daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonenquote:Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
schuin aan de overkant zit een cafe. Geen idee of ze daar vandaan kwamen, maar we wonen ook aan een doorgaande weg..quote:Op zondag 5 april 2009 08:33 schreef Popples het volgende:
[..]
daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonen![]()
freecel hoe gaat het met je rug?
Ja, waar dat ding nou isquote:
succes!!quote:Op zondag 5 april 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Spierpijn!En dan straks een uurtje of 2 in de kerk zitten, waarvan een uur oid staan, zingen, dansen en zo
Maar ik kon nog wel trampolinespringen, bekkenbodemtechnischDas wel nuttige info
Gezelligquote:Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
Ja!quote:Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, waar dat ding nou is't Is zo lastig eten met alleen een blad
Wat lijkt Leander trouwens op jou! Zat net even meetfoto's te bekijken
Daar was ik ook een beetje bang voor, want voor de zwangerschap was het al niet geniaalquote:Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
succes!!
dat hoef ik dus echt niet meer te doen heOf ik moet Tena Lady hebben
Oei, idd. Leander lijkt echt op jou!quote:Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ja!![]()
Kijk nou! Dit ben ik! Hij heeft wel echt TARA's ogen
Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?quote:Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, waar dat ding nou is't Is zo lastig eten met alleen een blad
de vogeltjes klonken wel heel erg gezelligquote:
Zolderquote:Op zondag 5 april 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?
Misschien moet je kussens aanschaffen voor op de vloer, kan je aanliggen
Veel hè Vanmorgen?quote:Op zondag 5 april 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
de vogeltjes klonken wel heel erg gezellig
Ja, wie het weet mag het zeggen...quote:Op zondag 5 april 2009 08:43 schreef Vicky het volgende:
hoe krijg je een onderstel van een tafel nou kwijtgemaakt
Toch stiekem op zolder of in de schuur maar je hebt gewoon niet goed gekekenquote:
vind het altijd zo gezellig die vogeltjes. Vond ik vroeger na het stappen ook altijd zo leuk.. kwam je rodn 5uur thuis en hoorde je het vrolijke getwieter van mereltjes.quote:Op zondag 5 april 2009 08:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel hè Vanmorgen?
Ik lijk op mijn jongste broer, van mij mag Leander er later best zo uit gaan zien
Vicky: dat is wel relaxed van een lijstje
Wij hebben van alledrie de ouderparen een 10-dagen mand gekregen, zo leuk!
Eh nou eh... we hebben een hele grote schuur waar we gisteren met zijn tweeën 3x doorheen zijn gestruindquote:Op zondag 5 april 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
Toch stiekem op zolder of in de schuur maar je hebt gewoon niet goed gekeken
Ik ligt onder iets anders wat groot is of iets anders wat groot is staat/hangt er voor
Wedden?
je woont een beetje te ver weg helaasquote:Op zondag 5 april 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog een pak maat 2 liggen. Pampers. Wie hem wil mag hem komen halen
Krijg ik Christan niet meer in denk ikquote:Op zondag 5 april 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog een pak maat 2 liggen. Pampers. Wie hem wil mag hem komen halen
quote:Op zondag 5 april 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
mogge!
* RockabeIIa schenkt koffie en thee voor de liefhebbers
Dat zei ik gisteren ook alquote:Op zondag 5 april 2009 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Rewimo hoe krijg je het voor elkaar!!onderstel kwijt haha, nouja, pootjes hadden ze al dus het zat in de lijn der verwachting
![]()
Dat is echt vervelend! Heel veel succes bij de tandarts!quote:Op zondag 5 april 2009 09:04 schreef p_iglet het volgende:
mogguh... dat goede laten we hier ff weg...
gene oog dicht gedaan, kiespijn tot misselijkheid en kotsens toe.
bah, ik doe veel liever mijn bevalling overnieuw dan deze kiespijn.
zo toch maar fileparkeren bij de weekendtandarts, we gaan naar rijswijk in de hoop dat het daar minder druk is dan in den haag centrum.
Dank je! Vrijdag voor het eerst met dat meisje naar de gym geweest. Het is echt helemaal perfect!!! Ze kan het met haar verstandelijke beperking nog goed volgen en lichamelijk gezien is het een uitdaging, maar ook weer niet onmogelijk moeilijk. Ze was zo aan het genieten ervan en super enthousiast, dan weet ik meteen weer waarom ik dit werk doen en voor zulke dingen zoveel moeite doequote:Op zondag 5 april 2009 09:31 schreef YPPY het volgende:
Sterkte p_iglet, klinkt niet goed.
Vind het trouwens wel echt super van je dat je zoveel moeite doet voor vrijetijdsbesteding voor de kinderen van je werk.
Ik kan zo vlechten voor je maken hoorquote:Op zondag 5 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Moussy hij is wel heel tof geworden!![]()
ik wou dat ik zulke mooie dikke vlechten had! *kijkt naar miezerige vlechtje
haha zou niet eens zo'n slecht idee zijn, inzetstukken ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 09:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik kan zo vlechten voor je maken hoor
Ik vind hem ook heel erg geslaagd geworden, mn moeder heeft ook meegeholpen gister
Er staat voor een knappe haarpruik 3 weken a 40 uur werk... de cursus duurde 8 weken, maar ik heb echt niets kunnen doen toen ik voor Cas aan het rennen was, dus half haar, daar zit zeker wel ruim 20 uur werk in dat halve pruikie, het fantasiedeel samen met mn moeder 2 uur.quote:Op zondag 5 april 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
Mous, wat gaaf!![]()
Hoe lang ben je nu ongeveer met zoiets bezig?
Begrijp ik dan goed dat je het in minder tijd gedaan hebt dan er voor staat? (3 weken a 40 uur werk is 120 uur en je hebt een halve pruik gemaakt in 20 uur?)quote:Op zondag 5 april 2009 09:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Er staat voor een knappe haarpruik 3 weken a 40 uur werk... de cursus duurde 8 weken, maar ik heb echt niets kunnen doen toen ik voor Cas aan het rennen was, dus half haar, daar zit zeker wel ruim 20 uur werk in dat halve pruikie, het fantasiedeel samen met mn moeder 2 uur.
jaquote:Op zondag 5 april 2009 09:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Begrijp ik dan goed dat je het in minder tijd gedaan hebt dan er voor staat? (3 weken a 40 uur werk is 120 uur en je hebt een halve pruik gemaakt in 20 uur?)
Ik heb vorige keer op school zitten weven, natuurtalentje zei de jufquote:Op zondag 5 april 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:bikkel!!
dat moet je gewoon vertellen dan als ze moeilijk doen
Echt stoer man! Lijkt mij ook wel leuk om te doen. Niet zozeer om een pruik te maken maar gewoon dat fiemelen. Ik hou daar wel van (maar ik maak zulke dingen zelden afquote:Op zondag 5 april 2009 09:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb vorige keer op school zitten weven, natuurtalentje zei de juf![]()
![]()
zo moet het.. maar dan met 2 haartjes...
Ik deed 3 uur over 1 streng haar en dan het opzetten en vastnaaien van de strengen, en de pruikenkap naaien, maar dat was zo klaar.
En dit dusquote:Op zondag 5 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:
jeumig wat een werk zeg![]()
en met twee haartjes.... hahaha mn lompe zelf kennende zou ik dus van de 100.000 haartjes er minimaal 80.000 kapot trekken
fijn dat ze er zo van genoten heeftquote:Op zondag 5 april 2009 09:37 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Dank je! Vrijdag voor het eerst met dat meisje naar de gym geweest. Het is echt helemaal perfect!!! Ze kan het met haar verstandelijke beperking nog goed volgen en lichamelijk gezien is het een uitdaging, maar ook weer niet onmogelijk moeilijk. Ze was zo aan het genieten ervan en super enthousiast, dan weet ik meteen weer waarom ik dit werk doen en voor zulke dingen zoveel moeite doe![]()
Wat een werk joh, maar het ziet echt echt gaaf uitquote:Op zondag 5 april 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
Iedereen speelt trouwens vals, de anderen hadden kant en klare strengen haar gekocht en daar is vorige week ook niets van gezegd en ik maar braaf weven, wel ontzettend leuk friemelwerk vond ik dat weven! Dus ik heb wel minstens 2 bonuspunten
jeumigquote:Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Gezellig
[..]
Ja!![]()
Kijk nou! Dit ben ik! Hij heeft wel echt TARA's ogen
Ik had het niet gedaanquote:Op zondag 5 april 2009 10:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Goeiemorgen!
Huup da`s ook niet fijn om je niet vrij te durven bewegen in je eigen huis :-/
hahaha shit en toen moest je zelf klussen?quote:Op zondag 5 april 2009 10:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ghehe hij weet hoe het werkt
Onze klusjesman is helaas opgepakt en het land uitgezet wegens illegaal..is wel jammer
ah vandaar die geitjes!!quote:Op zondag 5 april 2009 10:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja nu moeten we zelf het gras weer maaien en het huis afverven
quote:
lekker juist!quote:
Nee johquote:Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, saartje gaat geitekeutels etenen die stinken!!!
Nee, ik eet echt nog liever geitekeutjes!quote:Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lekker juist!![]()
en een broodje met kaas en eentje met appelstroop.
Voor jou ook een broodje smeren?
ohhh zo schattig vind ik datquote:Op zondag 5 april 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Oeh we hebben trouwens van die drie grote stoere mannen beneden hele toffe kado's gekregen gistereen mobiel voor boven het bedje en een "my first tigger" knuffel. Hadden ze zelf uitgezocht en maar liefst 2 uur over gedaan voor ze het eens waren haha.
Ben je gek!quote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:doe mij ook maar zo'n broodje sambalgehakt
is t alleen niet iets te vroeg voor zulks eten?
Ziet er goed (en lekker) uit!quote:Op zondag 5 april 2009 11:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Even hier langskomen Rewimo. Ik heb vanochtend al een enorme pan pastasaus staan maken voor de feestclub strakjes.![]()
Sowieso is alles tiptop in orde![]()
Woonkamer èn tuin versierd...
[ afbeelding ]
Feesttafel gedekt...
[ afbeelding ]
Dochter in een leuk jurkje gestoken...
[ afbeelding ]
Laat maar komen die hap.
vroeg? bendegek. T is gewoon van dat vleeswaren hoor. Van die plakjes gebraden gehakt maar dan met een beetje sambal ofzo. Je hebt ook uiengehakt en kaasgehakt enzo, gewoon in plakjes.quote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:doe mij ook maar zo'n broodje sambalgehakt
is t alleen niet iets te vroeg voor zulks eten?
oh dat lijkt me heerlijkquote:Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Versafdeling van de meeste supermarkten hebben dat wel. Albert Heijn heeft ook satehgehakt in plakjes is ook best lekker. Kaasgehakt hoef ik ook niet zo want ik vind gesmolten en weer gestolde kaas echt heel vies. Haha van die bonkjes heb je dan brr...
Geen stippels voor je dochter!?!?!!quote:Op zondag 5 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:
grmbl, stippels voor de babykamer zijn geveto'ed door lief![]()
lekker! Eet smakelijkquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Koot, maak eens een nieuw topic van de kledingbeurs!
nevermind!
ik heb lekker heeeeeeeeul veel stippels naar binnen gewerkt terwijl hij er eerst op tegen was..quote:Op zondag 5 april 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
lekker! Eet smakelijk![]()
heb je nou de hele nacht gewerkt of ben je nu weer aan het werk zeg maar?
Reinhilde ja, geen stippels![]()
hij zegt dat ie het echt heul lelijk vindt maar volgens mij vindt ie alles wat niet wit en neutraal is lelijkdus daar komt vast nog wel een compromis in
quote:Op zondag 5 april 2009 12:05 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb lekker heeeeeeeeul veel stippels naar binnen gewerkt terwijl hij er eerst op tegen was..
het is gewoon niet te stoppen!
quote:Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ja zal hier ook wel gebeuren hoorik bedoel, ze heeft straks toch meer dan 1 lakentje nodig enzo dus dat is niet zo'n punt. Maar grote dingen die blijven hangen/liggen daar moeten we nog even over vechten
quote:Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef Dakota het volgende:
[..]
doe je lichtroze..en kan je roodwitgestippelde dekentjes en knuffels enzo (hebbikookgedaan *grijns* )
Ik heb wel een leuk compromisvoorstel voor jullie: houtwerk en muren wit, textiel gestippeldquote:Op zondag 5 april 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Reinhilde ja, geen stippels![]()
hij zegt dat ie het echt heul lelijk vindt maar volgens mij vindt ie alles wat niet wit en neutraal is lelijkdus daar komt vast nog wel een compromis in
ik moet zelf nog een keer stiekem r bedje wit schilderen..t is nu eiken (vind hij prachtigquote:
ja dat is zo'n beetje de situatie nu haha al het houtwerk en de muren zijn wit. En de vloer is heel licht laminaat. En dat blijft ook wel zo want het is een klein kamertje. Maar daarom dacht ik van dan doe k lekker met de stofjes iets leuks. Maar hij wil nietquote:Op zondag 5 april 2009 12:21 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik heb wel een leuk compromisvoorstel voor jullie: houtwerk en muren wit, textiel gestippeld
(Wit bedje, gestippeld slaapzakje. Witte commode, gestippeld waskussenovertrek. Gestippeld kleedop de vloer. Gestippeld jurkje op een hangertje aan de kastgreep)
ligt het stil? shit, dan loopt het uit dus? hmm... dan gaan we niet meer weg vanmiddag denk k. Eer dat het hier leeg is zal nog wel even duren dan.quote:Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef Ticootje het volgende:
wat gaan jullie hard! Formule 1 ligt stil. Spannend, superveel regen.
Nachtdiensten hoef ik in 'mijn positie' niet (wilde ik altijd al eens zo zeggenquote:Op zondag 5 april 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oi dat gaat niet door want mevroi is over een hondenlijn gevallen .. nu richting ziekenhuis omdat ze steeds flauwvalt..hmm, ik had geen zin in de verjaardag maar dit is ook wel sneuquote:Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:
Ohja metzondergeraniums toch Koot?
Ik ga even naar de Chinese supermarkt in Rdam denk ik. Rijst is open dan kan ik gelijk weer al mn andere zooi aanvullen
mijn bijnaam was croeger Deedeequote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:das ook sneu!
Dan is ze knap lelijk gevallen zeg. Hopelijk is alles in orde.
Ik kijk dit nu
sentiment!! haha.
Rocka bijna klaar met werken jeuh
kijk jullie snappen mequote:Op zondag 5 april 2009 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja Huup, en sowieso verstandig, want als je die maxi-cosi heel lang bewaard krijg je er na het tweede kind zeker niets meer voor. Nu kan je m weer verkopen en een verse kopen.
quote:Op zondag 5 april 2009 21:33 schreef Lishe het volgende:
Rustig aan Vicky!
Eigenlijk is het gewoon zeuren Lois. Lena is logeren bij mijn tante, en mijn zus en moeder brengen haar woensdag mee terug, die komen dan hier logeren. Maar gewoon, op het moment ben ik niet zo goed in alleen zijn. Moeilijk en huilen.
Dinsdag piep ik weer anders hoor. Dan ga ik, zonder schuldgevoel, de hele stad leegkopen. Voor mezelf. (En misschien nog wat voor de meiden.)
quote:Op zondag 5 april 2009 20:59 schreef huuphuup het volgende:
ja ik heb alle argumenten al losgelaten maar h i j w i l e c h t n i e t![]()
ik denk dat het ding gewoon overmorgen hier staat ofzo![]()
misschien in de rommelkamer want daar komt ie toch nooit
Ey, twee posts boven je. Vier en een halve maand hèquote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Eh, ik ga zélf weg volgende weekEn Christan gaat uit logeren bij opa en oma dus qltel is alleen thuis. Compenseert dat een beetje voor jullie?
Eh ja, sorry, ik kan geen 4,5 maand vrij krijgenquote:Op zondag 5 april 2009 22:50 schreef innepin het volgende:
Ey, twee posts boven je. Vier en een halve maand hè![]()
Wat goed! Gefeliciteerd! Vonden ze je ontwerp goed, of heb je ze overtogen met het feit dat je er veel korter mee bezig bent geweest omdat je een natuurtalent bent?quote:
Goed man! Heb je nou alles binnen, of moet je nog meer examens doen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef moussy het volgende:
Ik hoefde niet te overtogenhet was meteen een 'echte theaterpruik'
Ik ging dan ook juist weg om te werkenquote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eh ja, sorry, ik kan geen 4,5 maand vrij krijgen
Het enige stukje wat ik me nog kan herinneren waar ik gejankt heb van het lachen was met dat liedje "het leven is zwaaaarrrrrrrrr, echt waaarrrrrrr"quote:Op maandag 6 april 2009 00:27 schreef Saffier het volgende:
Ja wel bekende dingen gezien idd, maar ik had echt wel een leuke avond en show. Het stukje met hakken en bril en aapje vond ik minder maar die kazoo was echt goed! Leuk dat je de box hebt! En nu ben ik gelukkig bijna thuis, lekker slapen zo
Oh ja, ik snap het ook wel hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 08:58 schreef Lishe het volgende:
Zo, de zon komt door. Iemand nog wat lentekriebels nodig? Ik ga weer verder met mijn schoonmaakacties, vandaag zijn de kledingkasten aan de beurt. En dan morgen gewoon weer volstouwen met nieuw spul.
BE, het gaat bij mij ook niet om het Nu jij, maar gewoon, dat moment op de dag wanneer even alles goed is ofzo. Net zoals ik het heerlijk vind als de kinderen in bed liggen. Dat.
(Hij is vissen in Denemarken, terwijl hij helemaal niet zo van vissen houdt. MAAR. Ze zijn met 5 mannen, 4 kilo shoarma, een lading gehaktballen, bier, bbq. En die miljoen kilo zalmforel die mee terugkomt is zo heerlijk!)
Hm, als ik dat hier zo lees voel ik me ook bijna een ontaarde geliefde, terwijl ik echt heel veel van mijn teerbeminde houd! Maar aangezien wij LAT-ten heb ik dus ook geen enkele moeite met alleen zijn. Ook niet met alleen slapen. Ik vind het heerlijk als ie er is, maar ik vind het soms ook heerlijk als ie er niet isquote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb iets van 5 jaar alleen gewoond met een lat-relatie die ik alleen in het weekend zag en ik vond dat wel prima. Alleen zijn kan ik ook best, geen probleem. Ik vind het alleen veel gezelliger met schaap en alleen slapen vind ik ook niet leuk meer. En hij zal nog wel vaker weg moeten voor zijn werk, maar gelukkig vaak maar een dag of 3.
Het weekend is weer voorbij
Ik kan me helemaal voorstellen dat je jezelf enorm gezellig vindtquote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, als ik dat hier zo lees voel ik me ook bijna een ontaarde geliefde, terwijl ik echt heel veel van mijn teerbeminde houd! Maar aangezien wij LAT-ten heb ik dus ook geen enkele moeite met alleen zijn. Ook niet met alleen slapen. Ik vind het heerlijk als ie er is, maar ik vind het soms ook heerlijk als ie er niet is.
Juist die afwisseling heb ik nodig denk ik. Ik zou er echt moeite mee hebben als ik elke avond samen zou moeten zijn met iemand (dat is zo gegroeid hoor, want dat wist ik namelijk helemaal niet van mezelf).
We hebben nu bijvoorbeeld een heerlijk weekend gehad, saampjes, en dan verheug ik me nu ook weer echt op vanavond lekker GA kijken zonder het gevoel dat hij verplicht mee moet kijken ofzo. En lekker scheef in bed liggen. Ik vind mezelf ook enorm gezellig dus wat dat betreft heb ik hem ook niet nodig
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodadelijk snel even douchen en op naar de bloedbank om plasma te geven. Junior moet overblijven, dus kan ik op de terugweg op mijn gemak tanken en boodschappen doen.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Joh, wij hebben ook 7 jaar gelatquote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Vivi het volgende:
Hm, als ik dat hier zo lees voel ik me ook bijna een ontaarde geliefde, terwijl ik echt heel veel van mijn teerbeminde houd! Maar aangezien wij LAT-ten heb ik dus ook geen enkele moeite met alleen zijn. Ook niet met alleen slapen. Ik vind het heerlijk als ie er is, maar ik vind het soms ook heerlijk als ie er niet is.
Juist die afwisseling heb ik nodig denk ik. Ik zou er echt moeite mee hebben als ik elke avond samen zou moeten zijn met iemand (dat is zo gegroeid hoor, want dat wist ik namelijk helemaal niet van mezelf).
We hebben nu bijvoorbeeld een heerlijk weekend gehad, saampjes, en dan verheug ik me nu ook weer echt op vanavond lekker GA kijken zonder het gevoel dat hij verplicht mee moet kijken ofzo. En lekker scheef in bed liggen. Ik vind mezelf ook enorm gezellig dus wat dat betreft heb ik hem ook niet nodig
![]()
.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 6 april 2009 09:45 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie schuift flinke taart op het bankje ter ere van mijn 12,5-jarig arbeidsjubileum
[ afbeelding ]
dat ken ikquote:Op maandag 6 april 2009 09:55 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag zijnen ik een jaar samen. Waarvan ik meer dan de helft zwanger ben
Hij kent me bijna niet anders
Volgens mij doen ze niet aan maandagmorgenwinkelsluiting dus ik zou zeggen: ergens tussen half 9 en 10 (ruim genomen - supermarkten vaak al om 7 of 8 uur, andere meestal vanaf half 9).quote:Op maandag 6 april 2009 10:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Smorgens
Even een vraagje aan de duitsers onder ons: Hoe laat gaan de winkels (niet de supermarkt) in DLD op maandag open?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
popples, dat wilde ik maar de enige die ik bedenken kon in Gronau is de C&AOm die te checken vond ik echt te kansloos...
Was niet individueel, we waren met 9 personen en daarvan hadden 3 de pruik helemaal af! Diegene met wie ik alles doorlopen heb moest een stukje veranderen, 1 iemand heeft de pruik daar af gemaakt, maar niemand!! had de fantasiepruik af. En ik had dus mijn combipruikje. Meteen ook een aantal technieken geleerd over het vastzetten van de pruik en ik mocht model zittenquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef huuphuup het volgende:
Oef en gefeli Moussy!!supertof!
Heb je ook het werk van de rest van je groepje nog kunnen bekijken of was het individueel enzo? Wel gaaf zulk commentaar van hun kantdaar doe je het voor lijkt me.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Was niet individueel, we waren met 9 personen en daarvan hadden 3 de pruik helemaal af! Diegene met wie ik alles doorlopen heb moest een stukje veranderen, 1 iemand heeft de pruik daar af gemaakt, maar niemand!! had de fantasiepruik af. En ik had dus mijn combipruikje. Meteen ook een aantal technieken geleerd over het vastzetten van de pruik en ik mocht model zitten![]()
![]()
ik had een pruik op alsof ik zo bij Land van ooit vandaan kwam
Er zijn foto's van gemaakt, maar die heb ik nog niet.
Brent is weer uit zijn broekjes gegroeid en hetgeen hem wel past is veelal te dikquote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]nou het klinkt alsof je echt wel een talentje was dan
en je pruik was ook mooi en theaterwaardig ja
Rocka wat ga je shoppen? Lijkt me leuk zomaar eventjes naar de DLD om te gaan shoppen (of naar BE als je daar dichterbij woont).
God het is dat mn hoofd vastzit hoorkom ik er nét achter dat k mn essay nog moet maken ohja-moment nummer 1, kom ik er ook net-net achter dat ik dat hele boek nog niet heb omdat ik die van plan was te gaan kopiëren, ohja-momenten nummer 2 en 3. Dan moet je het dus wel kopiëren hè doos
neequote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Brent is weer uit zijn broekjes gegroeid en hetgeen hem wel past is veelal te dikWeet nog niet of ik ga, vandaag hoor. Ik verheug me altijd op het duitse brood daar en de kuchen. Tis maar 10 min rijden, zowel met auto als met de trein maar B. vind de trein zo leuk dus dat ik doe eens in de maand of 2 maand.
Ben je verder lekker wakker?
Ik weet niet wat ik heb vandaag met lezen maar ik snapte deze zin even niet, naar DLD of BE, ik denk wat heeft BE er nou weer mee te maken dan?quote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Rocka wat ga je shoppen? Lijkt me leuk zomaar eventjes naar de DLD om te gaan shoppen (of naar BE als je daar dichterbij woont).
quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik heb vandaag met lezen maar ik snapte deze zin even niet, naar DLD of BE, ik denk wat heeft BE er nou weer mee te maken dan?![]()
kun je dan niet een weekendje weg ofzo? Alleen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:58 schreef livelink het volgende:
Moussy, ik vond het ook een erg mooie pruik geworden. Juist die combinatie vond ik geweldig. Terecht dat je geslaagd bent![]()
P_iglet, wat een verschrikkelijk weekend. Lukte het jou nou toch redelijk makkelijk om door die weekendtandarts geholpen te worden?
Ik lees hier van mannen die weg zijn. Ik zou zo graag zelf helemaal alleen even op vakantie gaan. Niemand om me heen, heerlijk lijkt me dat. Ook geen vriendinnen of zo. Ik in m'n uppie ergens in de warmte en mooie natuur. Klinkt misschien een beetje egoistisch, zelf vind ik het eigenlijk wel een hele egoistische wens. Ook niet realiseerbaar, want dan zou ik kostbare vakantiedagen opnemen die eigenlijk voor de kinderen moeten zijn.
klinkt bekend.. en nu het kan (omdat ik overspannen thuis ben) lukt het niet..quote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Lois het volgende:
Ik vind dat helemaal niet egoistisch hoor Livelink, juist heel herkenbaar. Ik droom ook vaak van zoiets, net zoals ik de vurige wens heb om eens een paar uur, in het zonnetje, in een park op het gras te liggen met niemand die iets van me wil. Gewoon niets, gewoon Lois, gewoon genieten.
Denk dat dat inherent is aan een druk gezinsleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |