abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67720636
game on!!
mama van 3 kids!
pi_67720639
goedenmorgen, het zonnetje is weer eens spoorloos verdwenen vandaag.
pi_67720640
Yo

* freecell deelt toffe dagen uit aan iedereen hier.

Rewimo lekker bezig met die tafel
pi_67720641
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67720651
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
ik werd vanmorgen niet vrolijk toen er om 5.30 en groep lallende, schreeuwende en lachende gasten voorbij liepen...
daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonen

freecel hoe gaat het met je rug?
mama van 3 kids!
pi_67720654
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:33 schreef Popples het volgende:

[..]

daar hebben wij geen last meer van sinds we in een dorp met oude mensen wonen

freecel hoe gaat het met je rug?
schuin aan de overkant zit een cafe. Geen idee of ze daar vandaan kwamen, maar we wonen ook aan een doorgaande weg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:34:24 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_67720658
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef freecell het volgende:
Rewimo lekker bezig met die tafel
Ja, waar dat ding nou is 't Is zo lastig eten met alleen een blad

Wat lijkt Leander trouwens op jou! Zat net even meetfoto's te bekijken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_67720661
Spierpijn! En dan straks een uurtje of 2 in de kerk zitten, waarvan een uur oid staan, zingen, dansen en zo

Maar ik kon nog wel trampolinespringen, bekkenbodemtechnisch Das wel nuttige info
pi_67720668
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:35 schreef freecell het volgende:
Spierpijn! En dan straks een uurtje of 2 in de kerk zitten, waarvan een uur oid staan, zingen, dansen en zo

Maar ik kon nog wel trampolinespringen, bekkenbodemtechnisch Das wel nuttige info
succes!!

dat hoef ik dus echt niet meer te doen he Of ik moet Tena Lady hebben
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720669
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:31 schreef Vicky het volgende:
Gezellig
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wat lijkt Leander trouwens op jou! Zat net even meetfoto's te bekijken
Ja!
Kijk nou! Dit ben ik! Hij heeft wel echt TARA's ogen
pi_67720673
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef Vicky het volgende:

[..]

succes!!

dat hoef ik dus echt niet meer te doen he Of ik moet Tena Lady hebben
Daar was ik ook een beetje bang voor, want voor de zwangerschap was het al niet geniaal Blijkbaar toch bijgetrokken
  zondag 5 april 2009 @ 08:38:17 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720676
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:37 schreef freecell het volgende:

[..]

Gezellig
[..]

Ja!
Oei, idd. Leander lijkt echt op jou!
pi_67720679
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:34 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?
Misschien moet je kussens aanschaffen voor op de vloer, kan je aanliggen
pi_67720683
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:38 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Oei, idd. Leander lijkt echt op jou!
Ik had nóg meer plofwangen
  zondag 5 april 2009 @ 08:39:28 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720685
En om even 'ontopic' te blijven: ik ben bang dat als wij vertellen dat er een kindje onderweg is mijn schoonouders zich helemaal suf kopen
  zondag 5 april 2009 @ 08:40:34 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720688
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik had nóg meer plofwangen
Nee, je had lekkere hapwangetjes
pi_67720690
oh ja.. mijn schoonmoeder had gevraagd of we een lijstje wilde maken met wat we allemaal nog nodig hadden voor deze beeb. Lijstje was behoorlijk lang, er staat nu bijna niets meer op
Schoonmoeder heeft behoorlijk wat gekocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720694
quote:

[..]

Gezellig
[..]
de vogeltjes klonken wel heel erg gezellig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:42:56 #19
13151 crew  Rewimo
pi_67720698
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:38 schreef freecell het volgende:
Zolder? Schuur? Kippenhok van getimmerd?
Misschien moet je kussens aanschaffen voor op de vloer, kan je aanliggen
Zolder Schuur (daar zou ie eigenlijk moeten staan) Carport Kelder Tuin

Ik verdenk mijn schoonmoeder ervan dat ding weer ergens te hebben neergezet waar wij het niet verwachten. In een keukenkastje of zo

't Is echt één gezicht, jij en Leander
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_67720703
hoe krijg je een onderstel van een tafel nou kwijtgemaakt

tis idd een hoor Freecell!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720714
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

de vogeltjes klonken wel heel erg gezellig
Veel hč Vanmorgen?

Ik lijk op mijn jongste broer, van mij mag Leander er later best zo uit gaan zien

Vicky: dat is wel relaxed van een lijstje
Wij hebben van alledrie de ouderparen een 10-dagen mand gekregen, zo leuk!
pi_67720715
vicky wat lief.

wow freecel ik zie leander gewoon duidelijk in jou terug.

mijn ouders hebben een hele gadarobe gekocht voor de dames.
mijn ouders hebben voor hun thuis 2 bedjes met de gedachte dat mijn zusje ook kids krijgt.
maar ik moet zeggen ik vind het wel fijn dat hun bedjes hebben. want wij wonen er een half uur vandaan en dan zul je net zien dat ze slaap hebben.maar zo kan ik ook afspraken maken en gaan.
mama van 3 kids!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:47:13 #23
13151 crew  Rewimo
pi_67720717
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:43 schreef Vicky het volgende:
hoe krijg je een onderstel van een tafel nou kwijtgemaakt
Ja, wie het weet mag het zeggen...
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 5 april 2009 @ 08:49:34 #24
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720724
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:47 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, wie het weet mag het zeggen...
Toch stiekem op zolder of in de schuur maar je hebt gewoon niet goed gekeken
Ik ligt onder iets anders wat groot is of iets anders wat groot is staat/hangt er voor
Wedden?
pi_67720725
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Veel hč Vanmorgen?

Ik lijk op mijn jongste broer, van mij mag Leander er later best zo uit gaan zien

Vicky: dat is wel relaxed van een lijstje
Wij hebben van alledrie de ouderparen een 10-dagen mand gekregen, zo leuk!
vind het altijd zo gezellig die vogeltjes. Vond ik vroeger na het stappen ook altijd zo leuk.. kwam je rodn 5uur thuis en hoorde je het vrolijke getwieter van mereltjes.
Ondanks dat we aan een behoorlijke drukke weg wonen zitten er hier veel vogels: duiven, halsbandparkieten, af en toe een verdwaalde mus, vinkjes, koolmeesjes , merels, kraaien, zeemeeuwen, eksters, merels...

Ja he heel relaxed. Had voor de kerst 4 pakken luiers gehad, heb hoop beddegoed gehad, behorlijk wat rompers en zo af en krijgt mijn schoonvader een kadokaart van de V&D en die krijgen wij dan weer doorgeschoven. M. is enigskind

[ Bericht 0% gewijzigd door Vicky op 05-04-2009 08:55:36 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720748
Ik stapte bijna nooit, maar was inderdaad nog wel eens wakker (met mijn ouders in de tuin zitten als het 's nachts niet kouder werd dan 25 graden, beetje dommelen op een tuinstoel )
En dan wakker worden van de vogels

Luiers hebben we inderdaad ook veel gekregen in het begin
pi_67720762
heb nu 4 van die kleine pakken maatje 1, 1 groot pak maatje 1 (gekregen op de beurs )
en 3 pakken maatje 2...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:55:58 #28
13151 crew  Rewimo
pi_67720767
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:49 schreef Asyniur het volgende:
Toch stiekem op zolder of in de schuur maar je hebt gewoon niet goed gekeken
Ik ligt onder iets anders wat groot is of iets anders wat groot is staat/hangt er voor
Wedden?
Eh nou eh... we hebben een hele grote schuur waar we gisteren met zijn tweeėn 3x doorheen zijn gestruind Niks te vinden.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat we het onderstel toch weer uit elkaar hebben gehaald en dat het in een of andere doos zit...
pi_67720768
Ik heb nog een pak maat 2 liggen. Pampers. Wie hem wil mag hem komen halen
pi_67720773
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
je woont een beetje te ver weg helaas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:57:42 #31
13151 crew  Rewimo
pi_67720779
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:56 schreef freecell het volgende:
Krijg ik Christan niet meer in denk ik
  zondag 5 april 2009 @ 08:57:58 #32
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67720781
mogge!

* RockabeIIa schenkt koffie en thee voor de liefhebbers
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67720783
lekker Rocka!
doet maar een koppie thee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720784
quote:
Op zondag 5 april 2009 08:57 schreef RockabeIIa het volgende:
mogge!

* RockabeIIa schenkt koffie en thee voor de liefhebbers
Dank
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 08:58:42 #35
13151 crew  Rewimo
pi_67720788
Thee, lekker!
pi_67720809
* Vicky gaat zichzelf onder de douche slepen..
Kind gaat dalijk lekker ravotten in Lineushof
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 5 april 2009 @ 09:03:02 #37
190853 RockabeIIa
pi_67720817
Asteblieb!

Freecell, leuk roze broekie draagt Leander!

*weer net doet of ze werkt*
pi_67720827
mogguh... dat goede laten we hier ff weg...
gene oog dicht gedaan, kiespijn tot misselijkheid en kotsens toe.

bah, ik doe veel liever mijn bevalling overnieuw dan deze kiespijn.

zo toch maar fileparkeren bij de weekendtandarts, we gaan naar rijswijk in de hoop dat het daar minder druk is dan in den haag centrum.
pi_67720832
succes P_iglet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67720849
Ah Piglet
Ik hoop dat er plek voor je is!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 09:09:08 #41
13151 crew  Rewimo
pi_67720853
Sterkte p_iglet! Hoop dat je er snel vanaf bent.
pi_67720968
goeiemorgen!

Bah p_iglet hopelijk ben je er snel weer vanaf.

Rewimo hoe krijg je het voor elkaar!! onderstel kwijt haha, nouja, pootjes hadden ze al dus het zat in de lijn der verwachting

Vicky veel plezier vandaag!

Freecell wauw! Leander is echt een kopietje

Ik zit in de babykamer te laptoppen nu haha, beneden liggen drie kerels heel hard te snurken en in mn eigen slaapkamer ligt mn eigen lief heel hard te snurken
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 09:27:59 #43
13151 crew  Rewimo
pi_67720975
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Rewimo hoe krijg je het voor elkaar!! onderstel kwijt haha, nouja, pootjes hadden ze al dus het zat in de lijn der verwachting
Dat zei ik gisteren ook al
pi_67720989
Haha Huup, verdreven door slapende mensen

Ik moet om 10:00 in de kerk zijn, maar L. slaapt nog steeds TARA is daar al (geluidsman vandaag, dus aan het soundchecken sinds 8:45) maar ik vind het zo sneu om dat hummeltje wakker te maken.
Aan de andere kant: half 10 is wel heel erg uitslapen hoor
  zondag 5 april 2009 @ 09:31:03 #45
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67720998
Sterkte p_iglet, klinkt niet goed.
Vind het trouwens wel echt super van je dat je zoveel moeite doet voor vrijetijdsbesteding voor de kinderen van je werk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 5 april 2009 @ 09:31:08 #46
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67720999
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:04 schreef p_iglet het volgende:
mogguh... dat goede laten we hier ff weg...
gene oog dicht gedaan, kiespijn tot misselijkheid en kotsens toe.

bah, ik doe veel liever mijn bevalling overnieuw dan deze kiespijn.

zo toch maar fileparkeren bij de weekendtandarts, we gaan naar rijswijk in de hoop dat het daar minder druk is dan in den haag centrum.
Dat is echt vervelend! Heel veel succes bij de tandarts!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 09:31:12 #47
13151 crew  Rewimo
pi_67721000
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 09:31:53 #48
13151 crew  Rewimo
pi_67721005
Kun je hem niet in de wagen leggen zonder dat ie wakker wordt, freecell?
pi_67721006
ah, wakker! Lang leve de wet van FOK!
  zondag 5 april 2009 @ 09:34:58 #50
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721022
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:31 schreef freecell het volgende:
ah, wakker! Lang leve de wet van FOK!
Succes in de kerk met je spierpijn
pi_67721044
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:31 schreef YPPY het volgende:
Sterkte p_iglet, klinkt niet goed.
Vind het trouwens wel echt super van je dat je zoveel moeite doet voor vrijetijdsbesteding voor de kinderen van je werk.
Dank je! Vrijdag voor het eerst met dat meisje naar de gym geweest. Het is echt helemaal perfect!!! Ze kan het met haar verstandelijke beperking nog goed volgen en lichamelijk gezien is het een uitdaging, maar ook weer niet onmogelijk moeilijk. Ze was zo aan het genieten ervan en super enthousiast, dan weet ik meteen weer waarom ik dit werk doen en voor zulke dingen zoveel moeite doe
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:38:11 #52
7074 moussy
kuttekop
pi_67721048
Vandaag de laatste dag van mn laatste cursus, ik ben zo blij als het straks klaar is, maar toch ook weer niet, diegene met wie ik altijd ga had dat ook, dus gaan we weer iets nieuws verzinnen

Ik heb heul erg gesmokkeld met mn pruik, we 'moesten' er 2, een haarpruik ene en fantasiepruik, ik heb ivm tijdgebrek 2 in 1 gemaakt, nu maar hopen dat ik daar ook mn papiertje mee kan halen en anders jammer, heb ik mis-gegokt, weet ik wat ik de aankomende zondagen kan gaan doen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_67721064
hihi succes met je spierpijn Freecell

En ik denk dat in ieder geval de heren beneden straks wel wakker worden, eentje wilde iets op tv zien straks. Sport ofzo geloof ik? Dus die andere twee moeten wel

En ik heb nu even lekker het moment om rustig verschillende stofjes te proberen in mn hoofd zeg maar voor het gordijntje en het hemeltje hier in de babykamer. Jammer dat het dan ook nog met lief overlegt moet worden haha anders kon ik gelijk aan de slag daarna!
Oeh we hebben trouwens van die drie grote stoere mannen beneden hele toffe kado's gekregen gister een mobiel voor boven het bedje en een "my first tigger" knuffel. Hadden ze zelf uitgezocht en maar liefst 2 uur over gedaan voor ze het eens waren haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67721073
Oooh Moussy hij is wel heel tof geworden!
ik wou dat ik zulke mooie dikke vlechten had! *kijkt naar miezerige vlechtje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 09:43:21 #55
13151 crew  Rewimo
pi_67721082
Ziet er tof uit, Mous Voor mij ben je geslaagd
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:44:31 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_67721090
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:42 schreef huuphuup het volgende:
Oooh Moussy hij is wel heel tof geworden!
ik wou dat ik zulke mooie dikke vlechten had! *kijkt naar miezerige vlechtje
Ik kan zo vlechten voor je maken hoor

Ik vind hem ook heel erg geslaagd geworden, mn moeder heeft ook meegeholpen gister
  zondag 5 april 2009 @ 09:45:55 #57
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721103
Mous, wat gaaf!
Hoe lang ben je nu ongeveer met zoiets bezig?
pi_67721113
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:44 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik kan zo vlechten voor je maken hoor

Ik vind hem ook heel erg geslaagd geworden, mn moeder heeft ook meegeholpen gister
haha zou niet eens zo'n slecht idee zijn, inzetstukken ofzo
mijn haar is als ik het in 1 vlecht doe nog niet zo dik als 1 van die 2 van je pruik ik heb wel veel haar maar echt heel heel heel erg fijn haar (volgens de kapper...)

Lief van je mama, Mous-mama is ook geslaagd vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:48:00 #59
7074 moussy
kuttekop
pi_67721114
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:45 schreef Asyniur het volgende:
Mous, wat gaaf!
Hoe lang ben je nu ongeveer met zoiets bezig?
Er staat voor een knappe haarpruik 3 weken a 40 uur werk... de cursus duurde 8 weken, maar ik heb echt niets kunnen doen toen ik voor Cas aan het rennen was, dus half haar, daar zit zeker wel ruim 20 uur werk in dat halve pruikie, het fantasiedeel samen met mn moeder 2 uur.

In het haardeel zit ongeveer 4 meter geweven haar... met 2 haartjes te gelijk geweven
  zondag 5 april 2009 @ 09:49:58 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721135
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:48 schreef moussy het volgende:

[..]

Er staat voor een knappe haarpruik 3 weken a 40 uur werk... de cursus duurde 8 weken, maar ik heb echt niets kunnen doen toen ik voor Cas aan het rennen was, dus half haar, daar zit zeker wel ruim 20 uur werk in dat halve pruikie, het fantasiedeel samen met mn moeder 2 uur.
Begrijp ik dan goed dat je het in minder tijd gedaan hebt dan er voor staat? (3 weken a 40 uur werk is 120 uur en je hebt een halve pruik gemaakt in 20 uur?)
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:51:21 #61
7074 moussy
kuttekop
pi_67721142
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Begrijp ik dan goed dat je het in minder tijd gedaan hebt dan er voor staat? (3 weken a 40 uur werk is 120 uur en je hebt een halve pruik gemaakt in 20 uur?)
ja
pi_67721154
bikkel!!

dat moet je gewoon vertellen dan als ze moeilijk doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 april 2009 @ 09:53:07 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67721157
sterkte vandaag P_iglet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 5 april 2009 @ 09:53:08 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721158
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:51 schreef moussy het volgende:

[..]

ja

Wauw!
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:53:48 #65
7074 moussy
kuttekop
pi_67721168
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
bikkel!!

dat moet je gewoon vertellen dan als ze moeilijk doen
Ik heb vorige keer op school zitten weven, natuurtalentje zei de juf

zo moet het.. maar dan met 2 haartjes...

Ik deed 3 uur over 1 streng haar en dan het opzetten en vastnaaien van de strengen, en de pruikenkap naaien, maar dat was zo klaar.
pi_67721197
jeumig wat een werk zeg
en met twee haartjes.... hahaha mn lompe zelf kennende zou ik dus van de 100.000 haartjes er minimaal 80.000 kapot trekken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 09:57:55 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721209
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:53 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb vorige keer op school zitten weven, natuurtalentje zei de juf

zo moet het.. maar dan met 2 haartjes...

Ik deed 3 uur over 1 streng haar en dan het opzetten en vastnaaien van de strengen, en de pruikenkap naaien, maar dat was zo klaar.
Echt stoer man! Lijkt mij ook wel leuk om te doen. Niet zozeer om een pruik te maken maar gewoon dat fiemelen. Ik hou daar wel van (maar ik maak zulke dingen zelden af )
  zondag 5 april 2009 @ 09:58:19 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67721211
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:57 schreef huuphuup het volgende:
jeumig wat een werk zeg
en met twee haartjes.... hahaha mn lompe zelf kennende zou ik dus van de 100.000 haartjes er minimaal 80.000 kapot trekken
En dit dus
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 09:59:26 #69
7074 moussy
kuttekop
pi_67721220
Iedereen speelt trouwens vals, de anderen hadden kant en klare strengen haar gekocht en daar is vorige week ook niets van gezegd en ik maar braaf weven, wel ontzettend leuk friemelwerk vond ik dat weven! Dus ik heb wel minstens 2 bonuspunten
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 10:00:22 #70
13151 crew  Rewimo
pi_67721226
Over haar gesproken: het mijne zit nu in de verf. En de badkamer niet, deze keer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 5 april 2009 @ 10:00:49 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67721230
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:37 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Dank je! Vrijdag voor het eerst met dat meisje naar de gym geweest. Het is echt helemaal perfect!!! Ze kan het met haar verstandelijke beperking nog goed volgen en lichamelijk gezien is het een uitdaging, maar ook weer niet onmogelijk moeilijk. Ze was zo aan het genieten ervan en super enthousiast, dan weet ik meteen weer waarom ik dit werk doen en voor zulke dingen zoveel moeite doe
fijn dat ze er zo van genoten heeft
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_67721240
ooooh maar als dat goedgekeurd wordt.... het lijkt me dat het erom gaat dat je laat zien dat je het kśnt toch? Ik bedoel, af had mooi geweest maarja, ik had wel een kant en klaar haarstuk kunnen halen en dan op latex naaien, tadaaa lijkt me ook niet helemaal het idee achter die cursus...

Hihi de buurvrouw vindt dat het nu een perfect moment is om heul hard met Tracy Chapman mee te galmen ik denk dat de heren beneden straks wel wakker zijn. En das mooi want ik heb honger
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:03:29 #73
24188 Belana
kloon van belana
pi_67721263
moussy ik bewonder je geduld!
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 10:04:14 #74
13151 crew  Rewimo
pi_67721279
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:59 schreef moussy het volgende:
Iedereen speelt trouwens vals, de anderen hadden kant en klare strengen haar gekocht en daar is vorige week ook niets van gezegd en ik maar braaf weven, wel ontzettend leuk friemelwerk vond ik dat weven! Dus ik heb wel minstens 2 bonuspunten
Wat een werk joh, maar het ziet echt echt gaaf uit
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 10:09:00 #75
5428 crew  miss_sly
pi_67721335
Wow moussy dat ziet er gaaf uit! en wat een werk.
Je bent vast geslaagd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 5 april 2009 @ 10:16:56 #76
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67721407
quote:

[..]

Gezellig
[..]

Ja!
jeumig 2 druppels water
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67721472
omg alle heren liggen nog in diepe coma. ze gingen er pas om 5 uur in en het bier is zo te zien toch behoorlijk goed opgegaan! Alleen ik heb honger en ik vind het zo sneu om ze wakker te maken... *tijddood*

Iemand nog leuke websites voor kinderkamer decoraties en dergelijke? Denk aan dingen aan de muur maar ook dingen als gordijntje/hemeltje/waskussenhoes enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:30:18 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_67721551
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_67721613
Hahahaha Vivi dat filmpje geweldig!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:39:00 #80
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67721670
Goeiemorgen!
Huup da`s ook niet fijn om je niet vrij te durven bewegen in je eigen huis :-/
Saartje
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 10:40:09 #81
7074 moussy
kuttekop
pi_67721691
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Goeiemorgen!
Huup da`s ook niet fijn om je niet vrij te durven bewegen in je eigen huis :-/
Ik had het niet gedaan bij nacht de man, bij dag de man
pi_67721699
Mwah het is niet echt niet durven ofzo maar het voelt gewoon gek, ik heb die gasten gister voor het eerst gezien en zij liggen nu hun kater uit te slapen in de woonkamer dus het voelt een beetje raar om daar tussenin te gaan staan. Ik heb namelijk het vermoeden dat ze niet aan pyjama's doen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:44:33 #83
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67721762
donkere zonnebril op dan of foto`s maken
Saartje
pi_67721805
hahaha foto's
nee je kan ze missen hoor, echt

Een van die jongens is een Pool trouwens, voelt zich prima op zn plek hier haha. Hij wilde gister eigenlijk al even langs de c1000 om etens-meuk in te slaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:49:08 #85
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67721841
Er zijn heel erg veel Polen die zich hier op hun plek voelen, dus zo raar is dat niet
Saartje
pi_67721875
Ja dat bedoelde k ook hihi.
Hij zei al van jah, iek kan voor jou schtuukwerk doen en iek daarna tomaatpluk iesch goe?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:51:53 #87
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67721902
Ghehe hij weet hoe het werkt
Onze klusjesman is helaas opgepakt en het land uitgezet wegens illegaal..is wel jammer
Saartje
pi_67721915
Ik moet deze hebben
en dan een bijpassend waskussenhoes enzo en en en oeeeeh stippels
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67721945
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ghehe hij weet hoe het werkt
Onze klusjesman is helaas opgepakt en het land uitgezet wegens illegaal..is wel jammer
hahaha shit en toen moest je zelf klussen?
hij is wel legaal verder haha dat scheelt.

Lief is broodjes smeren voor me nu, zomaar!
hierrr met dat sambalgehakt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:55:33 #90
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67721970
Ja nu moeten we zelf het gras weer maaien en het huis afverven
Saartje
pi_67721997
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ja nu moeten we zelf het gras weer maaien en het huis afverven
ah vandaar die geitjes!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 10:58:20 #92
190853 RockabeIIa
pi_67722034
Ieuw... Sambalgehakt...
  zondag 5 april 2009 @ 10:58:22 #93
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67722035
Jij snapt het
Ik ga maar weer eens de tuin in..harken, zaaien, spitten en onkruid wieden. Zennnnn ^_^
Saartje
  zondag 5 april 2009 @ 11:01:22 #94
190853 RockabeIIa
pi_67722095
Maneki, saartje gaat geitekeutels eten en die stinken!!!
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 11:01:29 #95
5428 crew  miss_sly
pi_67722097
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:30 schreef Vivi het volgende:
Goeiemorgen!

"Voor je het weet, hebben ze een geweten"
pi_67722099
quote:
Op zondag 5 april 2009 10:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Ieuw... Sambalgehakt...
lekker juist!
en een broodje met kaas en eentje met appelstroop.

Voor jou ook een broodje smeren?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 11:02:13 #97
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67722110
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, saartje gaat geitekeutels eten en die stinken!!!
Nee joh Saartje kan daar helemaal niet bij! Die krijgt haar eigen weitje in de tuin
Saartje
  zondag 5 april 2009 @ 11:04:56 #98
190853 RockabeIIa
pi_67722170
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

lekker juist!
en een broodje met kaas en eentje met appelstroop.

Voor jou ook een broodje smeren?
Nee, ik eet echt nog liever geitekeutjes!
Zometeen gaat hier mijn quiche de oven in: blauwader kaas met spinazie Als die heet genoeg is mag ik die vast wel opeten toch?
  zondag 5 april 2009 @ 11:08:10 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67722232
quote:
Op zondag 5 april 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Oeh we hebben trouwens van die drie grote stoere mannen beneden hele toffe kado's gekregen gister een mobiel voor boven het bedje en een "my first tigger" knuffel. Hadden ze zelf uitgezocht en maar liefst 2 uur over gedaan voor ze het eens waren haha.
ohhh zo schattig vind ik dat mijn broer was met mn bevalling snel naar school 's ochtends en hij bleef maar en bleef maar weg!
hij durfde dus niet naar huis hehehehe en toen kwam ie thuis 's avonds en toen had ie ook een helemaal zelf uitgezochte tigger knuffel voor max meegenomen aaaaaaaaAH! zo cute!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 5 april 2009 @ 11:08:45 #100
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67722251
doe mij ook maar zo'n broodje sambalgehakt is t alleen niet iets te vroeg voor zulks eten?
  zondag 5 april 2009 @ 11:12:20 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67722320
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
doe mij ook maar zo'n broodje sambalgehakt is t alleen niet iets te vroeg voor zulks eten?
Ben je gek!
Ik heb net de macaroni salade gemaakt voor vanavond en heb natuurlijk wat hapjes geproefd om te kijken of ie wel gelukt is
  zondag 5 april 2009 @ 11:12:37 #102
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67722327
  zondag 5 april 2009 @ 11:13:10 #103
190853 RockabeIIa
pi_67722341
Voor eten is het nooioooit te vroeg!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 11:13:37 #104
13151 crew  Rewimo
pi_67722351
Ik heb honger En ik heb al ontbeten, wat nu?
pi_67722419
smogges!

Zat vanochtend al om 7:25 met Thomas in de woonkamer .
Ik ben toch nog ziek geloof ik, hoofdpijn, verkouden, spierpijn blegh.

Ik heb zin om toch wat te gaan doen, maar ja... misschien stukje rijden, da's wel ok ondanks snothoofd!

Freecell wat lijkt Leander op jou zeg!!

P_iglet, sterkte!

Rewimo, lol! Hoe kan je dat nou kwijt zijn idd. Hihihi
  zondag 5 april 2009 @ 11:20:50 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67722482
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Voor eten is het nooioooit te vroeg!
Of te laat!
  zondag 5 april 2009 @ 11:21:00 #107
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67722486
Even hier langskomen Rewimo. Ik heb vanochtend al een enorme pan pastasaus staan maken voor de feestclub strakjes.

Sowieso is alles tiptop in orde
Woonkamer čn tuin versierd...

Feesttafel gedekt...

Dochter in een leuk jurkje gestoken ...

Laat maar komen die hap .
  zondag 5 april 2009 @ 11:29:01 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_67722663
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Even hier langskomen Rewimo. Ik heb vanochtend al een enorme pan pastasaus staan maken voor de feestclub strakjes.

Sowieso is alles tiptop in orde
Woonkamer čn tuin versierd...
[ afbeelding ]

Feesttafel gedekt...
[ afbeelding ]

Dochter in een leuk jurkje gestoken ...
[ afbeelding ]

Laat maar komen die hap .
Ziet er goed (en lekker) uit!
En Stella!
  zondag 5 april 2009 @ 11:38:16 #109
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67722870
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef pinquit het volgende:
vroeg? bendegek. T is gewoon van dat vleeswaren hoor. Van die plakjes gebraden gehakt maar dan met een beetje sambal ofzo. Je hebt ook uiengehakt en kaasgehakt enzo, gewoon in plakjes.

Oeh en ik zag foto's van een heul tof feestje
Gefeli Guus en Stella!

grmbl, stippels voor de babykamer zijn geveto'ed door lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 11:43:11 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67722985
oh! waar kan je dat kopen?
  zondag 5 april 2009 @ 11:43:53 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67723003
kaasgehakt btw? dat lijkt me dan weer smerig
  zondag 5 april 2009 @ 11:46:01 #112
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67723053
Versafdeling van de meeste supermarkten hebben dat wel. Albert Heijn heeft ook satehgehakt in plakjes is ook best lekker. Kaasgehakt hoef ik ook niet zo want ik vind gesmolten en weer gestolde kaas echt heel vies. Haha van die bonkjes heb je dan brr...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 11:49:14 #113
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723125
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:46 schreef huuphuup het volgende:
Versafdeling van de meeste supermarkten hebben dat wel. Albert Heijn heeft ook satehgehakt in plakjes is ook best lekker. Kaasgehakt hoef ik ook niet zo want ik vind gesmolten en weer gestolde kaas echt heel vies. Haha van die bonkjes heb je dan brr...
oh dat lijkt me heerlijk

net als hamkaasgrillworst
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 11:52:37 #114
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723217
ik heb gisteren bijna in mn broek gepiest van t lachen.. nou volgesn mij druppelde ik zelfs
Vriendlief had 2 staartjes op zijn hoofd en deed ' de robot' en laat hem nou net zo ontzettend motorisch gestoord zijn ' (en 2 m lang )

vanavond naar schoonmoeder.. die is jarig en wilde graag geraniums hebben (maar dat vertik ik) dus krijgt ze 1 of andere laffe plant en een oma is geweldig ofzo boekje
wanna rub mah puppeh?!
pi_67723329
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:38 schreef huuphuup het volgende:

grmbl, stippels voor de babykamer zijn geveto'ed door lief
Geen stippels voor je dochter!?!?!! dat kan echt niet!
Als ik ooit een dochter krijg loopt ze echt alleen maar in stippels, denk ik .

En wat als je het krijgt, stippels?
  zondag 5 april 2009 @ 11:56:49 #116
190853 RockabeIIa
pi_67723335
Quiche is in ze oven. *kwijlt al*
pi_67723360
Koot, maak eens een nieuw topic van de kledingbeurs!

nevermind!
  zondag 5 april 2009 @ 12:00:40 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67723461
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Quiche is in ze oven. *kwijlt al*
lekker! Eet smakelijk
heb je nou de hele nacht gewerkt of ben je nu weer aan het werk zeg maar?

Reinhilde ja, geen stippels
hij zegt dat ie het echt heul lelijk vindt maar volgens mij vindt ie alles wat niet wit en neutraal is lelijk dus daar komt vast nog wel een compromis in
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:04:29 #119
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723613
quote:
Op zondag 5 april 2009 11:57 schreef Reinhilde het volgende:
Koot, maak eens een nieuw topic van de kledingbeurs!

nevermind!
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:05:46 #120
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723655
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

lekker! Eet smakelijk

hij zegt dat ie het echt heul lelijk vindt maar volgens mij vindt ie alles wat niet wit en neutraal is lelijk dus daar komt vast nog wel een compromis in
ik heb lekker heeeeeeeeul veel stippels naar binnen gewerkt terwijl hij er eerst op tegen was..
het is gewoon niet te stoppen!
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:08:56 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67723783
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:05 schreef Dakota het volgende:

[..]

ik heb lekker heeeeeeeeul veel stippels naar binnen gewerkt terwijl hij er eerst op tegen was..
het is gewoon niet te stoppen!

ja zal hier ook wel gebeuren hoor ik bedoel, ze heeft straks toch meer dan 1 lakentje nodig enzo dus dat is niet zo'n punt. Maar grote dingen die blijven hangen/liggen daar moeten we nog even over vechten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:10:32 #122
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723835
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja zal hier ook wel gebeuren hoor ik bedoel, ze heeft straks toch meer dan 1 lakentje nodig enzo dus dat is niet zo'n punt. Maar grote dingen die blijven hangen/liggen daar moeten we nog even over vechten

doe je lichtroze..en kan je roodwitgestippelde dekentjes en knuffels enzo (hebbikookgedaan *grijns* )
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:13:05 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67723923
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:10 schreef Dakota het volgende:

[..]

doe je lichtroze..en kan je roodwitgestippelde dekentjes en knuffels enzo (hebbikookgedaan *grijns* )
idee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:14:06 #124
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67723968
en een omslagdoekje van de hema! ene kant roze andere kant rood met stippen
et voila..als hij de deur uit is draai je m om
wanna rub mah puppeh?!
  † In Memoriam † zondag 5 april 2009 @ 12:21:08 #125
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_67724240
quote:

[..]

lekker! Eet smakelijk

Ik heb wel een leuk compromisvoorstel voor jullie: houtwerk en muren wit, textiel gestippeld
(Wit bedje, gestippeld slaapzakje. Witte commode, gestippeld waskussenovertrek. Gestippeld kleedop de vloer. Gestippeld jurkje op een hangertje aan de kastgreep )
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 5 april 2009 @ 12:23:14 #126
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67724301
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

idee!
ik moet zelf nog een keer stiekem r bedje wit schilderen..t is nu eiken (vind hij prachtig )
alles moet wit! met roze en rood en stippels
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:23:41 #127
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67724315
jaaaaaaaa wat Macka zegt dus..en af en toe wat appelgroen
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:26:33 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67724418
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:21 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ik heb wel een leuk compromisvoorstel voor jullie: houtwerk en muren wit, textiel gestippeld
(Wit bedje, gestippeld slaapzakje. Witte commode, gestippeld waskussenovertrek. Gestippeld kleedop de vloer. Gestippeld jurkje op een hangertje aan de kastgreep )
ja dat is zo'n beetje de situatie nu haha al het houtwerk en de muren zijn wit. En de vloer is heel licht laminaat. En dat blijft ook wel zo want het is een klein kamertje. Maar daarom dacht ik van dan doe k lekker met de stofjes iets leuks. Maar hij wil niet

Koot die omslagdoek krijg ik van mn moeder dat dan weer wel. Hij s zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:28:35 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67724492
wat gaan jullie hard! Formule 1 ligt stil. Spannend, superveel regen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 5 april 2009 @ 12:30:45 #130
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67724558
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:28 schreef Ticootje het volgende:
wat gaan jullie hard! Formule 1 ligt stil. Spannend, superveel regen.
ligt het stil? shit, dan loopt het uit dus? hmm... dan gaan we niet meer weg vanmiddag denk k. Eer dat het hier leeg is zal nog wel even duren dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:33:51 #131
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67724683
Ja huup, je moet dus gewoon zorgen dat je heel veel gestippeld en hip kado krijgt. dat zal hij heus niet weigeren dan
  zondag 5 april 2009 @ 12:36:58 #132
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67724810
duidelijk ja
* lijstje.nl aanpassen gaat

gaat iemand nog wat leuks doen verder vandaag? Het is hier nu wel lekker zonnig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 12:37:48 #133
56471 pinquit
oh my lama!
pi_67724844
ik ga straks lekker wandelen
  zondag 5 april 2009 @ 12:45:28 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_67725109
wij gaan zo even fietsen. Jen ligt nu te slapen en moet nog lunchen, maar ze was kapot van de morgen. Ah fokwet, ze is wakker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 5 april 2009 @ 12:47:26 #135
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67725166
verjaardag schoonmoeder..
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 12:50:53 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67725279
Ohja metzondergeraniums toch Koot?

Ik ga even naar de Chinese supermarkt in Rdam denk ik. Rijst is op en dan kan ik gelijk weer al mn andere zooi aanvullen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 12:54:49 #137
13151 crew  Rewimo
pi_67725463
Guuzewuus, gefeliciteerd, wat ziet het er gezellig uit!

Wij zijn net terug van de rommelmarkt. Voor Christan een leuke Spirograph-set gescoord in een koffertje, voor maar 2 euro En voor mij een fraai statief, lekker stabiel

En Christan zit nu buiten kleverig en rood te worden met een Paradiesapfel

zondag 5 april 2009 @ 12:55:03 #138
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67725472
Ziet er gezellig uit Guuzewuus! En mooie Stella Gefeliciteerd met je kuiken
Saartje
pi_67725846
Guus, Stella,, gefeliciteerd Het ziet er idd supergezellig uit
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 13:12:19 #140
13151 crew  Rewimo
pi_67726125
Zei ik iets over rood en kleverig?

zondag 5 april 2009 @ 13:12:40 #141
190853 RockabeIIa
pi_67726136
quote:

[..]

lekker! Eet smakelijk
Nachtdiensten hoef ik in 'mijn positie' niet (wilde ik altijd al eens zo zeggen )
Ik moet tot 16u vandaag gewoon vroege dagdienst dus.
  zondag 5 april 2009 @ 14:09:09 #142
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67727972
quote:
Op zondag 5 april 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:
Ohja metzondergeraniums toch Koot?

Ik ga even naar de Chinese supermarkt in Rdam denk ik. Rijst is op en dan kan ik gelijk weer al mn andere zooi aanvullen
oi dat gaat niet door want mevroi is over een hondenlijn gevallen .. nu richting ziekenhuis omdat ze steeds flauwvalt..hmm, ik had geen zin in de verjaardag maar dit is ook wel sneu
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 5 april 2009 @ 14:13:11 #143
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67728119
das ook sneu!
Dan is ze knap lelijk gevallen zeg. Hopelijk is alles in orde.

Ik kijk dit nu

sentiment!! haha.

Rocka bijna klaar met werken jeuh
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 5 april 2009 @ 14:13:19 #144
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_67728125
Ghallo!

Ik heb net iets veranderd in mijn modeminstellingen en ik weet eigenlijk niet wat, maar aangezien ik hier post zal het wel ok zijn. Nu maar hopen dat het ook wat verbetert!

En straks moeten we nog naar een verjaardagsfeestje...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Moderator zondag 5 april 2009 @ 14:16:14 #145
5428 crew  miss_sly
pi_67728219
Wij hebben net voor het eerst lekker een uurtje op het dakterras gezeten
Wat is het toch heeeerlijk

En nu naar de verjaardag van mijn zusje...ben benieuwd hoe dat gaat, want die heb ik sinds 'het gesprek' niet meer gesproken...misschien valt het mee.
  zondag 5 april 2009 @ 14:18:51 #146
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67728330
quote:
Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef huuphuup het volgende:
das ook sneu!
Dan is ze knap lelijk gevallen zeg. Hopelijk is alles in orde.

Ik kijk dit nu

sentiment!! haha.

Rocka bijna klaar met werken jeuh
mijn bijnaam was croeger Deedee geen idee waarom *huppelt*

maar idd ze schijnt wat gebroken te hebben..weten alleen niet wat.
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 14:38:49 #147
13151 crew  Rewimo
pi_67729054
Koot, misschien had ze ook geen zin in een feestje
  zondag 5 april 2009 @ 14:41:02 #148
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67729126
dat zeiden wij ook al
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 april 2009 @ 14:51:13 #149
13151 crew  Rewimo
pi_67729435
Grrr, ik baal, 't is hartstikke lekker weer om in de tuin te werken, maar ik kan nog steeds niks met die schouder En ik heb ook weer last van een spier in mijn bovenbeen waar ik elke keer doorheen zak, dus ik loop de hele tijd op de kop van die spier te drukken zodat ik tenminste kan lopen (elke keer als ik begin met lopen zak ik erdoor). En dat moet volgende week door Istanbul sjouwen
  zondag 5 april 2009 @ 15:35:14 #150
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_67730585
Ik ben net even naar het strand gefietst, in de tuin werken is toch geen doen als beppie wakker is, het was heerlijk maar madam vond het niets Vet schreeuwen en bij me op schoot klimmen en zulks Binnen 5 minuten weer weg dus
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')