quote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, ik vind het niet zo egoistisch hoor. Misschien heb je dat gewoon nu en dan effe nodig. Iedereen zit toch anders in elkaar! Ik vind het ook heerlijk nu en dan lekker alleen te zijn (zowel met Brent zonder vent als helemaal alleen).
Livelink, ik ken een heerlijk hotel in Duitsland, in de Eiffel, supermooie locatie, heel fijn hotel en niet duur.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Ja, wellicht een weekendje Luxemburg dan. Het moet echt wel buitenland zijn.
yep en ik moet weer leren dat ik er ook nog ben, niet alleen mijn man en kidsquote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel![]()
Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
mmm lekker ! Heb wel een blender... hoe maak je zo'n ding (als ik het stof van de blender heb..)quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Reinhilde het volgende:
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.
Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
ohh dat wil ik ook graag weten !quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
quote:[b]Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:[/b
ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Nou ik denk dat ik dan nog niet in mijn eentje op vakantie zou gaan, ik ben daar helemaal het type niet voor. In mijn eentje ergens in de natuur? Gillend naar huis denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:
[..]
als je meer kids heb klink je anders![]()
ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef huuphuup het volgende:
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldighaha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roestenquote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij m ijn ex moest ik altijd alleen, die hield niet van winkelen en ging dus ook nooit mee. Ging prima, maar ik vond het zo ongezellig.
Schaap vindt winkelen wel leuk, zowel gewoon lekker door de stad struinen, als echt op jacht naar iets. En dan kan ik zonder problemen, opmerkingen of boze gezichten alle winkels in die ik wil, hij kijkt overal mee, komt zelf ook met (goede!) suggesties aan en klaagt zelfs niet als ik terug wil naar de eerste winkel om het daar te kopen. Heerlijk
Mijn vriend vind het vreselijk. Dat geslenter en het duurt hem altijd veels te lang.. Dus ik ga meestal gewoon alleen..quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh mijn lief gaat ook graag mee! Hij vindt het supergezellig haha, zolang hij zelf niets hoeft te passen enzo zal het hem roestenmaar het is meer voor mezelf. Ik struin relaxter als ik in mn eentje rondstruin als ik echt iets nodig heb geen idee waarom, misschien kan ik me dan beter concentreren ofzo
Mag het vanmiddag? Ik ben vanaf 14 uur ongeveer thuisquote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
iemand hier goed in duits die even wil helpen om een mailtje naar ons vakantieadres op te stellen?
Oh, ik zou zoooooooooo graag een weekje 'hélémaal alleen zijn. Gewoon lekker lezen, niksen. Niemand die wat van je moet of wil. Ja daar zou ik erg van opknappen denk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel![]()
Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:13 schreef p_iglet het volgende:
ja hoor heeft geen haast, ik mail je zo ff
Zoiets zie ik ook bij een vriendje van Saskia.. Die is thuis alleen en die vind het hier ook maar drukquote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Guuzewuus het volgende:
En alleen thuis ben ik natuurlijk gewoon gewend.![]()
Gisteren realiseerde ik me weer hoeveel rust Stella ook gewend is. Ik denk altijd 'we doen zoveel, we zien zoveel mensen, ze vindt het heerlijk op het kdv, mijn meisje kan goed tegen drukte'... maar gisteren bleek toch dat zo'n invasie helemaal niet haar ding is. Gewoon lekker rommelen met hooguit één gezin op bezoek, dat vindt madammeke fijn
. En moeders ook wel
.
Dat heb ik ook. Helemaal alleen in de auto, zodat de muziek net zo hard kan als ik zélf wil. En dat ik de muziek op kan zetten die IK wil, zonder gezeur "zet die rotherrie eens af/zachter"quote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Rewimo het volgende:
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebbenIk kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Dit was bij mij ook precies zo van toepassing. Daarom heb ik best even gebaald van mezelf dat ik het niet leuker vond. Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het wasquote:Op maandag 6 april 2009 12:49 schreef bixister het volgende:
ik vond het ook niet de beste show van haar die ik gezien heb. maar er zaten wel een paar sterke momenten (en liedjes) in. bovendien was 't wel de eerste keer dat ik haar live zag, en de eerste keer dat ik in Carré was, dat gaf het wel wat extra's natuurlijk.
