en yoghurt en fris fruit
Ik ben vandaag begonnen bij mijn enigzins wel leuke baanquote:Op maandag 6 april 2009 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Hoe bevalt het werken je inmiddels, Fuente?
binnen! helemaal super, daar kan ik wat mee...quote:
Dubbelquote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef Belana het volgende:
Dames, even jullie aandacht voor
SESAMSTRAAT
Sesamstraat moet terug naar half 7 's avonds, je kunt op deze site tekenen.
de site is misschien wat traag, het was vanavond in DWDD, dus het zal misschien wat druk zijn nu
Werkgezeik.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Even een vraagje aan de moeders en zwangeren hier: Hoe zit het met de partners? Hebben die soms last van zwangerschapsstress ofzo?
Ik word niet goed van hem de laatste paar dagen!!!
helaas werkt dat niet altijd zo. heb bij een verwarmingsbedrijf gewerkt Ligt helemaal aan het bedrijf en het contract dat je hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:35 schreef huuphuup het volgende:
Maar een kapotte CV of ketel of weet ik veel hoe je zo'n ding noemt daar komt toch iemand direct voor? Hebben jullie een huurhuis? of een koophuis met gehuurde ketel? Ik denk dat je best kunt 'eisen' dat ze die ketel komen maken. Wel netjes eisen natuurlijkmaar met twee kleine kinderen waarvan 1 veel zorg nodig heeft lijkt het mij niet meer dan redelijk dat ze voor zoiets gelijk komen eigenlijk.
blegh wat bout.quote:Op maandag 6 april 2009 21:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
helaas werkt dat niet altijd zo. heb bij een verwarmingsbedrijf gewerkt Ligt helemaal aan het bedrijf en het contract dat je hebt.
ik hoop het ook. Wij probeerden altijd wel om mensen met babies en ouderen in de winter zo snel mogelijk van warmte/warm water te voorzien.. maar dat is ook niet altijd mogelijk, vooral niet ala het stervensdruk is.quote:Op maandag 6 april 2009 21:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
blegh wat bout.![]()
ik hoop op wat coulance van de ketelmeneren dan voor je Ingrid.
ik kijk alleen CSI, Bones heb ik nog nooit gezien eigenlijk...quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef huuphuup het volgende:
zooo![]()
ja maandagavond crimenightlekker lam tv kijken op de bank.
Ciao~!quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik kijk alleen CSI, Bones heb ik nog nooit gezien eigenlijk...
en morgenochtend tijdens het wasvouwen ER van zaterdag kijken
en nu ben ik echt foetsie
quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
Huurhuis is het. Gelukkig is het nu voorlopig opgelost. Telefonisch geholpen. En morgen ochtend komt er nog iemand kijken. WAnt het is niet normaal dat er zo vaak iets is met dat ding.
Flauw hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:24 schreef Rewimo het volgende:
Nee, ik ben blij dat ik zelf na twee weken weer een beetje van de hoest af ben, dank je
Hik !...gelooof daat hett nieete hlemalla kaan met mijn medi-hik-cijnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:44 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen! Koffie iemand?![]()
* freecell voert Stout tijmstroop met berenbrug
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:51 schreef Popples het volgende:
ik moet vanmiddag met de oudste naar de dokter. die is hysterisch voor spinnen en bijen enz. het loopt nu gewoon te erg uit de hand.
ja daar zijn we al een paar weken mee bezig maar het kind durft nog niet eens op en schommel of ziet een takje van de druif op tafel liggen en begint toch het hele dorp bijelkaar te schreeuwen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik moest lachenik leg de link niet tussen bang en een dokter
dat zijn toch dingetjes die je zelf probeert op te lossen met je kind?
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:45 schreef Stout het volgende:
[..]
Hik !...gelooof daat hett nieete hlemalla kaan met mijn medi-hik-cijnen
Das mafquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:08 schreef Popples het volgende:
ja maar he dat is ook niet leuk![]()
achja ik heb zoiets van ach wie weet heeft hij nog tips ofzo. hoe luchtig wij er ook over doen niks helpt terwijl ze nog nooit een spin gezien heeft alleen een hommel
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef pinquit het volgende:
ik moet vandaag op de speelzaal helpen bij paasontbijt.
in pyjama
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Das maf(kan je er dan niet één laten zien? Zo van: kijk, het valt mee en eet je niet op! En dan niet een grote over haar hoofd laten lopen, maar een kleine in een goed gesloten pot
)
En hommels zijn lief!
herkenbaar.. ik heb er regelmatig last vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:56 schreef innepin het volgende:
Ik heb het vannacht 12 uur, 1 uur, 2 uur, half 4, half 5 én half 6 zien worden. En om kwart over zes moest ik er uit.Terwijl ik de nacht daarvoor als een blok heb geslapen.
Ik kan alleen maar slapen als ik de volgende dag níet hoef te werken volgens mij
Ik ben managementassistente bij een energiebedrijfquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:35 schreef Stout het volgende:
Flauw hoorwat doe jij eigenlijk voor werk ?
die dikke zwarte lopen hier ook rond. daar is manlief voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben dol op hommels, ze zijn zo lekker fotogeniekMaar van spinnen moet ik ook niks hebben hoor
En dan moet je vooral buiten wonen met een grote schuur en een kelder
Zo lang het geen kruisspinnen of van die enge zwarte zijn gaat het nog wel. Ik zal wel moeten want van die andere met zesendertig sprietenpoten barst het hier werkelijk. Ik schrik er nog steeds van
ik haat spinnen.. brr.. zat er gister een in de auto toen ik aan het rijden was. Had gehoopt dattie aan de buitenkant van het raam zat, maar helaas.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben dol op hommels, ze zijn zo lekker fotogeniekMaar van spinnen moet ik ook niks hebben hoor
En dan moet je vooral buiten wonen met een grote schuur en een kelder
Zo lang het geen kruisspinnen of van die enge zwarte zijn gaat het nog wel. Ik zal wel moeten want van die andere met zesendertig sprietenpoten barst het hier werkelijk. Ik schrik er nog steeds van
Ja, muizen, heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Spinnen maakt me nou echt niets uit he. Maar muizen. Of ratten.Niet dat ik die dagelijks zie hoor, eigenlijk nooit. Nou ja, zo nu en dan eens wat de kat mee naar binnen sleept.
Wel een keer zo'n woelmuisje in de tuin gehad. Ik: schoffelschoffelschoffel muisje: springt verschrikt op. Ik: breek wereldrecord hoogspringen zonder hulpmiddelen onderwijl oerkreten slakend..![]()
Haalt toch het genot wat uit tuinieren.
Oeh! foto's?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:18 schreef pinquit het volgende:
ik moet vandaag op de speelzaal helpen bij paasontbijt.
in pyjama
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
ik schrok me gister lam van mn eigen haardit keer niet eens omdat ik weer eens een spin dacht te zien haha. Het lag achter me langs over de rugleuning van de bank en dan zo naar de zijkant en ik zag het vanuit mn ooghoek dus. En ik maar denken de hele tijd van goh wat ís dat toch
en als ik mn hoofd beweegt dan beweegt het óók omg
![]()
t wordt tijd voor de kapper denk ik
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:43 schreef Guuzewuus het volgende:
Nou, even van me afschrijven hoor.
Mag zo op een tweede gesprek komen en nu heeft Stella koorts (39,5+) en mag ik haar niet naar het kdv brengen. Ik heb gebeld of ik haar mee mag nemen, maar ben al meteen bang dat het daardoor mijn aandacht niet goed bij het gesprek heb enz enz... Pffff....
Ik mag haar meenemen, dat wel.
jaloers is!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Check![]()
Net in t-shirt naar de supermarkt gelopen
Ik moet maar naar jouw kant komen met mn hele zwikkie, tis grijs, af en toe regen en koudquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is hier superlekker weer!
Straks es effe de stad in voor een ijsmachine en ingredienten.
Guus, ik ga duimen dat ze opknapt! Misschien een zetpilletje geven?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:
O enne, wennen duurt tot je volgende verlof
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:49 schreef Rewimo het volgende:
O enne, wennen duurt tot je volgende verlof
Naar de kerk, maar verder volgens mij niksquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen met de Pasen?
Klussen bij mijn broer die een huisje heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
* freecell stopt er nog wat in en wacht af wat er gebeurt
Mijn nichtje is één zomer heel bang geweest voor lieveheersbeestjes nadat er één in haar neus kroop
Mwah, naar Istanbul, verder niks bijzondersquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah, naar Istanbul, verder niks bijzonderslekker, hier een weekendje weg naar de Limburgse Peel met de familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die zwemt in het peuterbadquote:
Whehequote:Op dinsdag 7 april 2009 12:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die zwemt in het peuterbad
[ afbeelding ]
Hier!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:18 schreef innepin het volgende:
Waar is het beloofde mooie weer nou?Ik zie alleen maar grijze lucht...
Ja, is dat niet normaal in heel nederland dan? ik moest het pas ook al iemand uitleggen. wij deden dat vroeger op school alquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh! foto's?![]()
mogen ze dan in pyjama ontbijten? wat leuk
spinnen...![]()
ik schrok me gister lam van mn eigen haardit keer niet eens omdat ik weer eens een spin dacht te zien haha. Het lag achter me langs over de rugleuning van de bank en dan zo naar de zijkant en ik zag het vanuit mn ooghoek dus. En ik maar denken de hele tijd van goh wat ís dat toch
en als ik mn hoofd beweegt dan beweegt het óók omg
![]()
t wordt tijd voor de kapper denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en huup je haarik heb dat ook zo vaak, maar dan niet met mn haar maar met 'dingen' die ik in mn ooghoek zie. of een schaduw van mezelf, mn arm ofzo
en jezelf dan zo suf voelen erna
![]()
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:40 schreef freecell het volgende:
Van dat ademen klinkt niet bekend
Pakketjes blijft altijd gedonder hè? Hier laatst een pakket waarop stond 'alleen op adres afgeven' bij onze buren afgegeven. nu was dat niet erg, maar het lijkt me niet de bedoeling
Het is nog niet zover hèquote:
Hele verse jonge doperwten zijn heeeeeeeeerlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |