abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 april 2009 @ 11:09:40 #1
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67753263
Met als laatste zinnige post:
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Livelink, ik vind het niet zo egoistisch hoor. Misschien heb je dat gewoon nu en dan effe nodig. Iedereen zit toch anders in elkaar! Ik vind het ook heerlijk nu en dan lekker alleen te zijn (zowel met Brent zonder vent als helemaal alleen).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67753319
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef livelink het volgende:
Ja, wellicht een weekendje Luxemburg dan. Het moet echt wel buitenland zijn.
Livelink, ik ken een heerlijk hotel in Duitsland, in de Eiffel, supermooie locatie, heel fijn hotel en niet duur.
Heerlijk om te wandelen, of uit te kijken over de bossen vanaf je balkon terwijl je een boekje leest.

Als je interesse hebt, stuur maar een PM!
  maandag 6 april 2009 @ 11:11:19 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_67753326
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_67753340
meer het partner-en-kids- afschafbankje : ik wilde hem het even alleen zijn plekje noemen.

Wij plannen ook regelmatig momenten voor onszelf, zonder kids. Gelukkig vinden mijn ouders het erg leuk als ze komen logeren en mogen ze dat vaak doen. De mei vakantie is dan ook voor papa en mamma !
pi_67753370
Die TT hahaha speciaal voor Estrys

En mijn bericht toen ie ineens dichtzat:

Oh Luxemburg is heerlijk qua natuur
En als je de goeie maand kiest komt het nog goed met die warmte ook!

En ik kan het inderdaad ook best begrijpen hoor. Vroeger deed ik dat vaak. Zomaar vertrekken gewoon, omdat ik het nodig had, in mn eentje. Het ging altijd vanzelf weer kriebelen na een tijdje. En nu komt het er eigenlijk niet meer van en over een tijdje kan het ook niet meer zo makkelijk...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 6 april 2009 @ 11:12:35 #6
190853 RockabeIIa
pi_67753374
Ik kan beter zonder vriend dan zonder kind, geloof ik
pi_67753382
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef livelink het volgende:
Die titel

Ik ben overigens blij dat ik niet de enige ben met zo'n wens. Ik voelde me al zo'n ontaarde moeder. Maar het zal inderdaad wel inherent zijn aan het drukke gezinsleven.
Stout, beterschap en waarom lukt het niet. Is het omdat je de ontspanning daarvoor nu niet kunt vinden?
yep en ik moet weer leren dat ik er ook nog ben, niet alleen mijn man en kids Dus bewust er alleen op uit en dat vind ik rete moeilijk. En elke keer ikea is ook niet leuk....
pi_67753388
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
  maandag 6 april 2009 @ 11:14:13 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67753441
hai. ik wil ook fruitshake.
ik ben zo trots op mezelf dat ik gisteren 2.5 uur heb geleerd. nu elke avond van de week en ik slaag voor mn theorie next week
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_67753447
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Reinhilde het volgende:
Beterschap Stout!
Ik ben ook al op dag 5 van kwakkelen, gelukkig geen koorts.

Ik ga straks eens even een fruitshake maken, lekker veel vitamientjes naar binnen werken!
mmm lekker ! Heb wel een blender... hoe maak je zo'n ding (als ik het stof van de blender heb..)
  maandag 6 april 2009 @ 11:15:00 #11
190853 RockabeIIa
pi_67753465
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
pi_67753490
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft er ook iemand ervaring met een ijsmachine voor thuisgebruik?
ohh dat wil ik ook graag weten !
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:15:58 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67753498
livelink, ik vind het ook heerlijk om af en toe alleen mezelf om me heen te hebben Ik kan zelfs genieten van een half uurtje alleen in de auto, zoals vanmorgen. Een paar uur alleen met een boek, internet, TV of weet ik wat, in elk geval iets voor mezelf, heerlijk! Een paar dagen misschien ook wel, stiekem...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 6 april 2009 @ 11:16:16 #14
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67753509
nee rocka, maar wel een ijsblokjesmachine op de camping. En dan proberen om de machine eruit te drinken met cola-rum.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_67753527
Ik zou me echt kapot vervelen, alleen een weekendje weg is echt niks voor mij. Ik vind in mijn eentje winkelen al oersaai. Ik hou niet van alleen zijn, maar nu heb ik Seb dus ben ik nooit meer alleen

Rocka wat een goede topic titel
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67753589
Stout, ik doe altijd maar wat!
Ligt er gewoon aan wat ik voor fruit in huis heb en wat voor sappen etc.
Ik heb nu nog in huis appels en grapefruit; dus ik doe zo een appel en een grapefruit in de blender, beetje appelsap erbij, en dan bovenop wat magere kwark, en dan maar blenden.

Ik heb gister mn laatste banaan al opgegeten helaas, anders zou het worden:
banaan-2 appels-beetje aardbeiensap-beetje kwark.

Straks maar even boodschapjes gaan doen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 6 april 2009 @ 11:19:04 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67753602
Ik vind het trouwens ook heerlijk om iets alleen met Christan te doen. Of juist alleen met qltel. Zoals komende zaterdag, dan brengen we Christan naar mijn schoonouders (die schaffen we dus maar niet af ) en dan gaan qltel en ik bij vrienden langs en daarna naar Het Goede Doel in Ahoy

En de volgende dag ga ik dus een paar dagen naar Istanbul, met mijn moeder en mijn tante
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67753609
plop
mama van 3 kids!
pi_67753626
quote:
[b]Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:[/b

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
mama van 3 kids!
pi_67753630
oh Estrys, ik vind in je eentje winkelen echt geweldig haha
nouja, als ik verder niets nodig heb vind ik het heerlijk om door de stad te struinen met mn lief of met vriendinnen! Maar als ik echt iets nodig heb, nieuwe winterjas ofzo, dan ga ik echt het liefst alleen. Lekker in mn eigen tempo alleen maar zaken in waar ik in wil en na 800 winkels gehad te hebben toch weer terug naar de eerste zonder je schuldig te voelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67753650
* Stout gaat ff de kids op vissen en ff voederen (nou ja dat doen ze zelf wel) en op naar meneer de dok.

Bedankt voor alle beterschapswensen !
pi_67753652
En nu ga ik mezelf aan het werk schoppen! Even stofzuigen, de 3e was van vandaag in de machine stoppen en de keuken poetsen. Laters!
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:21:08 #23
5428 crew  miss_sly
pi_67753661
Ik vind het helemaal niet ontaard ofzo als je de behoefte voelt om eens alleen te zijn of alleen op vakantie te gaan ofzo.
Ik geniet ook zeker wel van mijn avondjes alleen, als schaap gewoon weg is met vrienden ofzo. Ik vind het gewoon niet meer fijn om alleen te gaan slapen. En schaap is me ook nooit te veel, dat ik het gevoel heb dat ie nu maar eens even een afspraak moet maken ofzo. Dat had ik in het verleden met exen wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67753663
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:19 schreef Popples het volgende:

[..]

als je meer kids heb klink je anders

ik zou soms ook wel eens gewoon weg willen. alles laten liggen en weg alleen even tijd voor mijzelf.
maar met 2 kids gaat het niet.
Nou ik denk dat ik dan nog niet in mijn eentje op vakantie zou gaan, ik ben daar helemaal het type niet voor. In mijn eentje ergens in de natuur? Gillend naar huis denk ik

Gisteren trouwens kaartjes gekocht voor de Formule 1 in Duitsland Niet alleen uiteraard
Wel zonder kind natuurlijk
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_67753706
Oh Miss_Sly, ik wilde nog even zeggen dat ik fijn vind dat het redelijk ok was bij je zus. Komt vast weer helemaal goed, straks is ze (als haar hormonen weer foetsie zijn) vast heel blij en trots op haar kleine nichtje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')