quote:Op maandag 6 april 2009 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Overigens was ik wel zo goed dat ik het kazooliedje al ontcijferd had voordat ze zelf vertelde welk muziekje het was.
tsja ik vind het gewoon belachelijk dat er een hele hoop kan als kinderen nog thuis wonen. Ik weet ondertussen zoveel stichtingen/fondsen en instanties, dat je als je met thuiswonende kinderen leeft op bijstands of minimum loon niveau je kunt leven als een god in frankrijk, wna tdan kun je werkelijk alles aanvragen en vergoed krijgen.quote:
Gewoon lekker eerder gaan! Als dat kan doen!quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Pfff Innepin, niet leuk lijkt me.![]()
Is het al bijna half vijf? Mag ik al naar huis? Mag ik mijn lief klein jarig jobje al ophalen? Zal ik stiekem gewoon om 4 uur naar huis gaan
? Of misschien wel half vier
? ...
waarop dan?! vertel! en is 't 'put & take'-vissen of in 't wild?quote:Op maandag 6 april 2009 13:27 schreef Lishe het volgende:
Ik weet echt niet hoe dat gebied heet Bix... Nouja, ik weet wel op wat voor vis hij vist, dus de interesse is er wel.![]()
Ik heb M. nog nooit mee kunnen krijgen de sauna in en dat zal niet gaan lukken ook ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Dagje sauna, ow wat klinkt dat goed
Dat deed ik eerst vaak met mijn moeder en zus en schoonzusje, maar dat is niet meer zo fijn als je zo ver uit elkaar woont. Hier in de omgeving nog niemand gevonden waar ik dat mee zou doen en dat is nou een van de weinige dingen waar schaap niet kapot van is. Hij vindt een avondje met 2 rondjes wel voldoende en ik zou zo graag weer eens een echte heerlijke lange dag in de sauna rondhangen
quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd Sjeekie!![]()
Wat vervelend dat ze het niet echt lijken te waarderen op je werk ofzo? Ik vind het knap hoor, 12,5 bij dezelfde werkgever!
Ik heb zo'n 3000 collega's, dus dan mag je wel verwachten dat ze het jubilaris-protocol zo onderhand wel uit hun hoofd kennen. De eerste week van januari krijgen alle teamleiders een overzicht met de jubilarissen op hun afdeling voor dit jaar. Daar stond ik dus al niet op. Ik zag dat hangen op het kantoor van mijn teamleider en maakte haar daar op attent. Ze zou er achteraan gaan en het heeft maar liefst 10 weken geduurd voordat ze met een antwoord terug kwam... komt neer op hetzelfde verhaal wat ik iedere maand te horen krijg als het over mijn salaris gaat. Sorry mevrouw Sjeekie_Beekie... foutje van het systeem.quote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef RockabeIIa het volgende:
OOOOOOOoooooh scroll ik zo maar over zo'n dikke taart heen!? Van harte sjeekie! Krijg je ook een oorkonde of bos bloemen?
-knip-
Ik heb in paniek mijn broer al gebeldquote:Op maandag 6 april 2009 13:51 schreef Saffier het volgende:
[..]
MeNicole, een goede IT-er kan je foto's nog terughalen, maar dan moet je er wel van afblijven nu! In welke omgeving woon je?
Weet nietquote:Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef k_i_m het volgende:
Heb je niet gewoon per ongeluk het mapje in een ander mapje gesleept?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
[ Bericht 48% gewijzigd door bixister op 06-04-2009 14:33:58 ]
quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef bixister het volgende:
zalmforel is toch echt wel iets anders dan zalm, dacht ik!
even wat gegoogled en dit vond ik: ('t is een wat lang verhaal dus daarom even in een spoiler)Zalmforel bij de visboer is meestal forel wat voer heeft gekregen zodat hij zelf een kleurtje kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze zitten dus dichter bij elkaar dan ik dacht. een forel is volgens deze bron een soort zalm!!
Sjeekie, ik wacht ff op de samenvatting of de verfilming!
Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
Je zou er haast een boek over schrijven!
Hier wel hoorquote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef Ticootje het volgende:
nou hier is geen zonnetje hoor...
das te hopen, anders stop je vanzelf wel met roken...de oorzaak zit m hier in een virusje ben ik bangquote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef moussy het volgende:
[..]
Stout, beterschap, als roker maak ik overigens niet chronisch snot aan, en rochel ik ook niet als een oude kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |