abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 11:09:40 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67753263
Met als laatste zinnige post:
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, ik vind het niet zo egoistisch hoor. Misschien heb je dat gewoon nu en dan effe nodig. Iedereen zit toch anders in elkaar! Ik vind het ook heerlijk nu en dan lekker alleen te zijn (zowel met Brent zonder vent als helemaal alleen).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67753319
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Ja, wellicht een weekendje Luxemburg dan. Het moet echt wel buitenland zijn.
Livelink, ik ken een heerlijk hotel in Duitsland, in de Eiffel, supermooie locatie, heel fijn hotel en niet duur.
Heerlijk om te wandelen, of uit te kijken over de bossen vanaf je balkon terwijl je een boekje leest.

Als je interesse hebt, stuur maar een PM!
  maandag 6 april 2009 @ 11:11:19 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67753326
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_67753340
meer het partner-en-kids- afschafbankje : ik wilde hem het even alleen zijn plekje noemen.

Wij plannen ook regelmatig momenten voor onszelf, zonder kids. Gelukkig vinden mijn ouders het erg leuk als ze komen logeren en mogen ze dat vaak doen. De mei vakantie is dan ook voor papa en mamma !
pi_67753370
Die TT hahaha speciaal voor Estrys

En mijn bericht toen ie ineens dichtzat:

Oh Luxemburg is heerlijk qua natuur
En als je de goeie maand kiest komt het nog goed met die warmte ook!

En ik kan het inderdaad ook best begrijpen hoor. Vroeger deed ik dat vaak. Zomaar vertrekken gewoon, omdat ik het nodig had, in mn eentje. Het ging altijd vanzelf weer kriebelen na een tijdje. En nu komt het er eigenlijk niet meer van en over een tijdje kan het ook niet meer zo makkelijk...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 11:12:35 #6
190853 RockabeIIa
pi_67753374
Ik kan beter zonder vriend dan zonder kind, geloof ik
pi_67753382
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
yep en ik moet weer leren dat ik er ook nog ben, niet alleen mijn man en kids Dus bewust er alleen op uit en dat vind ik rete moeilijk. En elke keer ikea is ook niet leuk....
pi_67753388
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
  maandag 6 april 2009 @ 11:14:13 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67753441
hai. ik wil ook fruitshake.
ik ben zo trots op mezelf dat ik gisteren 2.5 uur heb geleerd. nu elke avond van de week en ik slaag voor mn theorie next week
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67753447
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Reinhilde het volgende:
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
mmm lekker ! Heb wel een blender... hoe maak je zo'n ding (als ik het stof van de blender heb..)
  maandag 6 april 2009 @ 11:15:00 #11
190853 RockabeIIa
pi_67753465
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
pi_67753490
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
ohh dat wil ik ook graag weten !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:15:58 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67753498
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebben Ik kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 april 2009 @ 11:16:16 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67753509
nee rocka, maar wel een ijsblokjesmachine op de camping. En dan proberen om de machine eruit te drinken met cola-rum.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67753527
Ik zou me echt kapot vervelen, alleen een weekendje weg is echt niks voor mij. Ik vind in mijn eentje winkelen al oersaai. Ik hou niet van alleen zijn, maar nu heb ik Seb dus ben ik nooit meer alleen

Rocka wat een goede topic titel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67753589
Stout, ik doe altijd maar wat!
Ligt er gewoon aan wat ik voor fruit in huis heb en wat voor sappen etc.
Ik heb nu nog in huis appels en grapefruit; dus ik doe zo een appel en een grapefruit in de blender, beetje appelsap erbij, en dan bovenop wat magere kwark, en dan maar blenden.

Ik heb gister mn laatste banaan al opgegeten helaas, anders zou het worden:
banaan-2 appels-beetje aardbeiensap-beetje kwark.

Straks maar even boodschapjes gaan doen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:19:04 #17
13151 crew  Rewimo
pi_67753602
Ik vind het trouwens ook heerlijk om iets alleen met Christan te doen. Of juist alleen met qltel. Zoals komende zaterdag, dan brengen we Christan naar mijn schoonouders (die schaffen we dus maar niet af ) en dan gaan qltel en ik bij vrienden langs en daarna naar Het Goede Doel in Ahoy

En de volgende dag ga ik dus een paar dagen naar Istanbul, met mijn moeder en mijn tante
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67753609
plop
mama van 3 kids!
pi_67753626
quote:
[b]Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:[/b

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
mama van 3 kids!
pi_67753630
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldig haha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67753650
* Stout gaat ff de kids op vissen en ff voederen (nou ja dat doen ze zelf wel) en op naar meneer de dok.

Bedankt voor alle beterschapswensen !
pi_67753652
En nu ga ik mezelf aan het werk schoppen! Even stofzuigen, de 3e was van vandaag in de machine stoppen en de keuken poetsen. Laters!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:21:08 #23
5428 crew  miss_sly
pi_67753661
Ik vind het helemaal niet ontaard ofzo als je de behoefte voelt om eens alleen te zijn of alleen op vakantie te gaan ofzo.
Ik geniet ook zeker wel van mijn avondjes alleen, als schaap gewoon weg is met vrienden ofzo. Ik vind het gewoon niet meer fijn om alleen te gaan slapen. En schaap is me ook nooit te veel, dat ik het gevoel heb dat ie nu maar eens even een afspraak moet maken ofzo. Dat had ik in het verleden met exen wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67753663
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:

[..]

als je meer kids heb klink je anders

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Nou ik denk dat ik dan nog niet in mijn eentje op vakantie zou gaan, ik ben daar helemaal het type niet voor. In mijn eentje ergens in de natuur? Gillend naar huis denk ik

Gisteren trouwens kaartjes gekocht voor de Formule 1 in Duitsland Niet alleen uiteraard
Wel zonder kind natuurlijk
pi_67753706
Oh Miss_Sly, ik wilde nog even zeggen dat ik fijn vind dat het redelijk ok was bij je zus. Komt vast weer helemaal goed, straks is ze (als haar hormonen weer foetsie zijn) vast heel blij en trots op haar kleine nichtje.
  maandag 6 april 2009 @ 11:23:09 #26
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67753714
Ik zou ook best wel eens alleen op vakantie willen..gewoon alleen zijn met mezelf..^_^
Saartje
  maandag 6 april 2009 @ 11:25:22 #27
190853 RockabeIIa
pi_67753777
Maneki, heb jij een ijsmachine thuis?
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:25:33 #28
5428 crew  miss_sly
pi_67753783
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldig haha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede! ) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
  maandag 6 april 2009 @ 11:25:54 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67753793
nee op vakantie gaan in mn eentje lijkt me niets. Alleen winkelen wel hoor. Lekker rondstruinen.
pi_67753865
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
pi_67753876
Mijn man heeft ook een hekel aan winkelen. Maar wanneer hij meegaat laat ik hem meestal in een computerwinkel achter en spreken we weer ergens af, ga ik eigenlijk toch nog alleen. Shopping apart together noem ik het maar.
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 11:29:00 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_67753886
Alleen thuis zijn vind ik soms al heerlijk, kan echt genieten van het niets doen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 april 2009 @ 11:30:40 #33
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67753940
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, heb jij een ijsmachine thuis?
Ja! Staat al 5 jaar ongebruikt in de kast
Saartje
  maandag 6 april 2009 @ 11:35:01 #34
190853 RockabeIIa
pi_67754071
Oh
pi_67754112
Hier wel een ijsmachine die zeker zomers regelmatig gebruikt wordt.
Maar daarbij helpt ook wel dat ik vanwege een koemelkallergie weinig supermarkt ijs mag hebben.

WE hebben er 1 van philips met zo'n schijf die je in moet vriezen, en een roomijs en softijs stand.
Prima ding, je moet het ijs alleen wel meteen opeten. Invriezen voor later gebruik is niet lekker.
pi_67754163
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede! ) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roesten maar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67754941
Stomme alarmbellen, Wat hebben die dingen toch een herrie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67755033
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roesten maar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Mijn vriend vind het vreselijk. Dat geslenter en het duurt hem altijd veels te lang.. Dus ik ga meestal gewoon alleen.. Ik haal zijn kleren ook. En als het niet goed is moet hij mee om voor goeie te ruilen. En dan is het soms wel gezellig
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 6 april 2009 @ 12:06:13 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67755080
Hier ook een ijsmachine die inmiddels een jaar of 4 werkloos is.
Wel een aantal keer gebruikt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 12:12:34 #40
13151 crew  Rewimo
pi_67755276
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
Mag het vanmiddag? Ik ben vanaf 14 uur ongeveer thuis Mailadres staat in profiel.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67755287
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff
  maandag 6 april 2009 @ 12:13:16 #42
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_67755292
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel

Oh, ik zou zoooooooooo graag een weekje 'hélémaal alleen zijn. Gewoon lekker lezen, niksen. Niemand die wat van je moet of wil. Ja daar zou ik erg van opknappen denk ik.
Raar eigenlijk. Want in tegenspraak met het vervelend vinden een week alleen thuis te zijn. Maar ja, daar moet ik van alles. Dus ik snap het heeeeeeeel goed. Niks ontaards aan WMB.

Beterschap Stout. Bah, wat een gekwakkel
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 6 april 2009 @ 12:27:46 #43
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67755670
paar dagen alleen.. aan de ene kant lijkt het me heerlijk! Idd even de tijd om een boek te lezen zonder steeds op te moeten kijken, of gewoon lekker niksen.. Aan de andere kant denk ik wel dat ik de kinderen heel erg zal missen
Neemt niet weg dat ik nu al uitkijk naar volgende jaar.. Dan is er minimaal 1 ochtend in de week dat ik helemaal alleen ben.. dan gaat Nienke ook naar de psz En die ochtend is voor MIJ!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 april 2009 @ 12:29:56 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_67755733
Af en toe nam ik een dagje vrij terwijl Ive op het kdv zat. Dat ga ik over een tijdje ook weer doen. Even een dagje voor mezelf. Ik miste Ive dan wel, maar het was ook lekker. En na zo'n dagje kon ik er weer even tegen aan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 12:31:42 #45
13151 crew  Rewimo
pi_67755785
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef p_iglet het volgende:
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff

maandag 6 april 2009 @ 12:33:21 #46
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67755835
Alleen op vakantie lijkt me helemaal niks . Ik zie mezelf al staan kijken naar een kerk ofzo . Ik vind dat soort dingen gewoon helemaal niet mooi als ik niet tegen iemand kan zeggen dat ik het mooi vind .
  maandag 6 april 2009 @ 12:35:23 #47
223453 Guuzewuus
pi_67755892
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.

Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is . Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn . En moeders ook wel .
  maandag 6 april 2009 @ 12:43:15 #48
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_67756089
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.

Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is . Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn . En moeders ook wel .
Zoiets zie ik ook bij een vriendje van Saskia.. Die is thuis alleen en die vind het hier ook maar druk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_67756256
E.T. ik kan me goed voorstellen dat je daar ondertussen wel erg veel zin in hebt. ik geniet ook van de uurtjes alleen die ik heb. zeker sinds ik moeder ben. maar binnenkort gaat G een weekje vissen (ja ook al, Lishe) in Ierland, dat lijkt me dan minder leuk, vooral vanwege alle gewone taken die dan op mij neerkomen. maar misschien gaan wij dan wel een paar dagen naar opa & oma. lekker makkelijk.

Saffier, al bijgekomen van de late thuiskomst? k_i_m, ik kan me wel enigszins vinden in jouw 'recensie' van Brigitte Kaandorp, ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk. en die kazoo was natuurlijk een gouden vondst. meezingen doen mensen minder snel dan meetetteren op zo'n ding.
  maandag 6 april 2009 @ 12:58:54 #50
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_67756520
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Rewimo het volgende:
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebben Ik kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Dat heb ik ook. Helemaal alleen in de auto, zodat de muziek net zo hard kan als ik zélf wil. En dat ik de muziek op kan zetten die IK wil, zonder gezeur "zet die rotherrie eens af/zachter" .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_67756654
Die TT
Ik moet even melden crossposten dat ik eindelijk tante ben geworden vandaag Woohooo!

En ik kwam er net per ongeluk achter dat de relatie van mijn moeder en mijn stiefvader echt helemaal niet goed gaat En mijn moeder probeert tegen mij nog de schijn op te houden dat t wel meevalt, maar ondertussen is ze doodongelukkig Wat een rotsituatie.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 6 april 2009 @ 13:09:34 #52
14746 k_i_m
pi_67756867
quote:
Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk.
Dit was bij mij ook precies zo van toepassing. Daarom heb ik best even gebaald van mezelf dat ik het niet leuker vond. Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was .
In my life
Why do I smile
pi_67756878
Ik heb weer nieuwe burocratische onzin

De gemeente westland heeft verzonnen dat kinderen beneden de 12 muv leerling vervoer geen zelfstandige vervoersbehoefte hebben.
Neehoor, die kinderen willen niet naar hun ouders/een sportclub of weet ik veel wat toe.
pi_67756990
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]
Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was .
saffier ook!
(maar ik niet. )
  maandag 6 april 2009 @ 13:15:16 #55
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757041
Innepin, gefeliciteerd! En rot van je moeder zeg. Sterkte daarmee.

P_iglet, dat gevecht wat jij steeds moet aangaan met al die instanties, ik vind het zo knap dat je dat steeds doet voor die kinderen.

Bix, wat moeten we toch met vissers. (nou ja, behalve dat ze zo leuk zijn.) Slim, paar dagen naar je ouders. Dat doe ik anders dan ook, maarjah, school he.
Ik heb mijn mening voor vandaag weer bijgesteld trouwens. Ik schiet lekker op in huis en tussen de middag hebben Luuke en ik geluncht bij de Delifrance. Vanmiddag gaan we naar de kapper. Dat kan anders ook allemaal maar ik geniet heeeeeel erg van samen met haar nu. Zo. We maken er het allerbeste van! (En voor vanavond in bed hebben we alletwee een tijdschrift uitgezocht. Haha, ik zal 's kijken of ze ook een maskertje op wil. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_67757084
tante innepin, gefeliciteerd! is 't een neefje of nichtje?

en die situatie van je moeder: echt vervelend zeg hoe kom je daar zo achter dan?
pi_67757127
lishe, waar in denemarken zit ie?
en dat klinkt erg leuk zo die moeder&dochter activiteiten!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 13:18:01 #58
5428 crew  miss_sly
pi_67757135
Wat leuk, meisjesdingen doen met je oudste

Vervelend van je moeder, innepin. En je kunt zo weinig doen, dat moeten ze helaas toch zelf doen.
pi_67757210
Het is een neefje, en hij heet Dirk

Bix, beetje raar verhaal: ik moest even mijn moeder helpen een mailtje te schrijven aan al haar collega's, het lukte haar niet, dus ging ik - in overleg - inloggen op haar mailaccount om e.e.a. op te zetten. En dan is het eerste mailtje in de inbox eentje tussen haar en mijn stiefvader, met als onderwerp iets als "communicatie", en de eerste zin gmail laat een eerste zinnetje zien was ook al niet best. Kennelijk praten ze niet meer met elkaar, dus mailen ze maar. Ja, en toen heb ik idd de rest gelezen, wat absoluut niet netjes is, dat snap ik. Ik schrok gewoon van wat ik al kon zien, dat ik hoopte dat de rest mij gerust zou stellen. Niet dus.

Lang verhaal, maar ja. Vind het wel echt heel naar
pi_67757236
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1276074/3/

P_iglet, dat gevecht wat jij steeds moet aangaan met al die instanties, ik vind het zo knap dat je dat steeds doet voor die kinderen.
tsja ik vind het gewoon belachelijk dat er een hele hoop kan als kinderen nog thuis wonen. Ik weet ondertussen zoveel stichtingen/fondsen en instanties, dat je als je met thuiswonende kinderen leeft op bijstands of minimum loon niveau je kunt leven als een god in frankrijk, wna tdan kun je werkelijk alles aanvragen en vergoed krijgen.

Maar als kinderen dan in een kindertehuis (AWBZ instelling) wonen en ouders slechts zijdelings betrokken zijn, dan kan er ineens niets meer. Dan vallen ze overal buiten, tenzij ouders hun hele financiele administratie op tafel leggen en zelf allerlij ingewikkelde formulieren in kunnen vullen. Tsja als ouders dat zouden kunnen dan zouden ze ook wel voor hun kinderen kunnen zorgen.
pi_67757239
aiks innepin....
  maandag 6 april 2009 @ 13:22:16 #62
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67757268
innepin, wat een vervelende situatie.
  maandag 6 april 2009 @ 13:27:03 #63
223453 Guuzewuus
pi_67757407
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.

Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen ? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan ? Of misschien wel half vier ? ...
  maandag 6 april 2009 @ 13:27:34 #64
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757426
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.

Dat is ook zo P_iglet, oneerlijk maar waar. Nouja, ik vind het gewoon heel fijn om te lezen dat iemand zich daar zo voor inzet.

Innepin, wat rottig.
En Dirk, cool!
  maandag 6 april 2009 @ 13:29:05 #65
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67757475
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.

Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen ? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan ? Of misschien wel half vier ? ...
Gewoon lekker eerder gaan! Als dat kan doen!

Ik had gewoon een dag vrij genomen voor Jen dr verjaardag, maar ik kan gewoon heel makkelijk vrij krijgen.
pi_67757524
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.
waarop dan?! vertel! en is 't 'put & take'-vissen of in 't wild?
  maandag 6 april 2009 @ 13:33:12 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67757599
Het is ne put&take en ze vissen op zalmforel. En die zijn heerlijk, datweet ik dan ook nog.

Bix, ik citeer:
Horning, met zo'n O met stippen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Lishe op 06-04-2009 13:45:31 ]
  maandag 6 april 2009 @ 13:36:51 #68
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67757721
Ah wat vervelend Innepin van je moeder en gefeliciteerd met je tantezeggertje!
Bix, ik ben nog niet bijgekomen om een uur of 2 ging het licht pas uit dus ik zit alweer helemaal in te kakken hier ik wordt oud
Het was idd niet haar beste show met de herkenbare dingetjes, maar ik heb toch een hele toffe avond gehad met BIx en ook mijn 'Carré-doop' gister gehad En die Kazoo was gewoon een hele leuke

En ik herken het inmiddels ook wel hoor het 'tijd voor jezelf nodig hebben' . Zo'n avondje met Bix weg is hier wel een hele goede maar een dagje sauna.... dat voelt toch wel als een minivakantie
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 6 april 2009 @ 13:39:30 #69
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67757823
Ik ben gek op zalm, smaakt zalmforel ook een beetje zo? Of stel ik nu een hele domme vraag?
Ylana
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 13:41:12 #70
5428 crew  miss_sly
pi_67757890
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
pi_67757999
Als je foto's die op je pc hbet staan perongeluk weggooid zijn ze echt weg he? Ik bedoel ze staan ook niet meer in de prullebak. He ik baal ervan dat ik een andere pc heb. Snap er de ballen niet van
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 6 april 2009 @ 13:44:52 #72
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_67758009
Ehm Saffier, het smaakt hetzelfde, ik heb dan ook geen idee wat het verschil is. Ik durf het alleen niet anders te noemen omdat mijn schoonvader-de-viskoning het altijd zo noemt.
Hmm. Soms vraag ik me af of ik wel gewoon na kan denken. Ik zal het hem meteen vragen als ze thuis zijn!
pi_67758049
Jullie zijn lief, dankje Ik ga mijn moeder maar gauw es vertroetelen ofzo
normaal gesproken zou ik m'n broer bellen, maar ik geloof dat hij momenteel wat anders te doen heeft, haha
  maandag 6 april 2009 @ 13:51:06 #74
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_67758237
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
Ik heb M. nog nooit mee kunnen krijgen de sauna in en dat zal niet gaan lukken ook ben ik bang Die vind het veel te warm allemaal .
Eerst mijn broer helpen verhuizen en dan kijken of ik er weer eens een dagje sauna tussen kan plannen voor mezelf, óf eerst zelf nog verhuizen, dat vind ik ook wel een goed idee

MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Ylana
  maandag 6 april 2009 @ 13:51:20 #75
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_67758250
Balen innepin, maar ook gefeliciteerd met je neefje.
Ik ben weer goedgekeurd en lekgeprikt op de bloedbank, dus heb ik nu tijd om te reageren.
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Sjeekie!
Wat vervelend dat ze het niet echt lijken te waarderen op je werk ofzo? Ik vind het knap hoor, 12,5 bij dezelfde werkgever!
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
OOOOOOOoooooh scroll ik zo maar over zo'n dikke taart heen!? Van harte sjeekie! Krijg je ook een oorkonde of bos bloemen?
-knip-
Ik heb zo'n 3000 collega's, dus dan mag je wel verwachten dat ze het jubilaris-protocol zo onderhand wel uit hun hoofd kennen. De eerste week van januari krijgen alle teamleiders een overzicht met de jubilarissen op hun afdeling voor dit jaar. Daar stond ik dus al niet op. Ik zag dat hangen op het kantoor van mijn teamleider en maakte haar daar op attent. Ze zou er achteraan gaan en het heeft maar liefst 10 weken geduurd voordat ze met een antwoord terug kwam... komt neer op hetzelfde verhaal wat ik iedere maand te horen krijg als het over mijn salaris gaat. Sorry mevrouw Sjeekie_Beekie... foutje van het systeem.

Sinds januari 2006 hebben we een nieuw softwareprogramma [ERP], waar dus ook alle roosters in moeten komen staan en dus ook de salarisverwerkingen zitten. Dat gaat dus nu al sinds januari 2006 IEDERE maand verkeerd bij mij. Van negatieve salarisstroken, tot geen of 3 keer vacantiegeld krijgen, jaaropgave pas eind april krijgen [zoals vorig jaar], voorschotten die niet verrekend zijn en 'ineens opduiken bij de boekhouding', waardoor ik ineens ruim 800 euro moest terugbetalen, terugbetalingsregelingen die vanuit hun kant gewoon naar eigen inzicht worden ingedeeld, ook al staat het anders op papier. Van alle 100 dingen die er mis zijn gegaan de afgelopen 3+ jaar, heb ik ze alle 100 wel voor mijn kiezen gehad. Als ik mijn personeelsnummer noem bij de salarisadministratie, mag ik gelijk doorlopen naar de manager... dat is dus geen positief iets.

De afgelopen 2 maanden krijg ik maar liefst 4 salarisstroken... 3 waarop staat dat ik 0,00 krijg... en eentje waarop staat wat ik nu wel beur die maand. Kortom... mijn personeelsnummer is het personeelsnummer FROM HELL... Inmiddels sta ik als het 'meest trieste geval' van het ERP-systeem bekend in huis. Wanneer er aanpassingen aan het salarissysteem worden gedaan, nemen ze mij in de testomgeving om te kijken of het werkt... gaat het bij mij goed, dan heeft niemand er last van... zo niet, dan is het 'back to the drawing board!'.

Het meest trieste is wel dat ik er 12,5 jaar geleden als weekendhulp binnenstapte, en er gelijk een contract voor onbepaalde tijd kreeg voor het weekend. Na mijn afstuderen ben ik blijven plakken en ook doordeweeks gaan werken. Ik ben inmiddels aan mijn 4de tijdelijke, aaneengesloten contract bezig. Dat is volgens onze P-adviseur geen enkel probleem, mijn informanten van de OR en de bond denken daar heel anders over. Dus heb ik zelf niet echt reden voor een feestje op dit moment . Ik heb ook aangegeven dat ik er geen aandacht aan wilde spenderen, niet in het personeelsblad vermeld wilde worden en ook geen receptie of koffie+gebak wilde. Het budget daarvoor ga ik met en kids lekker spenderen.

Maar hoeveel ik krijg? Joost mag het weten... Volgens de 'regels van het huis' mag ik op mijn jubileumdag na de koffie naar huis [3/4 verlofdag dus]. Hulpje van mijn teamleider merkte heel bijdehand op dat ik vandaag toch vrij was... daar gaat het dus niet om flapdrol... ik heb gewoon recht op die 6 extra verlofuren. Hij zou het navragen [teamleider was vorige week afwezig] en dan kan ik ze als het goed is donderdag gelijk opnemen. is dan vrij, ik moet om 6h beginnen en kan dan om 8h weer naar huis .

Ik heb dus een beetje een haat-liefde verhouding met mijn werk. Aan de ene kant word ik af en toe gek van alle ellende en bureaucratie en de mensen van de afdeling 'leugens, bedrog en achterbaksheid', maar ik ga nog steeds iedere dag met plezier naar mijn werk. Ik heb leuke collega's... genoeg vrijheid om mijn eigen tijd in te delen... er is genoeg ruimte voor een geintje op z'n tijd... en de afwisseling is voor mij heel erg prettig. Vaak sta ik op 3 verschillende afdelingen in de week, waardoor ik overal in huis kom.

En om op de TT terug te komen... ik zou mijn schoonmoeder niet willen missen hoor... Mijn schoonvader is al ruim 15+ jaar overleden, dus die heb ik nooit gekend. Ze heeft haar eigenaardigheden, maar dat zie ik ook terugkomen in haar 4 kinderen, dus wat dat betreft vallen de appels niet ver van de boom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 06-04-2009 13:55:41 (schoonmoeder-edit.) ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_67758439
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Saffier het volgende:

[..]

MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Ik heb in paniek mijn broer al gebeld Die zit aan de andere kant van de wereld zo'n beetje dus was niet zo heel slim en die belt een vriend die vanavond wel even langs kan komen. Maar hij heeft me uitgelegd waar ik zo'n beetje zoeken moet dus misschien lukt het me zelf wel. Maar mocht wel helemaal niks meer verwijderen. Alhoewel ik dat volgens mij net ook nniet deed
Liefde
  maandag 6 april 2009 @ 13:57:20 #77
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67758479
met een beetje software zijn verwijderde bestanden nog goed terug te halen hoor.
  maandag 6 april 2009 @ 13:58:08 #78
14746 k_i_m
pi_67758506
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
In my life
Why do I smile
pi_67758593
quote:
Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
Weet niet Maar als ik onder zoeken doe vind ie de bestandsnaam nergens.
Liefde
  maandag 6 april 2009 @ 14:03:20 #80
190853 RockabeIIa
pi_67758669
Lekkere domper dan, Sjeekie beekie...
Ik zou niet eens precies weten waar ze beginnen te tellen bij mij! En of semi-overheid ook als overheidsjaren mee telt.
pi_67758705
Hmm de foto's stonden ook nog op het fototoestel Zwangerschapsdementie dan maar
Liefde
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:04:44 #82
5428 crew  miss_sly
pi_67758707
Saffier, ga je dan alleen naar de sauna? Heb ik namelijk ook wel eens over gedacht, maar nog nooit gedaan...lijkt me wel rustig, maar misschien ook saai?
  maandag 6 april 2009 @ 14:08:31 #83
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67758823
Nicole
Saartje
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 14:12:06 #84
5428 crew  miss_sly
pi_67758913
Nicole
  maandag 6 april 2009 @ 14:16:36 #85
35189 Troel
scherp en bot
pi_67759033
vierde tijdelijke contract aan een stuk? Da;s inderdaad wel heel bijzonder.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67759035
Ik lees nog steeds fanatiek mee, maar houd het gewoon niet bij om telkens zinnige reacties te geven. Door tijdsverschil en drukke bezigheden moet ik soms zelfs meerdere bankjes tegelijk bijlezen!

Maar ik zag Rockabella's vraag naar ijsmachine's, en wij hebben er ook een. Wij hebben een semi-professionele met een eigen koelinstalatie erin, dus geen elementen die ingevroren hoeven te worden ofzo. Ijsmachine aan, ingredienten erin en een half uurtje later heb je het heerlijkste ijs!! Heel makkelijk, en we zijn er erg blij mee, hij wordt dan ook zeer regelmatig gebruikt! ( maar wij hebben natuurlijk ook geen supermarkt om de hoek, jaarrond ijsweer en zelfs in de supermarkt is het ijs niet écht lekker)
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 6 april 2009 @ 14:18:04 #87
223453 Guuzewuus
pi_67759080
Woon jij in Alaska ?

Ik verveel me echt te pletter hiero
pi_67759124
in kenia, volgens mij guuzewuus. daar is 't ook ijsweer, maar dan anders.
pi_67759147
haha menicole, nou ja, gelukkig heb je ze nog!
  maandag 6 april 2009 @ 14:20:26 #90
223453 Guuzewuus
pi_67759163
Oh ja , zo kan je het ook lezen .
pi_67759189
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!

[ Bericht 48% gewijzigd door bixister op 06-04-2009 14:33:58 ]
pi_67759270
Kenia inderdaad. haha, in Alaska zou ik volgens mij een erwtensoep machine ofzo meer op prijs stellen dan een ijsmachine!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 6 april 2009 @ 14:26:28 #93
223453 Guuzewuus
pi_67759370
Ja, het is ook veel logischer . Sorry .

Alhoewel, ze zeggen toch ook dat je bij warm weer juist warme dranken moet nemen tegen de dorst ...
pi_67759698
* Stout meldt zich weer

Zo, de huisarts heeft me bezig gehouden...er staat nu sputum op kweek (ff kijken wat er nu in mijn longen rond dwaald), ik heb een prachtige bloeddruk, hoge koorts (39,7) en een doorgebroken middenooronsteking. Raar dat ik me niet zo fijn voel
Maar goed, heb nu medicatie om de luchtwegen wat meer snotvrij te krijgen en mag weer volop aan de Telfast (hooikoorts) om de rest van de ellende enigszinds te beperken en uiteraard mijn gewone pufjes dus nog slechts 9x per dag inhaleren... ik lijk wel een roker

Innepinn ! Van harte met Dirk ! Leuk die naam . Voor het eerst tante ?
en sterkte met je moeder, lijkt me heel lastig !

Nicole fijn dat je ze terug gevonden hebt !

en de rest weet ik niet meer...ik duik nog maar ff plat op de bank voor ik kind ga halen (uit de bios.... een of andere film wezen kijken)
  † In Memoriam † maandag 6 april 2009 @ 14:54:48 #95
7074 moussy
kuttekop
pi_67760337
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
Zalmforel bij de visboer is meestal forel wat voer heeft gekregen zodat hij zelf een kleurtje kreeg.

Sjeekie, ik wacht ff op de samenvatting of de verfilming!

Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 15:41:20 #96
13151 crew  Rewimo
pi_67761920
Lekker zo'n vrije middag Ik heb net 50 plantjes in de voortuin gezet, lobelia's, afrikaantjes, vlijtige kniesjes... en een aubergine en een courgette Nu even uitblazen, wat een heerlijk weer is het!
  maandag 6 april 2009 @ 15:44:36 #97
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67762038
nou hier is geen zonnetje hoor...
  maandag 6 april 2009 @ 15:51:56 #98
190853 RockabeIIa
pi_67762292
quote:
Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef Ticootje het volgende:
nou hier is geen zonnetje hoor...
Hier wel hoor ik zit in een hemdje buiten te kijken naar Brent de Bouwer op zijn graafmachine
pi_67762298
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef moussy het volgende:

[..]

Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
das te hopen, anders stop je vanzelf wel met roken...de oorzaak zit m hier in een virusje ben ik bang
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 15:53:20 #100
13151 crew  Rewimo
pi_67762344
Hier wel, zalig. qltel zie ik alsmaar heen en weer crossen op de grasmaaier met de aanhanger erachter: hij brengt de resten van de braam naar de stapel voor het paasvuur. Ideaal om je ouwe hout- en plantenzooi weg te werken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')